Noes! Die is op loopafstand voor mijquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:49 schreef NicoleM het volgende:

De Action op de Steenstraat in Arnhem Noord gaat weg

WOWquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:45 schreef Ciatach het volgende:
[..]
Krijg wel 15% procent op het assortiment hoor__!
 dat gaat er inhakken met die prijzen.
 dat gaat er inhakken met die prijzen.  Serieus...gefeliciteerd met je nieuwe baan.
  Serieus...gefeliciteerd met je nieuwe baan.  

8 euro geloof ik. Wel van die dubbel-V-vormige dingen, niet zo'n manshoge rechte.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:34 schreef eenleukenaam het volgende:
Verkopen ze bij de action ook wasrekken? En dan bedoel ik van die grote, staande wasrekken, niet die ondingen die je aan de deur hangt. En hoe duur zijn ze dan ongeveer?

Die zijn echt naatje.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:02 schreef tomaat52 het volgende:
Ze hebben er toch ook elektrische luchtpompen?

Mijn lampionnensnoeren van vorig jaar doen het elke dag gewoon, en ze zijn wel verkleurd, maar zeker nog niet echt wit! Toch gek dat er zo'n verschil tussen zit..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:17 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
mijn lampionnen zijn ook wit en 9 van de 10 keer doen ze het niet,ja ook als de zon schijnt overdag...mijn tulpen doen het wel goed maar ook die zijn wit aan het worden

Binnenkort gaan we de Action in Arnhem leegroven.
 Binnenkort gaan we de Action in Arnhem leegroven.  

Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:43 schreef Merel1808 het volgende:
Hebben ze bij de Action ook tafelzeil/waterdichte tafelkleden met een leuk printje?

)
 ) )
 ) 

Ze hebben verschillende soorten vinyl tafelkledenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:43 schreef Merel1808 het volgende:
Hebben ze bij de Action ook tafelzeil/waterdichte tafelkleden met een leuk printje?
 ...of je het printje leuk gaat vinden weet ik niet want ik ken je smaak niet.
 ...of je het printje leuk gaat vinden weet ik niet want ik ken je smaak niet.  Ze liggen in de buurt van de theedoeken en dergelijk spul. Verschillende kwaliteiten van heel dun tot normale dikte.....ja, ik heb ook wat gekocht daarom weet ik het.
  Ze liggen in de buurt van de theedoeken en dergelijk spul. Verschillende kwaliteiten van heel dun tot normale dikte.....ja, ik heb ook wat gekocht daarom weet ik het.  

Waar?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:26 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
aanstaande donderdag gaat die nieuwe action open!

Dan kan ik er in ieder geval even heen fietsen om te kijken! Dankjewel!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze hebben verschillende soorten vinyl tafelkleden...of je het printje leuk gaat vinden weet ik niet want ik ken je smaak niet.
Ze liggen in de buurt van de theedoeken en dergelijk spul. Verschillende kwaliteiten van heel dun tot normale dikte.....ja, ik heb ook wat gekocht daarom weet ik het.

Graag gedaan, hop dat je wat kunt vinden wat aan je smaak voldoet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:28 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dan kan ik er in ieder geval even heen fietsen om te kijken! Dankjewel!

) Citroendoekjes (per stuk verpakt dus perfect in de tas) een reserve computermuis, een haarkam en borstel (want ik "vreet" die dingen...altijd weg
 ) Citroendoekjes (per stuk verpakt dus perfect in de tas) een reserve computermuis, een haarkam en borstel (want ik "vreet" die dingen...altijd weg  ), onkruidborstel (zonder steel
 ), onkruidborstel (zonder steel  ) en die pasta die ook deze week in de aanbieding was. Als laatst nog een bugzer........een watte
 ) en die pasta die ook deze week in de aanbieding was. Als laatst nog een bugzer........een watte  ....een BUGZER.
 ....een BUGZER.  

Een bugzer? Is dat toevallig 'iets' tegen muggen en dergelijke?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Graag gedaan, hop dat je wat kunt vinden wat aan je smaak voldoet.
Weer een rondje boodschappen gedaan en ook Action bezocht en teruggekomen met de luisprekertjes van de weekaanbieding, de invrieswaterijsjes (had ik vorig jaar ook en die dingen zijn prima als tussendoortje met dit weer) Citroendoekjes (per stuk verpakt dus perfect in de tas) een reserve computermuis, een haarkam en borstel (want ik "vreet" die dingen...altijd weg
), onkruidborstel (zonder steel
) en die pasta die ook deze week in de aanbieding was. Als laatst nog een bugzer........een watte
....een BUGZER.

Ik gebruik het ding als waaier en als er toevallig een lastig insect in de buurt is dan zal ik de vliegenmepperfunctie eens uitproberen.
  Ik gebruik het ding als waaier en als er toevallig een lastig insect in de buurt is dan zal ik de vliegenmepperfunctie eens uitproberen.  

ja hoor, onlangs nog in de aanbieding (lagen bij ons bij de kassa)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:43 schreef Merel1808 het volgende:
 )
 )

het plafond stoffenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:58 schreef Bos81 het volgende:
Van de week o.a. een soort van verstelbare plumeau meegenomen, waarmee ik ook het plafond kan stoffen. En een beeldje van een hond (wit met zwartomrande ogen en scherpe oren)
 ik haal bij tijd en wijle wel eens wat rag weg met de  stofzuigerslang hier en daar, maar het plafond stoffen is in mijn hele huishoudelijke carriere niet in me opgekomen
 ik haal bij tijd en wijle wel eens wat rag weg met de  stofzuigerslang hier en daar, maar het plafond stoffen is in mijn hele huishoudelijke carriere niet in me opgekomen  

Ik verlang naar de tijd waar vrouwen nog naar de huishoudschool gingen..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het plafond stoffenik haal bij tijd en wijle wel eens wat rag weg met de stofzuigerslang hier en daar, maar het plafond stoffen is in mijn hele huishoudelijke carriere niet in me opgekomen

Daar werd het plafond gestoft?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:40 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik verlang naar de tijd waar vrouwen nog naar de huishoudschool gingen..

Ik bedoel ook rag..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het plafond stoffenik haal bij tijd en wijle wel eens wat rag weg met de stofzuigerslang hier en daar, maar het plafond stoffen is in mijn hele huishoudelijke carriere niet in me opgekomen

kreeg je daar cijfers voor plafondstoffen dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:40 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik verlang naar de tijd waar vrouwen nog naar de huishoudschool gingen..

Baas.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:45 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb laatst toch een wereldaankoop gedaan : een draadloze deurbel.
niet voor op mijn voordeur trouwens, maar voor in de kamer van mijn zoon.
die zit namelijk helemaal boven op zolder en iedere avond sta ik onder aan de trap te schreeuwen of hij komt eten. en dan nog niets horen, want televisie en/of playstation aan zodat ik alsnog naar boven kan lopen
ik vroeg me wel eens af wat mijn buren daarvan vonden
nu heb ik dus die draadloze deurbel in zijn kamer staan en het knopje ligt in de keuken.
en het werkt als een tierelier. als ik het eten op de borden doe, druk ik op de knop en de borden staan nog niet op tafel, of hij zit al op zijn stoel.
maar zouden mijn buren nu denken dat ik mijn kind niet meer te eten geef?

quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:45 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb laatst toch een wereldaankoop gedaan : een draadloze deurbel.
niet voor op mijn voordeur trouwens, maar voor in de kamer van mijn zoon.
die zit namelijk helemaal boven op zolder en iedere avond sta ik onder aan de trap te schreeuwen of hij komt eten. en dan nog niets horen, want televisie en/of playstation aan zodat ik alsnog naar boven kan lopen
ik vroeg me wel eens af wat mijn buren daarvan vonden
nu heb ik dus die draadloze deurbel in zijn kamer staan en het knopje ligt in de keuken.
en het werkt als een tierelier. als ik het eten op de borden doe, druk ik op de knop en de borden staan nog niet op tafel, of hij zit al op zijn stoel.
maar zouden mijn buren nu denken dat ik mijn kind niet meer te eten geef?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |