Hebben ze dit tegen jou gezegd of is dit een conclusie die je zelf hebt getrokken vanwege de nog steeds werkende verdoving?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:14 schreef Yoewie het volgende:
Bij deze verdoving is er iets mis gegaan en nu zit ik met een (waarschijnlijk) permanente verdoofde lip.
Dat de verdoving nog steeds werkend is, is niet correct.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:24 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Hebben ze dit tegen jou gezegd of is dit een conclusie die je zelf hebt getrokken vanwege de nog steeds werkende verdoving?
Ah op die manier.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:42 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Dat de verdoving nog steeds werkend is, is niet correct.
Bij het zetten van de verdoving is er iets beschadigd, waardoor er nu een gevoelloze lip is ontstaan.
En wat zeiden ze toen je de gevoelloze lip meldde?quote:
Tenzij niet gewaarschuwd voor het risico.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:34 schreef pussywillow het volgende:
Is een bekend (maar klein) risico bij ingrepen in dat gebied. Komt meestal wel weer goed, maar kan inderdaad erg lang duren. Geld eisen lijkt me vrij onzinnig. Dit is gewoon iets wat kan gebeuren, er is geen sprake van een medische fout of nalatigheid.
Wil je me je naam, geboortedatum en adres even PM'en? Dan zorg ik er in ieder geval voor dat je er bij mij niet in komtquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef QBay het volgende:
Geld gaan eisen inderdaad, moet wel een aardig bedrag uit te slepen zijn. Succes en sterkte verder.
Als jij gewoon goed voorlicht en geen stomme slordige fouten maakt heb je van dat soort mensen in nl gelukkig niet veel te duchten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:14 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Wil je me je naam, geboortedatum en adres even PM'en? Dan zorg ik er in ieder geval voor dat je mijn toko niet in komt
Knap dat jij dat zo vanachter je pctje kan beoordelen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:34 schreef pussywillow het volgende:
Is een bekend (maar klein) risico bij ingrepen in dat gebied. Komt meestal wel weer goed, maar kan inderdaad erg lang duren. Geld eisen lijkt me vrij onzinnig. Dit is gewoon iets wat kan gebeuren, er is geen sprake van een medische fout of nalatigheid.
Hehe, ik zie intoxicated al bij z'n ACS'jes zwaaien met liability waiversquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:14 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Wil je me je naam, geboortedatum en adres even PM'en? Dan zorg ik er in ieder geval voor dat je er bij mij niet in komt
Tegen de tijd dat ik alle complicaties heb uitgelegd, is het hart al doorgeïnfarceerd en hoef je niks meer te doenquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:17 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Hehe, ik zie intoxicated al bij z'n ACS'jes zwaaien met liability waivers![]()
Gelukkig wel zeg.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:17 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Hehe, ik zie intoxicated al bij z'n ACS'jes zwaaien met liability waivers
OT: ik heb geen verstand van tandheelkunde, maar als dit een vaker voorkomende complicatie is en de behandelaar heeft lege artis gehandeld, dan wordt een schadevergoeding moeilijk.
Hier ben ik ook wel erg benieuwd naar!quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wat zeiden ze toen je de gevoelloze lip meldde?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |