Heb je het nodig?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:05 schreef Slacentrifuge het volgende:
Ik voel een groepsknuffel aankomen...
Nou ze hebben er niet veel zin in....waar is de medemens/fokker als je hem nodig hebtquote:
Wil je met mij knuffelen?quote:
doe eens liefquote:
of met mijquote:
Met jou wil ik wel meer dan knuffelenquote:
Wij zijn in voor en groepsknuffel doe je meequote:
Maar jij bent een meisje en ik ookquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:09 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Met jou wil ik wel meer dan knuffelen
Is goedquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Wij zijn in voor en groepsknuffel doe je mee![]()
Ik had het tegen monkky dat is mijn schatjequote:Op woensdag 15 juni 2011 21:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Maar jij bent een meisje en ik ook
hahahaquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:11 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ik had het tegen monkky dat is mijn schatje
Maar jij mag ook wel een lik hoor
Ben je gay of bi?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:09 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Met jou wil ik wel meer dan knuffelen
Wauw het word toch nog knus hierquote:
Gezelligquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:13 schreef Spouwerranger het volgende:
Oke.. nou volg ik dit topic nog wel eventjes
Gayquote:
hihiquote:
IKKEE!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:16 schreef Wumb0 het volgende:
Halloooo lieve mensenwat is het toch een prachtige dag he, in dit prachtige mooie leven! Welke lieverd voelt nog meer zoo???
Verstoor ons nou niet, wij proberen het balans van Fok! te verstoren door lief te doenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:16 schreef SuperwormJim het volgende:
Flikker op met je smerig kusjekroel topics gadverdamme wat een mierezoete kleffe zooi weer:R
*rent*quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:16 schreef Kakpizza het volgende:
Ik hou van iedere autochtone Nederlander.
Kom in mijn armen.
Wij denken serieus na over het karma van Fok!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:17 schreef Wumb0 het volgende:
[..]
Verstoor ons nou niet, wij proberen het balans van Fok! te verstoren door lief te doen
SwJ wil geen liefdequote:Op woensdag 15 juni 2011 21:16 schreef SuperwormJim het volgende:
Flikker op met je smerig kusjekroel topics gadverdamme wat een mierezoete kleffe zooi weer:R
Baas inderdaadquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:16 schreef Monopoly het volgende:
Geil tiener lesbo topic, en het is nog geeneens vrijdagmiddag
Nee, toch maar nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:18 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Wij denken serieus na over het karma van Fok! verstoren van het Fok! balans!
SwJ kan er niet mee omgaan omdat niemand hem mag op fokquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:16 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:20 schreef Pixie. het volgende:
SwJ kan er niet mee omgaan omdat niemand hem mag op fok
Maar wij vinden hier iedereen lief tochquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:20 schreef Pixie. het volgende:
[..]
SwJ kan er niet mee omgaan omdat niemand hem mag op fok
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:21 schreef coban het volgende:
Ik haat iedereen op FOK!. Allemaal stom enzo. Ze zijn niks waard. Iedereen op FOK! is een zolderkamerautist. RotmensenWie staat er nou geregistreerd bij zo'n forum als FOK! Kanslozen.
Hoi pixie. Kom je nog een keer op msn ?quote:
Sorry, ik was even mezelf aan het kietelen, kijkend naar jouw fotoboek.quote:
Pics?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sorry, ik was even mezelf aan het kietelen, kijkend naar jouw fotoboek.
Pics?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sorry, ik was even mezelf aan het kietelen, kijkend naar jouw fotoboek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |