Battlefield 3, Modern Warfare 3 zijn spellen die ik wil hebben (Battlefield op aanraden van julliequote:Op woensdag 15 juni 2011 21:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
O.a. Battlefield 3, Modern Warfare 3, FIFA 12, NBA 2K12. En ook nog een hoop in 2012 zoals Far Cry 3, Tomb Raider & Mass Effect 3. M'n geld, wat doe je
Alleen maar goed tochquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:21 schreef Viro het volgende:
Nog steeds 12 luisteraars, dacht dat het aantal lager zou liggen
Dat dacht ik gister ook met t duitse metal uurtje maar ook dat viel mee.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:21 schreef Viro het volgende:
Ik luister nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:21 schreef Viro het volgende:
Ik heb GoW2 op alle moeilijkheidsgraden uitgespeeld, vooral op Insane is die eindbaas fucking moeilijkquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Battlefield 3, Modern Warfare 3 zijn spellen die ik wil hebben (Battlefield op aanraden van jullie)
De rest boeit me nog niet zo
Ik zal toch de eerste maanden bezig zijn met Gears 3
Ik moet sowieso Gears 3 & BF3 hebben en de rest boeit mij niet. Wil je zien dat ik ze na een paar keer spelen niet meer aanraakquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Battlefield 3, Modern Warfare 3 zijn spellen die ik wil hebben (Battlefield op aanraden van jullie)
De rest boeit me nog niet zo
Ik zal toch de eerste maanden bezig zijn met Gears 3
ow waar?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben heul geen Rotterdammer.Oh en ik ben morgen in Amsterdam!
![]()
Ik ook stiekem. Speel de SP meestal wel uit maar MP speel ik nog amper. Heb Mortal Kombat 1x gespeeldquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik moet sowieso Gears 3 & BF3 hebben en de rest boeit mij niet. Wil je zien dat ik ze na een paar keer spelen niet meer aanraakik ben die hard afgekicked met gamen
Ik heb net even geluisterd en ik vond het niks.quote:
ik had de eindbaas op insane binnen 30 sec dood. Had meer moeite met de tickers in de tunnelquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb GoW2 op alle moeilijkheidsgraden uitgespeeld, vooral op Insane is die eindbaas fucking moeilijk
Geen idee. Ik ga met mn werk op uitgaansdag en ik weet nog niks. Behalve dat we naar Amsterdam en Volendam gaan.quote:
Waar bedoel je precies? Die beesten die over het plafond lopen en naar beneden vallen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:24 schreef Viro het volgende:
[..]
ik had de eindbaas op insane binnen 30 sec dood. Had meer moeite met de tickers in de tunnel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |