Wat leuk dat je vader zo blij was Bos, ik vind het zo'n leuk en goed bedacht cadeau van je!quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:52 schreef Bos81 het volgende:
Pa moest huilen om zijn kado, DOor mijn eigen stommiteit liet ik het gisteren nog vallen, waardoor er een barst in zit. Maar het gaat natuurlijk om het gebaar.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:11 schreef pgrferrari het volgende:
Mja, ik moest ff zoeken voor een TT.
Al dat squirten, zaad en pijpen weer door moeten lezen![]()
![]()
Ja ik zag het al in het Xenos blaadje staan en dacht..Hey.. Hij heeft zoveel voor me gedaan/betekend toen het echt niet goed met me ging.. en zijn band met mijn broer is niet helemaal stevig. Mede doordat iedere keer als hij daar is, ook S.'s schoonouders er zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk dat je vader zo blij was Bos, ik vind het zo'n leuk en goed bedacht cadeau van je!
Hij zal wel genieten van z'n kopje thee/koffie als hij hem gaat gebruikenquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik zag het al in het Xenos blaadje staan en dacht..Hey.. Hij heeft zoveel voor me gedaan/betekend toen het echt niet goed met me ging.. en zijn band met mijn broer is niet helemaal stevig. Mede doordat iedere keer als hij daar is, ook S.'s schoonouders er zijn.
Wat leuk Bellaquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:22 schreef Bellatrix het volgende:
Ik neem mijn vader en moeder uit eten voor zondag.
Naar een shoarmatent.
Ja, maar vanwege de barst zal hij er niet uit drinken. Zal hem wel voor de sier laten staan of om lepeltjes in te doen als er weer veel bezoek komt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij zal wel genieten van z'n kopje thee/koffie als hij hem gaat gebruiken
Weet je wat ik het mooiste aan je cadeau vind? Veel mensen geven zoiets niet zo snel meer als ze iets ouder zijn. Het is echt supertof om van je zoon van 30 zo'n mooie beker te krijgen.![]()
Waarom moet ik hier nou zo hard om lachen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:22 schreef Bellatrix het volgende:
Naar een shoarmatent.
Oh dat kan idd ook en hem ergens zien staan is net zo mooiquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar vanwege de barst zal hij er niet uit drinken. Zal hem wel voor de sier laten staan of om lepeltjes in te doen als er weer veel bezoek komt.
Jezus fuck, niet eens de mac? Schrale !quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:22 schreef Bellatrix het volgende:
Naar een shoarmatent.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |