Ik deed nog een poging tot OP.quote:
Die Acda was echt een naaier. In Flikken Maastricht.quote:
Klopt ja.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:22 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Die Acda was echt een naaier. In Flikken Maastricht.
Dan, niet als!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
nog 1 SC, en dan hebben we 3x zo veel SC's al vorig jaar
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Wat een bazen zijn wijquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
PUB is tof. Vroeger iig.quote:
Nee, ik postte alleen in de hoogtijdagen. Ik mis mijn oude pub sc'ers.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Post jij daar nog?Het is daar echt heel dood tegenwoordig.
D= SOG.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik postte alleen in de hoogtijdagen. Ik mis mijn oude pub sc'ers.
Klinkerbotsing heeft genoeg posts voor zo'n 110 topics.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:24 schreef ThaTim het volgende:
Ik heb in m'n eentje maar genoeg posts voor zo'n 10 topics.
Etsu daarentegen
Haten op mij.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:24 schreef ThaTim het volgende:
Ik heb in m'n eentje maar genoeg posts voor zo'n 10 topics.
Etsu daarentegen
KB heeft meer als ik en ik post al vanaf 2007.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klinkerbotsing heeft genoeg posts voor zo'n 110 topics.
He wat?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klinkerbotsing heeft genoeg posts voor zo'n 110 topics.
Dan ik*quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
KB heeft meer als ik en ik post al vanaf 2007.
Jij hebt genoeg posts gemaakt om 110 topics te vullen.quote:
Haal ik de 100k voor eind dit jaar als ik op dit tempo door ga?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij hebt genoeg posts gemaakt om 110 topics te vullen.
Je haalt tong80 zelfs in.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haal ik de 100k voor eind dit jaar als ik op dit tempo door ga?
Zie ik eruit alsof ik wiskunde B heb?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haal ik de 100k voor eind dit jaar als ik op dit tempo door ga?
Denk je?quote:
Met A kun je schattingen doen dit dat.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik wiskunde B heb?
Oh, dan schat ik dat je de 100k net niet gaat halen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Denk je?
[..]
Met A kun je schattingen doen dit dat.
Hymannnquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Half PUB van vroeger staat in de top 500.
Oh balen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh, dan schat ik dat je de 100k net niet gaat halen.
NOUUUUquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:28 schreef Etsu het volgende:
KB zegt (15:28):
*ik heb eens tressbal
*een streessbal
Zo erg als gestresst, kan ze niet eens fatsoenlijk 'stressbal' typen.
Totaal niet balen. Het zou balen zijn als je de 100k haalt.quote:
Ik wil records breken dit dat.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Totaal niet balen. Het zou balen zijn als je de 100k haalt.
Vijf weken op vakantie gaan naar het land waar jij naartoe gaat.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil records breken dit dat.
Maar ik denk dat het wel minder wordt in de zomervakantie. Als ik 5 weken op vakantie ga. Ver weg. Dit. Dat. Alles.
I know rightquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:31 schreef Etsu het volgende:
5 WEKEN. IK KAN NIET ZONDER JE, ZO LANG DIT DAT.
KOM ME REDDEN OH R_R.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vijf weken op vakantie gaan naar het land waar jij naartoe gaat.![]()
![]()
Ik wil je best kidnappen hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
I know right
[..]
KOM ME REDDEN OH R_R.![]()
Stommerd met je 'quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kun je het eigenlijk wel vakantie noemen? Je mag er nog minder dan je nu al mag.
Gaarne.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik wil je best kidnappen hoor.
Juicyhil, dat is toch die ene dunne?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:33 schreef Heroinjunk het volgende:
Eens kijken:
Renesite
Bravebart
Fjets
D_A
nijnja
Heimoooo
swarma (soms)
Myraela
Juicyhil
liiszle yay
RenRen
Mexicaantje
Woepie
Yeaquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Juicyhil, dat is toch die ene dunne?
sry en kan geregeld worden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Stommerd met je '' PI.
[..]
Gaarne.
Ik wacht.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
sry en kan geregeld worden.
Juicyhil had een keer een klachttopic en toen zei ik dat ie vette pech had. Toen kreeg ik een note.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Juicyhil had een keer een klachttopic en toen zei ik dat ie vette pech had. Toen kreeg ik een note.
Sommige mods hier zijn echt walgelijk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Juicyhil had een keer een klachttopic en toen zei ik dat ie vette pech had. Toen kreeg ik een note.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ok, als je dadelijk iemand met een bivakmuts ziet ben ik het waarschijnlijk.quote:
Oftewel, wij zeggen wat, ben je het er niet mee eens dan ben je een kleuter en dan moet je opflikkeren naar de zandbak. Einde discussie.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mods en admins hier kunnen wel altijd goed discussiëren.
Idd.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oftewel, wij zeggen wat, ben je het er niet mee eens dan ben je een kleuter en dan moet je opflikkeren naar de zandbak. Einde discussie.
Onee?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Etsu jij hebt geen recht van sprekennnnn
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Crewbash, ban van twee weken.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Topickiller zijn zit in de familie dus.
Kan gebeuren, heb je soms.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vanaf 14:50 heb je 28x keer 'Zo en zo' getypt, exclusief in de SC.
Jij.
True.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vanaf 14:50 heb je 28x keer 'Zo en zo' getypt, exclusief in de SC.
Jij.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:01 schreef Heroinjunk het volgende:
Welke idioot heeft intervisies bedacht?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Topickiller zijn zit in de familie dus.
wrom heb je geen stage? wij hadden derde schoolweek meteen al stage dit datquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een stage. En hoe kan ik nou een discussie voeren met mezelf?
Dit.quote:
Volgens mij wel. Waar moet hij heen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:01 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Jij had de New Radio Edit van Loca People?
Greg Parys danquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
'Written by Sak Noel'
Zal die godverdomme lang mee bezig zijn geweest.
Ja ik ook. Vreselijkkkk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
'What the fuck'
Dat denk ik ook iedere keer als ik het hoor.
Ik ben op de helft van het jaar geswitched van stage, maar ik had zo weinig uren dat ik de gehele zomervakantie stage zou moeten lopen om mijn urenaantal voor het 3e jaar te halen. En aangezien ik besloten heb om naar de uni te gaan, ben ik er mee gestopt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
wrom heb je geen stage? wij hadden derde schoolweek meteen al stage dit dat
Eens. Ook het enige dat ik verstaquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
'What the fuck'
Dat denk ik ook iedere keer als ik het hoor.
ooooo okquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben op de helft van het jaar geswitched van stage, maar ik had zo weinig uren dat ik de gehele zomervakantie stage zou moeten lopen om mijn urenaantal voor het 3e jaar te halen. En aangezien ik besloten heb om naar de uni te gaan, ben ik er mee gestopt.
zingen ze wat anders dan ook?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Eens. Ook het enige dat ik versta.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:05 schreef Snuf. het volgende:
MOEDERS VERSTOP UW DOCHTERS
DOCHTERS VERSTOP UW MOEDERS
SNUFFA G IS WEER SINGLE
Inderdaadquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:06 schreef Heroinjunk het volgende:
Oh nu weet ik welk nummer dat onzinnige what tha fuck is.
Zelfs I'm from Holland, where the fuck you're from was beter.
Die draaide ze grijs toen ik voor de eerste keer in Cherso was.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Inderdaad. Gelukkig wordt die nog maar nauwelijks gedraaid bij het uitgaan
We No Speak Americano was anders ook vreselijkquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Inderdaad. Gelukkig wordt die nog maar nauwelijks gedraaid bij het uitgaan
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:08 schreef Kaasrol het volgende:
Veel te lang en te warm gedoucht, nu voel ik me kut
Echt vreselijkquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vorig jaar in Renesse heb ik op een avond 10 keer We No Speak Americano gehoord.
Je moet 16 zijn om die camping op te mogen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:09 schreef Heroinjunk het volgende:
Renesse omg daar ging ik heen toen ik net 15 was. Naar die camping daar.
Ja was een typefoutjequote:Op woensdag 15 juni 2011 16:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je moet 16 zijn om die camping op te mogen.
... Ik zie het verband niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:08 schreef Kaasrol het volgende:
Veel te lang en te warm gedoucht, nu voel ik me kut
Duin en Strand ook niet. 700 euro dokken voor een tent.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Puin en Strand
Wij zaten op De Duinhoeve, geen aanrader.
Alors is pas een kutnummer.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:09 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Echt vreselijkAlors On Danse was wel baas, maar WNSA...
Na 3 kwartier veel te warm douchen wel, ik voel me alsof het 4 uur 's nachts is zo moequote:
Ja, het is inderdaad veel te duur. Maar ik heb betere verhalen gehoord over Duin en Strand dan over De Duinhoeve, plus het feit dat we van de camping af zijn geflikkerd vorig jaar.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Duin en Strand ook niet. 700 euro dokken voor een tent.
Ik vond het maar vage shit. Die disco/kroeg was op zich wel vet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad veel te duur. Maar ik heb betere verhalen gehoord over Duin en Strand dan over De Duinhoeve, plus het feit dat we van de camping af zijn geflikkerd vorig jaar.
Wij hadden geen disco op de camping, moesten we met de bus naar Renesse. Die bus iedere keer stampensvol. Niet echt een genot.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vond het maar vage shit. Die disco/kroeg was op zich wel vet.
Ja, dat was wel chill aan Duin en Strand, daar hoefde je niet weg.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wij hadden geen disco op de camping, moesten we met de bus naar Renesse. Die bus iedere keer stampensvol. Niet echt een genot.
quote:
Nee man, die was koning.quote:
Zie DM.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:03 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Waar moet hij heen?
Een vriend van me vindt dit een goed nummer om meisjes op te playenquote:
Is het ook.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:24 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Een vriend van me vindt dit een goed nummer om meisjes op te playen![]()
Met de bus? Nee, alleen met de trein, hoezo?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:24 schreef Etsu het volgende:
Rogier, kom je weleens naar Rotterdam met de bus of niet?
Oh, ik las op zo'n Wikipediapagina dat de bus vanuit waar jij woont, ook richting zo'n metrohalte gaat waar ik vlakbij woon.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:26 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Met de bus? Nee, alleen met de trein, hoezo?
Wat is dit, Studio 100?quote:
Wat bedoel je met "de bus vanuit waar ik woon", je weet toch niet in welke wijk ik woon he?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, ik las op zo'n Wikipediapagina dat de bus vanuit waar jij woont, ook richting zo'n metrohalte gaat waar ik vlakbij woon.
Nee, gewoon stad.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:28 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "de bus vanuit waar ik woon", je weet toch niet in welke wijk ik woon he?
Da's toch niet zo bijzonder..? Gewoon een regionale busquote:
Nee, Costa! Met Daan Schuurmans, Georgina Verbaan enzo.quote:
Ik vind mijn liedje leuker.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, Costa! Met Daan Schuurmans, Georgina Verbaan enzo.
Noah and the Whalequote:
OMG DIE LUISTER IK NU OMGOMGquote:
Nice.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OMG DIE LUISTER IK NU OMGOMG
EDIT: VOORDAT JIJ HEM POSTTE DIT DAT![]()
Je kan het.!quote:
Luister die ik net postte, luister die van KB, luister dezequote:Op woensdag 15 juni 2011 16:37 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Van hen ken ik alleen L.I.F.E.G.O.E.S.O.N.
Ga even heeeeeel gauw meer liedjes luisteren van ze! *streng juf blik op zet*quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:37 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Van hen ken ik alleen L.I.F.E.G.O.E.S.O.N.
gr gr ik luister momenteel Do What You Doquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Luister die ik net postte, luister die van KB, luister deze
en luister de rest.
gr gr.
ok ik ga eten gr grquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gr gr ik luister momenteel Do What You Do
Oei.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:55 schreef Mr.DD het volgende:
Ivm overlijden familielid, worden we platgebeld voor begrafenisgeregel... Gelukkig hebben ze ook m'n 06, maar het maakt het er niet fijner op.
Wat naar!quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:55 schreef Mr.DD het volgende:
Ivm overlijden familielid, worden we platgebeld voor begrafenisgeregel... Gelukkig hebben ze ook m'n 06, maar het maakt het er niet fijner op.
Die gozerquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:51 schreef Etsu het volgende:
Het telefoontje...
Dat kind onderin denkt dat ik zand in mijn kut heb.WAT IS DIT.
Klotequote:Op woensdag 15 juni 2011 16:55 schreef Mr.DD het volgende:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Swaffelkeauning.
Kijk Rogier, heb ik even gezegd.
Ben ik de swaffelkeauning ja?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Swaffelkeauning.
Kijk Rogier, heb ik even gezegd.
Hé zeg dat nou niet, straks vindt hij ons niet meer liefquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:02 schreef Etsu het volgende:
We hebben oneindig over je geroddeld vannacht jeweet .
Dan maak/pak je dat toch zelfquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:03 schreef Keauning het volgende:
Ik krijg nog niet eens te vreten als ik thuis kom van het werk!!!
quote:
Als je ze swaffelt maken ze misschien wel eten voor jequote:Op woensdag 15 juni 2011 17:04 schreef Keauning het volgende:
[..]
Voor Keauning wordt het eten gemaakt. Keauning zelf is passief.
Aww, ik vind dat ook altijd naar.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:04 schreef Keauning het volgende:
[..]
Voor Keauning wordt het eten gemaakt. Keauning zelf is passief.
Ja, ff mijn mama en zusje swaffelen. Zo terug.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als je ze swaffelt maken ze misschien wel eten voor je
wij begrijpen elkaar a sahbi.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aww, ik vind dat ook altijd naar.Als ik thuiskom en er geen eten klaar staat voor me.
Ik voel je pijn a mattie.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oei.Sterkte. Hopelijk kan je morgen wel een beetje feest vieren.
Thanks, heb zaterdag de begrafenis, tussen de examenfeesten door. Ze was al lang ziek, dus het is misschien ook maar beter zo. Gelukkig heb ik goede vriendenquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat naar!Gecondoleerd en sterkte ermee.
Gecondoleerd manquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:06 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
[..]
Thanks, heb zaterdag de begrafenis, tussen de examenfeesten door. Ze was al lang ziek, dus het is misschien ook maar beter zo. Gelukkig heb ik goede vriendenDe champagne gaat heus goed smaken morgen hoor!
Verkeer.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:06 schreef ViaRegnum2 het volgende:
De verkeersinformatie verkeerd voorlezen
100 rijden in een blauwe Seat hard vindenquote:
Mij haten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:08 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
100 rijden in een blauwe Seat hard vinden
Ik, voor mijn zusje.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:11 schreef Keauning het volgende:
DUS WIE IS DR AL ZENUWACHTIG??
(behalve Water)
Ik, omdat handschriftquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:11 schreef Keauning het volgende:
DUS WIE IS DR AL ZENUWACHTIG??
(behalve Water)
Preciesquote:
Jij vindt het natuurlijk ook zo leuk als ze zo in de clip aan het dansen is he!quote:
Ik ken de clip nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:13 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Jij vindt het natuurlijk ook zo leuk als ze zo in de clip aan het dansen is he!
My secret pleasure.quote:
Zeeeeeeeeeeeeeeekerquote:
okquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Alle platen van Nickelback zijn zeikplaten.
Eentje niet hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Alle platen van Nickelback zijn zeikplaten.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
My secret pleasure.
[..]
ZeeeeeeeeeeeeeeekerSowiesooooo Noahhhh.
![]()
![]()
![]()
![]()
Water!!quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:16 schreef Water123 het volgende:
Hallo jongens!
Hallo KBHoe gaat het met je verslagen?
Mn techniekles af en gemaild naar mn mentor, mn rekenles bijna af.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:16 schreef Water123 het volgende:
Hallo jongens!
quote:
Hoiquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:16 schreef Water123 het volgende:
Hallo jongens!
Klinkt veel, dus zal wel goed zijnquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mn techniekles af en gemaild naar mn mentor, mn rekenles bijna af.maar nu even geen zin meer dit dat.
[..]![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mn techniekles af en gemaild naar mn mentor, mn rekenles bijna af.maar nu even geen zin meer dit dat.
[..]![]()
JAWEL MAAR NIEMAND DOET HET MEER.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:18 schreef Kaasrol het volgende:
Trouwens KB, moesten we je niet wegsturen als we je hier zagen?
Grappig dit.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen die naar Nickelback luisteren.
Als je toch zulke muziek wil, luister dan naar Three Days Grace of Breaking Benjamin, veel beter.
PINK FLOYDquote:
Ook te doen, weegt natuurlijk nooit op tegen Pink Floyd. En zo in deze begrafenisperiode heb ik ook maar alvast een paar nummers in een mapje gegooid mocht ik opeens het loodje leggen:quote:
KB, als je hier nog een minuut langer blijft, krijg je strafquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JAWEL MAAR NIEMAND DOET HET MEER.![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |