Ruim 14 jaarquote:
Ruilen dan Deis?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ruim 14 jaar![]()
De vorige bewoners hadden de badkamer vlak voordat wij er kwamen wonen laten verbouwen, maar onze toenmalige dreumes was bang voor de douchestraal, dus heeft Donald er een bad in gebouwd.
Maar eigenlijk is de badkamer (2.00 x 2.00) te klein voor alles wat er in zit, een toilet, het bad en vooral het ontzettend grote badmeubel met de 2 kasten ernaast en ik wil weer een douche.
jij moet zeker ook eerst in bad klimmen om onder je dousche te gaan staan, zie ik vaak hebben mensen een bad en daar boven een dousche, denk echt je zal maar uitglijden val je hardquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ruim 14 jaar![]()
De vorige bewoners hadden de badkamer vlak voordat wij er kwamen wonen laten verbouwen, maar onze toenmalige dreumes was bang voor de douchestraal, dus heeft Donald er een bad in gebouwd.
Maar eigenlijk is de badkamer (2.00 x 2.00) te klein voor alles wat er in zit, een toilet, het bad en vooral het ontzettend grote badmeubel met de 2 kasten ernaast en ik wil weer een douche.
Ik had het over een MacBook AIr hè?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Remlof, die mac dinges kun je wel via mij kopen, dan heb je 80 euro korting. En ik typ nu met dat fucking toetsenbord van een iMac, dat valt nog niet mee. Zweet op m'n voorhoofd, 300.000 keer mis typen. Kan nog met niets uit de voeten![]()
iMac
Deisyy hakt hem wel voor je uit en verzend het dan per post.nlquote:
Dat is zeker veel voor die ruimte! En een bad bouwen omdat dreumes bang was voor de douchestraal? Dan neem ik aan dat ie echt panisch werd?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:49 schreef Deisyy het volgende:
Ruim 14 jaar![]()
Deal! Krijg je wel mijn zoon erbij, want die is met geen stok uit bad te krijgenquote:
Ha, zo'n lekkere douche met al die stralenquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ruim 14 jaar![]()
Moet je even kijken op de site bij educatieve prijzenquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had het over een MacBook AIr hè?
[ afbeelding ]
Maar daar kan je dan weer niet in badderen
Dat wordt mijn volgende lappie.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:51 schreef remlof het volgende:
Ik had het over een MacBook AIr hè?
[ afbeelding ]
Nog erger, ik kan alleen maar in mijn bad zitten. Want omdat mijn badkamer niet al te groot is moest ik zo'n bad wilde ik mijn toilet kwijt kunnen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij moet zeker ook eerst in bad klimmen om onder je dousche te gaan staan, zie ik vaak hebben mensen een bad en daar boven een dousche, denk echt je zal maar uitglijden val je hard
Ook de mijne. Je begint met een iPhone en voor je het weet koop je alles van Applequote:
Ow nee lama dan, heb al genoeg aan m'n poezen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deal! Krijg je wel mijn zoon erbij, want die is met geen stok uit bad te krijgen
Gillen, krijsen, elke avond drama. Eerst hebben we het ook nog met een badje in de douchecabine geprobeerd, maar waarschijnlijk had hij ondertussen ook een claustrofobie ontwikkeldquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is zeker veel voor die ruimte! En een bad bouwen omdat dreumes bang was voor de douchestraal? Dan neem ik aan dat ie echt panisch werd?
Je wil zeker ook niet ruilen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow nee lama dan, heb al genoeg aan m'n poezen.
En die houden sowieso niet van water
Durft ie inmiddels wel onder een douche te staan? Ik heb off-white tegels met een antraciet sierbaan op heuphoogte en antraciet vloertegels, antislip in het douchedeel, dus je moet altijd in je blote kont onder de douchequote:Op woensdag 15 juni 2011 19:58 schreef Deisyy het volgende:
Gillen, krijsen, elke avond drama. Eerst hebben we het ook nog met een badje in de douchecabine geprobeerd, maar waarschijnlijk had hij ondertussen ook een claustrofobie ontwikkeld![]()
En ik wil nieuwe tegels en een leuk nieuw badmeubel
zal jij lekker veel watergeld dan moeten betalen elke keerquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog erger, ik kan alleen maar in mijn bad zitten. Want omdat mijn badkamer niet al te groot is moest ik zo'n bad wilde ik mijn toilet kwijt kunnen.
[ afbeelding ]
Een tweede toilet als je op je eentje woont?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:14 schreef Copycat het volgende:
Ik vind vooral een tweede toilet een enorme luxe.
Een incontinente kinderhand is zo gevuld ...
Dat is wel lekker, als je niet meer naar beneden hoeftquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:14 schreef Copycat het volgende:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:14 schreef Copycat het volgende:
Ja. Zodat ik 's ochtendsvroeg niet he-le-maal naar beneden hoef voor de ochtendplas. Of midden in de nacht. Voor de nachtplas.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:17 schreef remlof het volgende:
Een tweede toilet als je op je eentje woont?
En omg, teh visual
Ik woon gewoon gelijkvloersquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Zodat ik 's ochtendsvroeg niet he-le-maal naar beneden hoef voor de ochtendplas. Of midden in de nacht. Voor de nachtplas.
Dan is het idd een beetje overdreven.quote:
Ja en twee keer zoveel potten te reinigenquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan is het idd een beetje overdreven.
Doe je per schoonmaakcyclus een andere nemen, voor de afwisseling, en gewoon om dat het kan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en twee keer zoveel potten te reinigen
Ik vind een bad heerlijk!!! Volgende week gaan we een paar dagen naar het huisje van onze oudste zoon en hij heeft een ligbad. Daar duik is 's avonds in. Glaasje wijn op de rand, boek mee, heerlijk!quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:48 schreef Toverheks het volgende:
ben al blij dat ik een dousche heb, in bad verschrompel ik helemaal je kent dat wel, zo een biberhuidje
en geen geduld voor
* Jaloers isquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:24 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik vind een bad heerlijk!!! Volgende week gaan we een paar dagen naar het huisje van onze oudste zoon en hij heeft een ligbad. Daar duik is 's avonds in. Glaasje wijn op de rand, boek mee, heerlijk!
Yep, that's the idea. Maar dan met een La Chouffe of Leffe Blond dan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:24 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik vind een bad heerlijk!!! Volgende week gaan we een paar dagen naar het huisje van onze oudste zoon en hij heeft een ligbad. Daar duik is 's avonds in. Glaasje wijn op de rand, boek mee, heerlijk!
koop je dan ook van die lekkere badparels?? hey lekker Spuit dus je gaat op *vakantie*quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:24 schreef spuitje het volgende:
[..]
Heeft mijn schoonmoeder ook, al jaren. Maar zij gebruikt dat ding om de vitrage in te wassenquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:26 schreef hondjes het volgende:
Ik heb een groot bad, maar er nog nooit ingelegen
is helemaal zo gek nog niet, kan het lekker weken..wij hadden vroeger thuis een lafet, wilde je je wassen moest je wel eerst in die bak kijken, of de was was aan het weken of er zwommen weer vissen in die mijn broer had gevangenquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:30 schreef spuitje het volgende:
[..]
Heeft mijn schoonmoeder ook, al jaren. Maar zij gebruikt dat ding om de vitrage in te wassen
Aah lekker een antislip douche, niets zo lekker als ik in je blote kont douchenquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Durft ie inmiddels wel onder een douche te staan? Ik heb off-white tegels met een antraciet sierbaan op heuphoogte en antraciet vloertegels, antislip in het douchedeel, dus je moet altijd in je blote kont onder de douche.
En die zullen steeds vaker gaan komenquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Zodat ik 's ochtendsvroeg niet he-le-maal naar beneden hoef voor de ochtendplas. Of midden in de nacht. Voor de nachtplas.
Misschien kan ik nu ook beter alvast een paar van die handgrepen laten aanbrengen.quote:
Dat vind ik af en toe ook heerlijk aan mijn bad. Deur op slot, glaasje wijn en boek mee en dan af en toe bij vullen omdat het water afkoelt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:24 schreef spuitje het volgende:
[..]
Mensen zonder antislipdouche.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:37 schreef remlof het volgende:
Zijn er serieus mensen die niet in hun blote kont douchen?
Ik zie het voor mequote:Op woensdag 15 juni 2011 20:35 schreef hondjes het volgende:
Vorig jaar hadden we een bubblebad in een hotel in Nimes,.manlief sliep nog, ik verveelde me en dacht oh..bubblebad
Gooi er een of ander flesje in, waterkraan aan, en ik erin.
Toen de bubbles aan, toen ging het soppen.
Eerst over het bad, toen tegen de muren aan en uiteindelijk de hele badkamer onder de bubbles.
En ik kreeg geen adem, allemaal sop, en kreeg dat bubble-apparaat niet uit.
Stop eruit getrokken en uiteindelijk stopte het kreng.
Dus weer wat geleerd, geen flesjes zeep gebruiken in een bubblebad.
Meneer Hondjes maakt wel gebruik van jullie arsenaal badden?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:38 schreef hondjes het volgende:
Nogal stom, want ik heb in Spanje ook een bubblebad.
Trouwens ook nog nooit ingelegen.
Helemaal geen gek idee.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien kan ik nu ook beter alvast een paar van die handgrepen laten aanbrengen.
Ben je mal, zou bizar zijn als als ze dat niet dedenquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:37 schreef remlof het volgende:
Weet je dat dat vet relaxt is? Had ooit een huis overgekocht van bejaarden die dat hadden. In het begin stoot je met gang je reet omdat je denkt dat je er nog lang niet bent. Maar één keer gewend is het ideaalquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helemaal geen gek idee.
Ik ga er sowieso vanuit dat je je toiletpot ook hoger laat hangen/zetten.
Ik weet het, daarom heb ik ook al tegen Donald gezegd dat ik mijn nieuwe badkamer met verhoogde pot wilquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet je dat dat vet relaxt is? Had ooit een huis overgekocht van bejaarden die dat hadden. In het begin stoot je met gang je reet omdat je denkt dat je er nog lang niet bent. Maar één keer gewend is het ideaal
Die blaast de flamoes droog?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:42 schreef hondjes het volgende:
Ik heb ook zo een plee met douche en fohn.
Een keer gebruikt, toen nooit meer
Nee, dat heb ik dan nog net niet laten doen. Tegen die tijd zit ik allang hartstikke dement te wezen in een verzorgingshuisquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:40 schreef Deisyy het volgende:
Helemaal geen gek idee.
Ik ga er sowieso vanuit dat je je toiletpot ook hoger laat hangen/zetten.
Anti-slip, niet anti-slippers. Uitgelegde flauwe grappen zijn lame.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:42 schreef remlof het volgende:
Ow die houden hun slippers aan bedoel je.
Maar dan heb je nog steeds een blote kont
Ja, ik begrijp niet zo goed waarom ze niet standaard wat hoger staan. Zal wel zijn omdat het dan meer porselein kostquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:44 schreef Laysa het volgende:
hier ook een verhoogde wc...als ik dan op een lage toilet zit dan lijkt het net alsof je op je knieën zit
En heb je überhaupt geen tioletpot meer nodigquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik dan nog net niet laten doen. Tege die tijd zit ik allang hartstikke dement te wezen in een verzorgingshuis.
Ow, ¤0,20 valtquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Anti-slip, niet anti-slippers. Uitgelegde flauwe grappen zijn lame.
En alsof je valt alsof je wilt gaan zittenquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:44 schreef Laysa het volgende:
hier ook een verhoogde wc...als ik dan op een lage toilet zit dan lijkt het net alsof je op je knieën zit
Alsof?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En alsof je valt alsof je wilt gaan zitten
Maar wel voor je plasgootjequote:Op woensdag 15 juni 2011 20:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
WIndkracht 9 in je doos, dat lijkt mij niet jofel voor je spatlappen
Dan pies en poep ik zo mijn luier volquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:46 schreef Deisyy het volgende:
En heb je überhaupt geen tioletpot meer nodig
Nee, vanwege dat ze niet op mijn DM reageertquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanwege de punt rechts van haar smiley?
Die zie je mobiel ook nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, vanwege dat ze niet op mijn DM reageert
Ik heb gereageerd!quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:48 schreef remlof het volgende:
Ik weet gewoon dat Cc op haar iPad zit
Met de mobiele layout.
Dat doe ik altijd. Behalve als een smiley op zichzelf staatquote:
Ow ja, dat is ook zo. Ik vind het prima werken op m'n tablet trouwens.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb gereageerd!
Zit er vertraging dan? Ik heb nl de mobiele layout niet erop zitten vanwege lelijk.
Een verkapte "Zie mij eens populair wezen!"quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, vandaar
Ik had me er een zooi toen ik terugkwam van vakantie
In Italië zitten ze gewoon onder de grondquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:51 schreef hondjes het volgende:
In Frankrijk hangen ze allemaal laag, die potten.
Nah, valt tegen, het waren vooral system-DM's die je automatisch krijgt als FAquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een verkapte "Zie mij eens populair wezen!"
De mensen zijn daar korter denk ik?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:51 schreef hondjes het volgende:
In Frankrijk hangen ze allemaal laag, die potten.
Niet overal, maar soms wel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
In Italië zitten ze gewoon onder de grond
Netjesquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd. Behalve als een smiley op zichzelf staat.
Dan kunnen inbrekers je hele schuur leegroven terwijl jij boven zit te plassen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een beetje RLS-er doucht met zijn zwembroek aanquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:37 schreef remlof het volgende:
Zo sneu, zelfs met een miljoen kijkers zou ik nog naakt douchenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:03 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Een beetje RLS-er doucht met zijn zwembroek aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |