quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Keukenprinsesje van me!Je moet er nooit meteen veel water bijdoen, laten koken en dan kijken of de saus dik genoeg is.
*thee over mijn toetsenbord*quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:56 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik dacht nog "fuck die 550 ml, je giet het toch af"
![]()
![]()
![]()
Litertje is overdreven... maar ik gok wel 800 MLquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*thee over mijn toetsenbord*![]()
Jij kende het concept kant en klare pasta niet?En gooide er gewoon een litertje water in.
Shit, moet je weer de Action in.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Litertje is overdreven... maar ik gok wel 800 ML![]()
![]()
Goed, binnenkort nogmaals dan.
Ben benieuwd wat dit gaat betekenen voor het concept.quote:Oprichters verkopen winkelketen Action
De drie oprichters van winkelketen Action hebben hun bedrijf verkocht aan de Britse durfinvesteerder 3i.
Het overnamebedrag is niet bekend gemaakt, maar zou rond de 500 miljoen euro bedragen.
Dat is niet gek voor het bedrijf dat in 1993 in Enkhuizen begon met één winkeltje van 60 vierkante meter. Gerard Deen dreef daar een antiekwinkeltje totdat hij met Rob Wagemaker, een voormalige non-foodinkoper van een supermarkt, Action startte. Derde aandeelhouder zou volgens Het Financieele Dagblad Bartholomeus Deen zijn.
Action telt nu zo'n 250 winkels en 7.000 personeelsleden. Ruim tweehonderd staan in Nederland, enkele tientallen in Vlaanderen en een paar in Duitsland. Het hoofdkantoor en distributiecentrum staan in het Noordhollandse Zwaagdijk.
Koopjes
Het bedrijf verkoopt koopjes op allerlei gebied: van viltstiften tot drogisterijartikelen en sneeuwkettingen. afkomstig van restpartijen van grote leveranciers. Wekelijks wisselt het assortiment met honderd artikelen. De winkels worden net als supermarkten dagelijks bevoorraad. Bezoekers weten dat ze snel moeten toeslaan bij een koopje omdat het de volgende dag al niet meer te koop kan zijn.
Deze formule, een snel wisselend assortiment voor spotprijzen, blijkt ook in het buitenland aan te slaan. In Nederland concurreert Action met bedrijven als Blokker en Kruidvat
Ronald van der Mark, voormalig financieel bestuurder van Maxeda, wordt de nieuwe bestuursvoorzitter van het bedrijf. Hij moet de internationale expansie van het bedrijf gaan leiden en de groei nog eens versnellen.
De oprichters blijven nog een jaar aan om het stokje over te dragen. Naast 3i houdt het management een klein percentage van de aandelen in het bedrijf.
Kut, ja!quote:
Niet alleen afgieten maar ook zoveel water, damn Qweaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Litertje is overdreven... maar ik gok wel 800 ML![]()
![]()
Goed, binnenkort nogmaals dan.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet alleen afgieten maar ook zoveel water, damn Qwea
Ja, dit werkt veul beter.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Handleidingen en varpakkingen lezen cq volgen zijn overrated.
Dat is niet echt bij mij in de buurt, anders had ik wel een kabel langsgebracht. Misschien een andere Action lover uit jouw regio?quote:
gister gehad.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Keukenprinsesje van me!Je moet er nooit meteen veel water bijdoen, laten koken en dan kijken of de saus dik genoeg is.
Dan hebben we een bel uit de zelfde lichting want die van mij doet ut ook niet!!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:36 schreef AnnekeM het volgende:
Sh*t, vanavond nog even snel langs de Action geweest voor de deurbel, vind het maar niets om met een kapotte deurbel te zitten hier.
En wat doe ik: neem een defecte deurbel mee uit de winkelfijn... Tenminste, 9 van de 10x dat ik op de bel druk, doet ie het niet. Katten hier worden knettergek van 't ding
Moest alle melodietjes even horen natuurlijk.
*diepe zucht*
ik heb die plakmatjes ook en gebruik ze als de fles bijna leeg is om op de kop te hangen,verder ook niet nee,ze flikkeren er zo afquote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het werkt dus niet, tenzij mss met mini's/dingen die bijna leeg zijn
Daar moet ik toevallig morgen zijn, als je voor sluitingstijd van de action wat van je laat horen kan ik evt. wel even langskomen.quote:
Toevallig ook met de "A" frequentie? Ik heb nl. ook "C" zien liggen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:30 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Dan hebben we een bel uit de zelfde lichting want die van mij doet ut ook niet!!
Gisteren gekocht,het knopje werkt niet en als ik op de bel zelf klik voor de melodietjes hoor ik heel zwak een hele hoge toon en dat is het,kan ik vandaag weer terug!
oh dat weet ik zo niet,ik heb een andere meegekregen en die doet het wel,daar staat volgens mij een C opquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:34 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Toevallig ook met de "A" frequentie? Ik heb nl. ook "C" zien liggen.
Dit is ook de oplossing voor de buren die dezelfde bel hebbenAndere frequentie nemen.
Grote koffers weet ik niet, ik heb wel zo'n trolley en die is prima voor zijn geldquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:44 schreef Crientj het volgende:
Iemand die weet hoe de kwaliteit van de grote koffers zijn? Is het iets of kan ik beter ergens anders zoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |