Ow! Dat is heel wat anders. Nou nee. Zie je, ik heb zelf een wajong gehad vroeger. Dus, ik zag dit topic staan, en dacht, hey, daar kan ik wat mee. Nou, vervolgens ga ik reageren etc, zoals elke user dat hier doet. Ik formuleer scherp meestal, eigenlijk altijd, dus niet alleen in dit topic. Er is echter 1 user hier die daar dus écht niet mee kan omgaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:39 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dit topic als leedvermaak zien
Omdat jij altijd het laatste woord wilt hebben. Zit in je karakterquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Natuurlijk, zelf geen effort doen natuurlijk.
Ja, dat heb je gezegd inderdaad. Dat heb je zelfs aangevraagd. En toch bleef het topic open. En waarom was dat ook alweer?
Nou ja, kijk, ik heb een huis gekocht, heb een goed salaris, doe m'n werk goed, kan me veroorloven wat ik maar wil...weet je, life's good. Het aparte is dat dat voor jou ook kan gelden, maar liever blijf jij zwelgen in zelfmedelijden en roepen hoe oneerlijk het allemaal is.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En jij wat minder, voor iemand die beweert alles op een rijtje te hebben hang je wel erg veel op fok rond.
En dat dit forum voor jouw persoonlijke vermaak is, was ik allang al achter joh
Niemand hier zit op jullie gezeik te wachten
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat jij altijd het laatste woord wilt hebben. Zit in je karakter
Blad voor de mond? Zal moeilijk gaan want je kletst uit je nek.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ow! Dat is heel wat anders. Nou nee. Zie je, ik heb zelf een wajong gehad vroeger. Dus, ik zag dit topic staan, en dacht, hey, daar kan ik wat mee. Nou, vervolgens ga ik reageren etc, zoals elke user dat hier doet. Ik formuleer scherp meestal, eigenlijk altijd, dus niet alleen in dit topic. Er is echter 1 user hier die daar dus écht niet mee kan omgaan.
En omdat ie dat niet kan, gaat ie om slotjes vragen. De mod heeft tegen hem gezegd dat dat niet gaat gebeuren, omdat hij nou reacties krijgt waar hij niet mee om kan gaan. Hij kan er ook omheen lezen, of ze wel lezen en er gewoon niét op reageren. Maar hij kiest er zelf voor om toch te reageren.
Is prima. Dan reageer ik ook weer, want dat is waar een discussieforum voor is. Het verschil is dat ik niet kwaad word. Ik zie dit forum als vermaak (zie je, daar heb je 'm). Ik heb een mening, ik heb zelf ook een daadwerkelijke wajong-ervaring, dus die deel ik. Als iemand daar niet mee kan omgaan, jammer dan. Mijn doel is discussieren. Dat de manier van schrijven die ik hanteer tegen het zere been is van sommige mensen, jammer dan. Ik ga geen blad voor de mond nemen omdat iemand anders direct op de kast zit.
Dat heeft scorpie zelf ook gevraagd, alzeimerboyquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
JIj hebt gevraagd of dit topic op slot kon.
En wederom weiger je antwoord te geven wajongboyquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat heeft scorpie zelf ook gevraagd, alzeimerboy
Nee hoor, ik was prima on topic, maar er is er 1tje waar dat bij tegen het zere been is. Kijk, jij zit steeds op de kast, niet ik hoor. (jaaaaaa daar ben ik weer met die kast).quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Blad voor de mond? Zal moeilijk gaan want je kletst uit je nek.
Jouw doel is niet om te discussieren maar om mensen af te zeiken met je zogenaamde scherpe opmerkingen.
En aangezien ik jullie de meeste weerstand geef, gaan jullie mij maar zitten afzeiken in de zielige hoop dat ik maar ga stoppen of zo?
Jaaaa, daar ben je weer met die kast, want meer kan die grijze pinda van jou daarboven niet hebben.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was prima on topic, maar er is er 1tje waar dat bij tegen het zere been is. Kijk, jij zit steeds op de kast, niet ik hoor. (jaaaaaa daar ben ik weer met die kast).
Nee, dat is mijn doel niet. Alsjeblieft zeg. Als ik je echt wilde afzeiken, dan deed ik dat wel gewoon rechtuit. Daar heb ik niet zoveel posts voor nodig.
Het interesseert mij niks of jij stopt met reageren, of door blijft reageren, of op vakantie gaat, of overspannen internet explorer dichtklikt nadat je hier hebt zitten ranten. I really don't care. Maar jij reageert op mij, dus ik reageer op jou. Dat is een discussieforum.
Je vraagt er om.. Mijn grijze pinda kan denk ik behoorlijk wat meer aan dan jouw pinda, aangezien ik een baan van 40 uur in de week prima kan handelen. Jij niet, je hebt niet voor niets een uitkering.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jaaaa, daar ben je weer met die kast, want meer kan die grijze pinda van jou daarboven niet hebben.
Dat jij in een psychologie en psychiatrie mensen die serieuze posts maken komt afzeiken is een zwaktebod. Dat jij, als zelfverklaard gezond persoon, alleen maar mensen die met een hulpvraag op dit forum komen posten geeft aan hoe zwak je eigenlijk bent ja, want zwak dat ben je
Met andere woorden, je zeikt mensen af die met een serieuze hulpvraag komen omdat het je toch geen ruk kan schelen of je hun beledigd of niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je vraagt er om.. Mijn grijze pinda kan denk ik behoorlijk wat meer aan dan jouw pinda, aangezien ik een baan van 40 uur in de week prima kan handelen. Jij niet, je hebt niet voor niets een uitkering.
Ja, als je een kritische noot als afzeiken beschouwd, dan ga jij nooit uit de wajong komen, aangezien iemand die ook maar iets zegt dat niet in jouw straatje past wel door jou wordt aangevallen, in plaats van dat je aan zelfreflectie doet.
Het maakt mij niet uit of jij mij zwak vind. Volgens mij zijn de zwakkeren in deze samenleving en volgens dit topic de mensen die gebruik moeten maken van een uitkering. Die heb ik niet. Jij wel. Kijk, je mag mij noemen wat je wil. Het verschil tussen jou en mij is dat ik daar verder geen last van heb.
Uhm, nee, want ben wel degelijk met mensen in discussie gegaan over hun situatie, en over mijn eigen situatie. Zoals ik al zei, er is maar één hier op de kast gaat zitten, en dat ben jij. Met andere mensen heb ik het gehad over hun situatie etc.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met andere woorden, je zeikt mensen af die met een serieuze hulpvraag komen omdat het je toch geen ruk kan schelen of je hun beledigd of niet.
Je bent dus gewoon uit op leedvermaak.
Je formuleert helemaal niet zo scherp als jij zelf denkt en je hebt 't niet eens door.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Uhm, nee, want ben wel degelijk met mensen in discussie gegaan over hun situatie, en over mijn eigen situatie. Zoals ik al zei, er is maar één hier op de kast gaat zitten, en dat ben jij. Met andere mensen heb ik het gehad over hun situatie etc.
Zoals ik ook al heb aangegeven, ik formuleer scherp, maar dat doe ik altijd en overal, dus niet alleen in dit topic, maar in alle topics waar ik reageer. Dus nee, ik ben niet uit op leedvermaak, maar als jij dat wil denken moet je dat vooral doen. See if I care.
Yep, en mensen die de topictitel lezen en bij wijze van hun hart hier komen uitstorten, komen vervolgens in een gehaktmolen terecht, net zoals toen ik hier kwam posten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Volgens mij wordt er in deze discussie nu echt al topics lang op de man gespeeld.
Dat is toch niet leuk meer.
Scherp genoeg om jou op de kast te krijgen. Het is of dat, of, als ik helemaal niet zo scherp ben, dan is jouw tolerantiegrens gewoon ontzettend laag. Kies maar.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je formuleert helemaal niet zo scherp als jij zelf denkt en je hebt 't niet eens door.
Als het je niks kan schelen, waarom blijf je dan op mijn reacties reageren? Je reageert zelfs op mijn reacties als die helemaal niks met jou te maken hebben en dit vertelt me dat dat wat ik zeg, jou wel degelijk wat kan schelen.
Beetje gefrustreerd, "Cool"guy?
Nu kruip je weer in die slachtofferrol. Genoeg andere mensen waar wel een normale discussie mee viel te voeren. Je hebt trouwens nog geen antwoord gegeven op de vraag waarom de mod hier het topic niet sloot op jouw verzoek. Daar was een reden voor, en die reden wil je niet vertellen. Ik heb wel een vermoeden waarom niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Yep, en mensen die de topictitel lezen en bij wijze van hun hart hier komen uitstorten, komen vervolgens in een gehaktmolen terecht, net zoals toen ik hier kwam posten.
Goed, ik heb even teruggelezen en dit is wat er staat:quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:29 schreef CoolGuy het volgende:
Ik reageer op jouw reacties? Luister eens, ik reageerde op een post van Schenkstroop. Vervolgens zie jij dit topic weer, en jij reageert op een post van mij van 3 dagen geleden ofzo. Jij begint toch weer op mij te reageren dan? Vervolgens reageer ik weer op jou. Lees maar terug.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus dit is waarom je meteen begint over "willen zien lijden" terwijl ik dat helemaal niet gezegd heb? Of ga je die vraag weer zitten omzijlen?
Je reageerde op MIJN post, slimpo!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij hebt echt moeite met uitdrukkingen interpreteren he? Dat is nou de zoveelste keer dat je daar niet mee kunt omgaan. 'Willen zien lijden' is hetzelfde bedoeld als 'graag keihard gekort willen zien'.
Nee hoor. Even teruglezend van quote tot quote geeft aan dat jij degene bent die op mij heeft gereageerd zonder dat ik op jou reageerde.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:29 schreef CoolGuy het volgende:
Nou, ik reageer op jouw reacties, omdat de laatste reacties van jou reacties waren op reacties van mij. Dus, in dit topic, ben jij op dit moment mijn discussiepartner. Mijn laatste reactie op jou was 3 dagen geleden, op de 21e. Jij komt dit topic nu weer tegen en besluit 3 dagen later weer op mij te reageren, en nu zijn we hier.
quote:
Maar nog altijd slimmer dan jij, want dat was wat ik al gezegd had. De post van de 21e, die 2e post die jij daar quote, was een reactie op jou. Daarna was het stil. Tot, vandaag, de 24e, waarbij jij reageert op die 2e post die je daar gequote hebt. Op de 21e was het klaar. De laatste post daar kwam van mij, en was een reactie op jou. Toen was het dus stil, tot vandaag, waar jij na 3 dagen besloot de discussie weer op te pakken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed, ik heb even teruggelezen en dit is wat er staat:
[..]
[..]
Je reageerde op MIJN post, slimpo!
Echt man, oostindisch dom dus
slotje maar. Dit topic gaat nergens meer over. Alleen nog maar gespuug over en weerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Volgens mij wordt er in deze discussie nu echt al topics lang op de man gespeeld.
Dat is toch niet leuk meer.
In je hoofd ja, dat ik 3 dagen niet de tijd heb om te reageren betekend niet dat ik dus maar helemaal niet meer mag reageren.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar nog altijd slimmer dan jij, want dat was wat ik al gezegd had. De post van de 21e, die 2e post die jij daar quote, was een reactie op jou. Daarna was het stil. Tot, vandaag, de 24e, waarbij jij reageert op die 2e post die je daar gequote hebt. Op de 21e was het klaar. De laatste post daar kwam van mij, en was een reactie op jou. Toen was het dus stil, tot vandaag, waar jij na 3 dagen besloot de discussie weer op te pakken.
Oh maar natuurlijk mag dat van mij! Sure, maar dan kun je niet daarna gaan zitten zeiken dat ik vervolgens weer op jou reageer. Welcome to the internet!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In je hoofd ja, dat ik 3 dagen niet de tijd heb om te reageren betekend niet dat ik dus maar helemaal niet meer mag reageren.
Welcome to the internet!
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:44 schreef CoolGuy het volgende:
Maar goed, om dan maar even ontopic te gaan, zoals LastPost terecht opmerkt.
Vertel eens koffie, heb je al een baan gevonden? of wat is de huidige stand van zaken op dat gebied?
Tot zover dus CoolGuys poging om ontopic te blijven HAHA!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh maar natuurlijk mag dat van mij! Sure, maar dan kun je niet daarna gaan zitten zeiken dat ik vervolgens weer op jou reageer. Welcome to the internet!
Waarmee je dus aangeeft dat je zelf ook niet ontopic blijft, aangezien je mijn vraag wel quote, maar daar geen inhoudelijk antwoord op geeft.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Tot zover dus CoolGuys poging om ontopic te blijven HAHA!!
Ik was ontopic totdat JIJ op MIJ reageerde, alzheimerboyquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waarmee je dus aangeeft dat je zelf ook niet ontopic blijft, aangezien je mijn vraag wel quote, maar daar geen inhoudelijk antwoord op geeft.
Want je dacht, als ik er een benaming achter plak, dan win ik?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was ontopic totdat JIJ op MIJ reageerde, alzheimerboy
Is een stuk toepasselijker dan CoolGuy, want zo "cool" ben je helemaal nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Want je dacht, als ik er een benaming achter plak, dan win ik?![]()
Maar goed, nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Hoe staat 't met werk etc?
Ik vind het niet interessant wat jij vindt van mij, en je interpreteert de naam ook verkeerd (daar kun jij oprecht niks aan doen), maar probeer eens on topic te gaan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is een stuk toepasselijker dan CoolGuy, want zo "cool" ben je helemaal niet
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
Je begon zelf offtopic te gaan, waarom zou ik jouw shit moeten repareren? Ruim lekker je eigen shit op en ga zelf weer ontopic LOL
Ik probeer ontopic te gaan, maar je geeft geen antwoord. It takes 2 om ontopic te gaan in een discussie hoor.quote:
Er kan er maar 1tje tegelijk reageren, slimpo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik probeer ontopic te gaan, maar je geeft geen antwoord. It takes 2 om ontopic te gaan in een discussie hoor.
Ja, maar ik heb je dezelfde vraag nu al meerdere keren gesteld, en je hebt wel gereageerd elke keer, maar geen inhoudelijke reactie gegeven op de vraag. Maar misschien staat er in je volgende post wel een inhoudelijk antwoord op die vraag.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er kan er maar 1tje tegelijk reageren, slimpo.
Daar, inhoudelijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
En niet anderen de schuld geven jochie
Als jouw manier van ontopic gaan niet werkt, dan bedenk je toch gewoon wat anders?
Of heb je een beetje te veel magnetronkoffie gedronken of zo?
Oh ja ik kan best wat anders bedenken, maar aangezien jij mijn discussiepartner bent in deze, is de makkelijkste manier dat ik een ontopic vraag stel, waar jij dan een ontopic antwoord op geeft. Als je dat niet wil, is dat prima, maar zeg dat dan gewoon.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er kan er maar 1tje tegelijk reageren, slimpo.
En niet anderen de schuld geven jochie
Als jouw manier van ontopic gaan niet werkt, dan bedenk je toch gewoon wat anders?
Of heb je een beetje te veel magnetronkoffie gedronken of zo?
... please zeg me dat je deze reactie niet serieus meentquote:
Ok whatever.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh ja ik kan best wat anders bedenken, maar aangezien jij mijn discussiepartner bent in deze, is de makkelijkste manier dat ik een ontopic vraag stel, waar jij dan een ontopic antwoord op geeft. Als je dat niet wil, is dat prima, maar zeg dat dan gewoon.
Ik drink geen koffie.
Ik werk voor een heel groot IT bedrijf. Dus, ik heb mijn lichaam niet nodig om te werken. Dwz, natuurlijk wel, maar meer dan op een stoel zitten achter een computer is niet nodig, dus geen zware lichamelijke arbeid (wat ook niet kan, met mijn handicap).quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zeg CoolGuy, wat voor werk doe je eigenlijk?
Moeilijk he, reacties interpreteren?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
... please zeg me dat je deze reactie niet serieus meent
O interessant! Vertel eens meer!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik werk voor een heel groot IT bedrijf. Dus, ik heb mijn lichaam niet nodig om te werken. Dwz, natuurlijk wel, maar meer dan op een stoel zitten achter een computer is niet nodig, dus geen zware lichamelijke arbeid (wat ook niet kan, met mijn handicap).
Wat mijn werk betreft nog goeie ideeen voor mensen die nog niet zo ontwikkeld zijn? Ik ben bang dat ik je niet snap nuquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok whatever.
Dusss...wat voor werk doe je nou eigenlijk CoolGuy?
Heb je wat je werk betreft nog goeie ideeen voor mensen die nog niet zo 'ontwikkeld' zijn als jij?
Nou ja, t is geven en nemen he. Er staat nog een vraag open waar je geen inhoudelijk antwoord op geeft.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O interessant! Vertel eens meer!
Heb ik allang al antwoord op gegeven, lees maar even terug, ik ga dat nu echt niet nog een keer opzoeken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou ja, t is geven en nemen he. Er staat nog een vraag open waar je geen inhoudelijk antwoord op geeft.
Wordt lastig mensen helpen als je de wajongers die hier komen reageren niet snapt...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat mijn werk betreft nog goeie ideeen voor mensen die nog niet zo ontwikkeld zijn? Ik ben bang dat ik je niet snap nu
Wil je het nou toch offtopic trekken weer? Leg je vraag eens beter uit, zodat ik 't wel snap. Jij bent tot zoverre de enige die ik nu niet snap. De rest snap ik prima.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wordt lastig mensen helpen als je de wajongers die hier komen reageren niet snapt...
Over mensen helpen gesproken, was jij niet diegene die hier alleen kwam voor z'n eigen vermaak?
Als jij het topic niet zelf offtopic had getrokken, was er nu niks aan de hand geweest. Niet steeds met het vingertje naar een ander wijzen CoolGuy.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wil je het nou toch offtopic trekken weer? Leg je vraag eens beter uit, zodat ik 't wel snap. Jij bent tot zoverre de enige die ik nu niet snap. De rest snap ik prima.
Natuurlijk, ik ben op Fok! voor mijn eigen vermaak. Maar dat vermaak kun je ook halen uit mensen proberen te helpen etc.
Oke, for the record, ik heb zojuist meerdere malen geprobeerd om niet te reageren op je trolls, en om gewoon puur inhoudelijk te blijven. Daar ben je duidelijk niet op uit, je wil dit ontspoord laten. Vind ik prima. Als dat is wat je echt wil, dan is dat ook exact wat je kunt krijgen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als jij het topic niet zelf offtopic had getrokken, was er nu niks aan de hand geweest. Niet steeds met het vingertje naar een ander wijzen CoolGuy.
Ik denk niet dat je veel vermaak haalt uit het helpen van andere mensen, daarvoor zijn jouw reacties wat te "scherp".
Maar om je verder op weg te helpen, met "scherp" bedoel ik uiteraard scherp zoals jij scherp ziet, niet zoals de rest dat ziet.
Je hebt geen 1 keer geprobeerd weer ontopic te gaan want al je vragen waren nog steeds op mij gericht, net zoals al die keren dat je het topic offtopic trok. Toen reageerde je ook steeds op mij terwijl ik gewoon normaal zat te reageren op anderen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oke, for the record, ik heb zojuist meerdere malen geprobeerd om niet te reageren op je trolls, en om gewoon puur inhoudelijk te blijven. Daar ben je duidelijk niet op uit, je wil dit ontspoord laten. Vind ik prima. Als dat is wat je echt wil, dan is dat ook exact wat je kunt krijgen.
Het interesseert mij niet wat je denkt van mij te weten. Laat ik het dan zo zeggen. Ik had ooit een wajong uitkering. Die heb ik niet meer. Dat heb ik aan mezelf te danken. Jij hebt een wajong uitkering, en eigenlijk wil jij een baan, want, let's face it, jij hebt helemaal geen zin om in die uitkering te zitten.
De oplossing is niet om op een forum proberen de bijdehandte jongen uit te hangen. Ik heb al eens eerder gezegd, dat als jouw manier van reageren die je hier hanteert enigzins lijkt op de manier waarop je dat doet irl, dan gaat dat je eerder tegenhouden dan je voordeel opleveren.
I rest my casequote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt geen 1 keer geprobeerd weer ontopic te gaan want al je vragen waren nog steeds op mij gericht, net zoals al die keren dat je het topic offtopic trok. Toen reageerde je ook steeds op mij terwijl ik gewoon normaal zat te reageren op anderen.
En zoals ik al zei, als je echt je best had gedaan om het topic, dat notabene door jouzelf offtopic getrokken is, weer ontopic te trekken. kun je er ook voor kiezen door niet meer op mij te reageren en zelf met een ontopic gespreksonderwerp te komen in plaats van steeds maar weer met het vingertje naar je kast te wijzen.
En CoolGuy wijst toch maar weer lekker lui met 't vingertje naar een ander.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
I rest my case![]()
Er bestaat alleen jouw waarheid. Je negeert de overduidelijke optie die ik je geef om weer ontopic te gaan door inhoudelijk te reageren op mijn posts, maar dat doe je niet. Je kiest ervoor om offtopic te blijven gaan, en eigenlijk gewoon op oude voet door te blijven gaan.
Dat vergoeilijk je dan door te wijzen op anderen, en straks ben je weer aan 't huilen dat het niet on-topic gaat. Daar ben je zelf debet aan, of je dat nou wil inzien of niet.
Latente kleuter. Goed, dan ben ik oostindisch dom, en jij veel slimmer dan de meesten, volgens eigen zeggen. Toch ben ik degene die geen uitkering meer heeft en een fulltime baan met bijgehorende zeer gunstige secundaire arbeidsvoorwaarden, en ben jij niet verder gekomen dan huilen dat het allemaal zo oneerlijk is.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En CoolGuy wijst toch maar weer lekker lui met 't vingertje naar een ander.
Weet je wat het is CoolGuy, en bestaat alleen jouw waarheid. Je negeert de overduidelijke optie die ik je geef om weer ontopic te gaan, maar dat doe je niet. Je kiest er voor om offtopic te blijven gaan en gewoon op de oude voet door te blijven gaan.
Dat vergoeilijk je dan door te wijen op anderen en straks ben je weer aan het huilen dat het niet on-topic gaat. Daar heb je zelf debet aan, daar je zelf het topic offtopic getrokken hebt, wat je nooit zal inzien omdat je oostindisch dom bent.
Je snapt het echt niet he. Zoek anders maar effe de betekenis op. En jouw fulltime baan is leedvermaak opzoeken in een psychologie en psychiatrie forum?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:34 schreef CoolGuy het volgende:
Goed, dan ben ik oostindisch dom, en jij veel slimmer dan de meesten, volgens eigen zeggen
Aangenaam, magnetronkoffiequote:
Oh ik snap het veel beter dan jij denkt. Nee hoor, mijn fulltime baan is gewoon mijn fulltime baan. Je weet wel, de reden dat ik geen uitkering nodig heb. Zou je ook eens moeten proberen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet he. Zoek anders maar effe de betekenis op. En jouw fulltime baan is leedvermaak opzoeken in een psychologie en psychiatrie forum?
[..]
Aangenaam, magnetronkoffie
Nah, ik heb geen fulltime baan nodig om op een forum te komen postenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh ik snap het veel beter dan jij denkt. Nee hoor, mijn fulltime baan is gewoon mijn fulltime baan. Je weet wel, de reden dat ik geen uitkering nodig heb. Zou je ook eens moeten proberen.
Nee, jij hebt daar een uitkering voor nodig, hoe betaal je anders je internet verbindingquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nah, ik heb geen fulltime baan nodig om op een forum te komen posten
En wie zegt dat ik nu thuis zit?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, jij hebt daar een uitkering voor nodig, hoe betaal je anders je internet verbinding![]()
Voor heel veel andere dingen heb je wel een fulltime baan nodig. Echt, geloof me. Het is best handig om dat te hebben.
Weet ik niet. Je hebt een uitkering, dus een baan niet in ieder geval. Oh ja, ik heb een contract voor 40 uur in de week, maar ik werk er 50. Daarnaast heb je geen enkel idee wat ik doe, dus maak je maar niet druk over mijn werkzaamheden. Die heb ik prima onder controle, daarom heb ik juist tijd voor dit vermaakquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En wie zegt dat ik nu thuis zit?
Bovendien is 't zonde om iemand voor 40 uur te laten betalen als 'ie dat geld toch alleen maar gebruikt om op een psychologie en psychiatrie forum topics offtopic gaat zitten trekken voor persoonlijk vermaak. Das pas geldverspilling!
En bovendien, je doet nog steeds niet erg je best om de topic die door jouwzelf offtopic gehaald is, weer ontopic te krijgen.
Als het ontopic brengen van deze topic zo belangrijk voor je is, dan ga je me toch gewoon negeren?
Edit:oeps, sorrie re, was nog aan het typen voor je bericht er stond
Dat zal wel lukken hoor, tis niet voor niets dat ik er 3 dagen niet wasquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:12 schreef CoolGuy het volgende:
Ik wens je veel succes in je verdere 'carriere'. Ik hoop oprecht voor je dat je je ontwikkelpunten op zo'n manier aan kunt pakken dat je een werkgever kunt overtuigen om je aan te nemen.
Ja, daar is volgens mij ook door verschillende mensen op gereageerd. Ik heb ook eens deelgenomen aan zo'n reintegratieproject, maar dat is een wassen neus. Ik moest vooral heel veel vragen beantwoorden, maar er kwam eigenlijk niks uit. Nu was dit wel toen ik nog een stuk jonger was, dus ja, dan zijn het natuurlijk niet de meest spannende banen waar ze dan mee komen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken hoor, tis niet voor niets dat ik er 3 dagen niet was
Even terugdenken...ik had toch ooit een vraag gesteld over trajectbureau's of zo??
Is het nog een beetje gelukt?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken hoor, tis niet voor niets dat ik er 3 dagen niet was
Even terugdenken...ik had toch ooit een vraag gesteld over trajectbureau's of zo??
Jawel hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:48 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Is het nog een beetje gelukt?
Heb zelf ook al eens zoiets meegemaakt. Werd voor 80% goedgekeurd en een paar maanden later belandde ik uiteindelijk op de PAAZ -_-quote:Op zondag 26 juni 2011 21:52 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik las in het FES magazine over een man die na 2 jaar in de ziektewet te hebben gezeten een keuring kreeg bij het UWV. Dokters hadden vastgesteld dat hij maximaal 20 uur per week kon werken, maar de keuringsarts trok zich hier niks van aan en stelde vast dat deze persoon gewoon 40 uur per week kon werken.
Tot zover het je makkelijk af laten keuren.
ik zou hier op in willen haken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou ja, kijk, ik heb een huis gekocht, heb een goed salaris, doe m'n werk goed, kan me veroorloven wat ik maar wil...weet je, life's good. Het aparte is dat dat voor jou ook kan gelden, maar liever blijf jij zwelgen in zelfmedelijden en roepen hoe oneerlijk het allemaal is.
Ik ben benieuwd. Artsen willen mij voor 100% af laten keuren (IVA) en willen ook niet wachten tot het eind van de 2 jaar ziektewet. Kijken binnenkort wat de keuringsarts hiervan vindt.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:52 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik las in het FES magazine over een man die na 2 jaar in de ziektewet te hebben gezeten een keuring kreeg bij het UWV. Dokters hadden vastgesteld dat hij maximaal 20 uur per week kon werken, maar de keuringsarts trok zich hier niks van aan en stelde vast dat deze persoon gewoon 40 uur per week kon werken.
Tot zover het je makkelijk af laten keuren.
Wat is IVA ?quote:Op maandag 27 juni 2011 10:19 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Artsen willen mij voor 100% af laten keuren (IVA) en willen ook niet wachten tot het eind van de 2 jaar ziektewet. Kijken binnenkort wat de keuringsarts hiervan vindt.
De IVA nog wel. Dat komt geloof ik niet vaak voor.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:19 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Artsen willen mij voor 100% af laten keuren (IVA) en willen ook niet wachten tot het eind van de 2 jaar ziektewet. Kijken binnenkort wat de keuringsarts hiervan vindt.
Een subdeel van de WIA. Net als de WGA.quote:
Ik geloof er ook niet zo in, Ik ben niet terminaal ziek of zo. Maar de artsen willen zich er wel voor inzetten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:30 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
De IVA nog wel. Dat komt geloof ik niet vaak voor.
[..]
maare wat wil jij dan? en wat kun jij dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:11 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ik geloof er ook niet zo in, Ik ben niet terminaal ziek of zo. Maar de artsen willen zich er wel voor inzetten.
Je hoeft er ook niet terminaal ziek voor te zijn. Als je door een ongeval voor een groot deel verlamd bent of om een andere reden lichamelijk niet kan werken, kom je ook in de IVA. Mocht het alsnog beter gaan, dan word je overgeplaatst naar de WGA.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:11 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ik geloof er ook niet zo in, Ik ben niet terminaal ziek of zo. Maar de artsen willen zich er wel voor inzetten.
Mijn problemen liggen op psychisch vlakquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:18 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet terminaal ziek voor te zijn. Als je door een ongeval voor een groot deel verlamd bent of om een andere reden lichamelijk niet kan werken, kom je ook in de IVA. Mocht het alsnog beter gaan, dan word je overgeplaatst naar de WGA.
Wat voor problemen dan? Dus je bent 'gedoemd' tot een uitkering?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:35 schreef seasushi het volgende:
[..]
Mijn problemen liggen op psychisch vlakDaarom geloof ik nooit dat UWV daar wat mee gaat doen, ondanks alle rapporten.
Dan kans is groot dat je dan in de WGA komt, omdat het UWV dat waarschijnlijk als een 'tijdelijk' probleem ziet. Overigens kun je dan alsnog voor >80% arbeidsongeschikt verklaard worden. Mocht je na de WIA alsnog arbeidsongeschikt zijn en geen werk hebben, dan krijg je een vervolguitkering.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:35 schreef seasushi het volgende:
[..]
Mijn problemen liggen op psychisch vlakDaarom geloof ik nooit dat UWV daar wat mee gaat doen, ondanks alle rapporten.
Niet onder controle te krijgen bipolaire stoornis..quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat voor problemen dan? Dus je bent 'gedoemd' tot een uitkering?
hm oke, heftige shit. En waarin uit zich die bipolaire stoornis dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:56 schreef seasushi het volgende:
[..]
Niet onder controle te krijgen bipolaire stoornis.. De afgelopen 8 jaar elke keer me na een episode weer teruggeknokt het werk in, maar bijna 2/3 van de totale tijd ziek geweest. Elke behandeling uitgeprobeerd, van alle mogelijke medicatiecocktails, tot ect aan toe. Het plan is om nu zonder werk te kijken of het stabieler wordt
Tenzij je laatstverdiende loon hoger is dan het maximum dagloon. Sowieso kom je alleen in de IVA terecht als je nog niet eens zelfstandig naar de wc kunt. En dat ook niet in de toekomst zou kunnen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:55 schreef schaal_9 het volgende:
IVA is 75% van de laatstverdiende inkomen en dat tot je 67e. In sommige gevallen komt daar nog 5% bij van de werkgever (invaliditeitspensioen). Financieel gezien niet slecht.
Oja, die vervolguitkering krijg je dan tot je AOW.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:55 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dan kans is groot dat je dan in de WGA komt, omdat het UWV dat waarschijnlijk als een 'tijdelijk' probleem ziet. Overigens kun je dan alsnog voor >80% arbeidsongeschikt verklaard worden. Mocht je na de WIA alsnog arbeidsongeschikt zijn en geen werk hebben, dan krijg je een vervolguitkering.
Dat lukt meestal nog wel alleenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:58 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Tenzij je laatstverdiende loon hoger is dan het maximum dagloon. Sowieso kom je alleen in de IVA terecht als je nog niet eens zelfstandig naar de wc kunt. En dat ook niet in de toekomst zou kunnen.
en jij bent keuringsarts???? en of arbeidsdeskundige?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:58 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Tenzij je laatstverdiende loon hoger is dan het maximum dagloon. Sowieso kom je alleen in de IVA terecht als je nog niet eens zelfstandig naar de wc kunt. En dat ook niet in de toekomst zou kunnen.
dat is wat ik ook links en rechts hoor Missy. Vandaar mijn opmerking dat ik niet terminaal ben....quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:54 schreef missyB het volgende:
[..]
en jij bent keuringsarts???? en of arbeidsdeskundige?
Het is een onderdeel van mijn studie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:54 schreef missyB het volgende:
[..]
en jij bent keuringsarts???? en of arbeidsdeskundige?
de bedrijfsarts en de arbeidsdeskundige delen de mening dat ik in de IVA moet komen. Toch blijft het afwachten wat het UWV zegtquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:42 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het is een onderdeel van mijn studie.
Dat is waar. Het maximumdagloon is omgerekend naar een maandinkomen 3833 euro (exclusief vakantiegeld), na aftrek van pensioenpremies. Bij sommige werkgevers (waaronder de overheid) zijn mensen bijverzekerd voor het meerdere (WIA-exedentverzekering).quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:58 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat klopt. De WIA is gewoon een basis waar je als werknemer verzekerd voor bent. Er is ook nog de arbeidsongeschiktheidspensioen en arbeidsongeschiktheidsverzekering om een hiaat te voorkomen, maar je moet er voor in aanmerking komen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:10 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Dat is waar. Het maximumdagloon is omgerekend naar een maandinkomen 3833 euro (exclusief vakantiegeld), na aftrek van pensioenpremies. Bij sommige werkgevers (waaronder de overheid) zijn mensen bijverzekerd voor het meerdere (WIA-exedentverzekering).
Wat de IVA betreft: als je door een psychische beperking uitvalt en het vervolgens een beetje rustig aan doet, wordt de soep dan minder heet gegeten dan ze wordt opgediend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |