Je weet zelf toch ook wel dat het doel van een stoelendans is om zelf een stoel te vinden en niet om te voorkomen dat een ander een stoel niet krijgt?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:25 schreef Scorpie het volgende:
Ik snapte CG zijn opmerking juist heel goed? Ik snapte die van jou niet.
Hier is mijn antwoord. Ik werk wél, dus af en toe moet ik wat doen hequote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je weet zelf toch ook wel dat het doel van een stoelendans is om zelf een stoel te vinden en niet om te voorkomen dat een ander een stoel niet krijgt?
Lijkt me toch echt duidelijk hoor
Ik kan er toch echt niets aan doen als je zoiets niet snapt hoor, ligt dan toch echt aan jou
En waar blijft het antwoord van CoolGuy?
Dus dit is waarom je meteen begint over "willen zien lijden" terwijl ik dat helemaal niet gezegd heb? Of ga je die vraag weer zitten omzijlen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hier is mijn antwoord. Ik werk wél, dus af en toe moet ik wat doen he![]()
Jouw bewoordingen zijn:
Ik kan trouwens nog een 3e reden bedenken waarom de rijkeren graag zien dat de minder bedeelden kijhard gekort worden uur egoisme.
De rijkeren willen dus niet anderen van de stoel zien vallen (foute insteek) maar willen gewoon zelf een stoel hebben (goede insteek).
Maar als dat je redenering is, dan slaan je bewoordingen nergens op want jij stelt dat rijkeren graag zien dat de minder bedeelden keihard gekort worden (haha, jij hebt geen stoel!). Nee, als je jouw redenering volgt had het moeten zijn dat rijkeren graag zien dat zij niet zoveel hinder ondervinden van de bezuiningen (Oh, jij hebt geen stoel? ja, das vervelend jong. maar gelukkig heb ik wel een stoel).
Met je zin zeg je A, maar je legt het uit als B.
Jij hebt echt moeite met uitdrukkingen interpreteren he? Dat is nou de zoveelste keer dat je daar niet mee kunt omgaan. 'Willen zien lijden' is hetzelfde bedoeld als 'graag keihard gekort willen zien'.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus dit is waarom je meteen begint over "willen zien lijden" terwijl ik dat helemaal niet gezegd heb? Of ga je die vraag weer zitten omzijlen?
Dat dus.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij hebt echt moeite met uitdrukkingen interpreteren he? Dat is nou de zoveelste keer dat je daar niet mee kunt omgaan. 'Willen zien lijden' is hetzelfde bedoeld als 'graag keihard gekort willen zien'.
Dat vind ik een erg slappe houding. En de politiek pakt een hele groep op inkomensgrens of sociale status en gaan daarmee aan de haal. In dat opzicht maken zij er wel een stoelendans van tussen arm en modaal/rijker. Zoals magentronkoffie zei, zolang de politiek de pijlen richt op de armeren blijven vooral de rijkeren buiten schot. De politiek is weer haar steentje aan het bijdragen bij het opjutten van onderbuikgevoelens jegens "uitzuigers"quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En daarom zei ik ook dat het niet alleen rijk vs arm is bij die stoelendans, maar ook rijk vs rijk en arm vs arm. Het zelf de dans proberen te ontspringen is iets wat iedereen doet.
En wat dan nog dat die rijkeren buiten schot blijven? Die rijkeren kunnen overigens ook veel meer hebben (wnat ze hebben daar de middelen voor). Dat is altijd zo geweest. De wereld draait om 'de rijken'. De minder bedeelden worden als niet zo belangrijk gezien.
Tja, shit happens.
Hoezo is dat een slappe houding?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:54 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat vind ik een erg slappe houding. En de politiek pakt een hele groep op inkomensgrens of sociale status en gaan daarmee aan de haal. In dat opzicht maken zij er wel een stoelendans van tussen arm en modaal/rijker. Zoals magentronkoffie zei, zolang de politiek de pijlen richt op de armeren blijven vooral de rijkeren buiten schot. De politiek is weer haar steentje aan het bijdragen bij het opjutten van onderbuikgevoelens jegens "uitzuigers"
En ik had het over geen van de 2 -_-quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij hebt echt moeite met uitdrukkingen interpreteren he? Dat is nou de zoveelste keer dat je daar niet mee kunt omgaan. 'Willen zien lijden' is hetzelfde bedoeld als 'graag keihard gekort willen zien'.
Een te verwachten reactie van je. Ik maak me er verder niet druk om. Zelfreflectie lijkt je behoorlijk vreemd te zijn. Dat is op zich raar, aangezien zelfreflectie, zeker in jouw geval, een tool is om verder te komen dan het punt waar je nu bent.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En ik had het over geen van de 2 -_-
Dat jij dit er in leest zegt meer over jou dan over mij. Ik heb dit in elk geval niet gezegd, jij bent hier degene die moeite heeft met uitdrukkingen interpreteren, namelijk de mijne
Dit is al het 8e deel. ALles is al wel een keer gezegd johquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:22 schreef Webschip het volgende:
Dit topic nodigt niet echt uit. Waarom wordt hier zo op de persoon gespeeld?
Ja, te verwachten omdat het logisch is.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Een te verwachten reactie van je. Ik maak me er verder niet druk om. Zelfreflectie lijkt je behoorlijk vreemd te zijn. Dat is op zich raar, aangezien zelfreflectie, zeker in jouw geval, een tool is om verder te komen dan het punt waar je nu bent.
Succes ermee.
Omdat CoolGuy en die ander dit topic gebruiken om mensen af te zeiken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:22 schreef Webschip het volgende:
Dit topic nodigt niet echt uit. Waarom wordt hier zo op de persoon gespeeld?
Ja, maar volgens andere mensen die hier lezen was het niet logisch. Maar dat maakt niet uit, want alleen jouw waarheid bestaat.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, te verwachten omdat het logisch is.
En jouw reactie was ook te verwachten omdat je nogal oostindisch dom bent.
Je hebt niks te melden dan persoonlijke aanvallen doen en dat maakt jou zielig, omdat je blijkbaar niks beters te doen hebt.
Ga jij maar lekker anderen allerlei narigheid aankletsen, want iets beters dan klagen heb je blijkbaar toch niet te doen.
Nee hoor, er is je al verschillende malen door verschillende mensen duidelijk gemaakt dat jouw manier van reageren en redeneren niet klopt. Zelfs door een mod, toen je ging vragen om slotjes etc toen er reacties kwamen die jou niet zinden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat CoolGuy en die ander dit topic gebruiken om mensen af te zeiken.
Doen ze het niet tegen mij, dan doen ze het wel tegen een ander
Ik zeg het maar nog een keer, want je blijft maar doorzagen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, maar volgens andere mensen die hier lezen was het niet logisch. Maar dat maakt niet uit, want alleen jouw waarheid bestaat.
Dat maakt mij zielig?'boehoehoehoe ik heb een wajong uitkering en omdat andere mensen daar een mening over hebben heeft dat negatieve invloed op mijn eigenwaarde' en daar mag niemand een kritische noot over roepen tegen je want dan wordt je boos.
Ik klaag niet. Jij klaagt, dat het allemaal stom is, dat de rijken de armeren keihard gekort willen zien blablabla. Maar ondertussen wel roepen dat je erg graag de wajong uit wil. Dan doe daar wat aan, in plaats van hier met woorden zitten te goochelen en daarna te roepen dat je allerlei dingen niet zo bedoeld heb.
Dit forum is voor mij alleen maar vermaak knul. En jij hebt volgens mij behoorlijk veel te doen nog om uit je situatie te komen. Zou ik daar eens wat meer tijd en energie insteken.
Ik heb dat ook gezien. Maar dan kan je beter stoppen, dan bloedt het topic vanzelf dood. Van geflame wordt je zelf ook niet beterquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat CoolGuy en die ander dit topic gebruiken om mensen af te zeiken.
Doen ze het niet tegen mij, dan doen ze het wel tegen een ander
Beetje morbide, niet?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit forum is voor mij alleen maar vermaak knul.
Waarom zou ik moeten stoppen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:36 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gezien. Maar dan kan je beter stoppen, dan bloedt het topic vanzelf dood. Van geflame wordt je zelf ook niet beter
Morbide? Om Fok! als vermaak te zien? Het is internet maar hoorquote:
Natuurlijk, zelf geen effort doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom zou ik moeten stoppen?
Ik heb al enige topics geleden gezegd dat deze het beste op slot kan.
Ik bedoel eigenlijk dit topic als leedvermaak zienquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Morbide? Om Fok! als vermaak te zien? Het is internet maar hoor
En jij wat minder, voor iemand die beweert alles op een rijtje te hebben hang je wel erg veel op fok rond.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:33 schreef CoolGuy het volgende:Dit forum is voor mij alleen maar vermaak knul. En jij hebt volgens mij behoorlijk veel te doen nog om uit je situatie te komen. Zou ik daar eens wat meer tijd en energie insteken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |