Net alsof Al-Qaida alleen in Afghanistan zitquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:36 schreef Q. het volgende:
Ja, de Schepenbuurt is echt een terroristenbuurt.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Net alsof Al-Qaida alleen in Afghanistan zit
Nee, maar zeker niet in Utrechtquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Net alsof Al-Qaida alleen in Afghanistan zit
Hmm..iets klopt niet aan deze foto.. Of is deze foto door een agent genomen.quote:
Hoezo dat?quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hmm..iets klopt niet aan deze foto.. Of is deze foto door een agent genomen.
Liggen de Central Studios niet vlakbij die schoorstenen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:48 schreef waht het volgende:
Wat zijn die schoorstenen op de achtergrond?
Schoorstenenquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:48 schreef waht het volgende:
Wat zijn die schoorstenen op de achtergrond?
Toch mooi dat het publiek netjes achter de afzetting blijft staan en dat de politie streng toeziet op de naleving hiervanquote:
Police line: do not cross.quote:Hoezo dat?
Spannend!twitter:HannoJanse twitterde op woensdag 15-06-2011 om 14:56:20Pers en toeschouwers moeten steeds verder weg gaan staan van verdachte auto op#Aakplein in#Utrecht. reageer retweet
Foutje moet kunnen baas!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:00 schreef Razor21 het volgende:
Gaat Harry dan toch nog een grote boem veroorzaken.
Echt zo'n prime target voor Al-Qaidaquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:36 schreef Q. het volgende:
Ja, de Schepenbuurt is echt een terroristenbuurt.
Stel dat er een inderdaad een bom inzit en doordat iemand de kofferbak even opent activeer je meteen de ontsteking. Boem.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:13 schreef Droopie het volgende:
Wel leuk dit allemaal, maar waarom maken ze die kofferbak niet gewoon open?
Vraag me echt af wat ze aan het doen zijn.
Maar toch, dit moet toch veel sneller.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:15 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Stel dat er een inderdaad een bom inzit en doordat iemand de kofferbak even opent activeer je meteen de ontsteking. Boem.
Lijkt mij dat ze eerst zeker wel weten of er een bom en ligt en wat voor één.
Al enkele dagen / weken las ik net ergens op Twitterquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:21 schreef Stephan1237 het volgende:
Maar er staat dus gewoon een geparkeerde auto?
Idd, vraag ik mij ook altijd af.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:22 schreef Specularium het volgende:
Vraag me meer af hoe ze aan die bommelding gekomen zijn.
Vast weer een bange buurtbewoner die 'het hele zaakje niet vertrouwde', ofzo.
Je kan dus niet meer op vakantie, zonder je buren / politie in te lichten, anders gaan mensen denken dat er een bomauto staat?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:22 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Al enkele dagen / weken las ik net ergens op Twitter![]()
Misschien is dit wel een afleiding. Hele politiekorps Utrecht staat nu bij deze auto en ondertussen gaat er op een andere locatie een bom af.
Vroeguh, kreeg je na 4 maanden gewoon een boete voor weet ik wat voor regel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:27 schreef Casos het volgende:
[..]
Idd, vraag ik mij ook altijd af.
[..]
Je kan dus niet meer op vakantie, zonder je buren / politie in te lichten, anders gaan mensen denken dat er een bomauto staat?
Indien ja, dan zijn wij als maatschappij echt knettergek geworden.
Er heeft bij mij in de straat wel eens een auto een half jaar lang gestaan en weet op de weg naar het werk ook een auto die al zeker 3 mnd niet van de plaats is geweest. Zal straks de burgerplicht dan meer even doen en zeggen dat er een bomauto staat.
Wel een goeie actie voor als je een hekel hebt aan iemandquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vroeguh, kreeg je na 4 maanden gewoon een boete voor weet ik wat voor regel.
Over een paar jaar gaan ze je auto preventief tot ontploffing brengen
En hoe ging dat in zijn werk? Plakte ze er een sticker met een datum op? Of keken ze naar de hoogte van het gras onder de auto?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vroeguh, kreeg je na 4 maanden gewoon een boete voor weet ik wat voor regel.
Over een paar jaar gaan ze je auto preventief tot ontploffing brengen
Word je gesneden door een hufter, noteer je zijn kenteken en geef je door dat er net een verdachte transactie zag in een duistere buurt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:36 schreef Sushimonster het volgende:
[..]
Wel een goeie actie voor als je een hekel hebt aan iemand
Geen idee, hoor wel meer van die verhalen van vroeger.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:38 schreef Casos het volgende:
[..]
En hoe ging dat in zijn werk? Plakte ze er een sticker met een datum op? Of keken ze naar de hoogte van het gras onder de auto?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:53 schreef Ireth het volgende:
Maar deze auto beweegt! Das dus verdacht
TIJDLIJN:
15:30 uur: Op het stadhuis voert burgemeester Wolfsen overleg over de situatie bij het Aakplein
15:30 uur: Even pauze EOD in het onderzoek. Volgens verslaggever Huib de Mol gaat het onderzoek zo verder.
15:00 uur: politie maakt bekend dat de auto naar voren kwam in de loop van een politie-onderzoek.
14:30 uur: EOD start met het onderzoek van de auto
14:25 uur: Een andere auto weggesleept om ruimte te creëren voor EOD
13:15 uur: EOD al ter plaatse
12:54 uur: politie stuurt persalarm
12:35 uur: woningen worden ontruimd, omgeving afgezet
12:25 uur: brandweer opgeroepen om standby te staan
Rond 11.30 uur: bomverkenners politie, melding bomauto.
Hier op de parkeerplaats staan al een paar weken 2 onbekende auto's waarvan niemand weet van wie die zijnquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:21 schreef Stephan1237 het volgende:
Maar er staat dus gewoon een geparkeerde auto?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:53 schreef Ireth het volgende:
Maar deze auto beweegt! Das dus verdacht
TIJDLIJN:
15:30 uur: Op het stadhuis voert burgemeester Wolfsen overleg over de situatie bij het Aakplein
15:30 uur: Even pauze EOD in het onderzoek. Volgens verslaggever Huib de Mol gaat het onderzoek zo verder.
15:00 uur: politie maakt bekend dat de auto naar voren kwam in de loop van een politie-onderzoek.
14:30 uur: EOD start met het onderzoek van de auto
14:25 uur: Een andere auto weggesleept om ruimte te creëren voor EOD
13:15 uur: EOD al ter plaatse
12:54 uur: politie stuurt persalarm
12:35 uur: woningen worden ontruimd, omgeving afgezet
12:25 uur: brandweer opgeroepen om standby te staan
Rond 11.30 uur: bomverkenners politie, melding bomauto.
Spreek me er niet over, ik heb zo ooit ook een mooie parkeerboete plus boete voor wegslepen van de auto mogen ontvangen. Je zet je auto ergens neer voor een paar dagen, organiseren ze daar plots een markt. Ja, weet ik veel?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hier op de parkeerplaats staan al een paar weken 2 onbekende auto's waarvan niemand weet van wie die zijn![]()
Oh noooeeeessss hel ende verdoemenisch![]()
Wel vervelend trouwens, want elke dag is er wel een flatbewoner die zijn auto niet kwijt kan.
quote:17:45 uur: politie: "directe gevaar geweken"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goh, wat onverwachts.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:02 schreef somi het volgende:
In de verdachte auto die woensdagmiddag in de buurt van Utrechtse Aakplein werd gevonden, bevinden zich geen explosieven. Dat heeft de Explosieven Opruimingsdienst Defensie (EOD) geconstateerd na onderzoek.
Er komt nog wel een takelwagen om de auto op te tillen en te kijken of zich onder de auto explosieven bevinden. De politie gaat daar niet van uit, want er is al met behulp van spiegels onder het voertuig gekeken. Dat leverde niets op.
Bron
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |