Oehwww croissantquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:47 schreef Mc.Chicken het volgende:
Crazy-M, wat heb ik nou aan lucifers?
Liever Jam voor op mijn croissantje
om de oven mee aan te stekenquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:47 schreef Mc.Chicken het volgende:
Crazy-M, wat heb ik nou aan lucifers?
Liever Jam voor op mijn croissantje
Terechtquote:
Nee, croissantje is al afgebakken. Kakelvers man.quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
om de oven mee aan te steken
voor de warme croisants
moet ik nu aan alles denken
Hihihihi Hee WederhelftLiefje!quote:
* Crazy-M gooit een mes naar Chickenquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:51 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Nee, croissantje is al afgebakken. Kakelvers man.
hoe moet hij anders zn brood smerenquote:
* MaleDuck grijpt NBT vast en duikt een hoek in, waar ze veilig zijn voor vliegende messenquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gooit een mes naar Chicken
Hallo.. liefde is geen geraspte kaas. Daar kan je niet zomaar mee strooien.quote:
* Crazy-M gooit jampot naar chickenquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:55 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Hallo.. liefde is geen geraspte kaas. Daar kan je niet zomaar mee strooien.
* Mc.Chicken ziet maleduck NBT grijpen en denk Wtf? En ik dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck grijpt NBT vast en duikt een hoek in, waar ze veilig zijn voor vliegende messen
Danku!quote:
* Crazy-M gooit kaas naar chickenquote:
No no. Geen kaas. Dat is te vet. Ik wil juist m'n buikje nog platterquote:
Dankje schatquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck grijpt NBT vast en duikt een hoek in, waar ze veilig zijn voor vliegende messen
* Crazy-M gaat met een stoomwals over de buikquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:01 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
No no. Geen kaas. Dat is te vet. Ik wil juist m'n buikje nog platter
* Mc.Chicken ziet Crazy-M van verre aankomen in de trage wals en gebruikt The Force om Crazy-M te overtuigen weg te rijden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gaat met een stoomwals over de buik
Zo ben ik, dat weet jequote:
too much infoquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:09 schreef Mc.Chicken het volgende:
Over 3 weekjes zit ik lekker aan de franse croissants en baguettes
Sorry..quote:
Dexter nog niet gezien. Staat wel op de planning. Ik heb nu echt zin in een verse baguette met Nutellaquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:14 schreef gianni61 het volgende:
op de een of andere manier moet ik aan dexter denken met zn omeltte du fromage..
Halloooooowtjes trouwens!quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:14 schreef gianni61 het volgende:
op de een of andere manier moet ik aan dexter denken met zn omeltte du fromage..
en daar crashte mn complete werklaptopquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:05 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
* Mc.Chicken ziet Crazy-M van verre aankomen in de trage wals en gebruikt The Force om Crazy-M te overtuigen weg te rijden.
ik bedoel uiteraard dexter laboratory op cartoon networkquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:17 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dexter nog niet gezien. Staat wel op de planning. Ik heb nu echt zin in een verse baguette met Nutella
Bluescreen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en daar crashte mn complete werklaptop![]()
Oh haha.. nou maakt niet uit. Ik wil alsnog mijn baguette met nutella!quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik bedoel uiteraard dexter laboratory op cartoon network
afgelopen zondag geleefd op zelfgemaakte kaascroissantsquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:33 schreef Mc.Chicken het volgende:
Oh haha.. nou maakt niet uit. Ik wil alsnog mijn baguette met nutella!
quote:
nee, werd een black screen en in de reboot gooide hij de onderste helft naar de bovenkant van het scherm en allemaal vage kleurenquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:33 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Bluescreen?
[..]
Oh haha.. nou maakt niet uit. Ik wil alsnog mijn baguette met nutella!
Ja! Dat deed ik ook vaak. Erg lekker en vult goed.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
afgelopen zondag geleefd op zelfgemaakte kaascroissants
(daneroll en dan gewoon een plak belegen kaas mee oprollen en de oven in)
zeer goed te doen..
Lol.. die laptop is niet helemaal 100% meer.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, werd een black screen en in de reboot gooide hij de onderste helft naar de bovenkant van het scherm en allemaal vage kleuren
mja hij is al 3 jaar oudquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:37 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ja! Dat deed ik ook vaak. Erg lekker en vult goed.
[..]
Lol.. die laptop is niet helemaal 100% meer.
D630!?!quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja hij is al 3 jaar oud
een Dell Latitude D630
Met Vista?quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja hij is al 3 jaar oud
een Dell Latitude D630
Dat zou het epic fail verhaaltje wel compleet maken.quote:
Ik mis serieus de verse croissantjes op zondagochtend gemaakt door mn exquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
afgelopen zondag geleefd op zelfgemaakte kaascroissants
(daneroll en dan gewoon een plak belegen kaas mee oprollen en de oven in)
zeer goed te doen..
ik mis ook een vriendin die de croissantjes voor me maakt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mis serieus de verse croissantjes op zondagochtend gemaakt door mn ex
Vandaar mijn vraag ook.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:50 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dat zou het epic fail verhaaltje wel compleet maken.
nee, win 7quote:
Ik ken en deel je gevoel.. maar ik vind het toch wel relaxed om even lekker alleen te zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik mis ook een vriendin die de croissantjes voor me maakt.
of een vriendin waar ik croissantjes voor kan maken ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |