quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:29 schreef planethugo het volgende:
toch vind ik t kut dat khal drogo dood is. Had hem nog wel tegenover 'king' joffrey willen zien.
of komt hij (in de boeken) nog terug? eventueel in een spoiler een simpel ja of nee is voldoende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beneath the gold, bitter steel
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:41 schreef Fingon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind dat wel jammer, dat er zo gewichtig over een karakter wordt gepraat en dat ie zo een vechtersbaas is etc en dan zie je 'm nieteens in een groot gevecht
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:59 schreef planethugo het volgende:
[..]Maar meteen wel een sterk punt in het boek. Het maakt niet uit wie je bent, wie je ouders waren, hoe sterk je familie is of hoe rijk ze zijn: iedereen kan dood gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind dat wel jammer, dat er zo gewichtig over een karakter wordt gepraat en dat ie zo een vechtersbaas is etc en dan zie je 'm nieteens in een groot gevechthttp://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
Yup. Als het boek 1 moraal heeft dan is dat het wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:23 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Maar meteen wel een sterk punt in het boek. Het maakt niet uit wie je bent, wie je ouders waren, hoe sterk je familie is of hoe rijk ze zijn: iedereen kan dood gaan.
dat is idd een sterk punt. Had bij aflevering 10 al bij een paar scenes met belangrijke karakters de spanning dat ze elk moment konden sterven. Voor de dood van ned stark had ik dat niet omdat je denk dat karakters waar tijd aan besteed is het wel overleven.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:23 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Maar meteen wel een sterk punt in het boek. Het maakt niet uit wie je bent, wie je ouders waren, hoe sterk je familie is of hoe rijk ze zijn: iedereen kan dood gaan.
Ooh, dus als het een keer wat anders is dat iedereen dood gaat is het ineens goed? Dat filmpje met Hitler wat over GoT praat slaat de spijker op z'n kop.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:23 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nee, ik kraak het helemaal niet af dus niet zeuren. Maar het fanboy gehalte is hier aardig hoog, je kan ook niets negatiefs zeggen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:40 schreef Gwywen het volgende:
Als je hier alleen maar komt om de serie af te kraken kun je beter wegblijven van dit topic.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:46 schreef Gwywen het volgende:
Er vallen heus minder positieve dingen over de serie te zeggen en dat doen we allemaal zo her en der , maar jij hebt er nog geen goed woord voor over gehad en dan ga ik me dus afvragen wat je in dit topic komt doen.
Verdomme, is die vent dood? Kan dat niet even in spoilers gezet worden?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Precies. Toen John F. Kennedy werd vermoord waren mensen ook van..."Ja, gvd, al die verwachtingen en plannen, daar gaat het naartoe...en dan een onverwachte gebeurtenis en alles voor niets!"
en toen begon het voor velen pas échtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
![]()
Ik was positief tot aflevering 5/6.
idd, die film heb ik ook nog niet gezienquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:53 schreef Ryon het volgende:
[..]
Verdomme, is die vent dood? Kan dat niet even in spoilers gezet worden?
Da's toch al lang uitgezonden in de VS man?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:53 schreef Ryon het volgende:
Ik vind dat ze het behoorlijk goed doen hoor. Lees vaak na de aflevering nog wat reviews online en enkele mensen weten de afleveringen aardig goed te analyseren. Er zit meer in dan je denkt, qua thema per aflevering of samenhang. Dat niet elke aflevering even spannend is vind ik alleen maar normaal. Het is een HBO serie en geen dertien in een dozijn bagger, waarin elke aflevering op zichzelf moet staan. Ik weet niet of je ooit "Legend of the Seeker" hebt gezien? Dat is ook op een boeken serie gebaseerd maar dat is echt pure bagger. Is gewoon Xena met een andere setting.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:18 schreef kingmob het volgende:
[..]
Boeken letterlijk vertalen is gewoon nooit een goed idee bedoelde ik meer, ook al vind elke fan altijd van wel (mijzelf incluis). Zeker als je het in serie vorm giet moet je zorgen dat je per aflevering ook nog wat spanning inbouwt. Als er 1 'fout' zit in deze serie is het deze wmb.
Ik zou niet weten hoe dat met 'verwend' zijn te maken heeft verder, ik vond als niet boeklezer die hele verhaallijn een nutteloze filler. Ik heb de indruk dat boeklezers van alles al invullen wat nog moet gebeuren. Zo heb ik bijvoorbeeld al vaak gelezen dat die Danny een sterke vrouw is oid, terwijl ze in de scenes duidelijk een instabiel kind was de hele tijd.
Of dat Ned dom was, nu achteraf gezien enkel en alleen omdat ze wisten dat hij dood ging vanwege zijn beslissing. Dat is naar de clou toewerken, zo werkt het niet
Het is nu eenmaal een goed doordacht verhaal.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ooh, dus als het een keer wat anders is dat iedereen dood gaat is het ineens goed? Dat filmpje met Hitler wat over GoT praat slaat de spijker op z'n kop.
Heeft niets met fanboy te maken. Jij brengt alleen maar Troll-posts voor in de hoop op een reactie waarna je gaat huilen als je een reactie krijgt. Gewoon opdonderen uit dit topic lijkt mij het beste voor je aangezien je het toch maar tot Ep5/6 goed vond.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
Nee, ik kraak het helemaal niet af dus niet zeuren. Maar het fanboy gehalte is hier aardig hoog, je kan ook niets negatiefs zeggen.
Dat iedereen dood kan. Dat is wat anders dan jij zegt. Het brengt een heel ander soort spanning met zich mee de gebruikelijke opbouw-climax-afbouw.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ooh, dus als het een keer wat anders is dat iedereen dood gaat is het ineens goed? Dat filmpje met Hitler wat over GoT praat slaat de spijker op z'n kop.
Huhquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:53 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, ik donder niet op. Verder troll ik ook niet en post ik gewoon mijn mening, dus flikker lekker zelf op als je gaat huilen op mensen die kritiek posten. Of kun je het niet hebben dat iemand het minder vind?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:19 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal een goed doordacht verhaal.
[..]
Heeft niets met fanboy te maken. Jij brengt alleen maar Troll-posts voor in de hoop op een reactie waarna je gaat huilen als je een reactie krijgt. Gewoon opdonderen uit dit topic lijkt mij het beste voor je aangezien je het toch maar tot Ep5/6 goed vond.
Misschien moet je beter leren lezen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:59 schreef Bolter het volgende:
[..]
HuhWat doe je dan in dit topic? De afgelopen 2 topics zijn dan al complete spoilers voor je.
Iets beter lezen gokt me :$quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:59 schreef Bolter het volgende:
[..]
HuhWat doe je dan in dit topic? De afgelopen 2 topics zijn dan al complete spoilers voor je.
Hoewel ik het opdonderen overdreven vind. Snap ik de reactie op zich wel, omdat ik je niet zie posten met echte argumenten wat je stoort binnen de serie. Alleen een post, waaruit je zelf al concludeert dat het gewoon jouw ding niet is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, ik donder niet op. Verder troll ik ook niet en post ik gewoon mijn mening, dus flikker lekker zelf op als je gaat huilen op mensen die kritiek posten. Of kun je het niet hebben dat iemand het minder vind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |