Mwah, daar heb ik er ook al genoeg van uit elkaar zien rammelenquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou, ligt eraan hoor. Ik heb meubels die gewoon bestaan uit echte stukken hout, en meubels die bestaan uit van dat samengeperste zooi. Die eerste zijn best wel heel goed enzo.
Beetje gewinkeld. Effetjes maar hoor..quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat heb je gedaan in Mstreech?
Ohquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mwah, daar heb ik er ook al genoeg van uit elkaar zien rammelen
dan was je heeeel vlakbijquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Beetje gewinkeld. Effetjes maar hoor...
Ja, eng hè! Ik moest nog aan je denken.quote:
Jeujquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:24 schreef JDude het volgende:
Maar we zijn ook nog langs het MECC gereden op weg naar Heerlen.
Maar in Oosterhout aanwezig zijn tijdens de mooiste dag van CL's leven was teveel gevraagd?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:24 schreef JDude het volgende:
Dat was vanmorgen toch?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar in Oosterhout aanwezig zijn tijdens de mooiste dag van CL's leven was teveel gevraagd?
Ja, wij waren eergister in Maastricht.quote:
net was het nog gisterquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, wij waren eergister in Maastricht.
Via het MECC naar Heerlen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:24 schreef JDude het volgende:
Ik bedoel gister. Oh mehnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |