quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:50 schreef SP22 het volgende:
[..]
Wat geweldig!!![]()
![]()
je hebt er ook heel hard voor gewerkt!! Dan heb je het ook verdiend!
Soms denken mensen niet heel goed na wanneer ze beelden spiegelen...quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:46 schreef problematiQue het volgende:
Gefliciteerd Kano
Rara wat klopt hier niet? (8 uur journaal van gisteren):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Superquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
jaaaaa hahaha
een 5.5 ook echten mijn ene begleider me al opgegeven
alleen ik wil nu nog steeds een tussenjaar, da's een beetje kut.
Wie weet wat ze nog meer spiegelen daar bij de NOS. Niet meer te vertrouwen zo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:58 schreef Omniej het volgende:
Soms denken mensen niet heel goed na wanneer ze beelden spiegelen...
HTC Sensationquote:
Jij hebt toch ook een Sensation? Hoe kun je al die apps sluiten? (ik heb inmiddels een app killer gedl, maar dat is ook een btje omslachtig)quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dear Bart H,
We are looking forward to seeing you at the Rock Werchter 2011 Festival this year.
Altijd prettig zulke mailtjes
taakbeheer - alles sluiten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:22 schreef SP22 het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een Sensation? Hoe kun je al die apps sluiten? (ik heb inmiddels een app killer gedl, maar dat is ook een btje omslachtig)
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Kano, speciaal voor jou presenteer ik: Kaartspel Kater.
Bedankt!quote:
Het feit dat ik een ouwe lul ben.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:31 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Kano, al weet ik niet waarvoor... maar toch gefeliciteerd!
Wiehoe! Zeiden we het niet?quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik heb het gewoon gehaald en zit nu half te janken
Bedankt dan maarquote:
Bedankt, en ja. Nu ben ik weer een jaar ouderquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:40 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik begin ook maar meteen met feliciteren want.
Ik neem aan dat Kano jarig is: Gefeliciteerd.
En Mexicaan een een voldoende heeft gehaald: Gefeliciteerd!
En verder iedereen: Een goede avond
Vanmorgen ook een bizar ongeluk gezien op weg naar mijn werk. Ik had mijn camera bij me maar ik was iets te laat. Een normale weg waar je 50 mag midden in de stad met een stuk gras en een stoeprand tussen beide wegen en toch zijn er 2 frontaal op elkaar gereden. Waarschijnlijk in slaap gevallen neem ik maar aan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:34 schreef Timmos het volgende:
Even Apeldoorn bellen..
http://twitpic.com/5bx4mj
De vriendin van een maat van mij was tijdens het parkeren door een muur gereden. Het is een automaat en ze dacht dat ie zijn achteruit stond. Die auto had ie net gekochtquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:45 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb een keer een vrachtwagen vol zand gezien die langzaam achteruit reed, zo tegen een muur aan. Muur was flink kapot
Ik had trouwens eens voor mijn examen Nederlands een 5.4. Kon ik herexamanen doen vanwege 0.1 punt. Daarna wel gehaald gelukkig anders moest ik een jaar over doen. Maar dat is inmiddels alweer 10 jaar gelden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
jaaaaa hahaha
een 5.5 ook echten mijn ene begleider me al opgegeven
alleen ik wil nu nog steeds een tussenjaar, da's een beetje kut.
Ik ben jarig, mexicaantje heeft een voldoende. Dat was het.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:55 schreef taxibabe het volgende:
Zo, 2 zware dagen gehad, maar weer thuis!
Maar valt me wel van jullie tegen dat ik niet eens een volle SC heb gemist![]()
Ik heb alleen geen zin om alles terug te lezen, dus heb ik nog wat gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |