Ik ga niet in een flat wonen monyetquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:12 schreef das_phantom het volgende:
Hey leuk gefeliciteerd met je nieuwe woning
[ afbeelding ]
ja hoor, is het in de randstad?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Eerst moet ik nog klussen
Zijn er nog mensen die willen klussen?
Je woont zeker in een uithoek van Nederland?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Eerst moet ik nog klussen
Zijn er nog mensen die willen klussen?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:12 schreef Crutch het volgende:
Je vader gaat 600m3 zand beton in je tuin storten, niet doorvertellen.
Hahaha ik hoopte eigenlijk ook dat ik het zou krijgen voordat ik terug kom van vakantiequote:Op woensdag 15 juni 2011 17:13 schreef Hatsekiedee het volgende:
TS is zo bang voor de grap die zijn ouders met hem gaan uithalen wanneer hij binnenkort op vakantie gaat dat hij maar verhuist.
Ze zit nog in haar 1na laatste jaar HBO-V, maar ze zal wel vaak bij me zijn jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:15 schreef Mixende_match het volgende:
gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
met je vriendinneke?
werkt ze toevallg in t Spaarne?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ze zit nog in haar 1na laatste jaar HBO-V, maar ze zal wel vaak bij me zijn ja
Maar ik doe het nu eerst in mijn eentje
Neequote:
Welke buurtquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kom wel klussen, ik woon daar ook(ja echt!)
Uhm 3 jaar denk ik...quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:19 schreef das_phantom het volgende:
Maar hoe lang stond je ingeschreven?
Ja ze zeiden dat het normaal 5 jaar duurtquote:
Duurt bij Intermaris vaak nog langer, dus je hebt sowieso mazzel gehadquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja ze zeiden dat het normaal 5 jaar duurt
Ik stond 8e op het huis en kreeg een uitnodiging omdat niemand anders was komen uitdagen
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als het maar rolstoelvriendelijk is toch
Haha, hier hadden we een vergelijkbare situatie, stond al 6 jaar ingeschreven maar was alsnog 9e voor die woning en de nummer 1 in kwestie zei direct dat ie het nam en zodoende nam niemand meer de moeite om te tekenen 'voor het geval dat', wij dus wel en toen kregen we ineens een belletje omdat ie de financiering niet rond kon krijgen (voorschot) en hadden wij een woning.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja ze zeiden dat het normaal 5 jaar duurt
Ik stond 8e op het huis en kreeg een uitnodiging omdat niemand anders was komen uitdagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geeft niet. Ik ga er ook gewoon heen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:54 schreef sharr het volgende:
Hierbij heb ik mezelf geloof ik grof asociaal uitgenodigd
Nee, maar gefeliciteerd kerelquote:
Wel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |