En ik weet zeker dat hij de iPhone 5 gaat heten. We gaan het zienquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
de iOs naamgeving is niet gelinkt aan iPhone nummers. Zou ook nergens op slaan, aangezien de iPhone 1 van de 4/5 platformen is waarop iOs draait.
En over de iPhone4S is al redelijk wat bekend. Of hij ook zo gaat heten weet ik niet, maar ik weet wel zeker dat hij niet iPhone5 gaat heten.
Even dit topic opgeslagen in Bookmarks, kunnen we over een tijdje Catch uitlachen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:31 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
En ik weet zeker dat hij de iPhone 5 gaat heten. We gaan het zien
Een analist.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:57 schreef Catch22- het volgende:
http://www.allaboutphones(...)t-op-de-huidige.html
dit soort berichten komen van vrij betrouwbare bronnen. Maar we zullen het wel zien. Niet dat het iets gaat uitmaken als een paar Fokkertjes mij op de interwebs uitlachen
Totale onzin.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:01 schreef sjoemie1985 het volgende:
de iphone 4s en de iphone 5 zijn 2 totaal verschillende telefoons van apple.
http://www.differencebetw(...)-5-and-vs-iphone-4s/
om kort te zijn iphone 4s is een iets uit gebreidere versie van de iphone 4 en draait waarschijnlijk ook ios 4 van apple
en de iphone 5 draait ios5 van apple
volgens mij worden ze vernoemd naar de ios versie die er op draait toch?![]()
De volgende iPhone is de vijfde iPhone en zal waarschijnlijk kleine verbeteringen bevatten. That's all we know. Ook de naam is nog volledig onbekend, het kan iPhone 5 of iPhone 4S worden of iets totaal anders.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:57 schreef Catch22- het volgende:
http://www.allaboutphones(...)t-op-de-huidige.html
dit soort berichten komen van vrij betrouwbare bronnen. Maar we zullen het wel zien. Niet dat het iets gaat uitmaken als een paar Fokkertjes mij op de interwebs uitlachen
Klopt, maar er bestaat zoiets als een "educated guess"quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:01 schreef Djahani het volgende:
Pffff, word zo moe van mensen die denken dat ze uberhaupt IETS weten van de opkomende Iphone.
Gasten, niemand maar dan ook niemand die geen Apple topman is weet ook maar iets van de nieuwe Iphone...
Klopt, maar dan moeten mensen dingen niet gaan vertellen alsof het al een feit is.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:10 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Klopt, maar er bestaat zoiets als een "educated guess"
Juli 2010 hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat een discussie weer
@TS: het duurt altijd nog een paar maanden nadat de iPhone is aangekondigd voordat je deze in Nederland kunt krijgen (of in ieder geval voordat deze normaal te krijgen is). De iPhone 4 werd in Juni 2010 aangekondigd, en was pas in September in Nederland verkrijgbaar. Wacht dus even af met beslissen of de volgende iPhone uberhaupt al aangekondigd is tegen de tijd dat je abonnement afloopt. Zoniet, neem gewoon de iPhone 4 die -in tegenstelling tot wat sommigen hierboven beweren- dan ook al op iOS 5 draait.
En in de maand december stunt men altijd met abonnementen als het nieuwe telefoons betreft,quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:05 schreef retorbrapi het volgende:
iPhone 5 komt in september/oktober dus die paar maandjes zou ik zeker nog even wachten
Dat zullen ze niet met een nieuwe iphone doen, alleen op de 4quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:20 schreef galtfactory het volgende:
[..]
En in de maand december stunt men altijd met abonnementen als het nieuwe telefoons betreft,
dus win-win situatie als je even wacht.
nou. Haha. Mag ik even mijn gelijk wijsneusquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Even dit topic opgeslagen in Bookmarks, kunnen we over een tijdje Catch uitlachen.
zelfde geldt voor jou applefanboyquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:31 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
En ik weet zeker dat hij de iPhone 5 gaat heten. We gaan het zien
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:32 schreef Catch22- het volgende:
[..]
nou. Haha. Mag ik even mijn gelijk wijsneus
Nu lachen we allemaal jou en retorbrapi uit.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Wel een faal van Apple trouwens.
Ik erken mijn faal.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nu lachen we allemaal jou en retorbrapi uit.
en merkie![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |