Er staat op dat hij tot 30 meter bereik heeft, dus lijkt me wel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:40 schreef AnnaStesia het volgende:
ff een vraagje over die deurbel...ik heb hem zelf gewoon aan de voordeur hangen maar vind de kinderroepbel wel een hele goeie,heeft ie genoeg bereik voor de zolder?
Die ligt bij de rookmelders/parkeerschijven.. Kost 3,49.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:44 schreef AnnekeM het volgende:
Laat nu net onze deurbel het vandaag begeven. Het is zo'n ouderwetse, er zit al een tie-rip omheen om hem bij elkaar te houden. Ik ga geen moeite doen om hem nog een x te repareren.
Die draadloze deurbel, waar kan ik die precies vinden? En wat kost hij?

Jaah hahaha...quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:01 schreef Miendientje het volgende:
Straks heeft iedereen zo'n deurbel en gaat overal in de omgeving de bel als er bij een iemand op het knopje wordt gedrukt

nou, die kwaliteit is goedquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:38 schreef GimmeGore het volgende:
Nou is de vraag nog hoe de kwaliteit is.

Ze hadden mijn maat niet meerquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:46 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb 2 van deze shirtjes gekocht vanmiddag, mooie dingen!
[ afbeelding ]
 , net zoals bij de caprileggings...nee , ik pas nou eenmaal niet in een xxs/xs waar men nog bakken vol van had
 , net zoals bij de caprileggings...nee , ik pas nou eenmaal niet in een xxs/xs waar men nog bakken vol van had  ....blijkbaar net als de rest van Nederland..
 ....blijkbaar net als de rest van Nederland..  

Bij de Wibra hebben ze hippe eenvoudige bloemen...die hangen hier aan mijn woondeken op de bank omdat ik anders 20x per dag die deken weer goed kan leggen.quote:

Voor 5 euro!quote:

Lol, in Zevenaar zit de Action naast de Wibra.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Bij de Wibra hebben ze hippe eenvoudige bloemen...die hangen hier aan mijn woondeken op de bank omdat ik anders 20x per dag die deken weer goed kan leggen.
 !
!

Ik ga morgen naar de action,wil er wel 2 voor je meenemenquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:40 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Voor 5 euro!
Kan iemand voor mij een of twee van die HDMI kabels met van die oranje stekkers voor 2,70 voor mij kopen en opsturen? Ik zit thuis met een gebroken enkel en kan niet naar de Action.

bij mij wel. als ik in de keuken bel, komt zoonlief toch echt naar beneden. (en als hij zijn slaapkamerraam open heeft staan en ik de keukendeur, hoor ik m ookquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:40 schreef AnnaStesia het volgende:
ff een vraagje over die deurbel...ik heb hem zelf gewoon aan de voordeur hangen maar vind de kinderroepbel wel een hele goeie,heeft ie genoeg bereik voor de zolder?

toen wij in ons huidige huis kwamen wonen, zat er zo'n soort bel bij de voordeur. kennelijk waren er meer in de buurt met dezelfde bel want op de meest idiote momenten ging dat ding af, zonder dat er iemand voor de deur stond. zelfs midden in de nachtquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:01 schreef Miendientje het volgende:
Straks heeft iedereen zo'n deurbel en gaat overal in de omgeving de bel als er bij een iemand op het knopje wordt gedrukt

Ik zat net even naar een foto te Googlen en ik denk dat het niet in een envelopje gaat passen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:44 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar de action,wil er wel 2 voor je meenemen

Waar woon je?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:13 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ik zat net even naar een foto te Googlen en ik denk dat het niet in een envelopje gaat passen.

2 grote flessen persil wasmiddel, was nog geen 3 euro per fles kwijt
 2 grote flessen persil wasmiddel, was nog geen 3 euro per fles kwijt  

Ik eis een recentie in CUL.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:33 schreef Qwea het volgende:
Die pasta van 65 cent is NIET te vreten
Maar ik hou nog steeds van de action2 grote flessen persil wasmiddel, was nog geen 3 euro per fles kwijt

Nou, ben je benieuwd hoe ze smaken? Kook droge macaroni/spirelli's zonder saus. Alsjeblieftquote:

Heb je de aangegeven hoeveelheid water erbij gedaan of te lang laten koken?
 Heb je de aangegeven hoeveelheid water erbij gedaan of te lang laten koken?   

Wait, die "saus" hoort die erop? Dus je moet het niet afgieten?! Die saus was debiel dun dus ik dacht dat je het af moest gieten......quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
Bedoel je deze Qwea?
[ afbeelding ]
Die zijn hier 89 cent en die met tomaat is heerlijk, genoeg sausHeb je de aangegeven hoeveelheid water erbij gedaan of te lang laten koken?

Sinds wanneer moet je saus afgieten?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wait, die "saus" hoort die erop? Dus je moet het niet afgieten?! Die saus was debiel dun dus ik dacht dat je het af moest gieten......
En ik had de carbonara
 Het is toch niet enkel gekookt water gekkie
 Het is toch niet enkel gekookt water gekkie 

quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wait, die "saus" hoort die erop? Dus je moet het niet afgieten?! Die saus was debiel dun dus ik dacht dat je het af moest gieten......
En ik had de carbonara

Je moet er nooit meteen veel water bijdoen, laten koken en dan kijken of de saus dik genoeg is.
 Je moet er nooit meteen veel water bijdoen, laten koken en dan kijken of de saus dik genoeg is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |