was wel een kleintje btwquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:44 schreef .Birth.of.Venus. het volgende:
[..]
idd dat moeten we niet hebben
Omdat venus en ik ...quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:45 schreef XIIY het volgende:
hoe de fuck krijgen we het eigenlijk voor elkaar om wel een klein kind zijn pik te laten zien maar geen bezem
Ik had op die leeftijd zeker weten een groterequote:Op woensdag 15 juni 2011 23:47 schreef .Birth.of.Venus. het volgende:
[..]
achja wat niet is moet nog komen
uhuquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:47 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik had op die leeftijd zeker weten een groterelol
ik kom binnen hij zegt ik heb geen bezem en krijg kickquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:46 schreef Internepper het volgende:
http://www.solomio.nl/chat_6666_t1.html
ADHD![]()
miss moet zijn groeispurt nog komenquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:47 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik had op die leeftijd zeker weten een groterelol
hahaquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:49 schreef XIIY het volgende:
[..]
ik kom binnen hij zegt ik heb geen bezem en krijg kick![]()
Achjahquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:49 schreef .Birth.of.Venus. het volgende:
[..]
miss moet zijn groeispurt nog komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:51 schreef SpermaDonor het volgende:
oh jij doerak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]smegmanus hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come To Daddy
opa_bakkebaard hierquote:
Manycam vermoed ikquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:56 schreef SpermaDonor het volgende:
hoe doen jullie die filmpjes afspelen?
thnxquote:
Ja die opa. Maar hij had mij gekickt toen ik zei dat hij zijn bezemsteel in zijn hand had.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:59 schreef .Birth.of.Venus. het volgende:
[..]
waar waar?? ik wil het zien!
aiiquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:00 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja die opa. Maar hij had mij gekickt toen ik zei dat hij zijn bezemsteel in zijn hand had.
de fakquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:03 schreef .Birth.of.Venus. het volgende:
oke dit moet ik even posten! http://ww.com/speedot
live webcam
Hoe kan die gast nou zo dom zijn dat hij denk dat het echt is?quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:04 schreef XIIY het volgende:
[ afbeelding ]
WAHAHAHHA ik kom niet meer bij egt waar
vooral op het einde toen ik een ander filmpje aan klikte en hij daar stom verbaast zat
hoe gaat die reclame weg?quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Sources > Desktop. En dan bijv youtube starten en dan het gedeelte van de film selecteren
boeit me niet maar het was prachtigquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:05 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hoe kan die gast nou zo dom zijn dat hij denk dat het echt is?
Blijft bij mij gwwoonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |