quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:24 schreef Ezell het volgende:
Wie heeft er een vraag voor mijn Magic 8 Ball?
Zo druk was het niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:25 schreef yosander het volgende:
Week weggeweest en nog op 4 staan.
Maar nu echt doei![]()
Hihi, Kruimeltje is weer in actie...quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:25 schreef Kaasrol het volgende:
Er is een fout opgetreden
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
VAL DOOD KUTSITE![]()
![]()
![]()
trusten en succes morgequote:Op woensdag 15 juni 2011 01:25 schreef yosander het volgende:
Maar nu echt doei![]()
Aaah, wat lief.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:26 schreef Water123 het volgende:
Ik wilde EXA SC #245 waar Etsu van ons houdt. doen
quote:
Impliceren dat je dat niet deedquote:
ok doeiquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:25 schreef yosander het volgende:
Maar nu echt doei![]()
Trusten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:27 schreef Water123 het volgende:
Ik ga![]()
Welterusten Ezell, Etsu, Kruimeltje en de rest
Welterustenquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:27 schreef Water123 het volgende:
Ik ga![]()
Welterusten Ezell, Etsu, Kruimeltje en de rest
Kruimeltje.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:28 schreef Ezell het volgende:
Welterusten.
Etsu, van wie is de laatste sign in je FoBo?
Impliceren dat je autoupdate vertrouwtquote:
ja, vertrouw ik best wel, heb geen zin om 100 posts naar beneden te scrollen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:29 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Impliceren dat je autoupdate vertrouwd
ik had het al veranderd!quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ja, vertrouw ik best wel, heb geen zin om 100 posts naar beneden te scrollen.
vertrouwd
quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
De echte Kruimeltje heeft daar ook een moedervlekje..
[..]
Wie weet.
Oh mijn god. Jij bent erg Kruimelig vandaag.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:30 schreef Kaasrol het volgende:
"vrienden" die reageren op smsjes van 4 dagen terug met "nee geen zin"
quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:30 schreef Kaasrol het volgende:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:30 schreef Kaasrol het volgende:
quote:
jij quote-veranderaar!quote:
Iedere dag dronken en stoned.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Waar is burger kaan eigenlijk heen?
Autist.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:30 schreef Kaasrol het volgende:
Hoezo dat nou weerquote:
Wat. Dit wordt engquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
De echte Kruimeltje heeft daar ook een moedervlekje..
Ironiequote:Op woensdag 15 juni 2011 01:36 schreef Ezell het volgende:
Verdomme, ruim 4k scrobbles op Last.fm binnen twee maanden. Ook nog 4k berichten op FOK!... Binnenkort even afkicken van het internet..
DIT LIEDJE LUISTER IK NU TOEVALLIG:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:36 schreef Ezell het volgende:
Verdomme, ruim 4k scrobbles op Last.fm binnen twee maanden. Ook nog 4k berichten op FOK!... Binnenkort even afkicken van het internet..
DIT LIEDJE LUISTER IK NU TOEVALLIG:
Dat is genaaid.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:39 schreef Etsu het volgende:
Hmm, ik lees dit op twitter:
"Hoi, nee niet op een bepaald tijdstip... Mevr. X en ik bellen de gezakten en de mentoren bellen hun geslaagde lln."
Dat post de conrector op zo'n twitterdinges, maar die conrector is ook mijn mentor.![]()
Dus als ik het telefoontje opneem, en ik haar stem hoor, KAN HET VAN ALLES ZIJN.
Jij bent toch geslaagd.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:39 schreef Etsu het volgende:
"Hoi, nee niet op een bepaald tijdstip... Mevr. X en ik bellen de gezakten en de mentoren bellen hun geslaagde lln."
Dat post de conrector op zo'n twitterdinges, maar die conrector is ook mijn mentor.![]()
Dus als ik het telefoontje opneem, en ik haar stem hoor, KAN HET VAN ALLES ZIJN.
Dat heb ik ook volgens mij.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:39 schreef Etsu het volgende:
Daar heb ik dus al meerdere keren aan moeten denkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:39 schreef Etsu het volgende:
Ik ook niet.quote:
Dit ook, maar dan met HBO.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:44 schreef Etsu het volgende:
Ik wil gewoon naar de universiteit. Diploma of niet.
Waar ga jij dan studeren?quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[..]
Dit ook, maar dan met HBO.
Hopelijk Utrecht. Jij?quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:45 schreef Keauning het volgende:
Denk dat ik na de uitslag wel een stuk minder op FOK zit.
WACHT. Ik ookquote:
Jup, faculteit Communicatie & Journalistiek. HU. Welke opleiding ga je dan doen? En op welke school?quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
WACHT. Ik ook
Journalistiek toch? Welke faculteit was dat?
Informatica, ook HU. Heel even dacht ik dat het zelfs in hetzelfde gebouw wasquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jup, faculteit Communicatie & Journalistiek. HU. Welke opleiding ga je dan doen? En op welke school?
Nee, dat is ergens anders. Misschien komen we elkaar nog wel tegen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:48 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Informatica, ook HU. Heel even dacht ik dat het zelfs in hetzelfde gebouw was
quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, dat is ergens anders. Misschien komen we elkaar nog wel tegen.Maarja, eerst slagen en ingeloot worden.
Vast welquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, dat is ergens anders. Misschien komen we elkaar nog wel tegen.Maarja, eerst slagen en ingeloot worden.
Fap off.quote:
Oh oké.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Vast wel
Weet je eigenlijk al wat je gaat doen als je niet wordt ingeloot? Ik wou ook eerst journalistiek doen, maar die loting vond ik niks
Ik doe maar alsof ik dat niet gelezen heb.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:52 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik doe maar alsof ik dat niet gelezen heb.
Dat heb ik vaker gehoord.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:54 schreef Ezell het volgende:
Ik zit hier echt levenloos met een Magic 8 Ball te schudden.Om 2 uur precies ga ik.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mijn Magic 8 Ball is het met jou eens.
Het is een droge stof. Té droog. Daarom wil ik criminologie doen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:54 schreef Kaasrol het volgende:
Uni rechten heeft me ook altijd aangesproken, maar toen ging ik naar havo en kon dat niet meer
Moet je het onder de kraan houden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is een droge stof. Té droog. Daarom wil ik criminologie doen.
Ga weg.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:56 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Moet je het onder de kraan houden.
YYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH
Daar heb je wel een punt, maar om officier van justitie te worden is het het doorbijten wel waard denk ik.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is een droge stof. Té droog. Daarom wil ik criminologie doen.
Impliceren dat iedereen alle artiesten kent.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:52 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik doe maar alsof ik dat niet gelezen heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |