quote:Op zondag 19 juni 2011 14:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
Is Ned wel dood?
* gooit knuppel in hoenderhok*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ned is net niet dood.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
Is Ned wel dood?
* gooit knuppel in hoenderhok*
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:50 schreef Young_David het volgende:
[..]Heb jij zijn hoofd zien vallen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat zonder Hans Klok.Voor vrienden is het kortweg Wauw
De scene dat het zwaard door zijn nek gaat zit wel degelijk in de e.p. het is weliswaar 1 frame maar met bsplayer of the kmplayer kun je per frame skippenquote:Op zondag 19 juni 2011 16:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Heb jij zijn hoofd zien vallen dan?
En dat zonder Hans Klok.
daarom gaat sean bean er ook uitgebreid op in tijdens een interviewquote:Op zondag 19 juni 2011 16:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Heb jij zijn hoofd zien vallen dan?
En dat zonder Hans Klok.
quote:
Die hele "how would you like to die" scene is nog komischer met die axeslash er in gemonteerdquote:
Daar ben ik blij om dan.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:29 schreef planethugo het volgende:
[..]
daarom gaat sean bean er ook uitgebreid op in tijdens een interview
hbo bedient zich niet van die lame trucs
Ik moet nog tot vanavond wachten...quote:Op maandag 20 juni 2011 08:58 schreef Fingon het volgende:
Damn, die draken zien er echt goed uitErg blij mee.
Arya is 10 oid. Die bastaard 18 oid dacht ik.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:56 schreef BasvB het volgende:
Hoe oud zijn Arya en die bastaard van King Robert eigenlijk? of denk ik nu te ver vooruit
Cersei die nu die oude servant van King Robert neukt :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |