Nee schat, niet zo bruinquote:
Jouw verhaal eet lekker weg met een broodje smeerleverworst...quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:01 schreef Velma het volgende:
[..]
Nee schat, niet zo bruin![]()
Het is wat bruiner, omdat het over het algemeen er langer over doet om naar buiten te komen. Gemengd met allerlei sappen etc
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jouw verhaal eet lekker weg met een broodje smeerleverworst...
Wel knap zeg. Dat dat nog bestaat een meisje die op haar 19e pas wordt ontmaagd. Zeker in deze tijden waar jongetjes met donshaar, meisjes voor een peuk anaal verslinden tegen een garagebox. Goed man. Aan de andere kant was ze zelf ook weer niet intelligent genoeg om jouw zwans zonder pil of rubber naar binnen te laten. Waar gaat het toch naartoe met deze kwade aardbol.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:44 schreef BOUHA het volgende:
21/19
ja ja jongens ik weet is dom nou genoeg daar over![]()
nog mensen met extra info over mijn vraag?
Het verbaasde me meer dat ze niet aan de pil is en zonder condoom gaat krikken *ja maar ik deed maar een paar stootjes*.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:47 schreef colty het volgende:
[..]
Wel knap zeg. Dat dat nog bestaat een meisje die op haar 19e pas wordt ontmaagd. Zeker in deze tijden waar jongetjes met donshaar, meisjes voor een peuk anaal verslinden tegen een garagebox. Goed man. Aan de andere kant was ze zelf ook weer niet intelligent genoeg om jouw zwans zonder pil of rubber naar binnen te laten. Waar gaat het toch naartoe met deze kwade aardbol.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |