abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98467800
Ik snapte CG zijn opmerking juist heel goed? Ik snapte die van jou niet.
pi_98467978
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:25 schreef Scorpie het volgende:
Ik snapte CG zijn opmerking juist heel goed? Ik snapte die van jou niet.
Je weet zelf toch ook wel dat het doel van een stoelendans is om zelf een stoel te vinden en niet om te voorkomen dat een ander een stoel niet krijgt?
Lijkt me toch echt duidelijk hoor :P

Ik kan er toch echt niets aan doen als je zoiets niet snapt hoor, ligt dan toch echt aan jou :P

En waar blijft het antwoord van CoolGuy?
  Moderator dinsdag 21 juni 2011 @ 16:32:45 #178
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_98468151
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je weet zelf toch ook wel dat het doel van een stoelendans is om zelf een stoel te vinden en niet om te voorkomen dat een ander een stoel niet krijgt?
Lijkt me toch echt duidelijk hoor :P

Ik kan er toch echt niets aan doen als je zoiets niet snapt hoor, ligt dan toch echt aan jou :P

En waar blijft het antwoord van CoolGuy?
Hier is mijn antwoord. Ik werk wél, dus af en toe moet ik wat doen he :P

Jouw bewoordingen zijn:

Ik kan trouwens nog een 3e reden bedenken waarom de rijkeren graag zien dat de minder bedeelden kijhard gekort worden uur egoisme.

De rijkeren willen dus niet anderen van de stoel zien vallen (foute insteek) maar willen gewoon zelf een stoel hebben (goede insteek).

Maar als dat je redenering is, dan slaan je bewoordingen nergens op want jij stelt dat rijkeren graag zien dat de minder bedeelden keihard gekort worden (haha, jij hebt geen stoel!). Nee, als je jouw redenering volgt had het moeten zijn dat rijkeren graag zien dat zij niet zoveel hinder ondervinden van de bezuiningen (Oh, jij hebt geen stoel? ja, das vervelend jong. maar gelukkig heb ik wel een stoel).

Met je zin zeg je A, maar je legt het uit als B.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_98468518
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:32 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hier is mijn antwoord. Ik werk wél, dus af en toe moet ik wat doen he :P

Jouw bewoordingen zijn:

Ik kan trouwens nog een 3e reden bedenken waarom de rijkeren graag zien dat de minder bedeelden kijhard gekort worden uur egoisme.

De rijkeren willen dus niet anderen van de stoel zien vallen (foute insteek) maar willen gewoon zelf een stoel hebben (goede insteek).

Maar als dat je redenering is, dan slaan je bewoordingen nergens op want jij stelt dat rijkeren graag zien dat de minder bedeelden keihard gekort worden (haha, jij hebt geen stoel!). Nee, als je jouw redenering volgt had het moeten zijn dat rijkeren graag zien dat zij niet zoveel hinder ondervinden van de bezuiningen (Oh, jij hebt geen stoel? ja, das vervelend jong. maar gelukkig heb ik wel een stoel).

Met je zin zeg je A, maar je legt het uit als B.
Dus dit is waarom je meteen begint over "willen zien lijden" terwijl ik dat helemaal niet gezegd heb? Of ga je die vraag weer zitten omzijlen?
  Moderator dinsdag 21 juni 2011 @ 16:42:01 #180
16180 crew  CoolGuy
pi_98468617
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dus dit is waarom je meteen begint over "willen zien lijden" terwijl ik dat helemaal niet gezegd heb? Of ga je die vraag weer zitten omzijlen?
Jij hebt echt moeite met uitdrukkingen interpreteren he? Dat is nou de zoveelste keer dat je daar niet mee kunt omgaan. 'Willen zien lijden' is hetzelfde bedoeld als 'graag keihard gekort willen zien'.
pi_98468782
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jij hebt echt moeite met uitdrukkingen interpreteren he? Dat is nou de zoveelste keer dat je daar niet mee kunt omgaan. 'Willen zien lijden' is hetzelfde bedoeld als 'graag keihard gekort willen zien'.
Dat dus.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 22:54:09 #182
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_98487968
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

En daarom zei ik ook dat het niet alleen rijk vs arm is bij die stoelendans, maar ook rijk vs rijk en arm vs arm. Het zelf de dans proberen te ontspringen is iets wat iedereen doet.

En wat dan nog dat die rijkeren buiten schot blijven? Die rijkeren kunnen overigens ook veel meer hebben (wnat ze hebben daar de middelen voor). Dat is altijd zo geweest. De wereld draait om 'de rijken'. De minder bedeelden worden als niet zo belangrijk gezien.

Tja, shit happens.

Dat vind ik een erg slappe houding. En de politiek pakt een hele groep op inkomensgrens of sociale status en gaan daarmee aan de haal. In dat opzicht maken zij er wel een stoelendans van tussen arm en modaal/rijker. Zoals magentronkoffie zei, zolang de politiek de pijlen richt op de armeren blijven vooral de rijkeren buiten schot. De politiek is weer haar steentje aan het bijdragen bij het opjutten van onderbuikgevoelens jegens "uitzuigers"

[ Bericht 9% gewijzigd door Schenkstroop op 21-06-2011 23:00:23 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  Moderator donderdag 23 juni 2011 @ 11:06:26 #183
16180 crew  CoolGuy
pi_98546061
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 22:54 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Dat vind ik een erg slappe houding. En de politiek pakt een hele groep op inkomensgrens of sociale status en gaan daarmee aan de haal. In dat opzicht maken zij er wel een stoelendans van tussen arm en modaal/rijker. Zoals magentronkoffie zei, zolang de politiek de pijlen richt op de armeren blijven vooral de rijkeren buiten schot. De politiek is weer haar steentje aan het bijdragen bij het opjutten van onderbuikgevoelens jegens "uitzuigers"
Hoezo is dat een slappe houding?
  donderdag 23 juni 2011 @ 20:12:41 #184
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_98569481
Als je een houding hebt als "ach het is zo wat doe je ertegen".

De zg "uitzuigers" aanpakken is meer een populistische zet van de huidige kabinet denk ik. Omdat modaal én rijker met deze maatyregelen makkelijk kunnen instemmen. Het demonsieert de echt zieken in de samenleving, en dat komt hun eigenwaarde niet ten goede.

Het is dus meer een stunt en draait enkelt om politiek gewin. Ik vind dat burgers hier niet aan moeten meewerken. Want zodra de politiek klaar is met de zwaksten, gaan ze net zo goed weer modaal verder en harder naaien. De overheid krijgt nameljik nooit genoeg van geld.

[ Bericht 26% gewijzigd door Schenkstroop op 23-06-2011 20:17:49 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_98597081
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

En ik had het over geen van de 2 -_-
Dat jij dit er in leest zegt meer over jou dan over mij. Ik heb dit in elk geval niet gezegd, jij bent hier degene die moeite heeft met uitdrukkingen interpreteren, namelijk de mijne :P
  Moderator vrijdag 24 juni 2011 @ 12:17:16 #186
16180 crew  CoolGuy
pi_98599876
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:04 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En ik had het over geen van de 2 -_-
Dat jij dit er in leest zegt meer over jou dan over mij. Ik heb dit in elk geval niet gezegd, jij bent hier degene die moeite heeft met uitdrukkingen interpreteren, namelijk de mijne :P
Een te verwachten reactie van je. Ik maak me er verder niet druk om. Zelfreflectie lijkt je behoorlijk vreemd te zijn. Dat is op zich raar, aangezien zelfreflectie, zeker in jouw geval, een tool is om verder te komen dan het punt waar je nu bent.

Succes ermee.
pi_98600092
Dit topic nodigt niet echt uit. Waarom wordt hier zo op de persoon gespeeld? :N
  Moderator vrijdag 24 juni 2011 @ 12:23:27 #188
16180 crew  CoolGuy
pi_98600105
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:22 schreef Webschip het volgende:
Dit is al het 8e deel. ALles is al wel een keer gezegd joh :)
pi_98600327
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:17 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Een te verwachten reactie van je. Ik maak me er verder niet druk om. Zelfreflectie lijkt je behoorlijk vreemd te zijn. Dat is op zich raar, aangezien zelfreflectie, zeker in jouw geval, een tool is om verder te komen dan het punt waar je nu bent.

Succes ermee.
Ja, te verwachten omdat het logisch is.
En jouw reactie was ook te verwachten omdat je nogal oostindisch dom bent.

Je hebt niks te melden dan persoonlijke aanvallen doen en dat maakt jou zielig, omdat je blijkbaar niks beters te doen hebt.
Ga jij maar lekker anderen allerlei narigheid aankletsen, want iets beters dan klagen heb je blijkbaar toch niet te doen.
pi_98600465
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:22 schreef Webschip het volgende:
Omdat CoolGuy en die ander dit topic gebruiken om mensen af te zeiken.
Doen ze het niet tegen mij, dan doen ze het wel tegen een ander
  Moderator vrijdag 24 juni 2011 @ 12:33:57 #191
16180 crew  CoolGuy
pi_98600500
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, te verwachten omdat het logisch is.
En jouw reactie was ook te verwachten omdat je nogal oostindisch dom bent.

Je hebt niks te melden dan persoonlijke aanvallen doen en dat maakt jou zielig, omdat je blijkbaar niks beters te doen hebt.
Ga jij maar lekker anderen allerlei narigheid aankletsen, want iets beters dan klagen heb je blijkbaar toch niet te doen.
Ja, maar volgens andere mensen die hier lezen was het niet logisch. Maar dat maakt niet uit, want alleen jouw waarheid bestaat.

Dat maakt mij zielig? :') 'boehoehoehoe ik heb een wajong uitkering en omdat andere mensen daar een mening over hebben heeft dat negatieve invloed op mijn eigenwaarde' en daar mag niemand een kritische noot over roepen tegen je want dan wordt je boos.

Ik klaag niet. Jij klaagt, dat het allemaal stom is, dat de rijken de armeren keihard gekort willen zien blablabla. Maar ondertussen wel roepen dat je erg graag de wajong uit wil. Dan doe daar wat aan, in plaats van hier met woorden zitten te goochelen en daarna te roepen dat je allerlei dingen niet zo bedoeld heb.

Dit forum is voor mij alleen maar vermaak knul. En jij hebt volgens mij behoorlijk veel te doen nog om uit je situatie te komen. Zou ik daar eens wat meer tijd en energie insteken.
  Moderator vrijdag 24 juni 2011 @ 12:35:15 #192
16180 crew  CoolGuy
pi_98600551
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee hoor, er is je al verschillende malen door verschillende mensen duidelijk gemaakt dat jouw manier van reageren en redeneren niet klopt. Zelfs door een mod, toen je ging vragen om slotjes etc toen er reacties kwamen die jou niet zinden.

Maar toch ligt het aan anderen. Jij komt er wel.
pi_98600554
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, maar volgens andere mensen die hier lezen was het niet logisch. Maar dat maakt niet uit, want alleen jouw waarheid bestaat.

Dat maakt mij zielig? :') 'boehoehoehoe ik heb een wajong uitkering en omdat andere mensen daar een mening over hebben heeft dat negatieve invloed op mijn eigenwaarde' en daar mag niemand een kritische noot over roepen tegen je want dan wordt je boos.

Ik klaag niet. Jij klaagt, dat het allemaal stom is, dat de rijken de armeren keihard gekort willen zien blablabla. Maar ondertussen wel roepen dat je erg graag de wajong uit wil. Dan doe daar wat aan, in plaats van hier met woorden zitten te goochelen en daarna te roepen dat je allerlei dingen niet zo bedoeld heb.

Dit forum is voor mij alleen maar vermaak knul. En jij hebt volgens mij behoorlijk veel te doen nog om uit je situatie te komen. Zou ik daar eens wat meer tijd en energie insteken.
Ik zeg het maar nog een keer, want je blijft maar doorzagen.

Waar heb ik gezegd dat het allemaal stom is? Nergens.
Waar heb ik gezegd dat de rijkeren de armeren keihard gekort willen zien? Nergens.
Waar heb ik zitten roepen dat ik zo graag de wajong uit zou willen? Nergens.
Waar word ik boos omdat iemand een kritische noot heeft op mijn mening? Nergens.
pi_98600607
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb dat ook gezien. Maar dan kan je beter stoppen, dan bloedt het topic vanzelf dood. Van geflame wordt je zelf ook niet beter :{
pi_98600660
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit forum is voor mij alleen maar vermaak knul.
Beetje morbide, niet?
pi_98600687
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:36 schreef Webschip het volgende:

[..]

Ik heb dat ook gezien. Maar dan kan je beter stoppen, dan bloedt het topic vanzelf dood. Van geflame wordt je zelf ook niet beter :{
Waarom zou ik moeten stoppen?
Ik heb al enige topics geleden gezegd dat deze het beste op slot kan.
  Moderator vrijdag 24 juni 2011 @ 12:38:39 #197
16180 crew  CoolGuy
pi_98600690
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:37 schreef Webschip het volgende:

[..]

Beetje morbide, niet?
Morbide? Om Fok! als vermaak te zien? Het is internet maar hoor :{
  Moderator vrijdag 24 juni 2011 @ 12:39:15 #198
16180 crew  CoolGuy
pi_98600715
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waarom zou ik moeten stoppen?
Ik heb al enige topics geleden gezegd dat deze het beste op slot kan.
Natuurlijk, zelf geen effort doen natuurlijk.

Ja, dat heb je gezegd inderdaad. Dat heb je zelfs aangevraagd. En toch bleef het topic open. En waarom was dat ook alweer?
pi_98600721
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:38 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Morbide? Om Fok! als vermaak te zien? Het is internet maar hoor :{
Ik bedoel eigenlijk dit topic als leedvermaak zien ;)
pi_98600883
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:33 schreef CoolGuy het volgende:Dit forum is voor mij alleen maar vermaak knul. En jij hebt volgens mij behoorlijk veel te doen nog om uit je situatie te komen. Zou ik daar eens wat meer tijd en energie insteken.
En jij wat minder, voor iemand die beweert alles op een rijtje te hebben hang je wel erg veel op fok rond.
En dat dit forum voor jouw persoonlijke vermaak is, was ik allang al achter joh

Niemand hier zit op jullie gezeik te wachten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')