quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
"En je luistert godverdomme naar Tori Amos, Fever Ray, Jay Brannan en Daft Punk ja!!!!"quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteindelijk bepaal ik welke muziek we luisteren in de auto
Het woord 'motherfucker' alleen maar gebruiken omdat je niet uitkomt met je flowquote:
Dat zeg je niet, dat doe je gewoonquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"En je luistert godverdomme naar Tori Amos, Fever Ray, Jay Brannan en Daft Punk ja!!!!"
Zal je zaterdagochtend aan mij denkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hier klik ik niet eens op, uit zelfbehoud.
Nee zo erg ben ik nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"En je luistert godverdomme naar Tori Amos, Fever Ray, Jay Brannan en Daft Punk ja!!!!"
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou niet die bagger die mijn zoon hiphop durft te noemenquote:
Ach mijn zoon is wel met mij mee geweest naar een concert van U2quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:02 schreef Ripley het volgende:
Over het algemeen luisteren kinderen juist naar de muziek die hun ouders niet leuk vinden. Freaks als huppelmuts daargelaten
Techno, jij hebt vast wel verstand van koptelefoons. Welke moet ik nemen?quote:
Geheel 'vrijwillig'?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach mijn zoon is wel met mij mee geweest naar een concert van U2
quote:
Ik luister (achteraf) de muziek die mijn vader altijd luisterde. Hij had toen al gelijk dat het beter dan 2 Unlimited was.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:02 schreef Ripley het volgende:
Over het algemeen luisteren kinderen juist naar de muziek die hun ouders niet leuk vinden. Freaks als huppelmuts daargelaten
Ben ook dol op haar. Live nog niet gezien though.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou van haar. Cd is geweldig, live was ook geweldig.
Een Sennheiser HD-nogwatquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Techno, jij hebt vast wel verstand van koptelefoons. Welke moet ik nemen?
Mjah uhm geen idee.quote:
Maakt dat nou uit, hier op werk heeft 50% van de mensen hem en het is een fijn ding hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die best lelijk voor een vrouw
Ik wil er ook mee over straat. En dan vind ik zo'n zwart ding niet mooi.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maakt dat nou uit, hier op werk heeft 50% van de mensen hem en het is een fijn ding hoor.
Dat is elke koptelefoon.quote:
Snap ik, maar ik zou een koptelefoon toch vooral op geluid kopen en niet op het uiterlijk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil er ook mee over straat. En dan vind ik zo'n zwart ding niet mooi.
Ik vind het uiterlijk toch wel heel belangrijk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik zou een koptelefoon toch vooral op geluid kopen en niet op het uiterlijk.
Dat is ook supertof! Lijkt me heel cool!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:04 schreef missbehavin het volgende:
Ik had pas wel even eenmomentje toen ik samen met 'm danste op reggae tijdens een festival
Ik vraag me af of een koptelefoon voor op straat wel zo praktisch is. Heb het ook overwogen, maar dan loop ik altijd te kutten met zo'n ding. Ik vind het achteraf een beetje een overrated mode-item. En degenen die er heel leuk uit zien zijn vaak niet zo goed.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het uiterlijk toch wel heel belangrijk.En als het geluid goed is, ga ik liever voor een mooie dan voor een saaie, lompe zwarte.
I was one proud mommyquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is ook supertof! Lijkt me heel cool!
En vaak is het ook gewoon gevaarlijk omdat je het overige verkeer niet meer hoort.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vraag me af of een koptelefoon voor op straat wel zo praktisch is. Heb het ook overwogen, maar dan loop ik altijd te kutten met zo'n ding. Ik vind het achteraf een beetje een overrated mode-item. En degenen die er heel leuk uit zien zijn vaak niet zo goed.
Mja, ik vind het ideaal voor in de trein.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vraag me af of een koptelefoon voor op straat wel zo praktisch is. Heb het ook overwogen, maar dan loop ik altijd te kutten met zo'n ding. Ik vind het achteraf een beetje een overrated mode-item. En degenen die er heel leuk uit zien zijn vaak niet zo goed.
Dat heb je met die in-ear dingen ook.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En vaak is het ook gewoon gevaarlijk omdat je het overige verkeer niet meer hoort.
Ik ga nooit de deur uit zonder muziek en dus hoor ik het verkeer nooit.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En vaak is het ook gewoon gevaarlijk omdat je het overige verkeer niet meer hoort.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het uiterlijk toch wel heel belangrijk.En als het geluid goed is, ga ik liever voor een mooie dan voor een saaie, lompe zwarte.
Ik heb een tasquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat heb je met die in-ear dingen ook.
Ik gebruik ook 'ouderwetse' dopjes, het is gewoon niet handig om overal een grote koptelefoon mee naartoe te moeten slepen. Die steek je niet even makkelijk in je binnenzak.
Hoe dan ook, je loopt voor lul met zo'n dingquote:
GMTAquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb ik zojuist in het roze gevonden
True. En als ik het dan doe, doe ik het goed met een knalroze met een zwarte schedelquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoe dan ook, je loopt voor lul met zo'n ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |