Dan heb jij gelukkig wat meer kans om te worden ingeloot.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Da's niet veel.
Bij mij zijn er maar 130 plaatsen, en 195 aanmeldingen.
Weet je niet. Straks hebben 130 van de 195 aanmeldingen allemaal 8+-cijfers op hun eindlijst. Dan val ik natuurlijk af.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan heb jij gelukkig wat meer kans om te worden ingeloot.
Vast niet. Niet zo heel veel mensen staan gemiddeld minimaal een 8. Er zijn ook nog mensen die zakken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet je niet. Straks hebben 130 van de 195 aanmeldingen allemaal 8+-cijfers op hun eindlijst. Dan val ik natuurlijk af.
Ik ook niet.quote:
Wat een geluk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Toegepaste Psychologie.
In de eerste instantie zou het wél een loting zijn.
Dat is beter dan dat duizenden mensen per jaar met dezelfde opleiding gaan beginnen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:42 schreef Etsu het volgende:
Loten.Welke achterlijke randdebiel heeft dat verzonnen. Zelfs in België is dat niet eens.
Ook dat gebeurt nog steeds.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is beter dan dat duizenden mensen per jaar met dezelfde opleiding gaan beginnen.
België heeft na één jaar nog steeds geen regering.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:42 schreef Etsu het volgende:
Loten.Welke achterlijke randdebiel heeft dat verzonnen. Zelfs in België is dat niet eens.
Nee, vind ik niet. Nu dwing je mensen om een andere studie te doen wat ze niet eens leuk vinden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is beter dan dat duizenden mensen per jaar met dezelfde opleiding gaan beginnen.
Boeit mij niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
België heeft na één jaar nog steeds geen regering.
Ik ook. Mensen die niet eens zeker weten of ze de opleiding willen doen zijn door die selectie gekomen en ik niet..quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:43 schreef Dastan het volgende:
Ik vind de decentrale selectie juist achterlijk.
Dan krijg je in de toekomst problemen met het zoeken van een baan, omdat er veel te veel mensen zijn die achter dezelfde baan aan gaan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet. Nu dwing je mensen om een andere studie te doen wat ze niet eens leuk vinden.
Jij.quote:
Ik neem aan dat ze de risico's kennen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan krijg je in de toekomst problemen met het zoeken van een baan, omdat er veel te veel mensen zijn die achter dezelfde baan aan gaan.
Happenquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij.
[..]
Ik neem aan dat ze de risico's kennen.
België-mensen..quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
België-mensen hebben wel een geil accent. Alleen is het Brits geiler.Prr.
Om in de zorg te werken hoef je niet per se geneeskunde te studeren.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:46 schreef Etsu het volgende:
Bovendien is er al tekort aan personeel in de zorg. Dus loting op geneeskunde.__!
Je snapt waar ik heen wil.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
België-mensen..
[..]
Om in de zorg te werken hoef je niet per se geneeskunde te studeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |