quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
You sure?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou heel graag een mooie keuken willen maar ben toch echt hetero
Het scheelt wel dat die tenminste nog een beetje betaalbaar is.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:29 schreef Memento-Mori het volgende:
als ik t geld had. zou ik t huis zo kopenmaar helaas
Heb ik ergens gezegd dat het GEEN mooi huis is?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:
Joah, dakterras is heel belangrijk met die drie dagen zon in Nederland.
Me-Mo wilde gewoon het huisje laten zien waar ze verliefd op is en het IS een mooi huis.
Nee die epic boobs van jou zien ze van een kilometer afstand nogquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een balkon op het zuiden en no way dat ik daar topless ga zitten
Neu, jij begon meteen te zeiken over vrouwen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heb ik ergens gezegd dat het GEEN mooi huis is?
Ik een tuin op het zuiden, kun je ongestoord topless zonnen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
LOL, als je dat al zeiken vindt....quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neu, jij begon meteen te zeiken over vrouwen.
kunt entree heffenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh, dat is zondequote:Op woensdag 15 juni 2011 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat!
En onze liefdesrelatie dan roy
Liefdesrelatie?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat!
Alleen wel een kroegbaas die wel heel vaak komt vragen of ik nog wat te drinken wil ofzo zekerquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik een tuin op het zuiden, kun je ongestoord topless zonnen.
Hier en dan noemt hij mij evil.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat!
Jij weet de koelkast te staan toch, ik kom je niks brengenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen wel een kroegbaas die wel heel vaak komt vragen of ik nog wat te drinken wil ofzo zeker
Huppel weer he, gunt me ook niksquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Liefdesrelatie?
Sorry, je lijkt me een aardige gast, en het ligt ook niet aan jou maar aan mij natuurlijk.
Maar meer dan het vergelijken van onze auto's onder het genot van een biertje, of twee, zit er niet in
Ik bedoel meer dat het zonde is dat je heaumeau bentquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Huppel weer he, gunt me ook niks
[..]
Maar maar maar
Je verdient veel beterquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Maar maar maar
Je mag Roy hebben hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Maar maar maar
Jij denkt echt dat ik topless die kroeg binnen stap?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij weet de koelkast te staan toch, ik kom je niks brengen
Het is jouw schuld ja!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier en dan noemt hij mij evil.
Hoe kan hij je hart nou zo cru breken
Ik snap vrouwen toch niet, maar zonder ze kan ik ook weer nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat het zonde is dat je heaumeau bent
Dat zeggen ze elke keer!quote:
Hmmm goed punt, dat kunnen de klanten niet aan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je mag Roy hebben hoor
[..]
Jij denkt echt dat ik topless die kroeg binnen stap?_!
Jij homoquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is jouw schuld ja!
[..]
Ik snap vrouwen toch niet, maar zonder ze kan ik ook weer niet
[..]
Dat zeggen ze elke keer!
Ze? Noem je me nu een vrouwquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is jouw schuld ja!
[..]
Ik snap vrouwen toch niet, maar zonder ze kan ik ook weer niet
[..]
Dat zeggen ze elke keer!
Maar ik ga niet topless zonnen in jouw tuinquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hmmm goed punt, dat kunnen de klanten niet aan.
Zet ik je bier wel in de koelkast in de schuur.
Meervoud schat, dus een groep, dus zequote:
Ja dan niet hequote:Op woensdag 15 juni 2011 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik ga niet topless zonnen in jouw tuin
Doe ik wel als ik met MissB naar het strand gaquote:
Als ik jou toch niet had om mij te verbeterenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meervoud schat, dus een groep, dus ze
dan maar gelijk t bed in..quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik ga niet topless zonnen in jouw tuin
iemand moet koken en opruimen hequote:Op woensdag 15 juni 2011 22:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is niet lief
[..]
Ja, vond je wel altijd meer de vrouw in onze relatie.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is niet lief
[..]
Je zegt het zelfquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is niet lief
[..]
Kut je hebt me door!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Typisch wel dat Sedan pas uit de kast komt als Ang3l in een relatie de nog niet het label relatie heeft zit
Misschien is Sedan wel Ang3l zijn mysterieuze heteroquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Typisch wel dat Sedan pas uit de kast komt als Ang3l in een relatie de nog niet het label relatie heeft zit
Ah, daar komt 't aapje uit 't mouwtje!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Snuit, wil jij nog even uiteen zetten waarom een goede en mooie keuken belangrijk is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Poezenspam! Baby-MayLiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Huh? waarom dat belangrijk is? why?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snuit, wil jij nog even uiteen zetten waarom een goede en mooie keuken belangrijk is?Omdat het kan?
Nah, maakt ook niet uit... Die non-discussie is eigenlijk al ten eindequote:Op woensdag 15 juni 2011 22:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Huh? waarom dat belangrijk is? why?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, maakt ook niet uit... Die non-discussie is eigenlijk al ten einde
Wilde al zeggen, als je het nut van goede apparatuur en een groot werkblad op de juiste hoogte niet kan inzien, zal je nooit lekkere dingen maken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, maakt ook niet uit... Die non-discussie is eigenlijk al ten einde
Ik als vrouw wil ook een mooie keukenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wilde al zeggen, als je het nut van goede apparatuur en een groot werkblad op de juiste hoogte niet kan inzien, zal je nooit lekkere dingen maken.
Zeg, ga jij iemand anders de billen rood slaanquote:
ik heb liever een mooie vrouw in een functionele keuken.. of wacht..quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik als vrouw wil ook een mooie keukenFunctioneel en mooi
Niet goed dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, ga jij iemand anders de billen rood slaan
Hoeft niet perse de keuken te zijn dan hequote:Op woensdag 15 juni 2011 22:57 schreef clevy het volgende:
[..]
ik heb liever een mooie vrouw in een functionele keuken.. of wacht..
Dan kan ik straks niet meer zitten, zekerquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet goed dan?
[..]
Hoeft niet perse de keuken te zijn dan he
truequote:Op woensdag 15 juni 2011 22:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
hoeft niet perse de keuken te zijn dan he
Alweer, nee straks gaan ze dingen denken als je weer last van je kont hebtquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kan ik straks niet meer zitten, zeker
hoezo straks?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alweer, nee straks gaan ze dingen denken als je weer last van je kont hebt
Nu denken ze al rare dingenquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alweer, nee straks gaan ze dingen denken als je weer last van je kont hebt
Hooikoorts? Of nog steeds last van vorige keer?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:08 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik maar eens op bed ga liggen en lekker tv kijken
Mijn oog is weer rood, verdomme
Best zonnig daar dusquote:
Ik denk dat 't virus nog niet helemaal weg is. Maar 't kan dit keer ook een bacterie zijn. Een oog is rood namelijk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hooikoorts? Of nog steeds last van vorige keer?
[..]
Best zonnig daar dus
Jij met je oog en ik met de restquote:
30 graden, heerlijk op het strand gelegen vandaagquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hooikoorts? Of nog steeds last van vorige keer?
[..]
Best zonnig daar dus
Hoe cool is datquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij met je oog en ik met de rest![]()
[..]
30 graden, heerlijk op het strand gelegen vandaag
Allesbehalve, lieve Samzz, ik zou het zelfs behoorlijk heet noemenquote:
Maar toch, blijft vervelendquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat 't virus nog niet helemaal weg is. Maar 't kan dit keer ook een bacterie zijn. Een oog is rood namelijk.
Gelukkig heb ik nog zalf dat een maand houdbaar is
Kontquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij met je oog en ik met de rest![]()
[..]
30 graden, heerlijk op het strand gelegen vandaag
M'n oog brand wel jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Allesbehalve, lieve Samzz, ik zou het zelfs behoorlijk heet noemen
Is het hoor... Al is 't wel minder dan vanmorgen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar toch, blijft vervelend
[..]
Kont
Jij wel, hier regen + benauwd
Dat kan opgelost worden voor je door hiernaartoe te komenquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar toch, blijft vervelend
[..]
Kont
Jij wel, hier regen + benauwd
Jij hebt antibacteriële oogzalf?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan opgelost worden voor je door hiernaartoe te komen
Mijn armen ookquote:
Nee, maar ik kan wel halen voor je?quote:
de lamme en de blindequote:Op woensdag 15 juni 2011 23:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn armen ookDus we zijn een heet stel samen
Uhu :yquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het hoor... Al is 't wel minder dan vanmorgen.
Of je stuurt gewoon wat zon hierheen, moet werkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan opgelost worden voor je door hiernaartoe te komen
Mijn quotequote:
quote:
We steken Malta nog eens in de fikquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn armen ookDus we zijn een heet stel samen
Gaarnequote:Op woensdag 15 juni 2011 23:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan wel halen voor je?
Wat nou, jouw quote?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uhu :y
Dat is mooi
[..]
Of je stuurt gewoon wat zon hierheen, moet werken
[..]
Mijn quote![]()
Gezien de huidige kattenproblematiek zijn dit niet de nestjes waar ik als asielmederwerker heel vrolijk van wordquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Zag ik nou net poezenspam![]()
Ik ook, ik ook!
[ afbeelding ]
Alstu!quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:20 schreef S95Sedan het volgende:
Of je stuurt gewoon wat zon hierheen, moet werken
ik wordt sowieso niet vrolijk van kattenquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gezien de huidige kattenproblematiek zijn dit niet de nestjes waar ik als asielmederwerker heel vrolijk van word
Niks mis met katten. Wel met pret- en oepsnestjes.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:24 schreef clevy het volgende:
[..]
ik wordt sowieso niet vrolijk van katten
Branden zal het!quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
We steken Malta nog eens in de fik
[..]
Gaarne
wel wat mis mee als je er niet tegen kan...quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks mis met katten. Wel met pret- en oepsnestjes.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ook, ik ook!
[ afbeelding ]
/care!quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gezien de huidige kattenproblematiek zijn dit niet de nestjes waar ik als asielmederwerker heel vrolijk van word
Nog maar een paar weekjesquote:
Ja, had je dat topic in F&F gezien waar iemand een krolse kater zocht?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liefquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ook, ik ook!
[ afbeelding ]
Eerst vragenquote:
Speaking of, broertje heeft ook een nestje britse korthaar, zijn echtquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wordtquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:24 schreef clevy het volgende:
[..]
ik wordt sowieso niet vrolijk van katten
Nee.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, had je dat topic in F&F gezien waar iemand een krolse kater zocht?
Kan die kat niks aan doenquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:25 schreef clevy het volgende:
[..]
wel wat mis mee als je er niet tegen kan...
Die rode aan de tiet dus niet die in de okselquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lief
Welke is van jou hup?
[..]
Eerst vragenOf grijp je altijd meteen
[..]
Speaking of, broertje heeft ook een nestje britse korthaar, zijn echt
Ja, en je mocht van de modjes niet eens commentaar er op hebben....quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.Ik denk ook niet dat ik er moet kijken.
Men moest eens weten dat er jaarlijks zo'n 13.000 katten afgeschoten worden
Ik vond dat die uitspraak ook wel voor mij kon geldenquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lief
Welke is van jou hup?
[..]
Eerst vragenOf grijp je altijd meteen
[..]
Speaking of, broertje heeft ook een nestje britse korthaar, zijn echt
Veelal van mensen die ze wegbrengen tochquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.Ik denk ook niet dat ik er moet kijken.
Men moest eens weten dat er jaarlijks zo'n 13.000 katten afgeschoten worden
Wtfquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, en je mocht van de modjes niet eens commentaar er op hebben....
Stel je niet zo aan.quote:
Mijn hond doet alsof ze last heeft van haar oor als ze aandacht wilquote:
Mensen die ze dumpen. Verwilderde katten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Veelal van mensen die ze wegbrengen toch
Jep, beest was ook pas voor de eerste keer krols, dus nog veel te jong voor een nestje ook... en ze wilde het nestje omdat ze het leuk vond een nestje te hebben....quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
WtfAchterlijke mensen heb je op de wereld.
Excuse me?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
WtfAchterlijke mensen heb je op de wereld.
[..]
Stel je niet zo aan.
Oh, je bent misselijk. Ik dacht dat 't om de reacties ging die op je kitten kwamen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Excuse me?
Sorry hoor samzzje dat ik me een beetje misselijk voel en dat jij je dan blijkbaar aangevallen voelt.
Voortaan zal ik eerst vragen of het jou wel uitkomt dat ik me beroerd voel!!
Haha oh, nou vooruitquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond dat die uitspraak ook wel voor mij kon gelden
Britse korthaarWel met stamboom? Echte raskatten?
Mensen die zo denkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jep, beest was ook pas voor de eerste keer krols, dus nog veel te jong voor een nestje ook... en ze wilde het nestje omdat ze het leuk vond een nestje te hebben....
Nee dat is het niet, ze krijgt aandacht genoeg, ze wil zelfs niet bij de puppy's nu omdat die aan de oren trekken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn hond doet alsof ze last heeft van haar oor als ze aandacht wil
Ik wil later graag een britje denk ikquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Haha oh, nou vooruit
Uhuyup met stamboom, raskatten ja.
Inderdaad.... ik ben echt blij dat ik mijn kater uit het asiel gehaald heb.....quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mensen die zo denkenHoe komt Nederland toch aan een kattenoverschot
Welk gedeelte van /care snapte je niet?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, je bent misselijk. Ik dacht dat 't om de reacties ging die op je kitten kwamen.
Ragdoll?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil later graag een britje denk ikOf een Ragdoll, want die zijn briljant
Nobel jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Inderdaad.... ik ben echt blij dat ik mijn kater uit het asiel gehaald heb.....
Ik denk dat wanneer deze katten overleden zijn, dat ik dan alleen nog maar oude katten neem die niemand meer wilt hebben... om ze zo een mooie laatste tijd van hun leventje te geven.
Die snapte ik. Daarom mag ik toch nog wel reageren.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welk gedeelte van /care snapte je niet?![]()
Ik vind mn kitten cute en ik weet dat alle kittens goed terecht komen en dat er direct iets aan wordt gedaan zodat dit niet nog een keer gebeurd.
De mama kan namelijk deuren open maken. Hoe kwamen ze daar achter? Nou 's ochtend beneden komen en 5!! Jawel VIJF katers in de keuken vinden bij je kat die (nog) niet naar buiten mocht omdat ze nog jong is!
De afspraak voor een sterilisatie is al gemaakt ook
Zodra ik helemaal gesetteld ben dan kom ik een keer kijken samzzquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nobel ja
Ik heb twee favo katten in het asiel die ik heel graag een fijn thuis zou geven. Maar pa is allergisch. Maar goed.
Ik probeer Luna aan Royco te slijten, maar het lukt niet
Volgens mij lukt dat beter dan je denkt hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nobel ja
Ik heb twee favo katten in het asiel die ik heel graag een fijn thuis zou geven. Maar pa is allergisch. Maar goed.
Een kattenras, google maar eens. Echt geweldige katten!quote:
De Fappen & Furieus ook!-SC?quote:
Mja, niet zozeer nobel.... ik vind het gewoon zielig dat er katten in een klein hokje moeten zitten omdat niemand ze wil hebben, omdat het geen kittens meer zijn.....quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nobel ja
Doe dat maarquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zodra ik helemaal gesetteld ben dan kom ik een keer kijken samzz
Ik bedoelde dat de opmerkingen over mn kitten van iedereen hier me niks doen dusquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die snapte ik. Daarom mag ik toch nog wel reageren.
Hadden mensen hier negatieve opmerkingen over jouw kitten dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat de opmerkingen over mn kitten van iedereen hier me niks doen dus
Bij ons zitten alleen de zieke, quarantaine en de katten op speciaal voer (tijdelijk) in een hok. De rest heeft gewoon een binnen en buiten kamer.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, niet zozeer nobel.... ik vind het gewoon zielig dat er katten in een klein hokje moeten zitten omdat niemand ze wil hebben, omdat het geen kittens meer zijn.....
Een kitten blijft maar een paar weken lief klein en pluizig, daarna is het gewoon qua formaat net zo groot.
Ja blijft zielig inderdaad. Maar moet toegeven dat raskatten wel een stuk mooier zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mensen die ze dumpen. Verwilderde katten.
Ons asiel zit vol met katten die niemand wil
Britse korthaar zijn echtquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil later graag een britje denk ikOf een Ragdoll, want die zijn briljant
Zeg ik dat dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hadden mensen hier negatieve opmerkingen over jouw kitten dan?
Haha ook alquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja laptop verplaatsen en van mn bureau genieten![]()
Oh en cruel intentions kijken![]()
Ik kan dieren dus echt geen pijn doenquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Leuk voor op het dartbord Royco!
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een kattenras, google maar eens. Echt geweldige katten!
Je zegt zelf dat de woorden over jouw kitten je niks doen....quote:
Ja, ik zou daarom ook altijd een raskat nemen met goede en gezonde stamboom. Maar eerst wat ouwetjes uit het asiel een goede dag gevenquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja blijft zielig inderdaad. Maar moet toegeven dat raskatten wel een stuk mooier zijn.
[..]
Britse korthaar zijn echtja
Ragdoll vind ik zelf wat minder. Als ik er zelf een zou nemen of brits of burmilla.
[ afbeelding ]
Kerel jij maakt er "negatieve opmerkingen" van.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat de woorden over jouw kitten je niks doen....
Dus....
fuck it... nevermind...
Ja omdat het niks kunnen schelen van opmerkingen over het algemeen negatieve opmerkingen zullen zijn ipv positieve......quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kerel jij maakt er "negatieve opmerkingen" van.
Dat heb ik niet gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |