3voor12 gaf coldplay ook een 8...dus hoe serieus moet je dat nemenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:18 schreef Drakire het volgende:
[..]
Dan ben je een van de weinige, 3 voor 12 gaf ze een 6,5 en dat is echt héél heel slecht voor een afsluitende band. Kunnen ze wel strak spelen; als je het publiek niet meekrijgt houdt het op natuurlijk. dan luister ik wel naar de cd dat is ook strak.
Ik vertrouw op mijn oren.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:18 schreef Drakire het volgende:
[..]
Dan ben je een van de weinige, 3 voor 12 gaf ze een 6,5 en dat is echt héél heel slecht voor een afsluitende band. Kunnen ze wel strak spelen; als je het publiek niet meekrijgt houdt het op natuurlijk. dan luister ik wel naar de cd dat is ook strak.
Van de smaak van 3voor12 kun je ook niet veel afleiden vind ik... maar ik vind Placebo ook niet echt aansprekend genoeg voor het hele grote publiek...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:18 schreef Drakire het volgende:
[..]
Dan ben je een van de weinige, 3 voor 12 gaf ze een 6,5 en dat is echt héél heel slecht voor een afsluitende band.
Net als de Foo's nu.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:20 schreef Veadige het volgende:
[..]
Ik vertrouw op mijn oren.
En ik bedoel niet de muziek of de setlist of de show, puur het geluid.
Dat was hard en strak.
Beste van die hele PP editie.
Ik ben daar helemaaal niet van, maar damn the prodigy vorig jaar was behoorlijk ziek gewoon moshpits en allesquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:20 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zou volgend jaar iig graag 1 electro-act als afsluiter zien. Prodigy, Daft Punk, Chemical Brothers, Gorillaz. 1 daarvan.
Trouwens, Placebo had een 8 op 3voor12quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:18 schreef Drakire het volgende:
[..]
Ja in 2006 ik heb het over het optreden van 2009, iets recenter dusquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:22 schreef Veadige het volgende:
[..]
Trouwens, Placebo had een 8 op 3voor12
snow patrol heeft echt niet meer hits... Ja misschien iets meer in radio friendly Nederland. Snap niet dat pyro niet nog populairder is, dat is zo'n geweldig nummer.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond Snow Patrol op voorhand toen geen goede afsluiter ondanks dat het echt mijn favoriete band is maar dat optreden was juist heel overtuigend en inclusief indrukwekkende lichtshow het bewijs dat ze echt wel een stap hebben gemaakt als headliner...
En qua hits zit het ook wel goed... als je het vergelijkt met Kings of Leon met feitelijk maar twee grote hits...
het zijn maar recensies. Dus een mening en geen algehele waarheid als 'n koequote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:20 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
3voor12 gaf coldplay ook een 8...dus hoe serieus moet je dat nemen
Serieus? Moest je een bon betalen om te douche?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:47 schreef Veadige het volgende:
Camping ook goed geregeld, hebben zondag- en maandagmorgen heerlijk kunnen douchen voor één bon en tijdens den grote boodschap (wel zo rond 08.00 uur) waren de toiletten altijd proper en voorzien van WC-papier.
Waar haal je die onzin vandaan? Ze openden in 2008 gewoon met The Pretenderquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:47 schreef Veadige het volgende:
- Foo's: daar is alles al over gezegd. Klasse! Had alleen stiekem gehoopt dat ze net als in 2008 hun set zouden openen met Hocus Pocus van Focus.
(dat deden ze toen als eerbetoon aan de rockmuziek uit Nederland)
Ook miste ik vuurwerk tijdens hun show, maar ik ben dan ook een pyro freak.
afgelopen jaar stonden ze 1 plek voor de headliner. En wat betreft pp09, placebo zou eigenlijk ook niet afsluiten, ook daar stonden ze 1 plek voor de headliner. Dat de zanger van Depeche Mode kanker kreeg kon niemand natuurlijk iets aan doen. (helaas)quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:04 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Placebo is ook niet afsluiterwaardig imo. Op lowlands staan die gewoon twee plekken voor de headliner dacht ik.
Wat is er mis met schoon blijven?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:02 schreef theKiD het volgende:
[..]
Serieus? Moest je een bon betalen om te douche?![]()
Zowiezo, douchen op een festival
Nah ben ik het niet mee eens, Foo Fighters is echt een band die juist geen poespas moet hebben zoals vuurwerk maar gewoon moet rocken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:47 schreef Veadige het volgende:
- Foo's: daar is alles al over gezegd. Klasse! Had alleen stiekem gehoopt dat ze net als in 2008 hun set zouden openen met Hocus Pocus van Focus.
(dat deden ze toen als eerbetoon aan de rockmuziek uit Nederland)
Ook miste ik vuurwerk tijdens hun show, maar ik ben dan ook een pyro freak.
Godverdomme, daar zaten wij ook met een paar man! Wij hadden een bruine tent en een groene partytent met kersverlichting er in (tot de laatste avond dan..quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:13 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Die tent was van jullie? Ik heb er op zondagnacht nog een biertje meegedronken. Sliep naast die malle mensen met die witte grote feesttent, met die gare muziek en "grappige" Hasj en Wietje nummers.
Sowieso, unieke kans om het podium op te rennen en haar nek om te draaien, ik zeg doen!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:36 schreef MacorgaZ het volgende:
Hopen dat Rebecca Black volgend jaar op de mainstage staat, dan koop ik sowieso kaartjes!!
Je hebt gelijk: zoals hier te zien is het het nummer voor Everlong.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:06 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Waar haal je die onzin vandaan? Ze openden in 2008 gewoon met The Pretender
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |