Achjah, geef ze is ongelijk. T zijn geen Feyenoorders zoals wij dat zijn. Hun binding met de club is veel minder dan dat wij die hebben. Ben al lang blij/verrast dat Vlaar bij heeft getekend.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:33 schreef Caland het volgende:
Het is dat er niet veel interesse voor Fer is (blijkbaar), maar die doet in principe hetzelfde als Wijnaldum.
Zal zijn oma leuk vinden dat wel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:36 schreef Droopie het volgende:
Zou me niets verbazen als Wijnaldum bij een leuke aanbieding bij AZ gaat voetballen.
Met zijn broertje (toch?).
Ik denk niet dat Wijnaldum zo in elkaar steekt dat hij voor een (andere) subtopper in Ned. gaat spelen. Twente zou ik nog enigszings begrijpen, maar ik denk dat hij zich vooral orienteert op een leuke club uit Engeland of Spanje. Binnen 1 a 2 jaar. Je zult hem niet bij Az zien iig.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:36 schreef Droopie het volgende:
Zou me niets verbazen als Wijnaldum bij een leuke aanbieding bij AZ gaat voetballen.
Met zijn broertje (toch?).
Tuurlijk weten ze het al. Waar zouden ze nog over moeten twijfelen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:37 schreef Caland het volgende:
Ik geef ze ook niet direct ongelijk, maar wees gewoon duidelijk.
Zeg a) ik ga weg of b) ik teken bij.
Ook al zeggen ze gelijk A, dan heb ik veel meer vrede ermee dan hoe het nu gaat. Voor hetzelfde geld gaan ze allebei pleite op 30 augustus en dan zit je mooi met de gebakken peren.
Je gaat mij niet vertellen dat ze het niet al weten.
Wijnaldum in de Premier League? Die jongen slijt daar zijn tijd op de bank of tribune. Hij is fysiek niet sterk genoeg om in Engeland te spelen. Fer geef ik veel meer kans daar.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:38 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Wijnaldum zo in elkaar steekt dat hij voor een (andere) subtopper in Ned. gaat spelen. Twente zou ik nog enigszings begrijpen, maar ik denk dat hij zich vooral orienteert op een leuke club uit Engeland of Spanje. Binnen 1 a 2 jaar. Je zult hem niet bij Az zien iig.
Hij houd meer van zijn oma, dan van Feyenoord. (en terecht)quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:38 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Wijnaldum zo in elkaar steekt dat hij voor een (andere) subtopper in Ned. gaat spelen. Twente zou ik nog enigszings begrijpen, maar ik denk dat hij zich vooral orienteert op een leuke club uit Engeland of Spanje. Binnen 1 a 2 jaar. Je zult hem niet bij Az zien iig.
Valt wel mee. Bij diverse teams in een bepaalde rol kan hij prima uit de voeten. Het is een achterhaald clichébeeld dat je fysiek beresterk moet zijn om aan bod te komen in de PL. Ik zou zeggen kijk eens wat vaker naar de PL.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:41 schreef voice-over het volgende:
[..]
Wijnaldum in de Premier League? Die jongen slijt daar zijn tijd op de bank of tribune. Hij is fysiek niet sterk genoeg om in Engeland te spelen. Fer geef ik veel meer kans daar.
geef die jongen een kans tussen topspelers en hij bloeit op man.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:41 schreef voice-over het volgende:
[..]
Wijnaldum in de Premier League? Die jongen slijt daar zijn tijd op de bank of tribune. Hij is fysiek niet sterk genoeg om in Engeland te spelen. Fer geef ik veel meer kans daar.
Mwah, ik ben juist van mening dat de PL steeds fysieker wordt, itt bijvoorbeeld Spanje of Italie.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:43 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Valt wel mee. Bij diverse teams in een bepaalde rol kan hij prima uit de voeten. Het is een achterhaald clichébeeld dat je fysiek beresterk moet zijn om aan bod te komen in de PL. Ik zou zeggen kijk eens wat vaker naar de PL.
Precies.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:43 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Valt wel mee. Bij diverse teams in een bepaalde rol kan hij prima uit de voeten. Het is een achterhaald clichébeeld dat je fysiek beresterk moet zijn om aan bod te komen in de PL. Ik zou zeggen kijk eens wat vaker naar de PL.
Het ligt ook aan je eigen speelstijl.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, ik ben juist van mening dat de PL steeds fysieker wordt, itt bijvoorbeeld Spanje of Italie.
Maar ik ben het er ook totaal niet mee eens dat Wijnaldum die fysiek niet heeft, in tegendeel.
Ik nader ook alweer de 30 hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:22 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik pas mij aan aan de doelgroep van fok. Maar ik ben echt geen pedofiel hoor.
Ik ben het al sinds 28 aprilquote:
Ik schatte je nog geen 20, je gedrag alhier op het forum te zienquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ben het al sinds 28 april![]()
Zegt niets zoals je ziet
Inderdaad. Pienaar is nou ook niet bepaald de meest fysieke speler maar is wel geslaagd in de Premier League.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:43 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
30 is het nieuwe 20quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ben het al sinds 28 april![]()
Zegt niets zoals je ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |