Ja, ik ga er denk ik toch maar wat van zeggenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:36 schreef Blue-eyes het volgende:
Dan zou ik het toch maar even terloops vermelden, ikzelf zou het in ieder geval niet waarderen als ik in een oorlogszone terecht zou komen
Ik neem aan dat je nergens naar toe hoefde?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, als je net verliefd bent is alles leuk. Toen hadden wij zelfs lol als we naar de tandarts moestenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:57 schreef skunkasaur het volgende:
De week voordat mijn lief wegging hadden we het plan opgesteld om voor een euro bij de Ikea te gaan ontbijten. Na eerst geknokt te hebben met twintig bejaarden om een plekje (helaas een true story) en een paar bakken gratis en prima te drinken koffie, zijn we toch de Ikea maar verder ingewandeld onder het mom van "we zijn er nu toch". Het was in een woord Geweldig. Met een hoofdletter. Ik denk dat we meer lol hebben gehad in die drie uur die we door de Ikea banjerden dat dat we ooit in een pretpark hadden kunnen hebben.
Daarna niet meerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vond vooral neuken toen heel erg leuk...
neuj hoefde pas om half 2 te beginnen dus viel meequote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je nergens naar toe hoefde?
lol nou dan kun je naar de Plundraquote:Dus ik zeg tegen Mrs "ja in Duisburg is geen Plundra".
Mrs: "Wat is er eigenlijk zo erg aan die Plundra? "
ow... toch niet naar de plundra.... ja best faal als je er zo trots op wasquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:08 schreef lezzer het volgende:
Om te voorkomen dat we alleen kastjes kopen en niet gaan klussen, gaan we nu niet naar Ikea.
Het voelt goed. Maar ook een klein beetje als een faal
Ja, no way, wat denk je dat ik zo blij ben over de mijne?quote:
Nou zeg. Dat is wel heel stom. Terecht dat je er een punt achter zet, hoe kut het ook is. Dikke dikke knuffelquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:19 schreef skunkasaur het volgende:
Dat was het. Het is nu wel over.
Ze was niet klaar voor een relatie, voelde dat ze me niet kon geven "wat ik nodig had" en is daarom lekker met iemand anders naar bed geweest. Ze kwam aan met honderd excuses maar seks met een ander terwijl je absoluut bij je volle verstand bent en zelfs nog aangaf dat je samen wilde blijven is voor mij echt een brug te ver. Ik ben niet van plan om daar mee om te leren gaan of proberen te accepteren. Over. Uit. Basta. Einde. Godverdomme.
Jeumig, inderdaad nadat jullie tot de conclusie kwamen nog door te willen zoiets doenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:19 schreef skunkasaur het volgende:
Dat was het. Het is nu wel over.
Ze was niet klaar voor een relatie, voelde dat ze me niet kon geven "wat ik nodig had" en is daarom lekker met iemand anders naar bed geweest. Ze kwam aan met honderd excuses maar seks met een ander terwijl je absoluut bij je volle verstand bent en zelfs nog aangaf dat je samen wilde blijven is voor mij echt een brug te ver. Ik ben niet van plan om daar mee om te leren gaan of proberen te accepteren. Over. Uit. Basta. Einde. Godverdomme.
Dat vond ik dus ookquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat schattig dat die man ook zijn leeftijd heel specifiek genoemd heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |