Hebbuhhhh!quote:Op zondag 3 juli 2011 22:00 schreef Miendientje het volgende:
Kan het zijn dat ik laatst bij de 100 nieuwste altikelen waterschoentjes met ballerina model heb gezien?
Die kookboekjes die er nu tussen staan zijn trouwens ook leuk. Laatst nog bij een andere winkel mee in mijn handen gestaan. Daar waren ze ergens tussen de de ¤5,- en ¤10,-. Hier maar ¤0,99:
[ afbeelding ]
Van die boompjes? Die heb ik nog niet kunnen vinden.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:37 schreef .Neovo. het volgende:
Hebben ze bij de action ook van die luchtverfrissers voor in de auto? Kon ze gisteren niet vinden...
Of de action in ons dorp heeft ze niet...
Geen idee! Je wilt dus doorzichtige hmm.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:16 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Mooi, ik zoek ze voor een kostuum als een soort glazen muiltjes waar je wel makkelijk mee kunt lopen. Waren ze er toevallig ook in het roze?
Ik heb er afgelopen week van die kleine luchtverfrissertjes gehaald in de vorm van beestjes. Gekko, dolfijn en nog wat andere soorten hadden ze in diverse geuren. De dolfijn kun je aan het bijgeleverde touwtje ophangen, de gekko zou theoretisch moeten plakken met zuignapjes... niet in mijn auto.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:37 schreef .Neovo. het volgende:
Hebben ze bij de action ook van die luchtverfrissers voor in de auto? Kon ze gisteren niet vinden...
Of de action in ons dorp heeft ze niet...
Ik kijk wel. Ik wil er deze week toch nog een keer heen.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Geen idee! Je wilt dus doorzichtige hmm.
Ik heb er vorige week nog naar gekeken want mijn schoonmoeder is bijna 50. Maar zag ze toen niet. Had in januari al wel 50 vlaggetjes aangeschaft bij de Action volgens mij.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:44 schreef PureEvil het volgende:
hebben ze ook vlaggetjes met 50 of 100 erop, of iets in die geest...hele tijd terug hebben ze volgns mij wel van die ´trouwvlaggetjes´ gehad. maar die zoek ik niet.
heb ze nodig voor sarah-abraham feest. samen 100
ik heb ze er nog nooit gezien. maar ik heb er dan ook nog nooit op gelet.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:09 schreef LilDutchPrincess het volgende:
heeft de action eigenlijk USB sticks? vergeten naar te kijken van de week, en het is een rot eind fietsen
Ja die hebben ze. Laatst was een 4GB in de aanbieding voor volgens mij 7 8 euro ofzoquote:Op maandag 4 juli 2011 13:09 schreef LilDutchPrincess het volgende:
heeft de action eigenlijk USB sticks? vergeten naar te kijken van de week, en het is een rot eind fietsen
Ik heb ze ook nog niet gezien. Volgende keer eens op letten, want ik kan er nog wel eentje gebruiken.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:31 schreef teddybeer94 het volgende:
[..]
Ja die hebben ze. Laatst was een 4GB in de aanbieding voor volgens mij 7 8 euro ofzo
&%*#@ Heb vandaag de defecte deurbel omgeruild voor een nieuwe. Maar ook deze is defect. Zag het meteen al toen ik de achterkant van de bel zelf los maakte om de batterij te plaatsen. Het soldeersel van de batterijen hing er los bij, bij beide contactpuntjesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:36 schreef AnnekeM het volgende:
Sh*t, vanavond nog even snel langs de Action geweest voor de deurbel, vind het maar niets om met een kapotte deurbel te zitten hier.
En wat doe ik: neem een defecte deurbel mee uit de winkelfijn... Tenminste, 9 van de 10x dat ik op de bel druk, doet ie het niet. Katten hier worden knettergek van 't ding
Moest alle melodietjes even horen natuurlijk.
*diepe zucht*
neem 3 penlites mee en test m in de winkel. en dan net zo lang omruilen tot je een werkende hebt.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:16 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
&%*#@ Heb vandaag de defecte deurbel omgeruild voor een nieuwe. Maar ook deze is defect. Zag het meteen al toen ik de achterkant van de bel zelf los maakte om de batterij te plaatsen. Het soldeersel van de batterijen hing er los bij, bij beide contactpuntjes![]()
![]()
![]()
Van vriendlief mag ik geen nieuwe meer halen, maar wellicht geef ik het nog 1 kans en zorg ik dat 't ik in de winkel gelijk kan testen. Of in de auto![]()
Elke keer omwisselen kost me ook benzine en automatisch neem je toch meer dingen meeHad nu nog 5 dingen op m'n arm welke me wel handig leek voor de vakantie. 9 euro armer.
Of is dit een soort "omruil" truc van de Action?
Liggen achter de kassa of bij de klantenservice (al naar gelang ze de batterijen hebben liggenquote:Op maandag 4 juli 2011 16:11 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik heb ze ook nog niet gezien. Volgende keer eens op letten, want ik kan er nog wel eentje gebruiken.
Ja, denk het ook.. Pff, zou toch een x goed moeten gaan? Als je hierboven leest dat een aantal van ons het een fijne bel vinden?quote:Op maandag 4 juli 2011 18:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
neem 3 penlites mee en test m in de winkel. en dan net zo lang omruilen tot je een werkende hebt.
Met 220V zitten te beveiligen?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:48 schreef lady-wrb het volgende:
o by the way: ik heb een goed recept gevonden voor restpootjestaart
binnenkort ga ik het uitproberen
(de restpootjes zijn nu echt verdekt opgesteld)
Neusstrips?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:30 schreef .Neovo. het volgende:
zojuist weer even langs de action geweest![]()
Heb een flesje 7up meegenomen
haargel
en weer neusstrips (ben zowat verslaaf aan die dingen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |