Oke, nu mijn beurt, jij bent lief.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wat een kansloze kutpauper ben je ook als je zo'n topic aanmaakt.
Jij bent ook liefquote:
Haten op TSquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:15 schreef trovey het volgende:
TS kent geen scheldwoorden en wil er graag een paar leren door dit topic te openen.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:15 schreef trovey het volgende:
TS kent geen scheldwoorden en wil er graag een paar leren door dit topic te openen.
Kijk, jij doet tenminste serieus mee aan dit topic.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:15 schreef trovey het volgende:
Maar mijn allerbeste en leukste TS, dat is toch geen schelden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:16 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Kijk, jij doet tenminste serieus mee aan dit topic.
Oh jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:16 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Kijk, jij doet tenminste serieus mee aan dit topic.
Jij bent de liefste maat die ik me kan wensen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:17 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Maar mijn allerbeste en leukste TS, dat is toch geen schelden.![]()
![]()
Nogmaals, dit topic.![]()
Zelf niet doorhebben dat je me daarmee uitschold.quote:
Drommels Drommels en nog eens Drommelsquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:19 schreef humorduck28 het volgende:
Stokstaart is een stokstaart...PIEP
Heb jij zeker gemaaktquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:19 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Zelf niet doorhebben dat je me daarmee uitschold.![]()
![]()
Paashaasschaamhaarverzamelaarmakelaarquote:
Wat een kankerreactie van een teringuser.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:17 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Maar mijn allerbeste en leukste TS, dat is toch geen schelden.![]()
![]()
Nogmaals, dit topic.![]()
Een kniesoor die daar op let.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:21 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Paashaasschaamhaarverzamelaarmakelaar
quote:
Ok.quote:
Kijk, jij doet tenminste mee aan dit topic!!quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:21 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Wat een kankerreactie van een teringuser.
Flikker op met je kutreactie, rasautist.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:22 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Kijk, jij doet tenminste mee aan dit topic!!Goedzo!
Zeg jongeman...... Zit jij geweld nu goed te praten?quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:22 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Kijk, jij doet tenminste mee aan dit topic!!Goedzo!
Gast, wordt niet meteen boos, ik bedoel dat niet onaardig.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:23 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Flikker op met je kutreactie, rasautist.
Want schelden = geweld?quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeg jongeman...... Zit jij geweld nu goed te praten?
Verbaal geweld heeft hij het over.quote:
Nooit gehoord van verbaal geweld?quote:
Nee hoor ik was maar wat aan het dollen. Je bent de beste user die FOK! maar kan wensen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:24 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Gast, wordt niet meteen boos, ik bedoel dat niet onaardig.Kun je niet tegen een lolletje?
neequote:Op woensdag 15 juni 2011 02:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nooit gehoord van verbaal geweld?
Doet er een user mee...gaat TS zich zitten te veronschuldigen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:24 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Gast, wordt niet meteen boos, ik bedoel dat niet onaardig.Kun je niet tegen een lolletje?
quote:
Dat is niet aardig.quote:
Jezus man. Jij verdient gewoon een certificaat voor je debiele gedrag. Heb je een tumor in je kop ofzo? Dat kan haast niet anders.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:42 schreef Wumb0 het volgende:
Als er een topic word geopend met het verzoek om lief tegen elkaar te doen, is dat onmogelijk. Maar wanneer er word verzocht om elkaar uit te schelden dan schelden ze erop los hoor!
Is er iets misgegaan bij jouw geboorte? Recent op je achterhoofd gevallen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 03:03 schreef KoningStoma het volgende:
Jezus man. Jij verdient gewoon een certificaat voor je debiele gedrag. Heb je een tumor in je kop ofzo? Dat kan haast niet anders.
Volgens mij kwijl je gewoon op je toetsenbord en komt er door kortsluiting zulke bullshit in je posts.
Ik kan er ten minste niets aan doen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 03:06 schreef Wumb0 het volgende:
[..]
Is er iets misgegaan bij jouw geboorte? Recent op je achterhoofd gevallen?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 03:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Jezus man. Jij verdient gewoon een certificaat voor je debiele gedrag. Heb je een tumor in je kop ofzo? Dat kan haast niet anders.
Volgens mij kwijl je gewoon op je toetsenbord en komt er door kortsluiting zulke bullshit in je posts.
Goed bezig.quote:Op woensdag 15 juni 2011 03:06 schreef Wumb0 het volgende:
[..]
Is er iets misgegaan bij jouw geboorte? Recent op je achterhoofd gevallen?
Laat iemand je dan in ieder geval even flink op je hoofd timmeren met een knuppel, dan zit het daar binnen misschien weer een beetje recht! Misschien, als je nog een keertje op je achterhoofd valt, dat het aangeboren gezwel dan eindelijk eens de benen neemt, en heel misschien is het handig om even een operatie te ondergaan. Oh ja, volgens mij heb jij ook het 'tourette syndrome', daar is helaas geen behandeling voorquote:Op woensdag 15 juni 2011 03:08 schreef KoningStoma het volgende:
Ik kan er ten minste niets aan doen.
Dondero......quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:51 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Wat zijn jullie allemaal lief![]()
![]()
hahahaquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:52 schreef Wumb0 het volgende:
[..]
Dondero......
...Ach ik kan dit echt niet
Jij bent nog lieverderquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:51 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Wat zijn jullie allemaal lief![]()
![]()
Jullie mogen van mij allemaal een kusjequote:
Een kusjequote:Op woensdag 15 juni 2011 20:54 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Jullie mogen van mij allemaal een kusje![]()
![]()
quote:
Jaa echt welquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:57 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zie je wel lief doen is veel leukerderder
Wij vinden jou ook gewoon lief hoorquote:
Gezellig en knusquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:26 schreef coban het volgende:
hallo mijn beste vriendenik hou zoveel van jullie dat ik jullie in stukken wil hakken en wil invriezen voor een lange tijd. Ik hou zoooveel van jullie.
Het is vrinden, muts.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:26 schreef coban het volgende:
hallo mijn beste vriendenik hou zoveel van jullie dat ik jullie in stukken wil hakken en wil invriezen voor een lange tijd. Ik hou zoooveel van jullie.
oja, je hebt gelijk.quote:
Het is SLET, muts.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:26 schreef coban het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |