quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
You sure?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou heel graag een mooie keuken willen maar ben toch echt hetero
Het scheelt wel dat die tenminste nog een beetje betaalbaar is.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:29 schreef Memento-Mori het volgende:
als ik t geld had. zou ik t huis zo kopenmaar helaas
Heb ik ergens gezegd dat het GEEN mooi huis is?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:
Joah, dakterras is heel belangrijk met die drie dagen zon in Nederland.
Me-Mo wilde gewoon het huisje laten zien waar ze verliefd op is en het IS een mooi huis.
Nee die epic boobs van jou zien ze van een kilometer afstand nogquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een balkon op het zuiden en no way dat ik daar topless ga zitten
Neu, jij begon meteen te zeiken over vrouwen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heb ik ergens gezegd dat het GEEN mooi huis is?
Ik een tuin op het zuiden, kun je ongestoord topless zonnen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
LOL, als je dat al zeiken vindt....quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neu, jij begon meteen te zeiken over vrouwen.
kunt entree heffenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh, dat is zondequote:Op woensdag 15 juni 2011 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat!
En onze liefdesrelatie dan roy
Liefdesrelatie?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat!
Alleen wel een kroegbaas die wel heel vaak komt vragen of ik nog wat te drinken wil ofzo zekerquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik een tuin op het zuiden, kun je ongestoord topless zonnen.
Hier en dan noemt hij mij evil.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat!
Jij weet de koelkast te staan toch, ik kom je niks brengenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen wel een kroegbaas die wel heel vaak komt vragen of ik nog wat te drinken wil ofzo zeker
Huppel weer he, gunt me ook niksquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Liefdesrelatie?
Sorry, je lijkt me een aardige gast, en het ligt ook niet aan jou maar aan mij natuurlijk.
Maar meer dan het vergelijken van onze auto's onder het genot van een biertje, of twee, zit er niet in
Ik bedoel meer dat het zonde is dat je heaumeau bentquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Huppel weer he, gunt me ook niks
[..]
Maar maar maar
Je verdient veel beterquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Huppel weer he, gunt me ook niks
[..]
Maar maar maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |