Echter verwacht ik dat er bij De Bus ook meer gesjoemeld is dan bij BB...Maargoed, ontopic. Geef mij maar absolute tegenpolen, die lekker ruzie maken. We moeten de posters van Feedback eens in dat huis gooien
Ik denk dat juist de saaiheid een groot deel van de spanning bracht.
Kijken naar relatief normalen mensen die de hele dag niks te doen hebben maakt dat het lijkt alsof er een bepaalde spanning hangt.
Elke dag ruzie zoals in het begin van DB gaat ook vervelen, dat wordt je snel zat. Het is veel spannender om naar een stiekeme roddel te kijken dan naar een openlijke ruzie.
Dus laten ze nou maar niet teveel veranderen aan het programma.
In Zweden pleegde een van de deelnemers aan Survivor zelfmoord na de show. Aan zulk soort dingen hebben we wat!
Jop met z'n geweldadige verleden:
"Maar ik had 't aan niemand niet verteld *snik*, aan niemand niet! Niet aan de buurvrouw *snik* en niet met mijn vrienden *snik* en niet aan mijn moeder! Aan niemand niet! *huuuuiiiil* Echt aan niemand niet, ook niet aan de slager, aan niemand niet!"
Geweeeeeeeldig. Er komt geen zinnig woord uit EN maar janken... Daar kijk ik voor.
Anders kan ik ook wel de 5 uur show aanzetten.
Big Brother vond ik altijd maar boooooring. Echt totaaaaaal oninteressante mensen die niets te vertellen hadden.
Kijk, toen met die Anouck, die d'r hand verbrandde... DAAR hadden we wat aan.
"AAAH! Nou heb ik 't echt gehad! KLOOTWIJF!"
"Huuhuuuhuuuuuh, het doet zo'n pijhijhijhijn!"
WHOEHAHAHA! Daar kijk ik voor!
Zet er gewoon 3 in die totaal niet sporen. Nog net geen strafblad maar een jaartje of 3 tbs zou ze goed doen.
En dan voor de rest van die brave burgers.
Moet je kijken wat er allemaal voor leuks kan gebeuren
Stel je voor dat er 1 over zijn grens heen gepushed wordt en helemaal doordraait..
Bij BB1 had ik zelf zoiets van elke keer dat ik keek zat ik te wachten totdat er iets leuks ging gebeuren..
Maar dat was toen meer van, aflevering afgelopen: 'nou dat was weer 10 x niks'
Dit seizoen verwacht ik toch minstens één Seki-achtige psycho.
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 26-08-2000 15:24]
Na Big Brother..... De Gevangenis
Laten we Ted Bundy, Charles Manson en dat soort tuig in het BB huis zetten. Kijken wie er overleeft. En er kan maar 1 winnaar zijn.
Af en toe gooit de redactie een aardappelschil mesje in de dagboek kamer..
Dacht eerder aan een M16 of zoiets dergelijks. Hoe zit het eigenlijk met die Johan V.?
Met een aardappelschil mesje kan het nog weken duren
Ja .. zo hoeven we ook de doodstraf niet in te voeren in Nederland...
Rechtbank:
- Verdachte, U bent schuldig bevonden aan moord en wij veroordelen u tot......
5 Maanden in het Big Brother HUIS !
Heeft de verdachte hier nog wat op te zeggen ??
Verdachte:
- Nee, Nee, alstublieft, Nee niet het Big Brother Huis.. Ik weet dat ik het pad kwijt ben.. stuur me naar een gewone gevangenis.. desnoods met 10 jaar TBS er achter aan.. Maar niet Het Big Brother huis !
Dag ut nie
Kom op meer van dit soort posts.. hoe gek kunnen we het maken in het BB huis !
En dan als weekopdracht: realiseer tesamen een maquette van een te bouwen betuwelijn, zilverfolie aan heliumbalonnen plaatsen voor Milieudefensie om los te laten op Schiphol, De Gumus cursus kleding maken, Het grote van AZC naar AZC asielzoekerscircus, een marathon Monopoly etc...
De hele Fok! Crew in het huis te plaatsen..
je vindt het niet erg zeker als ik mijn nino met gsm card meeneem he
dan zie ik jullie lekker uit je dak gaan terwijl ik lekker kan chatten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |