abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98604621
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:02 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wil je het nou toch offtopic trekken weer? Leg je vraag eens beter uit, zodat ik 't wel snap. Jij bent tot zoverre de enige die ik nu niet snap. De rest snap ik prima.

Natuurlijk, ik ben op Fok! voor mijn eigen vermaak. Maar dat vermaak kun je ook halen uit mensen proberen te helpen etc.
Als jij het topic niet zelf offtopic had getrokken, was er nu niks aan de hand geweest. Niet steeds met het vingertje naar een ander wijzen CoolGuy.
Ik denk niet dat je veel vermaak haalt uit het helpen van andere mensen, daarvoor zijn jouw reacties wat te "scherp".

Maar om je verder op weg te helpen, met "scherp" bedoel ik uiteraard scherp zoals jij scherp ziet, niet zoals de rest dat ziet.
  Moderator vrijdag 24 juni 2011 @ 14:12:56 #252
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_98604885
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Als jij het topic niet zelf offtopic had getrokken, was er nu niks aan de hand geweest. Niet steeds met het vingertje naar een ander wijzen CoolGuy.
Ik denk niet dat je veel vermaak haalt uit het helpen van andere mensen, daarvoor zijn jouw reacties wat te "scherp".

Maar om je verder op weg te helpen, met "scherp" bedoel ik uiteraard scherp zoals jij scherp ziet, niet zoals de rest dat ziet.
Oke, for the record, ik heb zojuist meerdere malen geprobeerd om niet te reageren op je trolls, en om gewoon puur inhoudelijk te blijven. Daar ben je duidelijk niet op uit, je wil dit ontspoord laten. Vind ik prima. Als dat is wat je echt wil, dan is dat ook exact wat je kunt krijgen.

Het interesseert mij niet wat je denkt van mij te weten. Laat ik het dan zo zeggen. Ik had ooit een wajong uitkering. Die heb ik niet meer. Dat heb ik aan mezelf te danken. Jij hebt een wajong uitkering, en eigenlijk wil jij een baan, want, let's face it, jij hebt helemaal geen zin om in die uitkering te zitten.

De oplossing is niet om op een forum proberen de bijdehandte jongen uit te hangen. Ik heb al eens eerder gezegd, dat als jouw manier van reageren die je hier hanteert enigzins lijkt op de manier waarop je dat doet irl, dan gaat dat je eerder tegenhouden dan je voordeel opleveren.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_98604943
make sense
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_98605223
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oke, for the record, ik heb zojuist meerdere malen geprobeerd om niet te reageren op je trolls, en om gewoon puur inhoudelijk te blijven. Daar ben je duidelijk niet op uit, je wil dit ontspoord laten. Vind ik prima. Als dat is wat je echt wil, dan is dat ook exact wat je kunt krijgen.

Het interesseert mij niet wat je denkt van mij te weten. Laat ik het dan zo zeggen. Ik had ooit een wajong uitkering. Die heb ik niet meer. Dat heb ik aan mezelf te danken. Jij hebt een wajong uitkering, en eigenlijk wil jij een baan, want, let's face it, jij hebt helemaal geen zin om in die uitkering te zitten.

De oplossing is niet om op een forum proberen de bijdehandte jongen uit te hangen. Ik heb al eens eerder gezegd, dat als jouw manier van reageren die je hier hanteert enigzins lijkt op de manier waarop je dat doet irl, dan gaat dat je eerder tegenhouden dan je voordeel opleveren.
Je hebt geen 1 keer geprobeerd weer ontopic te gaan want al je vragen waren nog steeds op mij gericht, net zoals al die keren dat je het topic offtopic trok. Toen reageerde je ook steeds op mij terwijl ik gewoon normaal zat te reageren op anderen.

En zoals ik al zei, als je echt je best had gedaan om het topic, dat notabene door jouwzelf offtopic getrokken is, weer ontopic te trekken. kun je er ook voor kiezen door niet meer op mij te reageren en zelf met een ontopic gespreksonderwerp te komen in plaats van steeds maar weer met het vingertje naar je kast te wijzen.
  Moderator vrijdag 24 juni 2011 @ 14:22:19 #255
16180 crew  CoolGuy
pi_98605369
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je hebt geen 1 keer geprobeerd weer ontopic te gaan want al je vragen waren nog steeds op mij gericht, net zoals al die keren dat je het topic offtopic trok. Toen reageerde je ook steeds op mij terwijl ik gewoon normaal zat te reageren op anderen.

En zoals ik al zei, als je echt je best had gedaan om het topic, dat notabene door jouzelf offtopic getrokken is, weer ontopic te trekken. kun je er ook voor kiezen door niet meer op mij te reageren en zelf met een ontopic gespreksonderwerp te komen in plaats van steeds maar weer met het vingertje naar je kast te wijzen.
I rest my case :)

Er bestaat alleen jouw waarheid. Je negeert de overduidelijke optie die ik je geef om weer ontopic te gaan door inhoudelijk te reageren op mijn posts, maar dat doe je niet. Je kiest ervoor om offtopic te blijven gaan, en eigenlijk gewoon op oude voet door te blijven gaan.

Dat vergoeilijk je dan door te wijzen op anderen, en straks ben je weer aan 't huilen dat het niet on-topic gaat. Daar ben je zelf debet aan, of je dat nou wil inzien of niet.
pi_98605917
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:22 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

I rest my case :)

Er bestaat alleen jouw waarheid. Je negeert de overduidelijke optie die ik je geef om weer ontopic te gaan door inhoudelijk te reageren op mijn posts, maar dat doe je niet. Je kiest ervoor om offtopic te blijven gaan, en eigenlijk gewoon op oude voet door te blijven gaan.

Dat vergoeilijk je dan door te wijzen op anderen, en straks ben je weer aan 't huilen dat het niet on-topic gaat. Daar ben je zelf debet aan, of je dat nou wil inzien of niet.
En CoolGuy wijst toch maar weer lekker lui met 't vingertje naar een ander.

Weet je wat het is CoolGuy, en bestaat alleen jouw waarheid. Je negeert de overduidelijke optie die ik je geef om weer ontopic te gaan, maar dat doe je niet. Je kiest er voor om offtopic te blijven gaan en gewoon op de oude voet door te blijven gaan.

Dat vergoeilijk je dan door te wijen op anderen en straks ben je weer aan het huilen dat het niet on-topic gaat. Daar heb je zelf debet aan, daar je zelf het topic offtopic getrokken hebt, wat je nooit zal inzien omdat je oostindisch dom bent.

Ik betwijfel of jij je case rest, want jouw kennende ga je toch weer reageren op mijn reactie, net zoals je deed toen je het topic offtopic haalde, wat je vervolgens glashard blijft ontkennen.
  Moderator vrijdag 24 juni 2011 @ 14:34:21 #257
16180 crew  CoolGuy
pi_98606044
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En CoolGuy wijst toch maar weer lekker lui met 't vingertje naar een ander.

Weet je wat het is CoolGuy, en bestaat alleen jouw waarheid. Je negeert de overduidelijke optie die ik je geef om weer ontopic te gaan, maar dat doe je niet. Je kiest er voor om offtopic te blijven gaan en gewoon op de oude voet door te blijven gaan.

Dat vergoeilijk je dan door te wijen op anderen en straks ben je weer aan het huilen dat het niet on-topic gaat. Daar heb je zelf debet aan, daar je zelf het topic offtopic getrokken hebt, wat je nooit zal inzien omdat je oostindisch dom bent.
Latente kleuter. Goed, dan ben ik oostindisch dom, en jij veel slimmer dan de meesten, volgens eigen zeggen. Toch ben ik degene die geen uitkering meer heeft en een fulltime baan met bijgehorende zeer gunstige secundaire arbeidsvoorwaarden, en ben jij niet verder gekomen dan huilen dat het allemaal zo oneerlijk is.

Nou, dan maar oostindisch dom.
pi_98606870
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:34 schreef CoolGuy het volgende:
Goed, dan ben ik oostindisch dom, en jij veel slimmer dan de meesten, volgens eigen zeggen
Je snapt het echt niet he. Zoek anders maar effe de betekenis op. En jouw fulltime baan is leedvermaak opzoeken in een psychologie en psychiatrie forum?

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:34 schreef CoolGuy het volgende:
Latente kleuter.
Aangenaam, magnetronkoffie ;)
  Moderator vrijdag 24 juni 2011 @ 14:51:08 #259
16180 crew  CoolGuy
pi_98607033
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je snapt het echt niet he. Zoek anders maar effe de betekenis op. En jouw fulltime baan is leedvermaak opzoeken in een psychologie en psychiatrie forum?

[..]

Aangenaam, magnetronkoffie ;)
Oh ik snap het veel beter dan jij denkt. Nee hoor, mijn fulltime baan is gewoon mijn fulltime baan. Je weet wel, de reden dat ik geen uitkering nodig heb. Zou je ook eens moeten proberen.
pi_98607104
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:51 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oh ik snap het veel beter dan jij denkt. Nee hoor, mijn fulltime baan is gewoon mijn fulltime baan. Je weet wel, de reden dat ik geen uitkering nodig heb. Zou je ook eens moeten proberen.
Nah, ik heb geen fulltime baan nodig om op een forum te komen posten ;)
  Moderator vrijdag 24 juni 2011 @ 14:56:14 #261
16180 crew  CoolGuy
pi_98607343
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nah, ik heb geen fulltime baan nodig om op een forum te komen posten ;)
Nee, jij hebt daar een uitkering voor nodig, hoe betaal je anders je internet verbinding :)

Voor heel veel andere dingen heb je wel een fulltime baan nodig. Echt, geloof me. Het is best handig om dat te hebben.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 15:00:28 #262
262 Re
Kiss & Swallow
pi_98607627
hou eens op...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_98607667
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:56 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, jij hebt daar een uitkering voor nodig, hoe betaal je anders je internet verbinding :)

Voor heel veel andere dingen heb je wel een fulltime baan nodig. Echt, geloof me. Het is best handig om dat te hebben.
En wie zegt dat ik nu thuis zit? :P

Bovendien is 't zonde om iemand voor 40 uur te laten betalen als 'ie dat geld toch alleen maar gebruikt om op een psychologie en psychiatrie forum topics offtopic gaat zitten trekken voor persoonlijk vermaak. Das pas geldverspilling! :P

En bovendien, je doet nog steeds niet erg je best om de topic die door jouwzelf offtopic gehaald is, weer ontopic te krijgen.

Als het ontopic brengen van deze topic zo belangrijk voor je is, dan ga je me toch gewoon negeren? :P

Edit:oeps, sorrie re, was nog aan het typen voor je bericht er stond
  vrijdag 24 juni 2011 @ 15:11:58 #264
262 Re
Kiss & Swallow
pi_98608359
prima, het is een interessant onderwerp, maar ga lekker met elkaar PMen of iets dergelijks want niemand wil jullie geruzie lezen wat inmiddels ook nergens meer over gaat

ik zal wel gaan voor een TT change... Wajong, heden en toekomst oid.
  Moderator vrijdag 24 juni 2011 @ 15:12:13 #265
16180 crew  CoolGuy
pi_98608376
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 15:01 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En wie zegt dat ik nu thuis zit? :P

Bovendien is 't zonde om iemand voor 40 uur te laten betalen als 'ie dat geld toch alleen maar gebruikt om op een psychologie en psychiatrie forum topics offtopic gaat zitten trekken voor persoonlijk vermaak. Das pas geldverspilling! :P

En bovendien, je doet nog steeds niet erg je best om de topic die door jouwzelf offtopic gehaald is, weer ontopic te krijgen.

Als het ontopic brengen van deze topic zo belangrijk voor je is, dan ga je me toch gewoon negeren? :P

Edit:oeps, sorrie re, was nog aan het typen voor je bericht er stond
Weet ik niet. Je hebt een uitkering, dus een baan niet in ieder geval. Oh ja, ik heb een contract voor 40 uur in de week, maar ik werk er 50. Daarnaast heb je geen enkel idee wat ik doe, dus maak je maar niet druk over mijn werkzaamheden. Die heb ik prima onder controle, daarom heb ik juist tijd voor dit vermaak :)

Nou, dat heb ik geprobeerd, maar je wilde niet. Is prima. Ik wens je veel succes in je verdere 'carriere'. Ik hoop oprecht voor je dat je je ontwikkelpunten op zo'n manier aan kunt pakken dat je een werkgever kunt overtuigen om je aan te nemen.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 15:13:15 #266
262 Re
Kiss & Swallow
pi_98608433
plasje gedaan?... mooi
pi_98608564
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 15:12 schreef CoolGuy het volgende:
Ik wens je veel succes in je verdere 'carriere'. Ik hoop oprecht voor je dat je je ontwikkelpunten op zo'n manier aan kunt pakken dat je een werkgever kunt overtuigen om je aan te nemen.
Dat zal wel lukken hoor, tis niet voor niets dat ik er 3 dagen niet was ;)

Even terugdenken...ik had toch ooit een vraag gesteld over trajectbureau's of zo??
  Moderator vrijdag 24 juni 2011 @ 15:27:13 #268
16180 crew  CoolGuy
pi_98609110
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 15:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Even terugdenken...ik had toch ooit een vraag gesteld over trajectbureau's of zo??
Ja, daar is volgens mij ook door verschillende mensen op gereageerd. Ik heb ook eens deelgenomen aan zo'n reintegratieproject, maar dat is een wassen neus. Ik moest vooral heel veel vragen beantwoorden, maar er kwam eigenlijk niks uit. Nu was dit wel toen ik nog een stuk jonger was, dus ja, dan zijn het natuurlijk niet de meest spannende banen waar ze dan mee komen.

Lang verhaal kort, dat heeft me dus geen baan opgeleverd. Alle vakantiebanen die ik heb gehad heb ik zelf gezocht en gevonden. Na mijn afstuderen heb ik zelfstandig een baan gevonden, maar dat was niet in de richting die ik gestudeerd had. Na een jaar ongeveer ben ik verder gaan kijken, en kwam ik terecht bij het bedrijf waar ik nu werk.

Ik heb daar een brief heen gestuurd, via mail op een zondagavond. Op maandagmorgen werd ik al gebeld of ik op gesprek kon komen. Dat heb ik het eind van die week gehad. Daarna werd ik terug gebeld of ik voor een 2e gesprek wilde komen. Dat was in de daarop volgende week. Uiteraard ook gedaan, en ik kreeg aan het eind van dat 2e gesprek een contract aangeboden. Dus van 1e mail versturen tot contract in minder dan 2 weken.

Tijdens die gesprekken werd uiteraard wel gevraagd naar mijn handicap, maar niet in de zin van kun je X of Y dan wel. Meer in de zin van of er iets geregeld moest worden met een speciale stoel. Verder hebben ze gevraagd of ik aanpassingen nodig had in de auto, dan wel aan de autostoel, maar dat heb ik allemaal niet nodig.

Aan het eind van dat gesprek vertelde die man me dat ik, naast dat ik gekwalificeerd was zowiezo voor die functie, een 'alles kan als je maar wil' houding had, die hij erg prettig vond.
pi_98613121
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 15:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Is het nog een beetje gelukt? :)
signatuurloos
pi_98671044
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:48 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Is het nog een beetje gelukt? :)
Jawel hoor ;)
Tis niet alsof ik niks te doen heb behalve de hele dag op de bank zitten (sorrie, ik bedoelde natuurlijk lui op de bank zitten! :P ) en tete2 kijken met een halve liter ES bier in de linker hand en de afstands in de rechter :P

Ik heb al 2 pogingen gedaan om via een trajectbureau een traject te gaan volgen, maar die waren niet zo'n succes helaas.
  zondag 26 juni 2011 @ 21:51:28 #271
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_98694976
Eigenwaarde hangt ook wel af van je omgeving denk ik. Als je een goede vangnet hebt aan familie of vrienden. hetzij je er regelmatig bij kunt eten of steun aan hebt (familie), of je sociaal happy voelt met vrienden. Ik merk dat bij mezelf, heb helemaal niets, geen familie niets. Vrienden zie ik aan een stuk door maanden en maanden niet. En door alle ontevredenheid kan je ploffen om het minste geringste.

Verder is fok! gewoon groeiende Kanker. En als je lenge tene hebt mbt schelden met Kanker. Dan is fok niet voor jou

(ofzoiets :') - niet mijn woorden)
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_98695010
Ik las in het FES magazine over een man die na 2 jaar in de ziektewet te hebben gezeten een keuring kreeg bij het UWV. Dokters hadden vastgesteld dat hij maximaal 20 uur per week kon werken, maar de keuringsarts trok zich hier niks van aan en stelde vast dat deze persoon gewoon 40 uur per week kon werken.

Tot zover het je makkelijk af laten keuren. :X
♥ scars make us who we are ♥
pi_98699044
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:52 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik las in het FES magazine over een man die na 2 jaar in de ziektewet te hebben gezeten een keuring kreeg bij het UWV. Dokters hadden vastgesteld dat hij maximaal 20 uur per week kon werken, maar de keuringsarts trok zich hier niks van aan en stelde vast dat deze persoon gewoon 40 uur per week kon werken.

Tot zover het je makkelijk af laten keuren. :X
Heb zelf ook al eens zoiets meegemaakt. Werd voor 80% goedgekeurd en een paar maanden later belandde ik uiteindelijk op de PAAZ -_-

De 2 werktrajecten die ik heb gedaan waren niet zo'n succes. Sterker nog, de 2e keer had ik all een intake geregeld toen ik zwaar depressief werd. Daar ben ik zeker ruim een jaar in blijven hangen.
Niet echt succesvol dus. Gelukkig ben ik een van nature optimistisch persoon, maar als 't niet meer gaat dan gaat 't gewoon niet meer.
pi_98705983
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou ja, kijk, ik heb een huis gekocht, heb een goed salaris, doe m'n werk goed, kan me veroorloven wat ik maar wil...weet je, life's good. Het aparte is dat dat voor jou ook kan gelden, maar liever blijf jij zwelgen in zelfmedelijden en roepen hoe oneerlijk het allemaal is.
ik zou hier op in willen haken.
het is goed van jou coolguy dat je uit die wajong bent gekomen.
en dat je trots bent op wat je hebt bereikt en wat je doet,is prima en je goed recht dat jij dat zo heb kunnen ervaren.
maar de opmerking en ik quote: weet je, life's good. Het aparte is dat dat voor jou ook kan gelden, maar liever blijf jij zwelgen in zelfmedelijden en roepen hoe oneerlijk het allemaal is...

als het inderdaad zo makkelijk was dat het ook zelfs voor mij geldt..dan was deze hele topic nooit nodig geweest.
zulke opmerkingen heb ik ook wel regelmatig naar mijn hoofd gekregen.
en eigenlijk wordt ik daar soms best boos om.
niet zozeer nu op jou persoonlijk...zo bedoel ik dat niet.
maar zulke opmerkingen van sommige mensen in het algemeen.
laat ik voorop stellen ik heb ook zeker gelukkig goeie dagen dat ik erg positief ben,en door blijf knokken voor wie ik ben en waar ik voor sta.
MAAR...met slechte dagen baal ik ook behoorlijk van mijn situatie..en hoe goed ik ook mijn best doe om mijn situatie te veranderen...door te zoeken naar werk en je telkens wordt afgewezen.
om wat voor reden dan ook.(zo niet je lichamelijk gezondheid...of je school verleden) dat is ZUUR!..maar dat kun je terug lezen in mijn vorige posts...
en als de mensen om je heen promotie krijgen of een betere baan vinden met betere salaris.
en als je dan in de krant leest dat bedrijven betere cao's krijgen,en andere figuren die meer bonussen krijgen bovenop hun salaris.
dan kan ik daar soms best wel verdrietig/boos/zuur van worden..(ik kan dit puur vanuit mijn eigen situatie vertellen en niet van anderen)
ook ik vind de hele situatie soms ontzettend oneerlijk.
mijn eigenwaarde wordt er niet echt beter van...eerder slechter.
en zeker daar in het kabinet heb ik niet het idee dat hun dat snappen..laat staan het zich interesseren.
door mijn handicap ben ik soms al afhankelijk van anderen.
nog meer afhankelijker dan nu blijft er weinig van mij over.(zeker op financieel gebied gezien)
het kan slecht zijn voor je relatie kan ik je vertellen,en het is slecht voor je omgeving..want die kunnen er op een gegeven moment ook behoorlijk van balen(zowel als de situatie als die van betreffende persoon)
en als iemand dan ook maar durft te beweren dat ik zwelg in zelfmedelijden enzo.
prima dat ze dat dan denken.
het wordt dat vaak gezegd door mensen die niet het besef hebben waar ik soms mee te maken krijg..dat zijn niet de mensen die mijn handicap of mijn gevoel hebben...en dat zijn niet de mensen die moeten leven van een uitkering.

mensen maken regelmatig de fout door niet te beseffen dat ieder persoon en ieder zijn/haar eigen situatie weer anders is. en niet allemaal voor iedereen hetzelfde.
de ene heeft mazzel en wordt prima geholpen en begeleid..en zoveel andere die in de str*nt mogen zakken.

en 24/7 probeer ik het toch zo luchtig te zien als in mijn macht ligt...maar soms lukt het gewoon niet.en dat heeft NIKS met zelfmedelijden te maken.
pi_98706108
het is soms een machteloos,uitzichtloos,en zeer frustrerende situatie.
waar ik in mijn geval vaak tussen wal en schip hang.
en er moeilijk uit kom.(hoe graag ik dat ook zou willen en het anders zien)
elke instantie vertelt je ook steeds weer verschillende dingen.
waardoor je(voor je gevoel) nergens en bijna niemand meer op kunt vertrouwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')