En dan komt ze met een verhaaltje en wordt TS nog een half jaar aan het lijntje gehouden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:28 schreef firebladex het volgende:
Vertel wat ze wilt, geef haar nog 1 kans, daarna gewoon stoppen.
Dit dus. Je wordt flink aan het lijntje gehouden, volgens mij.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:20 schreef Slacentrifuge het volgende:
Ze houdt je achter de hand, komt er wat beters langs dan is ze weg.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:33 schreef Bakpao het volgende:
keertje overheen, helemaal tot de nek toe volspuiten, als de flamoesj lekker strak is kan ze nog eens langskomen, zo niet dan zoek je een andere strakke neukdate
keertje overheen, helemaal tot de nek toe volspuiten, als de flamoesj lekker strak is kan ze nog eens langskomen, zo niet dan zoek je een andere strakke neukdate
Stoppen. Als ze nu al liegt?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:42 schreef Mac4You het volgende:
en de stand is: gelijk. Hmmmm Gevoel of verstand gebruiken? Ik denk nu eens verstand. Tot nu toe: trying to think but nothing happens,
"Zeg Marie, we kennen elkaar al twee maanden en je hebt jammer genoeg nog geen tijd voor me gehad, niet eens voor een borrel na het werk. Ik begin nu echt te twijfelen of het er ooit van komt. Wat vind jij?"quote:Op maandag 20 juni 2011 14:12 schreef keste010 het volgende:
Wel sterk overdreven reacties vind ik... TS, ga duidelijkheid vragen, daar heb je gewoon recht op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |