Misschien bedoelen ze reanimatiebandjes?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:56 schreef KaBuf het volgende:
[..]
De polsbandjes gaan nog over Pinkpop toch?
jaquote:Op zondag 26 juni 2011 13:13 schreef lighted het volgende:
waarom hou je je bandje om?
zodat iedereen kan zien dat je op pinkpop ben geweest?
en een soort aandenken aan een mooi weekend, een aandenken dat je altijd bij je hebt (zolang je hem om hebt dan)quote:Op zondag 26 juni 2011 13:13 schreef lighted het volgende:
tell me, mijn inziens.
nee zodat iedereen kan zien dat je naar lowlands bent geweest, nou goed?quote:Op zondag 26 juni 2011 13:13 schreef lighted het volgende:
tell me, mijn inziens.
Meestal gaat dat wel over als je 18 bent geweestquote:Op zondag 26 juni 2011 13:13 schreef lighted het volgende:
tell me, mijn inziens.
Ja, het lijkt mij eigenlijk ook wel een normale datum. Weekend erna zou dan Rock am Ring zijn, daarna Download festival etc. Dus het valt gewoon mooi in het festival seizoen.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:06 schreef mieknok het volgende:
Het is toch alleen niet met Pinksteren als het te vroeg in het jaar valt? (ivm tourdata´s bands) Volgend jaar is Pinksteren 27 en 28 mei dacht ik, en dat is een normale datum.
tering jij bent echt VET GRAPPIG!quote:Op maandag 27 juni 2011 07:42 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nee zodat iedereen kan zien dat je naar lowlands bent geweest, nou goed?
Komt er bloed uit je kut of doe je altijd zo?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:56 schreef lighted het volgende:
[..]
tering jij bent echt VET GRAPPIG!
Sorry, ik probeer me in te leven in kanslozen die hun een bandje graag om houden. En probeerde dat op een vriendelijke manier te onderzoeken.
thx mate! Het was dan ook wel een zeer grappige vraag dat een grappig antwoord verdiendequote:
ik vind zo'n bandje leuk. jij niet. Conclusie? Verschil van smaak. Zo zitten mensen nou eenmaal in elkaar. Welcome to the real world!quote:Sorry, ik probeer me in te leven in kanslozen die hun een bandje graag om houden. En probeerde dat op een vriendelijke manier te onderzoeken.
Hier de hele tijd over doorzeuren is kansloosquote:Op maandag 27 juni 2011 18:56 schreef lighted het volgende:
[..]
tering jij bent echt VET GRAPPIG!
Sorry, ik probeer me in te leven in kanslozen die hun een bandje graag om houden. En probeerde dat op een vriendelijke manier te onderzoeken.
Op het kanaal van TwitWouter staat alles nog van Pinkpopquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:14 schreef Zombiehoofd het volgende:
Hee wat is dat opeens? ALLE opnames die op youtube stonden van pinkpop zijn verwijderd! Hoezo, laat me eens lekker nagenieten. Wat een commerciele klote gezeik is dit weer hoor. Ik ga heus niet opeens niet meer naar een concert als ik op youtube een filmpje ervan heb gezien...
Ok chill maar wel met die klote balk en niet synchroon geluidquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:18 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Op het kanaal van TwitWouter staat alles nog van Pinkpop
op het kanaal van dumbienl staat ook super veel en nog in hd1080 en zonder balk, kijk maarquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:20 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Ok chill maar wel met die klote balk en niet synchroon geluid
Dat is bijna niet te doen ivm toestemming van de artiest. We mogen blij zijn dat het meeste nog op youtube op te vinden is!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:40 schreef Stinus het volgende:
Je zou wel verwachten dat er na pinkpop allerlei Blu-rays te koop beschikbaar komen waar alle optredens op staan toch? Het zou voor mij in ieder geval een mooie herinnering zijn
Iemand een idee waar iets dergelijks te kopen is?
Of op zijn minst dit:
http://www.cultura.nl/page/tv-gids/791004
Op Blu-ray oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |