het ergste is misschien nog wel dat een aantal van die beesten de hele dag zielig in huis opgesloten zit omdat et baasje aan het werk is.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:56 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ja doe is.. Snap je punt niet
Kan het helaas nu op dit moment ook niet combineren.
Ohquote:
Zeg maar het grosquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
het ergste is misschien nog wel dat een aantal van die beesten de hele dag zielig in huis opgesloten zit omdat et baasje aan het werk is.
Ja echt, de dingen die hij zei he...quote:
Ja eens.. Daarom heb ik ook geen hond..quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
het ergste is misschien nog wel dat een aantal van die beesten de hele dag zielig in huis opgesloten zit omdat et baasje aan het werk is.
De eikel. Een tukker zeker he?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt, de dingen die hij zei he...
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:01 schreef Spijker83 het volgende:
Nu snel naar huis. Mijn tuinstel wordt afgeleverd
Groeten
quote:
Je tuinslet? Da's toch zielig, straks gaat het regenen..quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:01 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ja eens.. Daarom heb ik ook geen hond..
Later komt het er nog wel eens van.. Denk ik..
Nu snel naar huis. Mijn tuinstel wordt afgeleverd
Groeten
je kan er toch vanuit gaan dat de ketting lang genoeg is om tot de keuken te komen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je tuinslet? Da's toch zielig, straks gaat het regenen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |