Oehwww croissantquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:47 schreef Mc.Chicken het volgende:
Crazy-M, wat heb ik nou aan lucifers?
Liever Jam voor op mijn croissantje
om de oven mee aan te stekenquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:47 schreef Mc.Chicken het volgende:
Crazy-M, wat heb ik nou aan lucifers?
Liever Jam voor op mijn croissantje
Terechtquote:
Nee, croissantje is al afgebakken. Kakelvers man.quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
om de oven mee aan te steken
voor de warme croisants
moet ik nu aan alles denken
Hihihihi Hee WederhelftLiefje!quote:
* Crazy-M gooit een mes naar Chickenquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:51 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Nee, croissantje is al afgebakken. Kakelvers man.
hoe moet hij anders zn brood smerenquote:
* MaleDuck grijpt NBT vast en duikt een hoek in, waar ze veilig zijn voor vliegende messenquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gooit een mes naar Chicken
Hallo.. liefde is geen geraspte kaas. Daar kan je niet zomaar mee strooien.quote:
* Crazy-M gooit jampot naar chickenquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:55 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Hallo.. liefde is geen geraspte kaas. Daar kan je niet zomaar mee strooien.
* Mc.Chicken ziet maleduck NBT grijpen en denk Wtf? En ik dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck grijpt NBT vast en duikt een hoek in, waar ze veilig zijn voor vliegende messen
Danku!quote:
* Crazy-M gooit kaas naar chickenquote:
No no. Geen kaas. Dat is te vet. Ik wil juist m'n buikje nog platterquote:
Dankje schatquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck grijpt NBT vast en duikt een hoek in, waar ze veilig zijn voor vliegende messen
* Crazy-M gaat met een stoomwals over de buikquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:01 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
No no. Geen kaas. Dat is te vet. Ik wil juist m'n buikje nog platter
* Mc.Chicken ziet Crazy-M van verre aankomen in de trage wals en gebruikt The Force om Crazy-M te overtuigen weg te rijden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gaat met een stoomwals over de buik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |