Dat is gewoon een troll die zich voordoet als die retard.quote:Op donderdag 16 juni 2011 02:05 schreef KoningStoma het volgende:
WATTHEFUCKKKK
mijn fok forum filmpje you tube
Laten we het hopen ;')quote:Op donderdag 16 juni 2011 02:30 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Dat is gewoon een troll die zich voordoet als die retard.Dat account tenminste he.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:09 schreef Parvus het volgende:
Because of aSe they put the G in the alphabet.
mogguh niggaz.
Wanneer weet je of je geslaagd bent?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Mogguh. Maar twee uurtjes geslapen om weer een beetje in m'n ritme te komen
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:39 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
'morgen!
Tauch bereid je maar vast voor. Bij mijn dag van het telefoontje werd ik om 3 uur gebeld, en vervolgens heb ik mezelf helemaal naar de klote gezopen en 's-avonds even naar huis en toen bleek dat m'n ma familie had uitgenodigd terwijl ik weer terug wou gaan. Nou dat was dus best even awkward toen ik daar zat met m'n zatte kop.
Ik heb het idee dat Rossdale wat opgekropte gevoelens heeft jegens zijn familiequote:
Tussen 16.00 en 16.45 worden de niet-geslaagden gebeld, vanaf 16.45 de geslaagdenquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wanneer weet je of je geslaagd bent?
Mijn moeder werkt op een school en daar waren dit jaar 10 mensen niet geslaagd voor hun VMBO examen hoe dom ben je danquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:56 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Tussen 16.00 en 16.45 worden de niet-geslaagden gebeld, vanaf 16.45 de geslaagden
of hoe slim. Mijn vmbo tijd was echt chill.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mijn moeder werkt op een school en daar waren dit jaar 10 mensen niet geslaagd voor hun VMBO examen hoe dom ben je dan
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mijn moeder werkt op een school en daar waren dit jaar 10 mensen niet geslaagd voor hun VMBO examen hoe dom ben je dan
Ik heb voor mijn VMBO examen misschien 3 uurtjes geleerd in totaal rest van de tijd ging ik zwemmenquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:02 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
of hoe slim. Mijn vmbo tijd was echt chill.
10 van de hoeveel?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja, ze maken er nu nog steeds van "leuke" grapjes over op familiedagen enzo. In de trant van: "Zo, die middag heb je wel een voorbeeld gesteld voor je studentenleven ofniet?"quote:
Ik had hetzelfde, was beetje aan het skateboarden en jointjes roken, en dan richting school fietsen om tentamen te doen en dan direct terug naar het park.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn VMBO examen misschien 3 uurtjes geleerd in totaal rest van de tijd ging ik zwemmen
Familieleden zijn mensen waar je niet voor kan kiezen, waar je je leven lang aan vast zit en mensen die het idee hebben dat ze het recht hebben om alles te weten wat je in je leven doet en daar achter je rug om over roddelen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Rossdale wat opgekropte gevoelens heeft jegens zijn familie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |