quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:24 schreef Ezell het volgende:
Wie heeft er een vraag voor mijn Magic 8 Ball?
Zo druk was het niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:25 schreef yosander het volgende:
Week weggeweest en nog op 4 staan.
Maar nu echt doei![]()
Hihi, Kruimeltje is weer in actie...quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:25 schreef Kaasrol het volgende:
Er is een fout opgetreden
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
VAL DOOD KUTSITE![]()
![]()
![]()
trusten en succes morgequote:Op woensdag 15 juni 2011 01:25 schreef yosander het volgende:
Maar nu echt doei![]()
Aaah, wat lief.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:26 schreef Water123 het volgende:
Ik wilde EXA SC #245 waar Etsu van ons houdt. doen
quote:
Impliceren dat je dat niet deedquote:
ok doeiquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:25 schreef yosander het volgende:
Maar nu echt doei![]()
Trusten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:27 schreef Water123 het volgende:
Ik ga![]()
Welterusten Ezell, Etsu, Kruimeltje en de rest
Welterustenquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:27 schreef Water123 het volgende:
Ik ga![]()
Welterusten Ezell, Etsu, Kruimeltje en de rest
Kruimeltje.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:28 schreef Ezell het volgende:
Welterusten.
Etsu, van wie is de laatste sign in je FoBo?
Impliceren dat je autoupdate vertrouwtquote:
ja, vertrouw ik best wel, heb geen zin om 100 posts naar beneden te scrollen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:29 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Impliceren dat je autoupdate vertrouwd
ik had het al veranderd!quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ja, vertrouw ik best wel, heb geen zin om 100 posts naar beneden te scrollen.
vertrouwd
quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
De echte Kruimeltje heeft daar ook een moedervlekje..
[..]
Wie weet.
Oh mijn god. Jij bent erg Kruimelig vandaag.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:30 schreef Kaasrol het volgende:
"vrienden" die reageren op smsjes van 4 dagen terug met "nee geen zin"
quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:30 schreef Kaasrol het volgende:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:30 schreef Kaasrol het volgende:
quote:
jij quote-veranderaar!quote:
Iedere dag dronken en stoned.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Waar is burger kaan eigenlijk heen?
Autist.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:30 schreef Kaasrol het volgende:
Hoezo dat nou weerquote:
Wat. Dit wordt engquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
De echte Kruimeltje heeft daar ook een moedervlekje..
Ironiequote:Op woensdag 15 juni 2011 01:36 schreef Ezell het volgende:
Verdomme, ruim 4k scrobbles op Last.fm binnen twee maanden. Ook nog 4k berichten op FOK!... Binnenkort even afkicken van het internet..
DIT LIEDJE LUISTER IK NU TOEVALLIG:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:36 schreef Ezell het volgende:
Verdomme, ruim 4k scrobbles op Last.fm binnen twee maanden. Ook nog 4k berichten op FOK!... Binnenkort even afkicken van het internet..
DIT LIEDJE LUISTER IK NU TOEVALLIG:
Dat is genaaid.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:39 schreef Etsu het volgende:
Hmm, ik lees dit op twitter:
"Hoi, nee niet op een bepaald tijdstip... Mevr. X en ik bellen de gezakten en de mentoren bellen hun geslaagde lln."
Dat post de conrector op zo'n twitterdinges, maar die conrector is ook mijn mentor.![]()
Dus als ik het telefoontje opneem, en ik haar stem hoor, KAN HET VAN ALLES ZIJN.
Jij bent toch geslaagd.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:39 schreef Etsu het volgende:
"Hoi, nee niet op een bepaald tijdstip... Mevr. X en ik bellen de gezakten en de mentoren bellen hun geslaagde lln."
Dat post de conrector op zo'n twitterdinges, maar die conrector is ook mijn mentor.![]()
Dus als ik het telefoontje opneem, en ik haar stem hoor, KAN HET VAN ALLES ZIJN.
Dat heb ik ook volgens mij.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:39 schreef Etsu het volgende:
Daar heb ik dus al meerdere keren aan moeten denkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:39 schreef Etsu het volgende:
Ik ook niet.quote:
Dit ook, maar dan met HBO.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:44 schreef Etsu het volgende:
Ik wil gewoon naar de universiteit. Diploma of niet.
Waar ga jij dan studeren?quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[..]
Dit ook, maar dan met HBO.
Hopelijk Utrecht. Jij?quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:45 schreef Keauning het volgende:
Denk dat ik na de uitslag wel een stuk minder op FOK zit.
WACHT. Ik ookquote:
Jup, faculteit Communicatie & Journalistiek. HU. Welke opleiding ga je dan doen? En op welke school?quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
WACHT. Ik ook
Journalistiek toch? Welke faculteit was dat?
Informatica, ook HU. Heel even dacht ik dat het zelfs in hetzelfde gebouw wasquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jup, faculteit Communicatie & Journalistiek. HU. Welke opleiding ga je dan doen? En op welke school?
Nee, dat is ergens anders. Misschien komen we elkaar nog wel tegen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:48 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Informatica, ook HU. Heel even dacht ik dat het zelfs in hetzelfde gebouw was
quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, dat is ergens anders. Misschien komen we elkaar nog wel tegen.Maarja, eerst slagen en ingeloot worden.
Vast welquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, dat is ergens anders. Misschien komen we elkaar nog wel tegen.Maarja, eerst slagen en ingeloot worden.
Fap off.quote:
Oh oké.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Vast wel
Weet je eigenlijk al wat je gaat doen als je niet wordt ingeloot? Ik wou ook eerst journalistiek doen, maar die loting vond ik niks
Ik doe maar alsof ik dat niet gelezen heb.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:52 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik doe maar alsof ik dat niet gelezen heb.
Dat heb ik vaker gehoord.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:54 schreef Ezell het volgende:
Ik zit hier echt levenloos met een Magic 8 Ball te schudden.Om 2 uur precies ga ik.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mijn Magic 8 Ball is het met jou eens.
Het is een droge stof. Té droog. Daarom wil ik criminologie doen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:54 schreef Kaasrol het volgende:
Uni rechten heeft me ook altijd aangesproken, maar toen ging ik naar havo en kon dat niet meer
Moet je het onder de kraan houden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is een droge stof. Té droog. Daarom wil ik criminologie doen.
Ga weg.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:56 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Moet je het onder de kraan houden.
YYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH
Daar heb je wel een punt, maar om officier van justitie te worden is het het doorbijten wel waard denk ik.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is een droge stof. Té droog. Daarom wil ik criminologie doen.
Impliceren dat iedereen alle artiesten kent.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:52 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik doe maar alsof ik dat niet gelezen heb.
Ik ga ook pitten.quote:
Mijn Magic 8 Ball zegt 'nee'.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:56 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, maar om officier van justitie te worden is het het doorbijten wel waard denk ik.
Trying too hardquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:56 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Moet je het onder de kraan houden.
YYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH
Iedereen die zijn studie Nederlands Recht heeft afgerond kan deelnemen aan de selectieprocedure voor raio's. Kortweg ziet die procedure er zo uit:quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:56 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, maar om officier van justitie te worden is het het doorbijten wel waard denk ik.
Beste gitarist aller tijden hoort iedereen te kennen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:57 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Impliceren dat iedereen alle artiesten kent.
Impliceren dat dat geen essentieel deel van je opvoeding isquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:57 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Impliceren dat iedereen alle artiesten kent.
Ik keek verkeerd.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:58 schreef Ezell het volgende:
Etsu kan je niet kiezen bij welke je afhaakt?
Jezus watquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iedereen die zijn studie Nederlands Recht heeft afgerond kan deelnemen aan de selectieprocedure voor raio's. Kortweg ziet die procedure er zo uit:
aanmelding via een sollicitatieformulier (op aanvraag beschikbaar bij het secretariaat van de Raio-selectiecommissie, : p/a Raad voor de rechtspraak, Postbus 90613, 2509 LP 's-Gravenhage)
intelligentietest
persoonlijk onderhoud (beoordeling op enkele basisvaardigheden)
uitgebreid persoonlijkheidsonderzoek
gesprekken met Raio-selectiecommissie (o.a. beoordeling op motivatie en juridische vaardigheden)
Zo laaaaaaaaaang.![]()
Ik haak al af bij de 1ste.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:00 schreef Ezell het volgende:
Mijn Magic 8 Ball vindt mijn plan om nu te stoppen een goed idee. Ik heb vandaag genoeg nutteloze dingen gedaan, waaronder met een plastic bal spelen. Ik ga. Dag...
Dat lijkt me zoveel saaierquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:00 schreef Etsu het volgende:
Maarja, notarieel recht duurt ook wel lang.3 jaar bach, 1 jaar mast, daarna 6 jaar stage lopen waarvan 3 jaar naar school.
Ik weet niet of ik daar wel zin in heb.
Ja maar het is lotingggggquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat lijkt me zoveel saaier
Ga gewoon lekker criminologie doen jongen.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:00 schreef Ezell het volgende:
Mijn Magic 8 Ball vindt mijn plan om nu te stoppen een goed idee. Ik heb vandaag genoeg nutteloze dingen gedaan, waaronder met een plastic bal spelen. Ik ga. Dag...
Meerdere studies criminologie inschrijvenquote:
Dat mag niet volgens mij.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:03 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Meerdere studies criminologie inschrijven
Kan je altijd nog afzeggen
Natuurlijk welquote:
Nee... Het is loting hè. Mag je maar voor 1 instelling opgeven toch?quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:05 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Natuurlijk wel
Anders even informeren..?
Welterustenquote:
Waar heb je dat gelezen dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee... Het is loting hè. Mag je maar voor 1 instelling opgeven toch?
Nou, toen ik me aanmeldde via Studielink, stond dat ik keuze 1, 2 en 3 moest aangeven qua plaatsen.quote:
O...quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, toen ik me aanmeldde via Studielink, stond dat ik keuze 1, 2 en 3 moest aangeven qua plaatsen.
Dat jij het allemaal makkelijk voor elkaar hebt en ik nog niet eens weet of ik volgend jaar überhaupt mag studeren.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat jij het allemaal makkelijk voor elkaar hebt en ik nog niet eens weet of ik volgend jaar überhaupt mag studeren.
WATER.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:15 schreef Water123 het volgende:
Hadden wij maar uitslag vandaag, ik kan niet slapen
quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:15 schreef Water123 het volgende:
Hadden wij maar uitslag vandaag, ik kan niet slapen
Ik zat daar ook al aan te twijfelen... Maar weet niet of ik daar zin in heb.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:16 schreef Water123 het volgende:
Wie blijft er met mij op morgennacht tot 8 uur sochtends?
Om 8 zou ik eigenlijk moeten opstaan om me klaar te maken voor werken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:16 schreef Water123 het volgende:
Ik niet. Iets téquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:16 schreef Water123 het volgende:
Mij te lang, ik zet mijn wekker gewoon op 7.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:16 schreef Water123 het volgende:
Gewoon heel veel water drinken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:17 schreef Water123 het volgende:
Ik denk ook niet dat ik dat volhoudt eigenlijk..
Neh. Ik blijf morgen gewoon op tot 3 uur en dan ga ik wel slapen tot 7:55 uur.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:17 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mij te lang, ik zet mijn wekker gewoon op 7.
De normen staan er om 10 uur anders ook gewoon op.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:18 schreef Water123 het volgende:
[..]
Neh. Ik blijf morgen gewoon op tot 3 uur en dan ga ik wel slapen tot 7:55 uur.
Maar het is leuk om te weten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:18 schreef Keauning het volgende:
[..]
De normen staan er om 10 uur anders ook gewoon op.
Maar ik wil het zsm weten!!!!!!!quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:18 schreef Keauning het volgende:
[..]
De normen staan er om 10 uur anders ook gewoon op.
Hoeveelste seconde?quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:18 schreef Water123 het volgende:
[..]
Laten we dan meeten hier om 7:59 uur.
Ja ik vrees 't welquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:19 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ok. als jij doet, doe ik het ook.![]()
Daarna, huilen op FOK over te lage normen?
Pffffffff ik moet nu al bijna huilen als ik eraan denk dat ik definitief zak in 1xquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:19 schreef Etsu het volgende:
Ik kan me wel herinneren dat vorig jaar veel gejank was ivm lage normen.
Dat boeit me nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:19 schreef Etsu het volgende:
Ben benieuwd welke normen de vmbo'ers krijgen over 5 uur en 41 minuten.
Ach, wie weet heb je gewoon te streng geteld en valt het allemaal wel mee.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:19 schreef Water123 het volgende:
[..]
Pffffffff ik moet nu al bijna huilen als ik eraan denk dat ik definitief zak in 1x
Ik hoop dat je gelijk bent, anders schop ik je van je troon af.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:20 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ach, wie weet heb je gewoon te streng geteld en valt het allemaal wel mee.
Of we adoreren de hoge normenquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:19 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ok. als jij doet, doe ik het ook.![]()
Daarna, huilen op FOK over te lage normen?
Wie daar zakt, faalt wel heel erg. (die examensquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:19 schreef Etsu het volgende:
Ben benieuwd welke normen de vmbo'ers krijgen over 5 uur en 41 minuten.
Goede tactiek, dacht ik ook al aan ja.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:20 schreef Flitskikker het volgende:
Ik ga morgen wél heel laat opblijven. En dan slapen tot 15 uur.
Afgelopen nacht 3:30 slapen > 14:00 wakker. Dus zou wel moeten kunnen.
Op vmbo had ik op natuurkunde een 5, faal ik ook heel erg?quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wie daar zakt, faalt wel heel erg. (die examens)
Kom maar.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:20 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk bent, anders schop ik je van je troon af.
Ik ben er.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:21 schreef Water123 het volgende:
Maar wie zijn er hier morgen om 7:59 uur?Kunnen we elkaar nog troosten en steunen
Ik denk dat ik het hoogstens 6 uur maak.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:21 schreef Water123 het volgende:
Maar wie zijn er hier morgen om 7:59 uur?Kunnen we elkaar nog troosten en steunen
quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op vmbo had ik op natuurkunde een 5, faal ik ook heel erg?
Ik vrees dat ik vroeger wakker wordt door de spanning.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:21 schreef Keauning het volgende:
[..]
Goede tactiek, dacht ik ook al aan ja.
Hoe meer zielen, des te meer water. Want we gaan allemaal zakkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:22 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het hoogstens 6 uur maak.
Morgen? Overmorgen hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:21 schreef Water123 het volgende:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:22 schreef Water123 het volgende:
[..]
Hoe meer zielen, des te meer water. Want we gaan allemaal zakken slagenop Flitskikker na
Grapje
Ik ga gewoon slapen nadat ik de normen weetquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:23 schreef Keauning het volgende:
Nee, ik denk ik niet hoor. Anders zit ik de rest vd dag te stressen. Ik denk dat als ik wakker ben, meteen denk aan de norm en dus moet opstaan, zo rond 10/11 zal dat zijn. Dus het moment van wakker worden uitstellen.
Je zit nu al te stressen,quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:24 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon slapen nadat ik de normen weet
Als de normen meevallen wel, anders begin ik alvast met huilen tot ik een telefoontje krijgquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:24 schreef Keauning het volgende:
[..]
Je zit nu al te stressen,
denk je nog dat jij kunt slapen na die normen?
Ik hoop dat je gelijk hebt, want anders kwak ik jou onder en schop ik Keauning van zijn troon af.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:26 schreef Keauning het volgende:
Trouwens, het volgende topic is niet 246, maar 247. Niet vergeten!
quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:25 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt, want anders kwak ik jou onder en schop ik Keauning van zijn troon af.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:26 schreef Keauning het volgende:
Trouwens, het volgende topic is niet 246, maar 247. Niet vergeten!
quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:25 schreef Water123 het volgende:
[..]
Als de normen meevallen wel, anders begin ik alvast met huilen tot ik een telefoontje krijg
Bij wie komt er een gevoel van dwangneurose op om wakker te blijven totdat de juiste telling in de nieuwe TT staat?quote:
3 vakken ja. Naast 2 onvoldoendes. Dus 5 vakkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:26 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je twijfelt over 3 vakken
Meestal kijkt men naar dit soort dingen harder dan het is
Je hebt nog zat kans om te slagen hoor, zeker met een her
Bij jou?quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:27 schreef Keauning het volgende:
[..]
Bij wie komt er een gevoel van dwangneurose op om wakker te blijven totdat de juiste telling in de nieuwe TT staat?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal m'n best doen.quote:
5 vakken is wel drastisch.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:27 schreef Water123 het volgende:
[..]
3 vakken ja. Naast 2 onvoldoendes. Dus 5 vakken
Ja maarja, 3 vakken wel echt net op 't randje, dus wie weet heb ik ze zelfs alle 3 gehaaldquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
5 vakken is wel drastisch.
Ik ben er al zeker van dat ik 4 vakken gehaald heb, dus da's een halve diploma.
Die heb ik al meegeteld. Dus stel je hebt 1 van de 3 twijfelvakken onvoldoende, doe je een her, voldoende, slaag je.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:27 schreef Water123 het volgende:
[..]
3 vakken ja. Naast 2 onvoldoendes. Dus 5 vakken
O, ja dat is waar. Maar de kans is groot dat ik al definitief zak hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die heb ik al meegeteld. Dus stel je hebt 1 van de 3 twijfelvakken onvoldoende, doe je een her, voldoende, slaag je.
Je mag sowieso 1 vak laten vallen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:29 schreef Keauning het volgende:
Ik heb er sowieso 5 gehaald. Wiskunde sowieso een 4. Dan blijven filosofie, maw en ak nog over.
Compensatiepunten zijn combicijfer 7 en Engels 7 sowieso.
Ach joh, het is kut, maar de wereld zal er niet van vergaan hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:29 schreef Water123 het volgende:
[..]
O, ja dat is waar. Maar de kans is groot dat ik al definitief zak hoor
Mijn wereld welquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:30 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ach joh, het is kut, maar de wereld zal er niet van vergaan hoor.
Dat denk je omdat je te pessimistisch bent.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:29 schreef Water123 het volgende:
[..]
O, ja dat is waar. Maar de kans is groot dat ik al definitief zak hoor
Ik hoop dat je gelijk hebt, want anders schaaf ik nog meer van je af, en schop ik Keauning van zijn troon en kwak ik Flitskikker onder.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:31 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat denk je omdat je te pessimistisch bent.
Nou, ik was beetje bevangen door de spanning en daardoor heb ik echt, hele domme dingen gedaan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja toch.
en hoezo een 4 voor wis? je haalt best makkelijk punten..
2en en 3en?quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:31 schreef Water123 het volgende:
Ik vind het wel erg. Ik stond voor de examens op alle vakken 6,4 en op Nederlands een 6,8. Ik heb op de examens gewoon 2'en en 3'en gescoord. Dat is toch erg? En ik heb keihard geleerd
Mij onder kwakken?quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:32 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt, want anders schaaf ik nog meer van je af, en schop ik Keauning van zijn troon en kwak ik Flitskikker onder.
Over die fietsen ja, die had ik ook fout hoor. Denk wel 1 puntje ofzo, ivm doorrekenfout ofzo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:32 schreef Keauning het volgende:
[..]
Nou, ik was beetje bevangen door de spanning en daardoor heb ik echt, hele domme dingen gedaan.
Maar ik heb bijv. bij die laatste vraag in de normalcdf 2,1 gezet ipv 2,2 ofzoiets. Daardoor loopt die hele berekening + antwoord fout. Ik weet niet of ik hier punten voor krijg, als je je die opgave voor de geest kunt halen?
Dat is wel knap.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:31 schreef Water123 het volgende:
Ik vind het wel erg. Ik stond voor de examens op alle vakken 6,4 en op Nederlands een 6,8. Ik heb op de examens gewoon 2'en en 3'en gescoord. Dat is toch erg? En ik heb keihard geleerd
Op alle oefenexamens scoorde ik telkens hoger dan een 5,0. Omgeving denk ik.. gymzaal, al een jaar niet geweest, beetje raar maar daar heb ik gewoon last vanquote:
Ja, daar hoop ik dan op.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Over die fietsen ja, die had ik ook fout hoor. Denk wel 1 puntje ofzo, ivm doorrekenfout ofzo.
IK MOEST HARDOP LACHENquote:
Gymzaal. Mijn favo lokaal.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:33 schreef Water123 het volgende:
[..]
Op alle oefenexamens scoorde ik telkens hoger dan een 5,0. Omgeving denk ik.. gymzaal, al een jaar niet geweest, beetje raar maar daar heb ik gewoon last van
Ik haat gymmen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:34 schreef Keauning het volgende:
[..]
Gymzaal. Mijn favo lokaal.![]()
Na de kantine.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:35 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik moet morgen mijn kamer even soppen.
Herkenbaar, had ik ook bij wiskunde. Ik wist bijna niks meerquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:33 schreef Water123 het volgende:
[..]
Op alle oefenexamens scoorde ik telkens hoger dan een 5,0. Omgeving denk ik.. gymzaal, al een jaar niet geweest, beetje raar maar daar heb ik gewoon last van
quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:36 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Herkenbaar, had ik ook bij wiskunde. Ik wist bijna niks meer
Was uiteindelijk iets van deze kwaliteit gewordenhttp://trollscience.com/
Ik maak iedereen wakker hierquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:35 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik moet morgen mijn kamer even soppen.
Nooit toegegeven in het echt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:36 schreef Keauning het volgende:
[..]
Heb je daar geen trainingen voor gevolgd?
Trollsciencequote:Op woensdag 15 juni 2011 02:36 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Serieus, bij een vraag kwam ik uit op 3,33=6quote:
Niet gaan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:38 schreef Water123 het volgende:
Ik heb morgen een herdenking, of nou ja vandaag eigenlijk. Maar ik weet niet of ik moet gaan, want er komen 100 mensen die gaan allemaal huilen en ik heb niet zoveel zin in een ***dag en dan donderdag weer
quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:39 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Serieus, bij een vraag kwam ik uit op 3,33=6
Gewoon gaan, klinkt cru maar zo zet je wel je gedachten ervan af.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:39 schreef Water123 het volgende:
[..]
Maar de hele klas gaat, misschien een beetje raar als ik dan niet ga.
Nja, dan zit er niks anders op.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:39 schreef Water123 het volgende:
[..]
Maar de hele klas gaat, misschien een beetje raar als ik dan niet ga.
SWEET TEARS. YUM YUM YUM.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:41 schreef Water123 het volgende:
Ik wil mn tranen besparen voro donderdag
Maar ik wil je stalken dit datquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:42 schreef Keauning het volgende:
[..]
Totaal geen zin in in, of behoefte aan.
quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:36 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
DRONKEN?quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:42 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja sorry, op vakantie geweest en nu net terug van school gala.
Iedereen komt weer terugquote:
NejJJ :$ :$quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:42 schreef Keauning het volgende:
[..]
Was die ene pica niet goed genoeg voor je?
Hakken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:43 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Niet eens.. kan alleen niet meer lopen.. 4 uur lang op die kut hakken gestaan...
Hakkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:43 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Niet eens.. kan alleen niet meer lopen.. 4 uur lang op die kut hakken gestaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |