Achjah, geef ze is ongelijk. T zijn geen Feyenoorders zoals wij dat zijn. Hun binding met de club is veel minder dan dat wij die hebben. Ben al lang blij/verrast dat Vlaar bij heeft getekend.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:33 schreef Caland het volgende:
Het is dat er niet veel interesse voor Fer is (blijkbaar), maar die doet in principe hetzelfde als Wijnaldum.
Zal zijn oma leuk vinden dat wel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:36 schreef Droopie het volgende:
Zou me niets verbazen als Wijnaldum bij een leuke aanbieding bij AZ gaat voetballen.
Met zijn broertje (toch?).
Ik denk niet dat Wijnaldum zo in elkaar steekt dat hij voor een (andere) subtopper in Ned. gaat spelen. Twente zou ik nog enigszings begrijpen, maar ik denk dat hij zich vooral orienteert op een leuke club uit Engeland of Spanje. Binnen 1 a 2 jaar. Je zult hem niet bij Az zien iig.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:36 schreef Droopie het volgende:
Zou me niets verbazen als Wijnaldum bij een leuke aanbieding bij AZ gaat voetballen.
Met zijn broertje (toch?).
Tuurlijk weten ze het al. Waar zouden ze nog over moeten twijfelen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:37 schreef Caland het volgende:
Ik geef ze ook niet direct ongelijk, maar wees gewoon duidelijk.
Zeg a) ik ga weg of b) ik teken bij.
Ook al zeggen ze gelijk A, dan heb ik veel meer vrede ermee dan hoe het nu gaat. Voor hetzelfde geld gaan ze allebei pleite op 30 augustus en dan zit je mooi met de gebakken peren.
Je gaat mij niet vertellen dat ze het niet al weten.
Wijnaldum in de Premier League? Die jongen slijt daar zijn tijd op de bank of tribune. Hij is fysiek niet sterk genoeg om in Engeland te spelen. Fer geef ik veel meer kans daar.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:38 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Wijnaldum zo in elkaar steekt dat hij voor een (andere) subtopper in Ned. gaat spelen. Twente zou ik nog enigszings begrijpen, maar ik denk dat hij zich vooral orienteert op een leuke club uit Engeland of Spanje. Binnen 1 a 2 jaar. Je zult hem niet bij Az zien iig.
Hij houd meer van zijn oma, dan van Feyenoord. (en terecht)quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:38 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Wijnaldum zo in elkaar steekt dat hij voor een (andere) subtopper in Ned. gaat spelen. Twente zou ik nog enigszings begrijpen, maar ik denk dat hij zich vooral orienteert op een leuke club uit Engeland of Spanje. Binnen 1 a 2 jaar. Je zult hem niet bij Az zien iig.
Valt wel mee. Bij diverse teams in een bepaalde rol kan hij prima uit de voeten. Het is een achterhaald clichébeeld dat je fysiek beresterk moet zijn om aan bod te komen in de PL. Ik zou zeggen kijk eens wat vaker naar de PL.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:41 schreef voice-over het volgende:
[..]
Wijnaldum in de Premier League? Die jongen slijt daar zijn tijd op de bank of tribune. Hij is fysiek niet sterk genoeg om in Engeland te spelen. Fer geef ik veel meer kans daar.
geef die jongen een kans tussen topspelers en hij bloeit op man.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:41 schreef voice-over het volgende:
[..]
Wijnaldum in de Premier League? Die jongen slijt daar zijn tijd op de bank of tribune. Hij is fysiek niet sterk genoeg om in Engeland te spelen. Fer geef ik veel meer kans daar.
Mwah, ik ben juist van mening dat de PL steeds fysieker wordt, itt bijvoorbeeld Spanje of Italie.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:43 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Valt wel mee. Bij diverse teams in een bepaalde rol kan hij prima uit de voeten. Het is een achterhaald clichébeeld dat je fysiek beresterk moet zijn om aan bod te komen in de PL. Ik zou zeggen kijk eens wat vaker naar de PL.
Precies.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:43 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Valt wel mee. Bij diverse teams in een bepaalde rol kan hij prima uit de voeten. Het is een achterhaald clichébeeld dat je fysiek beresterk moet zijn om aan bod te komen in de PL. Ik zou zeggen kijk eens wat vaker naar de PL.
Het ligt ook aan je eigen speelstijl.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, ik ben juist van mening dat de PL steeds fysieker wordt, itt bijvoorbeeld Spanje of Italie.
Maar ik ben het er ook totaal niet mee eens dat Wijnaldum die fysiek niet heeft, in tegendeel.
Ik nader ook alweer de 30 hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:22 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik pas mij aan aan de doelgroep van fok. Maar ik ben echt geen pedofiel hoor.
Ik ben het al sinds 28 aprilquote:
Ik schatte je nog geen 20, je gedrag alhier op het forum te zienquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ben het al sinds 28 april![]()
Zegt niets zoals je ziet
Inderdaad. Pienaar is nou ook niet bepaald de meest fysieke speler maar is wel geslaagd in de Premier League.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:43 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
30 is het nieuwe 20quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ben het al sinds 28 april![]()
Zegt niets zoals je ziet
Ik schatte Stokstaart ook rond 20. Blijkbaar maakt fok mensen infantiel (incluis mij)quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:18 schreef Sportex het volgende:
[..]
Ik schatte je nog geen 20, je gedrag alhier op het forum te zien
Niets eens met je..Maar vette atavarquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:39 schreef Haringkop het volgende:
Overigens ben ik het met voice-over eens, Wijnaldum heeft echt geen reet te zoeken in de PL. Alleen niet vanwege het fysieke maar omdat hij ook gewoon als speler nog te kort komt. Wat overigens helemaal geen schande is met zijn leeftijd, maar hij zou echt voor z'n carriere moeten kiezen. In de middenmoot van Engeland of Spanje raakt hij gewoon de vergetenheid in...nieuwe Wooter of Musampa zeg maar..
Dat denk ik ook, kwaliteiten zat, maar niet stabiel genoeg voor de top. Kan nog komen uiteraard, maar ik denk dat Fer een grotere wordt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:39 schreef Haringkop het volgende:
Overigens ben ik het met voice-over eens, Wijnaldum heeft echt geen reet te zoeken in de PL. Alleen niet vanwege het fysieke maar omdat hij ook gewoon als speler nog te kort komt. Wat overigens helemaal geen schande is met zijn leeftijd, maar hij zou echt voor z'n carriere moeten kiezen. In de middenmoot van Engeland of Spanje raakt hij gewoon de vergetenheid in...nieuwe Wooter of Musampa zeg maar..
Goede conclusie.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:41 schreef voice-over het volgende:
De twitteraars van de Varkenoordgroep hebben vandaag maar 1 tweet geplaatst. De motivatie begint kennelijk af te nemen.
Dat beschouw ik als een enorm complimentquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:18 schreef Sportex het volgende:
[..]
Ik schatte je nog geen 20, je gedrag alhier op het forum te zien
Je houdt ze wel in de gaten, hè?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:41 schreef voice-over het volgende:
De twitteraars van de Varkenoordgroep hebben vandaag maar 1 tweet geplaatst. De motivatie begint kennelijk af te nemen.
Dat mag.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat beschouw ik als een enorm compliment
Gelukkig hebben we ook nog veertienjarige Fokkers die voor Feyenoord zijn, zoals ondergetekende.quote:
Je zult vast niet de enige zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:20 schreef onlogisch het volgende:
Gaat er iemand 20 juni naar die forumavond?
Alleen dan wel een waarbij de uitslag niet hoeft worden bijgewerkt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:18 schreef Droopie het volgende:
Ehh. wie heeft het speelschema gemaakt voor seizoen 2010/2011 gemaakt??
Heeft deze persoon ook zin om vrijdag het nieuwe schema te maken??
Ik wil dolgraag komen maar ik krijg toch niet de gelegenheid te zeggen wat ik wil zonder meteen verbale rotte eieren en tomaten over me heen te krijgen of de zaal uitgegooid te worden. Daarvoor is het ritje van Den Haag naar Rotterdam vv mij te lang. Het is onnodig te zeggen dat als ik zou gaan, ik daar vreselijk tegen de VG ga ageren. Met alle argumenten in dezelfde bewoordingen die ik hier al volop gegeven heb. Ik heb overigens geen enkele illusie dat hiermee meningen of visies van die groep veranderd zouden worden. Die zijn namelijk in meters dik beton vast gegoten en niet meer los te wrikken. Ik heb zelden zo'n groep inflexibele mensen van dik-hout-zaagt-men-planken meegemaakt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:20 schreef onlogisch het volgende:
Gaat er iemand 20 juni naar die forumavond?
Dus je bent met recht een internetheld.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:32 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik wil dolgraag komen maar ik krijg toch niet de gelegenheid te zeggen wat ik wil zonder meteen verbale rotte eieren en tomaten over me heen te krijgen of de zaal uitgegooid te worden. Daarvoor is het ritje van Den Haag naar Rotterdam vv mij te lang. Het is onnodig te zeggen dat als ik zou gaan, ik daar vreselijk tegen de VG ga ageren. Met alle argumenten in dezelfde bewoordingen die ik hier al volop gegeven heb. Ik heb overigens geen enkele illusie dat hiermee meningen of visies van die groep veranderd zouden worden. Die zijn namelijk in meters dik beton vast gegoten en niet meer los te wrikken. Ik heb zelden zo'n groep inflexibele mensen van dik-hout-zaagt-men-planken meegemaakt.
Maar ik wil eigenlijk wel dat men ziet dat niet iedereen het eens is met deze groep en de lijnen die zij denken uit te kunnen zetten. Directie en RvC zou ik 100% verdedigen. Zou! Maar ik ben toch niet welkom. Dus daarom vraag ik aan Stokstaart om mijn woordvoerder te zijn.
Je bent nog jong he.quote:
En dat zou nog wel zo'n grote wordenquote:Hanne Hagary verruilt Almere City FC voor FC Lisse, dat uitkomt in de Topklasse bij de zaterdagamateurs. De aanvaller kan transfervrij overstappen, omdat zijn contract in Almere afloopt.
De 22-jarige Rotterdammer werd enige jaren geleden als grote belofte gezien. Hij werd topscorer in de B-jeugd en speelde voor diverse nationale jeugdelftallen. Hagary brak echter nooit door in de Kuip. Hij werd nog een jaar verhuurd aan Excelsior en mocht in de zomer van 2010 overstappen naar Almere City FC. Ook daar kon Hagary niet overtuigen. In 21 competitieduels scoorde hij twee keer.
De spits gaat het nu dus bij Lisse proberen. In het verleden bleek FC Lisse een prima club voor spitsen die het eerder net niet redden in het betaald voetbal. Zo dwong Glynor Plet er een rentree als prof bij Telstar af. Hij speelt tegenwoordig zelfs in de Eredivisie met Heracles Almelo.
Volgens mij had Ruud dat gedaan. Wil het dit wel serieus op me nemen. Vorig jaar niet echt behoefte aan gehad, gezien de uitslagen. We kunnen het ook zo doen, dat meerdere mensen er toegang tot krijgen, middels een dropbox account o.i.d.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:18 schreef Droopie het volgende:
Ehh. wie heeft het speelschema gemaakt voor seizoen 2010/2011 gemaakt??
Heeft deze persoon ook zin om vrijdag het nieuwe schema te maken??
Hebben ze er aan gedacht Jacobs, Van Well, Gudde en Koevermans uit te nodigen? Krijgen de fans ook meteen de andere kant van de verhalen te horen. Dan heeft zo'n avond echt zin. Of is het niet de bedoeling dat die avond zin heeft?quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:40 schreef Caland het volgende:
Misschien kan voice-over een éénmansgroepje starten, de pro-directie groep ofzo.
Voor de mensen die elke dag weer dolblij zijn dat we zo'n 45 miljoen schuld hadden.
Hilarisch weer.quote:Op donderdag 16 juni 2011 06:05 schreef voice-over het volgende:
[..]
Hebben ze er aan gedacht Jacobs, Van Well, Gudde en Koevermans uit te nodigen? Krijgen de fans ook meteen de andere kant van de verhalen te horen. Dan heeft zo'n avond echt zin. Of is dat niet de bedoeling ... dat die avond zin heeft?
Praat ik weer onzin of zo? Is het raar om hoor en wederhoor toe te passen, om de andere partij hun zegje te laten doen?quote:
Dat niet. Alleen zo jammer van dat laatste zinnetje, hè.quote:Op donderdag 16 juni 2011 06:10 schreef voice-over het volgende:
[..]
Praat ik weer onzin of zo? Is het raar om hoor en wederhoor toe te passen, om de andere partij hun zegje te laten doen?
Waarom? Het wantrouwen over de VG is levensgroot aanwezig bij vele fans. Is die forumavond bedoeld om goede informatie te verstrekken zodat iedereen echt is bijgepraat of is het de bedoeling met zijn allen te gaan schelden op een afwezige directie en RvC?quote:Op donderdag 16 juni 2011 06:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat niet. Alleen zo jammer van dat laatste zinnetje, hè.
Kijk, doe je het weer. Zo jammer. Geen beginnen meer aan met jou.quote:Op donderdag 16 juni 2011 07:20 schreef voice-over het volgende:
[..]
Waarom? Het wantrouwen over de VG is levensgroot aanwezig bij vele fans. Is die forumavond bedoeld om goede informatie te verstrekken zodat iedereen echt is bijgepraat of is het de bedoeling met zijn allen te gaan schelden op een afwezige directie en RvC?
Als de directie en RvC worden uitgenodigd dienen wel in aansluiting op de al door de VG gevraagde identiteitscontrole heldere en duidelijke huisregels te worden opgesteld. Dus geen alcohol of drugs en een verbod op enige vorm van verbale laat staan non-verbale agressie. Dit is wel erg veel gevraagd natuurlijk voor de sympathisanten van de VG maar ja ........
quote:FC Twente meldt zich voor Fer
Feyenoord denkt aan Lasse Schöne als opvolger
Martin van Geel wil namens Feyenoord de medio 2012 aflopende verbintenissen van Georginio Wijnaldum en Leroy Fer verlengen. De kans op een vertrek van het duo wordt echter steeds groter. Nadat PSV zich al had gemeld voor Wijnaldum, heeft nu FC Twente in de Kuip aangeklopt voor Fer. Dat meldt het AD.
Dat Georginio Wijnaldum, naast de interesse uit Eindhoven, ook in de nadrukkelijke belangstelling staat van FC Twente, is een publiek geheim. De beleidsbepalers van FC Twente polsten de aanvallende middenvelder van Feyenoord informeel al diverse keren.
In de Kuip werd de interesse tot op heden echter nooit officieel kenbaar gemaakt door de bekerwinnaar. Dat deed de club uit Enschede inmiddels wel officieel voor Leroy Fer. De middenvelder van Jong Oranje kan in de Grolsch Veste een meerjarig contract tekenen.
Bij Feyenoord wordt met gemengde gevoelens kennisgenomen van de serieuze interesse in Fer. De club wil heel graag de beste spelers langer behouden om sportief weer aansluiting te krijgen met de subtop. Aan de andere kant is een lucratieve transfer inmiddels ook meer dan nodig in de Kuip.
Feyenoord zal zich zelf voorlopig nauwelijks op de transfermarkt roeren. De Rotterdammers zien in Bas Dost van Heerenveen de ideale aanvalsleider, maar Van Geel is volledig afhankelijk van investeerders die de 21-jarige spits moeten wegkopen uit Friesland. Lasse Schöne van NEC is eventueel in beeld bij een verkoop van Fer en/of Wijnaldum. De Deense international moet ongeveer één miljoen euro kosten.
Feiten:quote:Op donderdag 16 juni 2011 07:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Kijk, doe je het weer. Zo jammer. Geen beginnen meer aan met jou.
Het liefst heb ik dat die 2 overschatte spelertjes samen voor een miljoen of 10 onmiddellijk vertrekken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 07:41 schreef Stokstaart het volgende:
Overschat spelertje die Fer.
Als we voor alle zekerheid maar wel een mooie percentage doorverkoop binnenslepen.
Dat hooligans (alleen maar continu) "apart" gedrag vertonen (en dus? niets zinnigs kunnen).quote:Op donderdag 16 juni 2011 07:59 schreef voice-over het volgende:
[..]
Feiten:
Hooligans staan bekend om hun 'aparte gedrag'
Hooligans willen zich in gezelschappen nog al dominant gedragen
Hooligans maken deel uit van de VG
Conclusie:
Het wordt geen intellectueel avondje waar na afloop de deelnemers wijzer zijn geworden
Waar ga ik de fout in, beste Happel?
Hij zit af en toe tussen de bobo's op C en kijkt neer op het plebs.quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:38 schreef mister_popcorn het volgende:
Kom je uberhaupt wel 's in de kuip? Ik sta op W, er staat van alles in de mix aldaar, en dat gaat prima samen.
Jullie weigeren te zitten. Als ik wat wil zien moet ik ook staan ..... en wordt er door fans achter mij geroepen "ZITTEN".quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij zit af en toe tussen de bobo's op C en kijkt neer op het plebs.
Zitten doe je maar thuis. Van mij heb je overigens geen last. Ik sta op Z in de hoek.quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:59 schreef voice-over het volgende:
[..]
Jullie weigeren te zitten. Als ik wat wil zien moet ik ook staan ..... en wordt er door fans achter mij geroepen "ZITTEN".
Daarom heb ik zo'n hekel aan jullie.
Alleen omdat er mensen staan voor je neus, en jij niet durft te gaan staan, heb je een hekel aan wie precies? Bizar.quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:59 schreef voice-over het volgende:
[..]
Jullie weigeren te zitten. Als ik wat wil zien moet ik ook staan ..... en wordt er door fans achter mij geroepen "ZITTEN".
Daarom heb ik zo'n hekel aan jullie.
quote:Gemeente Rotterdam stelt beslissing over nieuwe Kuip uit
Voorlopig wordt er geen beslissing genomen over de bouw van een eventuele nieuwe Kuip. De knoop zou voor de zomer worden doorgehakt, maar de gemeente Rotterdam heeft de beslissing volgens RTV Rijnmond uitgesteld. Pas aan het einde van het kalenderjaar komt er volgens het regionale medium duidelijkheid over een eventueel nieuw stadion voor Feyenoord.
De bouw van de Nieuwe Kuip langs de Maas staat al tijden onder druk. Meermaals hebben verschillende partijen laten weten te twijfelen of er een nieuwe Kuip moet komen in deze financieel onzekere tijden. Stadiondirecteur Jan van Merwijk heeft in januari nog laten weten niets te zien in renovatie van de huidige Kuip.
De gemeente Rotterdam heeft voorlopig alleen geld gereserveerd voor de omgeving van het stadion, zoals de buitenruimte en de wegen naar het sportcomplex: voor de eventuele bouw van een nieuwe Kuip is geen momenteel geen geld beschikbaar. Wel wordt door de gemeente Rotterdam geïnvesteerd in het stadionpark.
Zit wat in maar je kan het ook omdraaien, als het nieuwe stadion een ok krijgt heb je daar ook een grote bespeler voor nodig, wat weer voor fondsen uit onverwachte hoek zou kunnen zorgen om sneller op niveau te komen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:29 schreef Lastpost het volgende:
Lijkt me prima en niet alleen vanuit het oogpunt dat ik De Kuip graag als thuisbasis zie, laten we eerst maar eens kijken hoe de club er over een jaar of twee voorstaat en dan kijken wat er mogelijk is.
Momenteel is er zoveel gaande rond de club (VVF, VG, schulden, sportieve problemen) dat het me uiterst onverstandig lijkt om 'zomaar' te gaan bouwen.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-zich-voor-Fer.dhtmlquote:FC Twente meldt zich voor Fer
Jong Oranje-international Leroy Fer staat in de belangstelling van FC Twente.
Martin van Geel wil namens Feyenoord de medio 2012 aflopende verbintenissen van Georginio Wijnaldum en Leroy Fer verlengen. De kans op een vertrek van het duo wordt echter steeds groter. Nadat PSV zich al had gemeld voor Wijnaldum, heeft nu FC Twente in De Kuip aangeklopt voor Fer. Dat meldt het AD.
Dat Georginio Wijnaldum, naast de interesse uit Eindhoven, ook in de nadrukkelijke belangstelling staat van FC Twente, is een publiek geheim. De beleidsbepalers van FC Twente polsten de aanvallende middenvelder van Feyenoord informeel al diverse keren.
In De Kuip werd de interesse tot op heden echter nooit officieel kenbaar gemaakt door de bekerwinnaar. Dat deed de club uit Enschede inmiddels wel officieel voor Leroy Fer. De middenvelder van Jong Oranje kan in de Grolsch Veste een meerjarig contract tekenen.
Bij Feyenoord wordt met gemengde gevoelens kennisgenomen van de serieuze interesse in Fer. De club wil heel graag de beste spelers langer behouden om sportief weer aansluiting te krijgen met de subtop. Aan de andere kant is een lucratieve transfer inmiddels ook meer dan nodig in De Kuip.
Feyenoord zal zich zelf voorlopig nauwelijks op de transfermarkt roeren. De Rotterdammers zien in Bas Dost van Heerenveen de ideale aanvalsleider, maar Van Geel is volledig afhankelijk van investeerders die de 21-jarige spits moeten wegkopen uit Friesland. Lasse Schöne van NEC is eventueel in beeld bij een verkoop van Fer en/of Wijnaldum. De Deense international moet ongeveer één miljoen euro kosten. (Redactie)
De Kuip is lange termijn, directeuren die al dan niet belangenverstrengeling hebben is (zeer) korte termijn.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:29 schreef Lastpost het volgende:
Lijkt me prima en niet alleen vanuit het oogpunt dat ik De Kuip graag als thuisbasis zie, laten we eerst maar eens kijken hoe de club er over een jaar of twee voorstaat en dan kijken wat er mogelijk is.
Momenteel is er zoveel gaande rond de club (VVF, VG, schulden, sportieve problemen) dat het me uiterst onverstandig lijkt om 'zomaar' te gaan bouwen.
quote:FC Twente probeert Ryo naar Enschede te halen
FC Twente gaat een poging ondernemen om de Japanse sensatie Ryo Miyaichi naar Enschede te halen.
De 18-jarige vleugelspeler kwam het afgelopen half jaar uit voor Feyenoord, maar is eigendom van Arsenal. Omdat Ryo ook het komende seizoen niet in aanmerking komt voor een werkvergunning in Engeland, wil Arsenal hem graag verhuren. Ryo werd onlangs verrassend uit de Japan onder-21 selectie gezet, waardoor een werkvergunning helemaal een utopie is geworden voor het komende jaar.
FC Twente is één van de geïnteresseerde clubs om de Japanner voor een seizoen te huren. Ook Feyenoord, AZ en het Italiaanse Napoli zijn in de markt. Het Engelse talkSPORT, een nationale radio-omroep, meldt dat.
Arsenal-manager Arsene Wenger wil binnenkort met het talent om tafel, op de opties te overwegen. Ryo maakte het afgelopen halve seizoen grote indruk bij Feyenoord en groeide al snel uit tot publiekslieveling in De Kuip.
Eens kijken wat de woorden van Ryo waard zijn.quote:
Schandalige roofmarkt is het ook hè.quote:
Dit kun je ze wel kwalijk nemen ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:33 schreef Hamilcar het volgende:
Kan je ze het kwalijk nemen? Als wij in de top 3 meedraaiden en een super jeugdtalent bij de nummer 10 zien lopen dan zouden we ook even komen buurten.
Hier ga je de fout in. Door niet te gaan, met al je vooringenomen standpunten. Je doet echt hetzelfde waar je de VG van beticht.quote:Op donderdag 16 juni 2011 07:59 schreef voice-over het volgende:
[..]
Feiten:
Hooligans staan bekend om hun 'aparte gedrag'
Hooligans willen zich in gezelschappen nog al dominant gedragen
Hooligans maken deel uit van de VG
Conclusie:
Het wordt geen intellectueel avondje waar na afloop de deelnemers wijzer zijn geworden
Waar ga ik de fout in, beste Happel?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:32 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik wil dolgraag komen maar ik krijg toch niet de gelegenheid te zeggen wat ik wil zonder meteen verbale rotte eieren en tomaten over me heen te krijgen of de zaal uitgegooid te worden. Daarvoor is het ritje van Den Haag naar Rotterdam vv mij te lang. Het is onnodig te zeggen dat als ik zou gaan, ik daar vreselijk tegen de VG ga ageren. Met alle argumenten in dezelfde bewoordingen die ik hier al volop gegeven heb. Ik heb overigens geen enkele illusie dat hiermee meningen of visies van die groep veranderd zouden worden. Die zijn namelijk in meters dik beton vast gegoten en niet meer los te wrikken. Ik heb zelden zo'n groep inflexibele mensen van dik-hout-zaagt-men-planken meegemaakt.
Maar ik wil eigenlijk wel dat men ziet dat niet iedereen het eens is met deze groep en de lijnen die zij denken uit te kunnen zetten. Directie en RvC zou ik 100% verdedigen. Zou! Maar ik ben toch niet welkom. Dus daarom vraag ik aan Stokstaart om mijn woordvoerder te zijn.
quote:'AZ en Twente mengen zich in race om Miyaichi'
Arsenal-aanvaller Ryo Miyaichi maakt komende zomer mogelijk opnieuw een tijdelijke overstap naar de Eredivisie. Niet alleen Feyenoord, maar ook AZ en FC Twente willen hem inlijven.
Dat meldt Talksport. De drie clubs zouden zich bij Arsenal hebben gemeld voor de huur van de Japanner. AZ en FC Twente zouden meer kans maken op zijn komst dan Feyenoord, want de Rotterdammers zouden de verlangde huursom niet kunnen betalen.
Behalve de drie Nederlandse clubs volgt ook Napoli de ontwikkelingen rond Miyaichi met buitengewone aandacht. De Italiaanse club volgde de Japanner al toen hij op huurbasis bij Feyenoord excelleerde. Miyaichi gaat op korte termijn met Arsène Wenger rond de tafel om zijn toekomst te bepalen.
Miyaichi mag volgend seizoen niet voor Arsenal spelen, want hij kreeg geen werkvergunning. Arsenal overweegt tegen die beslissing in beroep te gaan, maar maakt een zeer kleine kans.
Dan is het toch logisch dat ze Ryo willen binnen halen.quote:
Ben wel met je eens dat het de schoonheidsprijs niet verdient maar vanuit het standpunt van de speler en zijn werkgever gezien ligt het wat anders, bij Twente en AZ speelt hij Europees, maar goed dan kan hij toch het beste naar Napoli gaan met directe plaatsing CL.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit kun je ze wel kwalijk nemen ja.
Je moet zakelijk zijn, dat snap ik best, maar Ryo proberen te jatten is echt beneden de gordel.
Klootzakken.
Van die 3 clubs vind ik AZ dan nog de beste optie: goede trainer, veel jong talent. Twente heeft Chadli voor zijn positie, Napoli speelt in een competitie vol houthakkers en zal ook genoeg andere opties hebben, dus speelt hij misschien een flink deel niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben wel met je eens dat het de schoonheidsprijs niet verdient maar vanuit het standpunt van de speler en zijn werkgever gezien ligt het wat anders, bij Twente en AZ speelt hij Europees, maar goed dan kan hij toch het beste naar Napoli gaan met directe plaatsing CL.
Ik zou het een totaal dieptepunt vinden als Feyenoord er niet eens in slaagt om een 18-jarige huurling te behouden, en dan niet omdat die naar een echt grote club gaat maar naar AZ of Twente. Jezus zeg.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben wel met je eens dat het de schoonheidsprijs niet verdient maar vanuit het standpunt van de speler en zijn werkgever gezien ligt het wat anders, bij Twente en AZ speelt hij Europees, maar goed dan kan hij toch het beste naar Napoli gaan met directe plaatsing CL.
Beter verbouw je dan de kuip, want ik vind AZ of Twente hierin niets te verwijten als wij hem niet kunnen betalen. Nederland is een fijn land voor zo'n jonge jongen en dan geef ik AZ of Twente groot gelijk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:23 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat mij betreft mag de VG dan oproepen om de boel in Enschede of Alkmaar even flink te verbouwen. Zoiets flik je gewoon niet.
Het maakt inderdaad wel verschil of Feyenoord van hem afziet wegens financiële redenen (waardoor hij dus beschikbaar is voor andere clubs), of dat AZ en Twente hem proberen te jatten met europees voetbal als argument ondanks dat Feyenoord hem graag wil behouden en kan betalen. Dat laatste zou ik schofterig vinden. Zo ga je als clubs niet met elkaar om.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Beter verbouw je dan de kuip, want ik vind AZ of Twente hierin niets te verwijten als wij hem niet kunnen betalen. Nederland is een fijn land voor zo'n jonge jongen en dan geef ik AZ of Twente groot gelijk.
Anders was het geweest als Ryo hier had gespeeld en dit jaar ook zou mogen, dat je Arsenal gaat benaderen of hij bij AZ of Twente kan spelen
Dan zitten we op een lijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Het maakt inderdaad wel verschil of Feyenoord van hem afziet wegens financiële redenen (waardoor hij dus beschikbaar is voor andere clubs), of dat AZ en Twente hem proberen te jatten met europees voetbal als argument ondanks dat Feyenoord hem graag wil behouden en kan betalen. Dat laatste zou ik schofterig vinden. Zo ga je als clubs niet met elkaar om.
Ben bang van ook..quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:49 schreef Lastpost het volgende:
Ik vrees dat komend seizoen gewoon zal blijken dat afgelopen seizoen helemaal geen incident was maar juist hetgeen we het komende seizoen ook weer gaan beleven.
Zeer beperkte voetballers met de juiste mentaliteit, goede talenten met de verkeerde mentaliteit en de jongens die de kar moeten trekken blijken het al te moeilijk te hebben met zichzelf of raken langdurig geblesseerd.
Vind het wel weer tekenend dat Been zo nodig nu alweer in de media moet melden dat het een moeizaam seizoen gaat worden, zo kweek je lekker veel vertrouwen zeg.![]()
Ik blijf er trouwens wel bij dat dit Feyenoord zomaar wel kan gaan draaien met een paar kleine wijzigingen qua spelers, wat dat betreft zou het prima zijn voor Feyenoord wanneer ze jongens als Fer en Wijnaldum kunnen verkopen want ik denk dat je er met andere transfervrije opties niet eens minder op hoeft te worden als collectief.
Daar zal ook het grootste winstpunt liggen voor Feyenoord, veel jongens die in 2012 aflopen en genoeg transfervrije spelers tegen die tijd die dit Feyenoord stabieler en sterker kunnen maken.
Ik denk dan ook dat we dit jaar niet teveel van Van Geel hoeven te verwachten maar dat de echte 'verbouwing' van de selectie komend jaar zal worden ingezet en daarmee dus ook het sportief herstel, heb veel vertrouwen in die man en twijfel er niet aan dat hij de juiste man op deze plek is.
Ryo zou dat nooit doen, toch?quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Het maakt inderdaad wel verschil of Feyenoord van hem afziet wegens financiële redenen (waardoor hij dus beschikbaar is voor andere clubs), of dat AZ en Twente hem proberen te jatten met europees voetbal als argument ondanks dat Feyenoord hem graag wil behouden en kan betalen. Dat laatste zou ik schofterig vinden. Zo ga je als clubs niet met elkaar om.
Het zou wel echt pijn doen, als Ryo komend seizoen furore maakt bij een andere Nederlandse club.![]()
Zijn ze weer fit? Zo ja dan hoop ik lekker met je mee. Al heeft Cisse mij nooit echt weten te overtuigen. Dani daarintegen welquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:55 schreef Paul-89 het volgende:
Hopelijk krijgen we komend seizoen Dani Fernandez en Cisse eens echt te zien.
Ja, en Ryo is zo slecht behandeld door het Legioen. Op dit punt heeft Voice-over wel gelijk, wat een domme hooligans zijn we toch.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:34 schreef Samael het volgende:
[..]
Arsenal zal dat echter voor hem bepalen vrees ik
Cissé is weer fit, Dani volgens mij bijna.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:33 schreef Samael het volgende:
[..]
Zijn ze weer fit? Zo ja dan hoop ik lekker met je mee. Al heeft Cisse mij nooit echt weten te overtuigen. Dani daarintegen wel
Ik hoop het niet.quote:
Wijnaldum en Fer vind ik nog wat anders, als daar een door Feyenoord gewenste transfersom tegenover staat. Maar proberen om tussen Feyenoords deal met Arsenal te komen en publiekslieveling Ryo weg te kapen, dat is gewoon een totaal gebrek aan respect en fatsoen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja ik snap Fc Twente ook niet helemaal. Wel huilen als een speler van hunnie naar Ajax gaat (Wielaert ) En nu eerst Wijnaldum dan Fer en nu Ryo proberen over te nemen van ons .
Ja wat wil je dan ?
quote:EINDHOVEN - PSV heeft geen gelukkige hand gehad bij de keuze van het promotiemateriaal om de seizoenskaarthouders te bewegen tot verlengen.
Onlangs kregen de fans een folder toegestuurd met een afbeelding van Balazs Dzsudzsak en de tekst ’Ik ben er volgend seizoen weer bij, u toch ook?’
Daar geloof ik weinig in. We hoeven niet HEEL veel achteruit te gaan met transfervrije spelers en jeugd, maar we gaan wel op achteruit. Al zou je Wijnaldum voor 5 verkopen en Schone voor 1 halen dan blijf ga je er niet op achteruit, maar zulke jongens komen niet snel transfervrij naar ons.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:49 schreef Lastpost het volgende:
Vind het wel weer tekenend dat Been zo nodig nu alweer in de media moet melden dat het een moeizaam seizoen gaat worden, zo kweek je lekker veel vertrouwen zeg.![]()
[q]
Van Geel ook. Wat dat betreft ben ik het helemaal met Willem eens, Feyenoord moet gewoon de mentaliteit van een topclub blijven houden. Een beetje realisme is wel nodig, maar die jongens worden constant de grond in gepraat.
[q]
Ik blijf er trouwens wel bij dat dit Feyenoord zomaar wel kan gaan draaien met een paar kleine wijzigingen qua spelers, wat dat betreft zou het prima zijn voor Feyenoord wanneer ze jongens als Fer en Wijnaldum kunnen verkopen want ik denk dat je er met andere transfervrije opties niet eens minder op hoeft te worden als collectief.
Daar zal ook het grootste winstpunt liggen voor Feyenoord, veel jongens die in 2012 aflopen en genoeg transfervrije spelers tegen die tijd die dit Feyenoord stabieler en sterker kunnen maken.
Ik mag hopen dat er volgend jaar wel weer IETS kan worden gehaald. Geen spelers als dost voor 5 miljoen, maar wel de spelers als Schone.quote:Ik denk dan ook dat we dit jaar niet teveel van Van Geel hoeven te verwachten maar dat de echte 'verbouwing' van de selectie komend jaar zal worden ingezet en daarmee dus ook het sportief herstel, heb veel vertrouwen in die man en twijfel er niet aan dat hij de juiste man op deze plek is.
Cisse is een leuke, nuttige speler, maar mist gewoon rendement.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:33 schreef Samael het volgende:
[..]
Zijn ze weer fit? Zo ja dan hoop ik lekker met je mee. Al heeft Cisse mij nooit echt weten te overtuigen. Dani daarintegen wel
Zo gaat het nu eenmaal in de voetbalwereld.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Wijnaldum en Fer vind ik nog wat anders, als daar een door Feyenoord gewenste transfersom tegenover staat. Maar proberen om tussen Feyenoords deal met Arsenal te komen en publiekslieveling Ryo weg te kapen, dat is gewoon een totaal gebrek aan respect en fatsoen.
Dat gaat Twente nooit doen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk wil Fc Twente hem echt heel graag dan zou ik zeggen 8mil.
3 tot 5, max.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Mmm, Fer naar Twente.. Wat moet dat kosten?
Dan zie ik hem liever gratis de deur uit lopen volgend seizoen .quote:
Neu, ik vind niet dat je je daar bij neer hoeft te leggen als club. Het is ontatsoenlijk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zo gaat het nu eenmaal in de voetbalwereld.
Vind ik niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Neu, ik vind niet dat je je daar bij neer hoeft te leggen als club. Het is ontatsoenlijk.
Vreemd dat de VG nu wordt verweten geen hoor en wederhoor toe te passen terwijl het de club is die in het verleden al het overleg eenzijdig heeft stop gezet. En dan niet alleen met de VG maar ook de klanbordgroep en overige forumavonden..quote:Op donderdag 16 juni 2011 06:05 schreef voice-over het volgende:
[..]
Hebben ze er aan gedacht Jacobs, Van Well, Gudde en Koevermans uit te nodigen? Krijgen de fans ook meteen de andere kant van de verhalen te horen. Dan heeft zo'n avond echt zin. Of is het niet de bedoeling dat die avond zin heeft?
Nee laat maar over je heen lopen door die provincieclub.quote:
Was er nog wel plaats over voor de Twente-shirtjes van Fer en Ryo en het PSV-shirtje van Wijnaldum?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:14 schreef Caland het volgende:
Ik was vandaag trouwens nog in de Kuip, rondleidinkje gedaan... voor de 20e keer, maar dit keer mocht je het veld op en kleedkamers in, normaal niet.
Maargoed, gaat het allemaal niet om. Kom ik in dat Feyenoord-museum, hangt er godverdomme een Real Mallorca shirtje van De Guzman. Welke enorme tyfusmongool heeft dat verzonnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Er hingen ook shirtjes van Bruma (Chelsea) en Zuiverloon (WBA). Jezus christus zeg, zie je aan de ene kant de wereldbeker, champions league, de prachtige roemrijke historie van de club. Wordt het zo enorm verneukt door dat soort 'attributen'. Blijkbaar om de jeugdopleiding in het zonnetje te zetten... Dat doe je toch niet zo?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Was er nog wel plaats over voor de Twente-shirtjes van Fer en Ryo en het PSV-shirtje van Wijnaldum?
Dat moet je sowieso. Echt netjes is het niet, maar had jij anders verwacht in de voetballerij, en dan van Munsterman?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Neu, ik vind niet dat je je daar bij neer hoeft te leggen als club.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:02 schreef Haringkop het volgende:
Waarom zou de VG niet eerst mogen vergaderen en tekst en uitleg geven aan de supporters onderling? Verder is het toch transparant wat ze doen?
Je kunt zoiets misschien wel verwachten, en misschien delf je uiteindelijk zelfs het onderspit. Maar het minste wat je kunt doen is Twente erop aanspreken dat het onbeschoft is om in een deal tussen Arsenal en Feyenoord te gaan zitten wroeten. Juist Twente, de club waar Munsterman en die kale neus zo de mond vol hebben van fatsoenlijk zaken doen en maatschappelijke betrokkenheid.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat moet je sowieso. Echt netjes is het niet, maar had jij anders verwacht in de voetballerij, en dan van Munsterman?
Die zou zijn moeder nog verkopen om de klassieke top-3 een hak te zetten.
Feyenoord zou dat ook gedaan hebben en en dan zou ik het schitterend vinden want ik houd eigenlijk niet van netjes, dus dan ga ik niet hypocriet doen. Ik zie nu al uit naar het moment over 10 of 15 jaar dat wij zo kunnen vissen naar talentjes van PSV terwijl ze daar de salarissen niet kunnen betalen. Dan lach ik heel Eindhoven uit.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt zoiets misschien wel verwachten, en misschien delf je uiteindelijk zelfs het onderspit. Maar het minste wat je kunt doen is Twente erop aanspreken dat het onbeschoft is om in een deal tussen Arsenal en Feyenoord te gaan zitten wroeten. Juist Twente, de club waar Munsterman en die kale neus zo de mond vol hebben van fatsoenlijk zaken doen en maatschappelijke betrokkenheid.
Heeft daar niets mee te maken, ze doen niets verkeerd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee laat maar over je heen lopen door die provincieclub.
Ik heb wel een vermoeden waarom de kuip is uitgesteld.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:33 schreef Caland het volgende:
http://www.fr-fanatic.com(...)orgen-over-toekomst/
Klinkt allemaal wel positief. Helemaal dat de gemeente sowieso al veel geld in Zuid gaat pompen natuurlijk. Die beslissing gaat echt de toekomst van de club bepalen.
Ze doen juridisch niets verkeerd, maar ik vind het niet fris om te stoken in zo'n deal.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Heeft daar niets mee te maken, ze doen niets verkeerd.
Het benaderen/weghalen van kinderen van 15 dat is clubs wel kwalijk te nemen.
Tja het komt nu eenmaal wel eens voor dat meerdere clubs interesse hebben, ik ben er ook niet blij mee maar ik neem ze niets kwalijk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze doen juridisch niets verkeerd, maar ik vind het niet fris om te stoken in zo'n deal.
Tenzij Feyenoord dus zelf aangeeft dat ze Ryo niet kunnen betalen. Dan wordt het een heel ander verhaal.
Wij hebben Paul Bosvelt toch ook transfervrij bij Twente 'weggeroofd' ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Schandalige roofmarkt is het ook hè.
De "groten" stelen van de kleinen, en helaas is Twente momenteel groter.
Maar het zegt ook wel wat over Twente, dat ze dit soort dingen proberen te flikken. Een 18-jarige publiekslieveling proberen te jatten van een club in grote financiële nood. Aasgieren. Valt me tegen van ze.
Wow, erg groot nieuws dit.quote:FSV verheugt met steun Sportclub Feyenoord.
De Feyenoord Supportersvereniging (FSV) is blij met de steun die de Sportclub Feyenoord vanavond in een officiele bestuursverklaring op haar website (www.feyenoordav.nl) heeft uitgesproken betreffende de open brief d.d. 6 juni 2011, waarin de FSV het vertrouwen opzegt in de directie en Raad van Commissarissen van Feyenoord Rotterdam N.V.
Bestuursverklaring
Het bestuur van Sportclub Feyenoord heeft met grote zorg kennis genomen van de verklaring van de Feyenoord Supporters Vereniging namens de gezamenlijke Feyenoord supportersorganisaties. De Sportclub betreurt de situatie die geleid heeft tot het uitbrengen van de verklaring.
De Sportclub is van mening dat de ontstane situatie een zaak is die binnen de totale Feyenoord organisatie primair de betaald voetbal organisatie betreft, maar is van mening dat de gehele Feyenoord organisatie hierdoor wordt geraakt.
Sportclub Feyenoord roept de directie en de Raad van Commissarissen van Feyenoord Rotterdam alsmede de FSV op om op korte termijn te komen tot een oplossing waarmee het vertrouwen van de supporters in de Feyenoord organisatie weer wordt hersteld.
Dit is wel een goede zaak.quote:
Net nu ze weer zijn samengevoegd (of heb ik dit fout?) dit erbij? Hopen dat het goed afloopt...quote:
Volgens mij is die samenvoeging nog niet voor 100% gereed dacht ik, maar dat durf ik met geen zekerheid te zeggen,quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:49 schreef Siyara het volgende:
[..]
Net nu ze weer zijn samengevoegd (of heb ik dit fout?) dit erbij? Hopen dat het goed afloopt...
Ik heb er mijn twijfels bij, maar ik ben verre van goed ingevoerd, misschien kan iemand hier er zijn licht op schijnen?quote:
Het is wachten op voice-over die de SC als hooligans gaat beschouwen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb er mijn twijfels bij, maar ik ben verre van goed ingevoerd, misschien kan iemand hier er zijn licht op schijnen?
Persoonlijk denk ik dat de VG-groep niemand in de directie zal plaatsen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:07 schreef Siyara het volgende:
Naja, je kan niet die "schaduwdirectie" van de VG gaan aanstellen, zonder dat iemand weet wat voor mensen dat zijn. In principe moet Jacobs gewoon oprotten en tegen de rest heb ik eigenlijk persoonlijk weinig bezwaren...
Complete nonsens. Typische propaganda van de FSV/ VG.quote:
Happel zal mij nu wel bannen nu ik dit recht heb gezet en de VG wordt ontmaskerd als notoire leugenaars.quote:donderdag 16 juni 2011
Bestuursverklaring
Het bestuur van Sportclub Feyenoord heeft met grote zorg kennis genomen van de verklaring van de Feyenoord Supporters Vereniging namens de gezamenlijke Feyenoord supportersorganisaties. De Sportclub betreurt de situatie die geleid heeft tot het uitbrengen van de verklaring.
De Sportclub is van mening dat de ontstane situatie een zaak is die binnen de totale Feyenoord organisatie primair de betaald voetbal organisatie betreft, maar is van mening dat de gehele Feyenoord organisatie hierdoor wordt geraakt.
Sportclub Feyenoord roept de directie en de Raad van Commissarissen van Feyenoord Rotterdam alsmede de FSV op om op korte termijn te komen tot een oplossing waarmee het vertrouwen van de supporters in de Feyenoord organisatie weer wordt hersteld.
Ik kan nu niet direct uit dat bericht opmaken dat de SC de FSV stéunt, alleenquote:
verwijst daar indirect naar. En in het volgende stuk:quote:De Sportclub betreurt de situatie die geleid heeft tot het uitbrengen van de verklaring.
wordt opgeroepen om snel tot een oplossing te komen, zal mij benieuwen hoe dat aflooptquote:Sportclub Feyenoord roept de directie en de Raad van Commissarissen van Feyenoord Rotterdam alsmede de FSV op om op korte termijn te komen tot een oplossing waarmee het vertrouwen van de supporters in de Feyenoord organisatie weer wordt hersteld.
Houd toch op met dat gelul. Ze hebben helemaal niemand, behalve lui die compleet ongeschikt zijn om een organisatie van meer dan 2 man te leiden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat de VG-groep niemand in de directie zal plaatsen.
Zij zullen waarschijnlijk een geschikt iemand naar voren schuiven, zonder strafblad.
Dat kan 2 dingen betekenenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:19 schreef voice-over het volgende:
[..]
De SC schrijft alleen maar dat ze de verwijdering betreuren en dat de directie zijn verantwoordelijkheid moet nemen..
De SC stelt gewoon dat ze maar tot een oplossing moeten komen. Dat is toch wel een flink statement natuurlijk. Alleen al het feit dat ze niet direct de directie steunen, in tegendeel zelfs.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat kan 2 dingen betekenen
Directie moet aftreden of verantwoording afleggen.
Dat is toch nieuws>
Waarom moet je iemand hebben, moeten ze nu een pak hem beet Wouter Bos gaan benaderen of hij het wilt doen.. Hij gaat met zijn baas praten, overleg blabla..quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:21 schreef voice-over het volgende:
[..]
Houd toch op met dat gelul. Ze hebben helemaal niemand, behalve lui die compleet ongeschikt zijn om een organisatie van meer dan 2 man te leiden.
Ajax heeft veel meer geld dan Feyenoord ......quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
Waarom moet je iemand hebben, moeten ze nu een pak hem beet Wouter Bos gaan benaderen of hij het wilt doen.. Hij gaat met zijn baas praten, overleg blabla..
En Jacobs zegt ja maar ik ga niet weg.
Eerst afbreken en dan opbouwen.. Kijk naar Ajax, die hebben de directie weggejaagd en nu gaan ze kijken wie het gat kan opvullen.
Vind trouwens dat Ajax een hele mooie directie heeft.
Lol denk je dat Paul Romer het voor het geld doet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:28 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ajax heeft veel meer geld dan Feyenoord ......
Van den Boog is heus niet zonder zijn zakken te vullen 'zogenaamd vrijwillig' opgestapt hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Lol denk je dat Paul Romer het voor het geld doet.
Ik zou ze best willen vragen waarom ze zo'n achterlijk communicatie- en PR-beleid hebben? Maar ja, kritische vragen worden niet op prijs gesteld.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:30 schreef Droopie het volgende:
En het FSV-forum is voor supporters die vragen hebben over de VG-groep en die zullen daar geintroduceerd worden en kan je vragen aan stellen..![]()
Van de Boog is een boefje en daarom weggejaagd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:31 schreef voice-over het volgende:
[..]
Van den Boog is heus niet zonder zijn zakken te vullen 'zogenaamd vrijwillig' opgestapt hoor.
Protest edelachtbare, suggestief.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:33 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik zou ze best willen vragen waarom ze zo'n achterlijk communicatie- en PR-beleid hebben? Maar ja, kritische vragen worden niet op prijs gesteld.
Van den Boog werd geterroriseerd door de Telegraaf.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
Van de Boog is een boefje en daarom weggejaagd.
Arme van den Boog, huillie, huillie, dan gaat ie naar de raad voor de journalistiek.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:36 schreef voice-over het volgende:
[..]
Van den Boog werd geterroriseerd door de Telegraaf.
Dat slaat natuurlijk nergens op. Van den Boog was een hele slechte voorzitter, een vreselijke flapdrol, zoals zoveel incompetente managers. Maar hij werd door de Telegraaf neergezet als een oplichter, een crimineel. Hij was echter nog nooit veroordeeld voor wat dan ook. Pure smaad.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Arme van den Boog, huillie, huillie, dan gaat ie naar de raad voor de journalistiek.
Ehh, nee.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:42 schreef voice-over het volgende:
[..]
Hoe zo? Waar Ajax is, is Feyenoord en omgekeerd.
Nou en, daarom moest hij weg. Niets meer en niets minder..quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:40 schreef voice-over het volgende:
[..]
Van den Boog was een hele slechte voorzitter, een vreselijke flapdrol, zoals zoveel incompetente managers.
Vrijdag dacht ik, eerste twee wedstrijden zijn Roda thuis en ADO uit.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:47 schreef Caland het volgende:
Dat programma zou vanavond toch bekend gemaakt worden?
Ik zeg in ieder geval dat Cissé gaat scoren, redelijk veilige gok dacht ik zo.
Taalnazi als ik ben, valt mij nu pas die joekel van een spelfout op.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:46 schreef Caland het volgende:
FSV verheugt met steun Sportclub Feyenoord.
Dan heb je het niet echt gevolgd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:46 schreef Droopie het volgende:
... en de telegraaf heeft alleen maar feiten neergezet.. Met een telegraaf sausje.. maar op leugens heb ik ze niet betrapt.
en dat zit dan op vak C, boven het plebsquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:49 schreef voice-over het volgende:
[..]
Taalnazi als ik ben, valt mij nu pas die joekel van een spelfout op.
Ik doe 7 maanden lang op mijn werk geen reet..quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:51 schreef voice-over het volgende:
[..]
Dan heb je het niet echt gevolgd.
Tegenwoordig voor de buis met EredivisieLive. Van de ca. 30 wedstrijden die ik live volgde dit seizoen waren er zeker 25 kut. Zie je mij snel weer een seizoenkaart kopen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
en dat zit dan op vak C, boven het plebs
Als je voor het goede voetbal komt niet nee. Maar dan zou je al jaren thuis moeten zitten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:55 schreef voice-over het volgende:
[..]
Tegenwoordig voor de buis met EredivisieLive. Van de ca. 30 wedstrijden die ik live volgde dit seizoen waren er zeker 25 kut. Zie je mij snel weer een seizoenkaart kopen?
Ghehe.. ik ben bijna alle wedstrijden geweest sinds 1987 (was ik 7) en de goede wedstrijden zijn op 4 handen te tellenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als je voor het goede voetbal komt niet nee. Maar dan zou je al jaren thuis moeten zitten.
Sorry hoor, maar afgelopen seizoen heb ik het nog nooit zo erg meegemaakt. En dan heb ik het echt niet alleen over de resultaten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als je voor het goede voetbal komt niet nee. Maar dan zou je al jaren thuis moeten zitten.
Kijk +1 voor Voice-Over..quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:57 schreef voice-over het volgende:
Van iedereen die zou kunnen oprotten, zie ik toch echt Mario Been als belangrijkste kandidaat. Ik vind hem een kneus die totaal niet in staat is zijn ploeg behoorlijk positiespel te laten spelen.
Ben je toevallig roodharig, gelovig en werkloos? Want dan ken ik jou.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:55 schreef voice-over het volgende:
[..]
Tegenwoordig voor de buis met EredivisieLive. Van de ca. 30 wedstrijden die ik live volgde dit seizoen waren er zeker 25 kut. Zie je mij snel weer een seizoenkaart kopen?
Nee, geen van drieën.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ben je toevallig roodharig, gelovig en werkloos? Want dan ken ik jou.
Zou van mij weg mogen, maar zolang het 'boven' niet op orde is moet je op het veld ook geen wonderen verwachten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:57 schreef voice-over het volgende:
Van iedereen die zou kunnen oprotten, zie ik toch echt Mario Been als belangrijkste kandidaat. Ik vind hem een kneus die totaal niet in staat is zijn ploeg behoorlijk positiespel te laten spelen.
+1quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:57 schreef voice-over het volgende:
Nee vind ik niet. Ik bedoel als het op het veld gaat lopen komt het boven wel goed, andersom valt bij mij op dat het helemaal niet zo erg is. Als je een juiste trainer aanstelt kan hij het maximale eruit halen. Kijk maar naar 020quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zou van mij weg mogen, maar zolang het 'boven' niet op orde is moet je op het veld ook geen wonderen verwachten.
Wij zitten altijd opzelfde plek in Vak EE.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:02 schreef Caland het volgende:
Vond eigenlijk alleen ADO uit (-10 minuten), PSV thuis en Twente thuis vorig seizoen echt het aanzien waardZit zelfs een verliespartij tussen, moet je nagaan.
Zo enorm oneens, het jarenlange wanbeleid vertaald zich toch gewoon op het veld, altijd. Dat hebben we dit seizoen wel gezien. Ook een toptrainer was maximaal 7e geworden ofzo.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:04 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Nee vind ik niet. Ik bedoel als het op het veld gaat lopen komt het boven wel goed, andersom valt bij mij op dat het helemaal niet zo erg is. Als je een juiste trainer aanstelt kan hij het maximale eruit halen. Kijk maar naar 020
Ik kijk gewoon naar wat er op het veld staat, en ik vind het gewoon bizar dat het positiespel en de veldbezetting altijd zo slecht isquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zou van mij weg mogen, maar zolang het 'boven' niet op orde is moet je op het veld ook geen wonderen verwachten.
Maar als je structureel weer stabiel wilt worden zal het toch echt moeten veranderen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:04 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Nee vind ik niet. Ik bedoel als het op het veld gaat lopen komt het boven wel goed, andersom valt bij mij op dat het helemaal niet zo erg is. Als je een juiste trainer aanstelt kan hij het maximale eruit halen. Kijk maar naar 020
Klopt, en dat is de trainer aan te rekenen. Feyenoord doet maar wat. Toevalsvoetbal.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon naar wat er op het veld staat, en ik vind het gewoon bizar dat het positiespel en de veldbezetting altijd zo slecht is. Zelfs bij Excelsior was dat beter in orde.
Je hebt toch internet, kan je alles nalezen...quote:
Kan voice over niet naar een ander forum ofzo...quote:
quote:Update 22:22 uur - Zaakwaarnemer Fer bevestigt officiële interesse Twente
Het verhaal dat FC Twente zich bij Feyenoord heeft gemeld voor Leroy Fer is niet uit de lucht gegrepen. Zaakwaarnemer Rob Jansen bevestigt in gesprek met TC/Tubantia dat er contact is geweest tussen de bekerwinnaar en Feyenoord: "Maar of Leroy ook naar Twente wil, daar ga ik nog niets over zeggen."
quote:Barça-target Fábregas sluit overgang naar Real Madrid niet uit
Al een aantal jaren wil Arsenal-aanvoerder Cesc Fàbregas naar zijn jeugdliefde FC Barcelona verhuizen. In Marca laat de middenvelder weten dat ook een transfer naar de grootste rivaal Real Madrid tot de opties behoort.
Fàbregas droomt vaak over een toekomst als speler bij Barcelona. "Vanaf mijn elfde droom ik ervan om ooit in het eerste van Barça te spelen", vertelde de Spanjaard in gesprek met Marca. Toch is een avontuur bij de grootste rivaal ook niet onmogelijk. "Real Madrid? Zeg nooit nooit."
In 2003 verliet Fàbregas de jeugdopleiding van Barcelona om bij Arsenal te gaan spelen. De Spaans international kwam ondertussen tot 212 wedstrijden in dienst van de Londenaren en scoorde daarin 35 maal. De middenvelder wil graag prijzen pakken en bij de club van Arsène Wenger wil dat vooralsnog niet echt lukken.
Mwua, Rob jansen is één van de weinige zaakwaarnemers die nog een beetje deugt ..quote:
Geintje zeker?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:45 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mwua, Rob jansen is één van de weinige zaakwaarnemers die nog een beetje deugt ..
Rob Janssen heeft jarenlang informeel redelijk aan de touwtjes getrokken in het Maasgebouw door de Bosz-transfers. Mede door zijn invloed zijn al die wurgcontracten afgesloten. Part of the deal was bijvoorbeeld ook dat spelers tegen een veel hoger salaris dan gebruikelijk in zijn stal kwamen als ze aangetrokken werden door Feyenoord. El Ahmadi weigerde dit, dat leverde hem een hele hoop intern gezeik op met bijvoorbeeld Beenhakker.quote:
quote:Update 22:22 uur - Zaakwaarnemer Fer bevestigt officiële interesse Twente
Het verhaal dat FC Twente zich bij Feyenoord heeft gemeld voor Leroy Fer is niet uit de lucht gegrepen. Zaakwaarnemer Rob Jansen bevestigt in gesprek met TC/Tubantia dat er contact is geweest tussen de bekerwinnaar en Feyenoord: "Maar of Leroy ook naar Twente wil, daar ga ik nog niets over zeggen. hangt af van het salaris wat ze bieden"
Schaars zou best naar PSV willen, alleen ligt het salaris dat Sporting biedt hoger, dus gaat hij daar heen. De kans is nu juist groter dat Wijnaldum wél naar PSV gaat.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:04 schreef Caland het volgende:
Wijnaldum naar PSV kunnen we nu trouwens wel uitsluiten, zelfs mister middelmaat Stijntje Schaars wil er niet heen.
Dat lijkt mij dus ook ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:32 schreef PIETR het volgende:
[..]
Schaars zou best naar PSV willen, alleen ligt het salaris dat Sporting biedt hoger, dus gaat hij daar heen. De kans is nu juist groter dat Wijnaldum wél naar PSV gaat.
Ze hebben na PSV uit toch juist verlengt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
quote:Van der Laan: 'Ook nu gaan er mensen sneuvelen' (video)
Aad van der Laan verwacht dat het op termijn goedkomt met Feyenoord. De voorzitter van Sportclub Feyenoord vergelijkt de huidige situatie met de HCS-periode, in het begin van de jaren negentig. Van der Laan: 'Ook toen zijn we er weer bovenop gekomen, maar net als in die tijd zullen er ook nu mensen sneuvelen.'
Van der Laan vult daarmee de bestuursverklaring van de Sportclub Feyenoord aan. Daarin roept de amateurtak beide partijen (de supporters en de directie en de Raad van Commissarissen van de betaald voetbaltak) op om weer met elkaar in gesprek te gaan. Beide kampen praten niet meer met elkaar, nadat de verschillende supportersorganisaties het vertrouwen in het bestuur en de RvC in een open brief hebben opgezegd.
Op de vraag of deze verklaring een steunbetuiging is aan de supporters antwoordde Van der Laan cryptisch: 'Dat moet je aan de supporters vragen. Als zij dat zo ervaren is dat zo.'
Of ze sturen je gewoon op een woensdagavond even naar Kerkrade... Seizoensopening op vrijdagavond tegen Excelsior is daarentegen wel weer lekker, genoeg tijd voor de PMDS!quote:1 vrijdag 5 augustus 2011 Excelsior Feyenoord
2 zaterdag 13 augustus 2011 Feyenoord Roda JC
3 zondag 21 augustus 2011 Heracles Almelo Feyenoord
4 zondag 28 augustus 2011 Feyenoord sc Heerenveen
5 zondag 11 september 2011 NAC Breda Feyenoord
6 zaterdag 17 september 2011 Feyenoord De Graafschap
7 zondag 25 september 2011 AZ Feyenoord
8 zondag 2 oktober 2011 Feyenoord ADO Den Haag
9 zondag 16 oktober 2011 Feyenoord VVV-Venlo
10 zondag 23 oktober 2011 020 Feyenoord
11 zondag 30 oktober 2011 FC Groningen Feyenoord
12 zondag 6 november 2011 Feyenoord N.E.C.
13 zondag 20 november 2011 Vitesse Feyenoord
14 zondag 27 november 2011 RKC Waalwijk Feyenoord
15 zondag 4 december 2011 Feyenoord PSV
16 zondag 11 december 2011 FC Utrecht Feyenoord
17 zondag 18 december 2011 Feyenoord FC Twente
18 zondag 22 januari 2012 VVV-Venlo Feyenoord
19 zondag 29 januari 2012 Feyenoord - 020
20 zondag 5 februari 2012 N.E.C. Feyenoord
21 zondag 12 februari 2012 Feyenoord Vitesse
22 zondag 19 februari 2012 Feyenoord RKC Waalwijk
23 zondag 26 februari 2012 PSV Feyenoord
24 zondag 4 maart 2012 Feyenoord FC Groningen
25 zondag 11 maart 2012 Feyenoord FC Utrecht
26 zondag 18 maart 2012 FC Twente Feyenoord
27 zondag 25 maart 2012 De Graafschap Feyenoord
28 zaterdag 31 maart 2012 Feyenoord NAC Breda
29 woensdag 11 april 2012 Roda JC Feyenoord
30 zaterdag 14 april 2012 Feyenoord Excelsior
31 zondag 22 april 2012 ADO Den Haag Feyenoord
32 zondag 29 april 2012 Feyenoord AZ
33 woensdag 2 mei 2012 Feyenoord Heracles Almelo
34 zondag 6 mei 2012 sc Heerenveen Feyenoord
Het doet pijn aan mijn ogen. Daarnaast deugt de mentaliteit van veel spelers niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt, en dat is de trainer aan te rekenen. Feyenoord doet maar wat. Toevalsvoetbal.
Was onder Gullit, Verbeek, Koeman en V Marwijk geen steek anders.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt, en dat is de trainer aan te rekenen. Feyenoord doet maar wat. Toevalsvoetbal.
Zo, wederom harde woorden. Zit er ook constant omheen te draaien, maar tussen de regels door kan je heel goed opmaken welke kant de SC 'kiest'.quote:
Wie moeten straks die nieuwe mensen aanwijzen? De FSV? De VG? Wie?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo, wederom harde woorden. Zit er ook constant omheen te draaien, maar tussen de regels door kan je heel goed opmaken welke kant de SC 'kiest'.
'Ook nu zullen er mensen sneuvelen'
Geen idee, tegen de tijd dat er ontslagen vallen komen er altijd vanzelf wel namen naar boven. Iedereen kan daar een rol in spelen, ook de SC, ook de VVF, de businessclub. Zolang het maar capabele mensen zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie moeten straks die nieuwe mensen aanwijzen? De FSV? De VG? Wie?
Blokland en consorten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moet er ook wel voor waken dat niet alles uit de Blokland-hoek komt, dan geef je ze in feite meer dan die 49% macht en dat is nooit goed.quote:
Dat ligt er maar net aan hoe het balletje gaat rollen natuurlijk, mocht het complete bestuur met de RvC opstappen zou je in eerste instantie denken aan een rol tussen de VG en de VVF ware het niet dat de VG goede banden onderhoudt met nogal fortuinlijke supporters die ook een rol van betekenis spelen in het Rotterdamse zakenleven en het zou zo maar kunnen dat de VG hen naar voren wil schuiven waar de VVF dan weer tegen is (verschillende figuren zijn destijds uit de VVF gestapt/niet ingestapt omdat ze een andere een andere koers wilden varen) aangezien die andere belangen/plannen hebben.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yup. Niemand heeft er wat aan als de comp begint en dit gesteggel op de achtergrond nog steeds bezig is.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:48 schreef Caland het volgende:
Positieve is dat deze verklaring vanuit de SC alles in een stroomversnelling gaat zetten imo. Heb er in ieder geval weer goede hoop in dat voor de start voor de competitie we wel klaar zijn met dit bestuurlijke gezeik.
Denk dat die grotendeels de scepter zwaaien.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goeie. Zal dat ook gaan gebeuren denk je?
Doordat Feyenoord eigenlijk enkel geld heeft binnengehaald vanuit 1 hoek (VVF) is het gewoon te afhankelijk geworden en ze zijn veel te bang dat die deal afketst omdat de miljoenen broodnodig zijn voor de club.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Denk dat die grotendeels de scepter zwaaien.
Ze kunnen zelfs het technisch beleid bepalen, Beenhakker is er bijvoorbeeld uitgetieft omdat die Huijgen en Blokland het niet meer in hem zagen zitten.
Gudde maakt op mij sowieso de indruk alsof hij een marionet van de VvF is...
Hmm, ok. Bron?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:05 schreef voice-over het volgende:
[..]
Nee want de FSV heeft Blokland ook tot op het bot beledigd.
Simpel, hij is de enige met geld. Dus maakt hij nu de dienst uit,.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:05 schreef voice-over het volgende:
[..]
Nee want de FSV heeft Blokland ook tot op het bot beledigd.
Ehquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:04 schreef Caland het volgende:
Wijnaldum naar PSV kunnen we nu trouwens wel uitsluiten, zelfs mister middelmaat Stijntje Schaars wil er niet heen.
[..]
Rob Janssen heeft jarenlang informeel redelijk aan de touwtjes getrokken in het Maasgebouw door de Bosz-transfers. Mede door zijn invloed zijn al die wurgcontracten afgesloten. Part of the deal was bijvoorbeeld ook dat spelers tegen een veel hoger salaris dan gebruikelijk in zijn stal kwamen als ze aangetrokken werden door Feyenoord. El Ahmadi weigerde dit, dat leverde hem een hele hoop intern gezeik op met bijvoorbeeld Beenhakker.
Uiteindelijk ook mede-oorzaak ervan dat El Ahmadi zo plotsklaps verdwenen was.
VG. Maar wat hij vertelt is niet iets wat naar buiten is gebracht. Omdat het niet te bewijzen valt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:52 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Eh![]()
Dat miijnheer Janssen een beetje te veel invloed heeft gehad bij Feyenoord was me wel duidelijk, maar verder snap ik je bericht niet helemaal. El Ahmadi weigerde om in ruil voor een flink hoger salaris RJ als zaakwaarnemer te nemen(terwijl hij nu al een topsalaris vangt), dat vond Beenhakker niet tof, en daarom moest hij wegbron
quote:Fer overdenkt opties na vakantie
Leroy Fer gaat zich na zijn vakantie buigen over enkele serieuze aanbiedingen die hij heeft ontvangen. Een langer verblijf bij Feyenoord lijkt niet voor de hand te liggen.
De middenvelder kan zijn in 2012 aflopende verbintenis verlengen, maar denkt niet dat hij zich snel door kan ontwikkelen bij de Rotterdamse club. Dat schrijft De Telegraaf. Om die reden gaat Fer serieus nadenken over de aanbiedingen die hij heeft ontvangen van andere clubs.
FC Twente is één van die clubs, maar ook uit het buitenland is er grote interesse. Om de nek van Fer hangt een prijskaartje van vijf miljoen euro. Technisch directeur Martin van Geel liet weten dat hij de speler liever gratis de deur uit laat lopen dan dat hij hem voor een schijntje verkoopt.
Feyenoord hoopt nog altijd op de handtekening van Georginio Wijnaldum. De aanvaller zit in hetzelfde schuitje als Fer. Ook hij kan rekenen op de interesse van FC Twente, terwijl PSV zich reeds meldde in De Kuip.
Zorgelijk wel die houding van Van Geel.quote:
Dat weet ik nog zo net niet. Wat is een schijntje.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zorgelijk wel die houding van Van Geel.
Nee, de goede instelling. Waarom denk je dat hij in het verleden altijd het onderste uit de kan kreeg wat betreft de transferprijs van vertrekkende spelers?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zorgelijk wel die houding van Van Geel.
Ligt eraan wat er komt en gaat, maar ik gok op plek 10.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:06 schreef Stokstaart het volgende:
Waar verwachten jullie dat we gaan eindigen komend seizoen?
ik denk weer rond plaats 12/13.
Dat ligt echt aan wat er nog vertrekt en eventueel bijkomt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:06 schreef Stokstaart het volgende:
Waar verwachten jullie dat we gaan eindigen komend seizoen?
ik denk weer rond plaats 12/13.
Dit vond ik wel het quoten waard, schaamteloos gejat van een andere site, aangaande op het bericht hierboven...quote:'Fer vreest bij aanblijven bij Feyenoord voor stagnatie in ontwikkeling'
Vrijdag, 17 juni 2011 om 06:05
Leroy Fer wil na zijn vakantie een keuze maken uit enkele serieuze aanbiedingen die er voor hem zijn gekomen, zo meldt De Telegraaf. De middenvelder van Feyenoord kan in De Kuip zijn in 2012 aflopende contract verlengen, maar hij is er niet van overtuigd dat hij zich in Rotterdam voldoende kan ontwikkelen. FC Twente heeft zich inmiddels officieel bij de Kuipbewoners gemeld.
/
Op puur sportieve gronden heeft Fer nieuwe aanbiedingen in beraad. Uit het buitenland is grote belangstelling voor de middenvelder. Zaakwaarnemer Rob Jansen bevestigde afgelopen week dat er contact is geweest tussen de bekerwinnaar en Feyenoord: "Maar of Leroy ook naar Twente wil, daar ga ik nog niets over zeggen."
Tevens heb ik hoop op het feit dat we volgend jaar weer Europees voetbal spelen. Maar me deze trainer zal het vast 12e of 13e worden. Hopen dat we niet degraderen want dan is Feyenoord dood.quote:Jaja, 't is allemaal wat. De Telegraaf gooit er nog maar eens een berichtje tegenaan en er wordt weer als een stel hongerige honden op gesprongen. Los van het feit dat dit soort reacties alleen maar bevestigend voor Fer zullen werken om zijn heil ergens anders te gaan zoeken, is FC Twente ook gewoon een vooruitgang. Dat is een feit, punt. Voorronde Champions League, vermoedelijk een absolute vakman als Adriaanse aan het roer, meedoen om de titel en vermoedelijk maandelijks ook nog eens een hoger salaris op je bankrekening. Het is de harde realiteit en het gevolg van jarenlang wanbeleid. Dat je verder te maken hebt met een absolute prutser als trainer die liever op de golfbaan staat dan dat hij traint met die gasten, wil ook niet echt bevorderlijk werken. Dan kunnen wij en Martin van Geel wel leuk zeggen: 'Je moet blijven, want het gaat niet goed met Feyenoord en daar ben jij medeverantwoordelijk voor', maar ik geef Leroy groot gelijk dat hij voor zichzelf kiest.
Denk je dat het toeval is dat El Ahmadi zegt: 'Het is beter voor Feyenoord en mij dat ik vertrek'? Hoe denk je dat het overkomt bij een selectie als een trainer deze week in VI zegt dat hij verantwoordelijk is voor de groei bij Biseswar?
Eerst zet hij die jongen op de bank ten faveure van onze grote vriend Ruben Schaken, daarna probeert hij hem -samen met Beenhakker- naar Excelsior te sturen of aan Hannover te verkopen. Het is dat Biseswar zelf bij Feyenoord voor z'n kans wilde gaan, anders wat hij al lang pleite geweest.
Het is gewoon amateurisme ten top en in een amateuristische organisatie willen mensen meestal niet werken, omdat dit hun eigen prestaties ook niet ten goede komt. Dat geldt dus ook voor Fer en Wijnaldum.
Omdat wij geen geld mogen uitgeven. Ook niet een beetje, dus zelfs deze jongen is te duur voor ons.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:37 schreef Droopie het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-geheim-wapen.dhtml
Kijk wij klagen wel over Twente en Engeland, maar waarom 'kapen' wij deze jongen niet weg?
alleen als deze clubs zich bij Feyenoord hebben gemeld en toestemming hebben gekregen om te mogen praten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:18 schreef Paul-89 het volgende:
Fer kan helemaal nog geen andere aanbiedingen hebben lijkt me.
Van FN (lid VG).quote:Oorspronkelijk zou er een supporter zitting nemen in de RvC, deze constructie zullen wij na blijven streven. Feyenoord en VvF hebben zelf een loopje genomen met deze plannen en er moeilijke constructies omheen bedacht zodat supporters nooit een stem zouden krijgen. Dat er nu niks meer gaat gebeuren met de SsF komt vanwege het feit dat Feyenoord met opzet grote tegenwerkende kracht uitvoert op de realisatie van de beloftes. Om die reden zijn Menno Been én Hennie Huijgen opgestapt uit de SsF. Maandag zal Menno ook aanwezig zijn en zelf toelichten waarom dit geklapt is, alleen om dit verhaal te horen zou je moeten komen want dat is ernstig beledigend voor alle 14.000 supporters die gestort hebben!
Ik zou er maar niet veel van verwachten. De VG heeft tot nu toe geen goede indruk gemaakt. Het niveau van de leden lijkt niet bijster hoog en dan druk ik mij heel erg positief uit voor mijn doen.quote:
Heb jij een ledenlijst dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:15 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik zou er maar niet veel van verwachten. De VG heeft tot nu toe geen goede indruk gemaakt. Het niveau van de leden lijkt niet bijster hoog en dan druk ik mij heel erg positief uit voor mijn doen.
En vergeet niet veel met kanker te schelden natuurlijk. Anders word je er alsnog uitgezet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vergeet je coke, honkbalknuppel en capuchon niet, anders kom je er denk ik niet in.
Nou, dan kan ik wel weer inpakkenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:27 schreef Lastpost het volgende:
En als je niet uit Rotterdam komt kun je maar beter wegblijven, niet voor niets de ID-controle aan de poort.
quote:Beste Feyenoord-supporter,
Met deze e-mail informeert Feyenoord je over de status van je seizoenkaartaanvraag voor het seizoen 2011-2012. Feyenoord probeert zo zorgvuldig mogelijk te zijn in de informatieverstrekking. Je kunt echter geen rechten ontlenen aan de informatie in deze e-mail.
De hele boel naar huis sturen kan niet zonder alternatief plan. Dit getuigt van een verschrikkelijke onkunde. Het woord 'prutsers' neem ik niet in de mond maar ik zoek nog naar een voor jou acceptabeler term.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:17 schreef Caland het volgende:
Ja, dat weten we nu wel papegaai.
Ik ga eigenlijk vooral om het verhaal van Menno Been aan te horen en hem ook enkele vragen te stellen.
De standpunten van de VG ken ik zo onderhand wel. Heb hooguit kritiek op hun manier van communiceren, maar dat zal ook wel aan bod komen.
In Belgie hebben ze ook al een jaar geen regering. Het land bestaat nog, dus zie het probleem nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:43 schreef voice-over het volgende:
[..]
De hele boel naar huis sturen kan niet zonder alternatief plan. Dit getuigt van een verschrikkelijke onkunde. Het woord 'prutsers' neem ik niet in de mond maar ik zoek nog naar een voor jou acceptabeler term.
Een slechte vergelijking.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
In Belgie hebben ze ook al een jaar geen regering. Het land bestaat nog, dus zie het probleem niet
Ja hoor, geef het huidige bestuur de kans om binnen 1 jaar uit de problemen te komen. Tenzij er een beter alternatief is maar die heb ik van de VG nog niet gehoord.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:55 schreef onlogisch het volgende:
Verder heeft voice-over een hoop negatief commentaar maar oplossingen heeft ie ook niet.
Van Geel is ook voorgedragen door de VG groep.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:41 schreef voice-over het volgende:
[..]
Nee, ik heb de twitterberichten/ tweets gelezen dus ik kan dat aardig inschatten.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:13 schreef macca728 het volgende:
[..]
Van Geel is ook voorgedragen door de VG groep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |