quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:10 schreef lindsay.ooh-00 het volgende:
Ik snap het probleem niet helemaal, zeg gewoon dat je haar leuk vindt!
Laat dat net het probleem zijn...quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:10 schreef lindsay.ooh-00 het volgende:
Het probleem is dat je haar leuk vindt?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:09 schreef Kapteinfaalhaas het volgende:
Laat dat net het probleem zijn...
So what, ben je bang dat het gênant gaat zijn? Dat moet zij ook gedacht hebben toen zij het tegen jou vertelde.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:21 schreef Kapteinfaalhaas het volgende:
Nee, dat 'gewoon zeggen dat je haar leuk vindt'. In mijn geval is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Ondanks dat ik sterke vermoedens heb dat ze me nog altijd leuk vindt, maar wel weet dat ze een vriend heeft en we collega's zijn, ofwel we moeten gewoon nog samenwerken..
Tsja, veel beter gaat de situatie niet worden. Je kan een beetje flirten en dan eens een grapje maken met 'het is dat je al een vriendje hebt, maar anders...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:21 schreef Kapteinfaalhaas het volgende:
Nee, dat 'gewoon zeggen dat je haar leuk vindt'. In mijn geval is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Ondanks dat ik sterke vermoedens heb dat ze me nog altijd leuk vindt, maar wel weet dat ze een vriend heeft en we collega's zijn, ofwel we moeten gewoon nog samenwerken..
Vraag haar mee om na het werk ergens wat te drinken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:32 schreef Kapteinfaalhaas het volgende:
Das dan ook weer waar, dat ik wat moet doen ben ik bewust(mag ook wel is...). Zal waarschijnlijk eerst wat bij flirten blijven want om nou het direct te zeggen moet je daar een goede mogelijkheid voor hebben, en om nou te zeggen dat een supermarkt met klanten een lekkere plek is, mwoa..
Alleen nog is bedenken hoe ik dat nou weer ga aanpakken, vanavond moet ze geloof ik ook werken..
Een antwoord wat hem wel aanstaatquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
Advies!
Beetje onzinnig om steeds terug te komen met een kloon en je probleem te blijven posten. Wat wil je nog meer horen dan?
Idd, ik heb het gevoel dat TS een stapje overslaat..?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Een collega zei zomaar ineens dat ze van je houdt ?
Ok !
Ach, monogamie is ook maar een sociale conventie.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:43 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Ja doei. Ze had een vriend en was als een slet bezig, en dat wil jij, een meiske die jongens nafluit als je even niet kijkt.
.. een kaartje?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Vraag haar mee om na het werk ergens wat te drinken.
En als je na al die tijd nog steeds te laf bent, stuur haar desnoods een kaartje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |