1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 2000 Oscar Camenzind (SUI) Lampre-Daikin 2001 Lance Armstrong (USA) US Postal 2002 Alex Zülle (SUI) Team Coast 2003 Alexandre Vinokourov (KAZ) Team Telekom 2004 Jan Ullrich (GER) T-Mobile Team 2005 Aitor González (ESP) Euskaltel-Euskadi 2006 Jan Ullrich (GER) T-Mobile Team 2007 Vladimir Karpets (RUS) Caisse d'Epargne 2008 Roman Kreuziger (CZE) Liquigas 2009 Fabian Cancellara (SUI) Team Saxo Bank 2010 Fränk (LUX) Team Saxo Bank |
Die stapt vanavond af volgens mij.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:25 schreef Szura het volgende:
Doet Freire eigenlijk nog mee of is ie afgestapt?
Mooie beelden voegt wel wat toequote:Op woensdag 15 juni 2011 16:42 schreef marcodej het volgende:
Hier tijdens een sprint in de Ronde van Californië.
danke sehrquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:54 schreef YUR het volgende:
[..]
http://sports-livez.com/channel/ch-4.php
Nee joh, klopt niets van. Die gasten daar zitten altijd alleen maar wat te kloten. Er is nooit iets van waar.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:00 schreef YUR het volgende:
Klopt er nou wat ze allemaal in die chat zeggen over Kruiswijk? Sleutelbeenbreuk?
Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee joh, klopt niets van. Die gasten daar zitten altijd alleen maar wat te kloten. Er is nooit iets van waar.
Alsof die chat sowieso te volgen is. Voordat je een post gelezen hebt springt die alweer verderquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:05 schreef DeMessias het volgende:
Op die chat wordt de mod gek als je caps of vet gebruikt maar eraan denken om die optie simpelweg uit te schakelen, nee hoor
Serieus, wat heb jij tegen winnaarsquote:
Niks. Heb wat tegen zijn karakter.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Serieus, wat heb jij tegen winnaars
Dit, al had ik liever Marcato als winnaar gehad.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:29 schreef Chiappucci het volgende:
Zo vind ik een sprint toch veel mooier dan van die standaard treintjes en de laatste 150 meter Cavendish en Petacchi naast elkaar.
euj, toch mooi 3 nederlanders in de top 5quote:1 Borut Bozic (Slo) Vacansoleil-DCM Pro Cycling Team 4:44:48
2 Oscar Freire Gomez (Spa) Rabobank Cycling Team
3 Peter Sagan (Svk) Liquigas-Cannondale
4 Tejay Van Garderen (USA) HTC-Highroad
5 Jose Joaquin Rojas Gil (Spa) Movistar Team
Aanvallen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:11 schreef Felagund het volgende:
http://www.tds.ch/videocenter/?rs0145
Leuk interview met Ten Dam. Hij wil morgen afvallen als het kan.
quote:
Anders komt de sponsor niet in beeld en is er ook geen aandacht voor de bergprijs lijkt me.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:00 schreef SanAnt het volgende:
Waarom de streep hier is getrokken is niet duidelijk want de finishstreep ligt anderhalve kilometer verder en in deze afstand dient nog bijna 200m hoogteverschil overwonnen te worden.
Schitterend Duits weerquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:11 schreef Felagund het volgende:
Leuk interview met Ten Dam. Hij wil morgen aanvallen als het kan.
Laurens "Jean Marie Pfaff" Ten Dam.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:11 schreef Felagund het volgende:
Leuk interview met Ten Dam. Hij wil morgen aanvallen als het kan.
Muchos gracias!quote:
Ik las dat er een Movistar-renner gevallen was, maar dat ze nog niet wisten wie. Dan denk je al meteen, het zal toch niet?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:45 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Het zal eens een keer niet zo zijn.
Waarschijnlijk wel, maar moest wel even langs de dokterswagen voor een behandelingetje.quote:
http://www.tds.ch/radsport/tourdesuisse/de/etappe6.htmlquote:Traurige Neuigkeiten: Anscheinend wurden auch Zuschauer beim Unfall von Soler verletzt. Die Tour-Ärzte kümmern sich selbstverständlich auch um sie.
Toch wel:quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:40 schreef Beregd het volgende:
Maar staat toch niet dat het geneutraliseerd werd?
Ondertussen is het weer hervat en laat het peloton blijkbaar niet zomaar een groepje wegrijden.quote:Das Rennen ist im moment neutralisiert. Dies, damit das Arztauto verletzte Fahrer pflegen kann.
ah, ok, zag het niet. thx!quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:41 schreef Doff het volgende:
[..]
Toch wel:
[..]
Ondertussen is het weer hervat en laat het peloton blijkbaar niet zomaar een groepje wegrijden.
quote:Die traurige Bestätigung ist da: Der im Gesamtklassement auf Rang 2 liegende Juan Mauricio Soler muss das Rennen verletzt aufgeben. Noch kann ich nicht sagen, was der Kolumbianer bei seinem Sturz widerfahren ist. Die medizinische Abteilung wird dann heute Abend in einer Pressekonferenz informieren.
Zoals het er hier staat, was het dus zijn eigen schuld.quote:Etappe in Ronde van Zwitserland geneutraliseerd na val Soler
16 juni 2011, 14u25
De zesde etappe in de Ronde van Zwitserland wordt op dit ogenblik geneutraliseerd, nadat ex-leider Juan Mauricio Soler zijn bocht miste en in het publiek belandde.
Daarbij raakten enkele toeschouwers gewond en om de slachtoffers de nodige eerste hulp te geven, werden de ziekenwagens van de koerskaravaan opgetrommeld.
Zonder ambulances kan de veiligheid van de renners niet worden gegarandeerd en daarom heeft de wedstrijdleiding de koers even geneutraliseerd.
Ondertussen vervolgden de renners gewoon hun weg, alleen de ongelukkige Soler kon niet meer verder en werd naar het ziekenhuis gevoerd.
(Nieuwsblad)
quote:De renners vervolgden wel hun route naar Triesenberg, zonder de onfortuinlijke Soler, die is afgevoerd naar het ziekenhuis. Het is nog onduidelijk wat er met de Colombiaan, die in het klassement de tweede plaats bezette, aan de hand is.
De organisatie van de Ronde van Zwitserland geeft donderdag een persconferentie over zijn situatie.
quote:
Kan ook gewoon zijn dat ze willen meedelen hoe het met die toeschouwers gaat. Het zal heus niet alleen over Soler gaan.quote:
quote:Schedelbreuk voor Soler na botsing met toeschouwers in Zwitserland
ernstig ongeval in ronde van zwitserland etappe geneutraliseerd
15:13 Update De zesde etappe in de Ronde van Zwitserland is tijdelijk geneutraliseerd. Mauricio Soler van Team Movistar miste een bocht in een kleine afdaling en reed in op enkele toeschouwers. Soler zelf liep daarbij een schedelbreuk op.
De etappe werd tijdelijk stilgelegd zodat de ziekenwagens de nodige eerste hulp konden verlenen. Er zouden geen doden zijn.
De Colombiaanse renner staat voorlopig tweede in het klassement en won eerder ook al een etappe in de rittenkoers.
Later meer.
www.hbvl.be
Was geen neutralisatie. De koers was gewoon vrij en is daarna door die val geneutraliseerd om mensen te kunnen vervoeren over het parcours.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:53 schreef Tommeke het volgende:
Arme Soler...
Wel een faal dat er in de neutralisatie gevallen word, ga ff nerveus doen dan
Is wel 13 km natuurlijk aan een serieus percentage. Dan zijn minuten zo weer weggereden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:59 schreef TLC het volgende:
Wat de etappe betreft, het peleton moet Chavenel niet met een al te grote voorsprong laten beginnen met de laatste klim, anders halen ze hem nooit meer terug
Hij rijdt niet alleen hoor, samen met Izagirre en Madrazo. En die laatste twee zijn naar mijn mening nog wat betere klimmers ook.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:23 schreef Gillingham het volgende:
Hoeveel voorsprong heeft Chavanel momenteel?
quote:
Dank.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij rijdt niet alleen hoor, samen met Izagirre en Madrazo. En die laatste twee zijn naar mijn mening nog wat betere klimmers ook.
Onzin inderdaad.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:24 schreef Felagund het volgende:
Freire doet toch zeker helemaal niet mee met de tour? Op Exqi hebben ze het over zijn kansen voor de groene trui of etappezeges in de tour.
Ging over Farrar, niet over Freire.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:24 schreef Felagund het volgende:
Freire doet toch zeker helemaal niet mee met de tour? Op Exqi hebben ze het over zijn kansen voor de groene trui of etappezeges in de tour.
Dan is het mijn schuld, ik schakelde net in. Het is ook logischer idd, maar Farrar vind ik nu niet echt overtuigen tot nu toe.quote:
Vandaag gewonnen in de Ster ZLM Toer.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan is het mijn schuld, ik schakelde net in. Het is ook logischer idd, maar Farrar vind ik nu niet echt overtuigen tot nu toe.
Ook even compleet erdoor gezakt na WW, zei hij laatst in een interview op sporza.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan is het mijn schuld, ik schakelde net in. Het is ook logischer idd, maar Farrar vind ik nu niet echt overtuigen tot nu toe.
Ik houd mijn mond wel dicht.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vandaag gewonnen in de Ster ZLM Toer.
Dat is ook wel te begrijpen, het was een goede vriend van hem.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:30 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ook even compleet erdoor gezakt na WW, zei hij laatst in een interview op sporza.
http://sports-livez.com/channel/ch-30.phpquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:34 schreef zlakto het volgende:
Is er toevallig een stream van EXQI sport zoals de afgelopen dagen? Kan het hier in het topic niet vinden.
Ook wel Leopard genoemdquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:35 schreef SanAnt het volgende:
Trek-team(Cancelara) nu bezig het gat te dichten
Merciquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:35 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
http://sports-livez.com/channel/ch-30.php
Hmm, wazig beeld. Volg het wel via de Zwitsers.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:35 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
http://sports-livez.com/channel/ch-30.php
9 kmquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:04 schreef franklop het volgende:
hoever is t nog? ZIt op werk, geen streams enzo
9 kmquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:04 schreef franklop het volgende:
hoever is t nog? ZIt op werk, geen streams enzo
Nog niet veel gebeurd de laatste km. Nog 7.8 km te gaan, voorsprong van Izagirre nog 57 seconden. Laurens "Jesus" van Dam klimt makkelijk in 4e positie.quote:
Verder nog Frank Schleck en Danielson en je hebt ze allemaal gehad.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:08 schreef Chiappucci het volgende:
Nerz zit er niet meer bij.
Ten Dam, Mollema en Kruijswijk nog wel met o.a. Cunego, Fuglsang, Van Garderen, Leipheimer, Monfort en Di Luca.
Nerz zou ook wel een hele opvallende naam zijn in deze groep.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:08 schreef Chiappucci het volgende:
Nerz zit er niet meer bij.
Ten Dam, Mollema en Kruijswijk nog wel met o.a. Cunego, Fuglsang, Van Garderen, Leipheimer, Monfort en Di Luca.
Probeer gewoon twee tabs te openen, channel 34 voor het beeld en channel 4 (exqi) voor geluidquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:09 schreef Szura het volgende:
Iemand een andere stream dan sport livez?
http://sport.rtl.lu/livestream/stream/quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:09 schreef Szura het volgende:
Iemand een andere stream dan sport livez?
Luxemburgs klinkt écht heel vreemdquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:12 schreef Steven184 het volgende:
[..]
http://sport.rtl.lu/livestream/stream/
Bedanktquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:12 schreef Steven184 het volgende:
[..]
http://sport.rtl.lu/livestream/stream/
Dit werkt goed.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:12 schreef thettes het volgende:
[..]
Probeer gewoon twee tabs te openen, channel 34 voor het beeld en channel 4 (exqi) voor geluid
Maar ik heb al gezien dat ik die veilig kan spelen volgend jaar in mijn Giro prono. Die gaat dan weer al een gek naar boven.quote:
Mollema is het snelst, maar die heeft het het meest moeilijk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:24 schreef Il-Migliore het volgende:
Wie is het meest explosief van de nederlanders?
Daar gaat-ie!quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mollema is het snelst, maar die heeft het het meest moeilijk.
rabo heeft al genoeg airtime gehadquote:
Jawel, feliciteerde Kruijswijk net al.quote:
Op 1'10.quote:
Thanks!quote:
Rabo 1,4 en 8. Rest wil je toch niet weten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Kom net thuis...heeft iemand een uitslag?
Vooral ontzettend sterk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:40 schreef Drebbelman het volgende:
Perfect moment om weg te springen ook.
Cunego 3e, Leipheimer 2e.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:41 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Rabo 1,4 en 8. Rest wil je toch niet weten.
Morgen nog dacht ik.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:41 schreef Il-Migliore het volgende:
Met de zware Giro net achter de rug, hele mooie overwinning. Komt er nog een bergrit aan?
Bos nog voor de sprints.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:43 schreef Tommeke het volgende:
Stel je wil als Rabo zijnde een tourploeg met alleen maar Nederlanders: Gesink, Kruijswijk, Mollema, Ten Dam, Tjallingii, Tankink, Boom, Clement en Martens of Niermann want zijn halve Nederlanders. Lekker ploegje.
Verschillen met Cunego, Soler, Van Garderen en Schleck bvquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:41 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Rabo 1,4 en 8. Rest wil je toch niet weten.
13 16 Tejay VAN GARDEREN HTC - Highroad 00:02:15quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:43 schreef Steven184 het volgende:
Weet iemand waar van Garderen is gebleven?
Soler ligt in het ziekenhuis met een schedelbreuk, dus die niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Verschillen met Cunego, Soler, Van Garderen en Schleck bv
Soler is out met schedelbreuk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Verschillen met Cunego, Soler, Van Garderen en Schleck bv
Kwam op ongeveer 2:10 binnen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:43 schreef Steven184 het volgende:
Weet iemand waar van Garderen is gebleven?
Kruijswijk heeft ook nog een goede kans op het podium, lijkt op dit moment ook de beste klimmer van Rabobank te zijn. Verschil met Cunego lijkt mij ook te groot om nog goed te maken, maar je kan met twee troeven de komende dagen nog wat proberen natuurlijk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:45 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Kwam op ongeveer 2:10 binnen.
Heerlijke overwinning van Kruijswijk. Het duurde wat lang tot de etappe op gang kwam, maar volgens mij zaten de meeste mannen vooraan ook gewoon behoorlijk kapot. Mooi dat Kruijswijk het dan weet af te maken.
Mollema doet goede zaken voor het podium, terwijl zijn kansen op winst dan weer kleiner worden. Maar als hij podium zou halen zou dat voor hem natuurlijk ook gewoon een uitstekende prestatie zijn.
Lijkt me wel. Hij heeft immers de Giro laten schieten.quote:
Tijdrit komt er ook nog aan natuurlijk. Wat dat betreft is Leipie nog een gevaarlijke klant.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kruijswijk heeft ook nog een goede kans op het podium, lijkt op dit moment ook de beste klimmer van Rabobank te zijn. Verschil met Cunego lijkt mij ook te groot om nog goed te maken, maar je kan met twee troeven de komende dagen nog wat proberen natuurlijk.
Cunego en Tour is niet echt een goede relatie. Al kan hij natuurlijk wel een etappe winnen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:46 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel; ik heb m net opgenomen in mn tour-ploeg
Daarom heb ik m ook mee... Hij kan zo nu en dan nog eens een etappe pakken als zn klassement om zeep is.... Levert mij weer de nodige puntjes op danquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Cunego en Tour is niet echt een goede relatie. Al kan hij natuurlijk wel een etappe winnen.
Klopt, maar F. Schleck staat 4e die zie ik niet beide Rabo's verslaan in de tijdrit.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tijdrit komt er ook nog aan natuurlijk. Wat dat betreft is Leipie nog een gevaarlijke klant.
Was misschien wel net voldoende om er voor te zorgen dat Cunego niet zomaar met Kruijswijk mee kon springen, wie weet...quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:48 schreef Drebbelman het volgende:
Die aanval van Mollema zat niet echt veel achter verder.
Ik denk dat Cunego en Leipo sowieso nummer 1 en 2 gaan worden, dan blijft er voor of Mollema of Kruijswijk nog een plekje over op het podium. Dan is Mollema denk ik een iets betere tijdrijder, en hij staat er ook nog beter voor (toch? Heb het nieuwe klassement nog niet gezien).quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kruijswijk heeft ook nog een goede kans op het podium, lijkt op dit moment ook de beste klimmer van Rabobank te zijn. Verschil met Cunego lijkt mij ook te groot om nog goed te maken, maar je kan met twee troeven de komende dagen nog wat proberen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |