Ruim 14 jaarquote:
Ruilen dan Deis?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ruim 14 jaar![]()
De vorige bewoners hadden de badkamer vlak voordat wij er kwamen wonen laten verbouwen, maar onze toenmalige dreumes was bang voor de douchestraal, dus heeft Donald er een bad in gebouwd.
Maar eigenlijk is de badkamer (2.00 x 2.00) te klein voor alles wat er in zit, een toilet, het bad en vooral het ontzettend grote badmeubel met de 2 kasten ernaast en ik wil weer een douche.
jij moet zeker ook eerst in bad klimmen om onder je dousche te gaan staan, zie ik vaak hebben mensen een bad en daar boven een dousche, denk echt je zal maar uitglijden val je hardquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ruim 14 jaar![]()
De vorige bewoners hadden de badkamer vlak voordat wij er kwamen wonen laten verbouwen, maar onze toenmalige dreumes was bang voor de douchestraal, dus heeft Donald er een bad in gebouwd.
Maar eigenlijk is de badkamer (2.00 x 2.00) te klein voor alles wat er in zit, een toilet, het bad en vooral het ontzettend grote badmeubel met de 2 kasten ernaast en ik wil weer een douche.
Ik had het over een MacBook AIr hè?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Remlof, die mac dinges kun je wel via mij kopen, dan heb je 80 euro korting. En ik typ nu met dat fucking toetsenbord van een iMac, dat valt nog niet mee. Zweet op m'n voorhoofd, 300.000 keer mis typen. Kan nog met niets uit de voeten![]()
iMac
Deisyy hakt hem wel voor je uit en verzend het dan per post.nlquote:
Dat is zeker veel voor die ruimte! En een bad bouwen omdat dreumes bang was voor de douchestraal? Dan neem ik aan dat ie echt panisch werd?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:49 schreef Deisyy het volgende:
Ruim 14 jaar![]()
Deal! Krijg je wel mijn zoon erbij, want die is met geen stok uit bad te krijgenquote:
Ha, zo'n lekkere douche met al die stralenquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ruim 14 jaar![]()
Moet je even kijken op de site bij educatieve prijzenquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had het over een MacBook AIr hè?
[ afbeelding ]
Maar daar kan je dan weer niet in badderen
Dat wordt mijn volgende lappie.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:51 schreef remlof het volgende:
Ik had het over een MacBook AIr hè?
[ afbeelding ]
Nog erger, ik kan alleen maar in mijn bad zitten. Want omdat mijn badkamer niet al te groot is moest ik zo'n bad wilde ik mijn toilet kwijt kunnen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij moet zeker ook eerst in bad klimmen om onder je dousche te gaan staan, zie ik vaak hebben mensen een bad en daar boven een dousche, denk echt je zal maar uitglijden val je hard
Ook de mijne. Je begint met een iPhone en voor je het weet koop je alles van Applequote:
Ow nee lama dan, heb al genoeg aan m'n poezen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deal! Krijg je wel mijn zoon erbij, want die is met geen stok uit bad te krijgen
Gillen, krijsen, elke avond drama. Eerst hebben we het ook nog met een badje in de douchecabine geprobeerd, maar waarschijnlijk had hij ondertussen ook een claustrofobie ontwikkeldquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is zeker veel voor die ruimte! En een bad bouwen omdat dreumes bang was voor de douchestraal? Dan neem ik aan dat ie echt panisch werd?
Je wil zeker ook niet ruilen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow nee lama dan, heb al genoeg aan m'n poezen.
En die houden sowieso niet van water
Durft ie inmiddels wel onder een douche te staan? Ik heb off-white tegels met een antraciet sierbaan op heuphoogte en antraciet vloertegels, antislip in het douchedeel, dus je moet altijd in je blote kont onder de douchequote:Op woensdag 15 juni 2011 19:58 schreef Deisyy het volgende:
Gillen, krijsen, elke avond drama. Eerst hebben we het ook nog met een badje in de douchecabine geprobeerd, maar waarschijnlijk had hij ondertussen ook een claustrofobie ontwikkeld![]()
En ik wil nieuwe tegels en een leuk nieuw badmeubel
zal jij lekker veel watergeld dan moeten betalen elke keerquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog erger, ik kan alleen maar in mijn bad zitten. Want omdat mijn badkamer niet al te groot is moest ik zo'n bad wilde ik mijn toilet kwijt kunnen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |