Ach de Prodigy deed ff Max Romeo/Lee Perry Sample.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:53 schreef Spanky78 het volgende:
Achja, one-trick ponies. Allemaal slecht gekopieerd van the prodigy... maar nooit overtroffen.
Jazeker!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Heb wat dingen zitten luisteren dus zogauw dat typische bas geluid erin zit is het dubstep? Is burial ook dubstep?
Achja en een electric wizard rif heeft een beetje gitarist ook in 3 minuten bedacht. Lekker boeiendquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:11 schreef Dunwich het volgende:
ik ben volgensmij ook een oude lul , ik vind 't allemaal net klinken als iets wat DJ Tiesto om de 20 minuten maakt
Beste Bosbeetle,quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Heb wat dingen zitten luisteren dus zogauw dat typische bas geluid erin zit is het dubstep?
Laat Mick Harris (aka Scorn) het maar niet horen, die heeft een teringhekel aan het label dubstepquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:57 schreef MineraalWater het volgende:
Ja Scorn valt ook onder dubstep,
Sub-Genre, DarkDub
Dat is natuurlijk ook smaak.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:11 schreef Dunwich het volgende:
ik ben volgensmij ook een oude lul , ik vind 't allemaal net klinken als iets wat DJ Tiesto om de 20 minuten maakt
Ben benieuwd of veel dubstep liefhebbers weten waar meneer harris zijn roots liggenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:14 schreef bartrid het volgende:
[..]
Laat Mick Harris (aka Scorn) het maar niet horen, die heeft een teringhekel aan het label dubstep
Van Nederlandse bodem 2562.
Toch vind ik het persoonlijk onder Dubstep vallen, Ook al is dit natuurlijk niet waar, Zulle we het dan maar houden op Electronische muziek?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:14 schreef bartrid het volgende:
[..]
Laat Mick Harris (aka Scorn) het maar niet horen, die heeft een teringhekel aan het label dubstep
Van Nederlandse bodem 2562.
Laten we het gewoon op erg vette basgeorienteerde electronische muziek houdenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:20 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Toch vind ik het persoonlijk onder Dubstep vallen, Ook al is dit natuurlijk niet waar, Zulle we het dan maar houden op Electronische muziek?
Dan snap ik het ook iddquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:21 schreef bartrid het volgende:
[..]
Laten we het gewoon op erg vette basgeorienteerde electronische muziek houden
ja dat topic wordt hier boven ook al genoemd, maar ik denk dat ik het nu wel begrijpquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:24 schreef mr.flame het volgende:
Bosbeetle, kom ook eens gezellig meekletsen in het dubstep-forum
Dubstep (& Grime) #14 Impliers gonna imply
Daar kun je ook tips opdoen over artiesten die je leuk lijken en kunnen ze je vast verder helpen
Eensch!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:21 schreef bartrid het volgende:
[..]
Laten we het gewoon op erg vette basgeorienteerde electronische muziek houden
Het wobbled inderdaad zeker, want me Subwoofer was er bijna vandoor!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:18 schreef Bosbeetle het volgende:
Als het trouwens alleen maar om langzaam en bas georienteerd gaat heb ik zelf ook dubstep gemaakthet wobbled ook zeker.
http://wtfmusic.org/#music/52/1357
Skream vond ik eerst ook wel goed,quote:
ja alleen zn eerste platen waren echt tof.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:31 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Skream vond ik eerst ook wel goed,
Maar live is hij gewoon echt bagger
Klopt, Er word inderdaad nu ook steeds meer bagger geproduceerd hoor, Mainstream he.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja alleen zn eerste platen waren echt tof.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |