Jaja, hier staat weer is zo'n hopeloze faalhaas, maarja die zal je altijd houden.
• - Meisje en collega geeft aan van me te houden, iets wat deze jongeman niet ziet aankomen. Komt vooral dat de kop totaal ergens anders was (Een klote periode privé..., en alleen op het werk was er niks, tot dit..)
• - Er gebeurt dus niks, iets waar ik nog altijd me zelf voor de kop kan slaan, zeker gezien de mogelijkheden die zijn op tafel legde, ofwel
KEIHARD gefaald. Zelfs toen ze haar huidige vriend al kende en hun relatie in die tijd begonnen moet zijn, floot zij mij nog na, en ik zie dat achteraf dus als een laatste kans, vooral ook omdat ik toen net wat losser werd en zij dit ook vast merkte..
• - Najah zelfs daar niks mee gedaan, vraag niet waarom.. Zij heeft dus een vriend op dit moment(tenminste ga ik nog vanuit..), over zou je dus zeggen OPGELOST. mooi niet dus

.
• - Nog altijd vind ik haar leuk, ook al zijn we een klap in tijd verder. En nog altijd heb ik stiekem dat gevoel dat ze me nog leuk vind, nou laat dat gevoel van me me vaker in de steek, maar ik krijg haar maar niet uit mijn hoofd, vooral om het feit dat ik NOOIT heb laten zien dat ik haar leuk vond, hoe hard kun je falen zeg...
Vergeten lukt me dus totaal niet, zeker niet als ik haar weer op het werk zie en het weer gezellig is, wakkert dat verliefde gevoel bij mij weer aan.. En als je dan ook nog is weet dat ze je leuk gevonden heeft, meer dan zelfs.. Tjah....