Als jij het topic niet zelf offtopic had getrokken, was er nu niks aan de hand geweest. Niet steeds met het vingertje naar een ander wijzen CoolGuy.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wil je het nou toch offtopic trekken weer? Leg je vraag eens beter uit, zodat ik 't wel snap. Jij bent tot zoverre de enige die ik nu niet snap. De rest snap ik prima.
Natuurlijk, ik ben op Fok! voor mijn eigen vermaak. Maar dat vermaak kun je ook halen uit mensen proberen te helpen etc.
Oke, for the record, ik heb zojuist meerdere malen geprobeerd om niet te reageren op je trolls, en om gewoon puur inhoudelijk te blijven. Daar ben je duidelijk niet op uit, je wil dit ontspoord laten. Vind ik prima. Als dat is wat je echt wil, dan is dat ook exact wat je kunt krijgen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als jij het topic niet zelf offtopic had getrokken, was er nu niks aan de hand geweest. Niet steeds met het vingertje naar een ander wijzen CoolGuy.
Ik denk niet dat je veel vermaak haalt uit het helpen van andere mensen, daarvoor zijn jouw reacties wat te "scherp".
Maar om je verder op weg te helpen, met "scherp" bedoel ik uiteraard scherp zoals jij scherp ziet, niet zoals de rest dat ziet.
Je hebt geen 1 keer geprobeerd weer ontopic te gaan want al je vragen waren nog steeds op mij gericht, net zoals al die keren dat je het topic offtopic trok. Toen reageerde je ook steeds op mij terwijl ik gewoon normaal zat te reageren op anderen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oke, for the record, ik heb zojuist meerdere malen geprobeerd om niet te reageren op je trolls, en om gewoon puur inhoudelijk te blijven. Daar ben je duidelijk niet op uit, je wil dit ontspoord laten. Vind ik prima. Als dat is wat je echt wil, dan is dat ook exact wat je kunt krijgen.
Het interesseert mij niet wat je denkt van mij te weten. Laat ik het dan zo zeggen. Ik had ooit een wajong uitkering. Die heb ik niet meer. Dat heb ik aan mezelf te danken. Jij hebt een wajong uitkering, en eigenlijk wil jij een baan, want, let's face it, jij hebt helemaal geen zin om in die uitkering te zitten.
De oplossing is niet om op een forum proberen de bijdehandte jongen uit te hangen. Ik heb al eens eerder gezegd, dat als jouw manier van reageren die je hier hanteert enigzins lijkt op de manier waarop je dat doet irl, dan gaat dat je eerder tegenhouden dan je voordeel opleveren.
I rest my casequote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt geen 1 keer geprobeerd weer ontopic te gaan want al je vragen waren nog steeds op mij gericht, net zoals al die keren dat je het topic offtopic trok. Toen reageerde je ook steeds op mij terwijl ik gewoon normaal zat te reageren op anderen.
En zoals ik al zei, als je echt je best had gedaan om het topic, dat notabene door jouzelf offtopic getrokken is, weer ontopic te trekken. kun je er ook voor kiezen door niet meer op mij te reageren en zelf met een ontopic gespreksonderwerp te komen in plaats van steeds maar weer met het vingertje naar je kast te wijzen.
En CoolGuy wijst toch maar weer lekker lui met 't vingertje naar een ander.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
I rest my case![]()
Er bestaat alleen jouw waarheid. Je negeert de overduidelijke optie die ik je geef om weer ontopic te gaan door inhoudelijk te reageren op mijn posts, maar dat doe je niet. Je kiest ervoor om offtopic te blijven gaan, en eigenlijk gewoon op oude voet door te blijven gaan.
Dat vergoeilijk je dan door te wijzen op anderen, en straks ben je weer aan 't huilen dat het niet on-topic gaat. Daar ben je zelf debet aan, of je dat nou wil inzien of niet.
Latente kleuter. Goed, dan ben ik oostindisch dom, en jij veel slimmer dan de meesten, volgens eigen zeggen. Toch ben ik degene die geen uitkering meer heeft en een fulltime baan met bijgehorende zeer gunstige secundaire arbeidsvoorwaarden, en ben jij niet verder gekomen dan huilen dat het allemaal zo oneerlijk is.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En CoolGuy wijst toch maar weer lekker lui met 't vingertje naar een ander.
Weet je wat het is CoolGuy, en bestaat alleen jouw waarheid. Je negeert de overduidelijke optie die ik je geef om weer ontopic te gaan, maar dat doe je niet. Je kiest er voor om offtopic te blijven gaan en gewoon op de oude voet door te blijven gaan.
Dat vergoeilijk je dan door te wijen op anderen en straks ben je weer aan het huilen dat het niet on-topic gaat. Daar heb je zelf debet aan, daar je zelf het topic offtopic getrokken hebt, wat je nooit zal inzien omdat je oostindisch dom bent.
Je snapt het echt niet he. Zoek anders maar effe de betekenis op. En jouw fulltime baan is leedvermaak opzoeken in een psychologie en psychiatrie forum?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:34 schreef CoolGuy het volgende:
Goed, dan ben ik oostindisch dom, en jij veel slimmer dan de meesten, volgens eigen zeggen
Aangenaam, magnetronkoffiequote:
Oh ik snap het veel beter dan jij denkt. Nee hoor, mijn fulltime baan is gewoon mijn fulltime baan. Je weet wel, de reden dat ik geen uitkering nodig heb. Zou je ook eens moeten proberen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet he. Zoek anders maar effe de betekenis op. En jouw fulltime baan is leedvermaak opzoeken in een psychologie en psychiatrie forum?
[..]
Aangenaam, magnetronkoffie
Nah, ik heb geen fulltime baan nodig om op een forum te komen postenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh ik snap het veel beter dan jij denkt. Nee hoor, mijn fulltime baan is gewoon mijn fulltime baan. Je weet wel, de reden dat ik geen uitkering nodig heb. Zou je ook eens moeten proberen.
Nee, jij hebt daar een uitkering voor nodig, hoe betaal je anders je internet verbindingquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nah, ik heb geen fulltime baan nodig om op een forum te komen posten
En wie zegt dat ik nu thuis zit?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, jij hebt daar een uitkering voor nodig, hoe betaal je anders je internet verbinding![]()
Voor heel veel andere dingen heb je wel een fulltime baan nodig. Echt, geloof me. Het is best handig om dat te hebben.
Weet ik niet. Je hebt een uitkering, dus een baan niet in ieder geval. Oh ja, ik heb een contract voor 40 uur in de week, maar ik werk er 50. Daarnaast heb je geen enkel idee wat ik doe, dus maak je maar niet druk over mijn werkzaamheden. Die heb ik prima onder controle, daarom heb ik juist tijd voor dit vermaakquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En wie zegt dat ik nu thuis zit?
Bovendien is 't zonde om iemand voor 40 uur te laten betalen als 'ie dat geld toch alleen maar gebruikt om op een psychologie en psychiatrie forum topics offtopic gaat zitten trekken voor persoonlijk vermaak. Das pas geldverspilling!
En bovendien, je doet nog steeds niet erg je best om de topic die door jouwzelf offtopic gehaald is, weer ontopic te krijgen.
Als het ontopic brengen van deze topic zo belangrijk voor je is, dan ga je me toch gewoon negeren?
Edit:oeps, sorrie re, was nog aan het typen voor je bericht er stond
Dat zal wel lukken hoor, tis niet voor niets dat ik er 3 dagen niet wasquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:12 schreef CoolGuy het volgende:
Ik wens je veel succes in je verdere 'carriere'. Ik hoop oprecht voor je dat je je ontwikkelpunten op zo'n manier aan kunt pakken dat je een werkgever kunt overtuigen om je aan te nemen.
Ja, daar is volgens mij ook door verschillende mensen op gereageerd. Ik heb ook eens deelgenomen aan zo'n reintegratieproject, maar dat is een wassen neus. Ik moest vooral heel veel vragen beantwoorden, maar er kwam eigenlijk niks uit. Nu was dit wel toen ik nog een stuk jonger was, dus ja, dan zijn het natuurlijk niet de meest spannende banen waar ze dan mee komen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken hoor, tis niet voor niets dat ik er 3 dagen niet was
Even terugdenken...ik had toch ooit een vraag gesteld over trajectbureau's of zo??
Is het nog een beetje gelukt?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken hoor, tis niet voor niets dat ik er 3 dagen niet was
Even terugdenken...ik had toch ooit een vraag gesteld over trajectbureau's of zo??
Jawel hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:48 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Is het nog een beetje gelukt?
Heb zelf ook al eens zoiets meegemaakt. Werd voor 80% goedgekeurd en een paar maanden later belandde ik uiteindelijk op de PAAZ -_-quote:Op zondag 26 juni 2011 21:52 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik las in het FES magazine over een man die na 2 jaar in de ziektewet te hebben gezeten een keuring kreeg bij het UWV. Dokters hadden vastgesteld dat hij maximaal 20 uur per week kon werken, maar de keuringsarts trok zich hier niks van aan en stelde vast dat deze persoon gewoon 40 uur per week kon werken.
Tot zover het je makkelijk af laten keuren.
ik zou hier op in willen haken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou ja, kijk, ik heb een huis gekocht, heb een goed salaris, doe m'n werk goed, kan me veroorloven wat ik maar wil...weet je, life's good. Het aparte is dat dat voor jou ook kan gelden, maar liever blijf jij zwelgen in zelfmedelijden en roepen hoe oneerlijk het allemaal is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |