(8)quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
JustinGoeie TT.
Feeling hot hot hot... tadaaa... feeling hot hot hot...
Ik dacht even dat het gekleurde paddo's waren.quote:
Morgé. Ik dacht al dat ik je zag. Maar ik had mijn handen vol, dus ik kon niet zwaaien. En jij deed het ook niet.quote:
Waar, wat, wanneer?quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Morgé. Ik dacht al dat ik je zag. Maar ik had mijn handen vol, dus ik kon niet zwaaien. En jij deed het ook niet..
Welke dag?quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bij de MacD. Vorige week ofzo. Jij reed er weg met je boytoy.
Oh, dat kan. Maar als ik je gezien had had ik wel even gezwaaid.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Euh. Ik dacht zaterdagavond, maar ik heb niet echt een stabiel geheugen.
geil en geen lekkere (vrijgezelle) wijve. Dat is pas erg.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:26 schreef 100% Tukker het volgende:
De reeks is wel een beetje stervende... overdag...
Since generals entered here..quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:26 schreef 100% Tukker het volgende:
geldt niet voor mij, werkt namelijk nog steeds niet op mijn pcquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Since generals entered here..
Que?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Since generals entered here..
Overdag behoor je ook anderen dingen te doen dan FOK!quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:26 schreef 100% Tukker het volgende:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:18 schreef GimmeGore het volgende:
Zit er ergens in Twente een NShispeed loket?
Dichtstbijzijnde die ik kan bedenken is in Arnhem.
In Hengelo en Enschede zitten wel NS loketten. Daar kun je ongetwijfeld met je vraag terechtquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:18 schreef GimmeGore het volgende:
Zit er ergens in Twente een NShispeed loket?
Dichtstbijzijnde die ik kan bedenken is in Arnhem.
Die zijn vaak duurder :squote:Op woensdag 15 juni 2011 12:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is het niet zo dat de NS wil dat iedereen dat soort kaartjes op internet bestelt?
Like? Werken?quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Overdag behoor je ook anderen dingen te doen dan FOK!
Mijn hond wordt vrijdag ingeslapen.quote:
is ze ernstig ziek dan ofzo?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:14 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Mijn hond wordt vrijdag ingeslapen.
Mijn ma belde vanochtend rond 10en en ik zit nu nog steeds bij elk klein dingetje te janken.
Ik kan er ook echt nog niet bij dat mijn meissie er vrijdagavond niet meer is.
Klinkt kut maar idd ook als het beste, sterkte!!quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:34 schreef GimmeGore het volgende:
Nee, ze is gewoon op.
Ze is 12, wat voor een golden retriever hoog bejaard is.
Eten houdt ze niet meer binnen, ze is al een paar keer door haar poten gezakt, ze moet haar behoefte in de achtertuin doen omdat uitlaten te zwaar is geworden.
Ze is heel erg hard achteruit gegaan in 6 weken.
Ik weet ook wel dat het beter is voor haar, maar toch.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:34 schreef GimmeGore het volgende:
Nee, ze is gewoon op.
Eten houdt ze niet meer binnen, ze is al een paar keer door haar poten gezakt, ze moet haar behoefte in de achtertuin doen omdat uitlaten te zwaar is geworden.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:34 schreef GimmeGore het volgende:
Nee, ze is gewoon op.
Mogelijkheid tot spelen vanaf het netwerk??quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:00 schreef ReMcOrE het volgende:
nieuwe tv is binnen, nu de home cinema nog
?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Mogelijkheid tot spelen vanaf het netwerk??
of je video/muziek bestanden vanaf je netwerk kunt afspelen op je TV (en dan in het bijzonder mkv bestanden)?quote:
geen ideequote:Op woensdag 15 juni 2011 16:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
of je video/muziek bestanden vanaf je netwerk kunt afspelen op je TV (en dan in het bijzonder mkv bestanden)?
Er zijn TV's die dat gewoon zelf kunnen, of van USB of van Netwerk. Maar of je het nodig hebt is een tweedequote:Op woensdag 15 juni 2011 16:18 schreef ReMcOrE het volgende:
geen ideeheb ik daar niet zo'n media center/media player voor nodig?
hij staat al in de woonkamerquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:22 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Er zijn TV's die dat gewoon zelf kunnen, of van USB of van Netwerk. Maar of je het nodig hebt is een tweede. Welke TV had je besteld dan?
Cleoquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Volgende topic moet worden opgedragen aan jouw hond.Hoe heet ze eigenlijk?
Ah oke, wel een LAN aansluiting maar zou niet weten wat je daar mee kunt aangezien ik geen Internet@TV ofzo zie staan, vreemdquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:25 schreef ReMcOrE het volgende:
hij staat al in de woonkamerdeze; http://www.samsung.com/nl(...)il&tab=specification
UE37C6000RW
voor Internet@TV had ik een 7000 serie moeten hebben volgens mijquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ah oke, wel een LAN aansluiting maar zou niet weten wat je daar mee kunt aangezien ik geen Internet@TV ofzo zie staan, vreemd.
haha okequote:Op woensdag 15 juni 2011 16:37 schreef ReMcOrE het volgende:
voor Internet@TV had ik een 7000 serie moeten hebben volgens mijheb het nu al wel zover dat ik het beeld van m'n laptop op m'n tv heb, via HMDI; hele prestatie voor mijn doen
beeld gaat dus via HDMI naar de tv, voor geluid heb ik neem ik aan nog een andere kabel nodig?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
haha oke, hier volgens mij idd een 7 serie. Speel alle series/films vanaf USB.
ja volgens mij wel, met nieuwere kabels + apparaten kan het door HDMI maar gok dat het op deze TV niet zit, heb het hier ook niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:48 schreef ReMcOrE het volgende:
beeld gaat dus via HDMI naar de tv, voor geluid heb ik neem ik aan nog een andere kabel nodig?
Ah oke, die functie gebruik ik dus ook het meest maar heb er een schijf achterliggen die ik ook via et netwerk kan benaderen dus kan er dan ook bestanden opzetten zonder hem achter de TV weg te halen, streamen van PC naar TV gaat niet heel lekker over CAT5 bekabeling hier.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:48 schreef ReMcOrE het volgende:
en heb wel een USB-poort in m'n tv, speel nu filmpjes af die op mijn HDD staan
ach, als ik voortaan iets met geluid van laptop naar tv wil kan ik het dan ook wel via USB doenquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
ja volgens mij wel, met nieuwere kabels + apparaten kan het door HDMI maar gok dat het op deze TV niet zit, heb het hier ook niet.
als ik straks home cinema set heb kan ik volgens mij ook via die USB-poort mijn HDD aansluiten (de set zit via HDMI+audiokabels naar de tv gok ik)quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ah oke, die functie gebruik ik dus ook het meest maar heb er een schijf achterliggen die ik ook via et netwerk kan benaderen dus kan er dan ook bestanden opzetten zonder hem achter de TV weg te halen, streamen van PC naar TV gaat niet heel lekker over CAT5 bekabeling hier.
Ja dat zou ik ook doen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:02 schreef ReMcOrE het volgende:
ach, als ik voortaan iets met geluid van laptop naar tv wil kan ik het dan ook wel via USB doen
Ik heb een Samsung 1.5TB schijf er achter liggen, was toen een dagaanbieding ofzo, maar die kosten nog maar 80 euro bij de mediamarkt ofzo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:02 schreef ReMcOrE het volgende:
als ik straks home cinema set heb kan ik volgens mij ook via die USB-poort mijn HDD aansluiten (de set zit via HDMI+audiokabels naar de tv gok ik)en wat voor schijf heb jij er achterliggen dan?
Nja het kan wel maar het 'lagt' hier gewoon soms, maar dat kan ook wel door de zwaar afgestelde router/firewall dinges liggen hier.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:02 schreef ReMcOrE het volgende:
streamen van PC naar TV zou ik wel moeten kunnen, laptop zit op WiFi en TV kan ik met netwerk-kabel aansluiten op het glasvezel-modem
een 'gewone' netwerkschijf dus, waar je alles als het ware naar toen kan kopiëren?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook doen.
[..]
Ik heb een Samsung 1.5TB schijf er achter liggen, was toen een dagaanbieding ofzo, maar die kosten nog maar 80 euro bij de mediamarkt ofzo.
[..]
Nja het kan wel maar het 'lagt' hier gewoon soms, maar dat kan ook wel door de zwaar afgestelde router/firewall dinges liggen hier.
het is een 'gewone' netwerkschijf maar dan met USB & UTP dus aangesloten via UTP op het netwerk (En te benaderen op zijn IP adres) en de TV benaderd hem dan weer via USB, zo is het niet nodig om hem bij de TV weg te halen (Ligt ergens achterin het TV meubel).quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:10 schreef ReMcOrE het volgende:
een 'gewone' netwerkschijf dus, waar je alles als het ware naar toen kan kopiëren?
nice! dat zou dus ook kunnen als de schijf niet op de TV maar op de home cinema aangesloten isquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
het is een 'gewone' netwerkschijf maar dan met USB & UTP dus aangesloten via UTP op het netwerk (En te benaderen op zijn IP adres) en de TV benaderd hem dan weer via USB, zo is het niet nodig om hem bij de TV weg te halen (Ligt ergens achterin het TV meubel).
Ja zolang de home cinema USB heeft wel, je moet alleen even oppassen waarin de schijf geformatteerd is sommige home cinema's lezen alleen xsf (Linux) en laat Windows dat nou net NIET lezen. Maar dit kun je het beste een keer testen door een gewone NTFS (Windows) schijf er achter te hangen en kijken of het werkt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:31 schreef ReMcOrE het volgende:
nice! dat zou dus ook kunnen als de schijf niet op de TV maar op de home cinema aangesloten is(als ik het voor elkaar kan krijgen om hem via UTP aan te sluiten op het netwerk
)
thanks for the advice!quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:34 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja zolang de home cinema USB heeft wel, je moet alleen even oppassen waarin de schijf geformatteerd is sommige home cinema's lezen alleen xsf (Linux) en laat Windows dat nou net NIET lezen. Maar dit kun je het beste een keer testen door een gewone NTFS (Windows) schijf er achter te hangen en kijken of het werkt.
Aansluiten op modem moet het probleem niet zijn, zou niet weten wat er mis kan gaanquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:37 schreef ReMcOrE het volgende:
thanks for the advice!maar eens proberen of TV aansluiten op modem lukt
Regelmatig HIER en HIER kijken wil je nog wel eens wat korting opleveren (Of gewoon direct uit Duitsland halen).quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:37 schreef ReMcOrE het volgende:
en ook maar eerst ff een home cinema set zoeken
Oiquote:
quote:
dan ken je mij nog nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Aansluiten op modem moet het probleem niet zijn, zou niet weten wat er mis kan gaan.
[..]
Regelmatig HIER en HIER kijken wil je nog wel eens wat korting opleveren (Of gewoon direct uit Duitsland halen).
Lol oke, en leuk systeempje wel (Vooral Harman/Kardonquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:53 schreef ReMcOrE het volgende:
dan ken je mij nog nieten bedankt voor de sites, zal ze in de gaten houden! had zelf deze set al zien staan, dat lijkt me wel wat
Al een firmware update geprobeerd?, samsung wil nog wel eens aardige verbetering doorvoeren middels updates.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:00 schreef rulerofdeath het volgende:
hier hebben we trouwens een samsung home cinema set met netwerkaansluiting, en we kunnen gewoon de computer benaderen via dat ding.
HD films afspelen gaat wel redelijk mooi, alleen bestanden boven de 6.5GB wil die op een of andere manier niet pakken. maar voor de rest gaat 't prima.
kan zijn omdat het niet echt een Harman Kardon setje is, want de speakers zijn van JBLquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Lol oke, en leuk systeempje wel (Vooral Harman/Kardon) maar het vreemde is dat ik over typenummer verder op tweakers niet kan vinden, kan natuurlijk een actie model voor expert zijn dus hoeft zeker geen nadeel te zijn.
quote:
ah, heeft m'n broertje net gedaan (een update van april). En het probleem zit 'm in DTS + 1080Pquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Lol oke, en leuk systeempje wel (Vooral Harman/Kardon) maar het vreemde is dat ik over typenummer verder op tweakers niet kan vinden, kan natuurlijk een actie model voor expert zijn dus hoeft zeker geen nadeel te zijn.
[..]
Al een firmware update geprobeerd?, samsung wil nog wel eens aardige verbetering doorvoeren middels updates.
Oke, dus niet verholpen of wel?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:06 schreef rulerofdeath het volgende:
ah, heeft m'n broertje net gedaan (een update van april). En het probleem zit 'm in DTS + 1080P
ja dat zag ik ook al, maar ik wist niet of ze mischien die twee werken ook zo verkochten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:04 schreef ReMcOrE het volgende:
kan zijn omdat het niet echt een Harman Kardon setje is, want de speakers zijn van JBL
nee, helaas niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, dus niet verholpen of wel?
[..]
ja dat zag ik ook al, maar ik wist niet of ze mischien die twee werken ook zo verkochten.
Wat een treurig beeld:
[ afbeelding ]
voor bij je computer?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben ook op zoek naar wat geluid
Misschien dat ik voor de logitech Z5500 ga
de hoeve heeft minder inwonersquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vind het best wat voor een dorp met 4K inwoners eigenlijk.
Ja ik vergelijk het met niets, ik geef alleen dat ik het voor een dorp van 4K best knap vind om zoiets op de been te krijgen. Leuk dat de hoeve groter (&commerciëler) of weet ik wat isquote:
zo commercieel is het niet. de prijzen zijn nog vrij laag.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja ik vergelijk het met niets, ik geef alleen dat ik het voor een dorp van 4K best knap vind om zoiets op de been te krijgen. Leuk dat de hoeve groter (&commerciëler) of weet ik wat is.
klopt! valt me elk jaar weer meequote:Op woensdag 15 juni 2011 18:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zo commercieel is het niet. de prijzen zijn nog vrij laag.
tjah, de handtekening ontbreekt nog, dus er is nog niets zekerquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:16 schreef Mdrop het volgende:
Brekend?, geloof er niet meer zo veel van,,,,
Munsterman: "Guidetti en Twente zijn rond" #FCTwente : http://bit.ly/ltCnBa
http://twitter.com/#!/joopm_fct/status/81020452390178816
bij ons in de buurt niet zoveel last van.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Niet alleen daar, er zijn veel dorpen waar het gewoon doodgebloed is, helaas(?).
ja of ze zijn de laatste jaren (zeer kleinschalig) weer opgepakt, vooral de grotere feesten zijn er nog maar een paar van en dan ook nog vaak tegelijk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:28 schreef rulerofdeath het volgende:
bij ons in de buurt niet zoveel last van.
alle omliggende dorpen hebben nog wel feesten.
bij jullie in de buurt wel veel last van?
wij mogen inderdaad niet klagen met Hoeve, Hengevelde, Beckum, Bentelo, Haaksbergen, Buurse, Oele, Rietmolen, Needequote:Op woensdag 15 juni 2011 18:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bij ons in de buurt niet zoveel last van.
alle omliggende dorpen hebben nog wel feesten.
bij jullie in de buurt wel veel last van?
dat is wel jammer, dat ze dan tegelijkertijd zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
ja of ze zijn de laatste jaren (zeer kleinschalig) weer opgepakt, vooral de grotere feesten zijn er nog maar een paar van en dan ook nog vaak tegelijk.
Was Beckum dit jaar niet gewoon hartstikke KUTquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:31 schreef ReMcOrE het volgende:
wij mogen inderdaad niet klagen met Hoeve, Hengevelde, Beckum, Bentelo, Haaksbergen, Buurse, Oele, Rietmolen, Neede
Achja het is niet anders, als je alleen al afgelopen weekend kijkt;quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:32 schreef rulerofdeath het volgende:
dat is wel jammer, dat ze dan tegelijkertijd zijn.
geen idee, niet in Beckum geweestquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:34 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Was Beckum dit jaar niet gewoon hartstikke KUT?
[..]
Achja het is niet anders, als je alleen al afgelopen weekend kijkt;
Beckum - Bentelo - Albergen
Min of meer in de buurt en allemaal tegelijk, al verschild Albergen qua sfeer nogal van Bornebroek, Beckum weet ik dan niet..
Oke, nja dat hoorden wij in Albergen tenminste van mensen die de avond er voor daar waren geweest (Al zal het andersom ook wel zo zijn).quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:39 schreef ReMcOrE het volgende:
geen idee, niet in Beckum geweesten je zegt Bentelo, maar dat is over 2 weken pas
denk dat je daar ook Bornebroek bedoeld, zoals je daarna ook zegt
zaterdag waarschijnlijkquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:41 schreef Mdrop het volgende:
Nog mensen naar Hengevelde dan dit weekend??
dat kloptquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:34 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Was Beckum dit jaar niet gewoon hartstikke KUT?
[..]
Achja het is niet anders, als je alleen al afgelopen weekend kijkt;
Beckum - Bornebroek - Albergen
Min of meer in de buurt en allemaal tegelijk, al verschild Albergen qua sfeer nogal van Bornebroek, Beckum weet ik dan niet..
weet 't niet. al jaren niet geweestquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:41 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, nja dat hoorden wij in Albergen tenminste van mensen die de avond er voor daar waren geweest (Al zal het andersom ook wel zo zijn).
En ja ik bedoelde Bornebroek
Nog mensen naar Hengevelde dan dit weekend??
Ik mis de allerbelangrijkstequote:Op woensdag 15 juni 2011 18:31 schreef ReMcOrE het volgende:
wij mogen inderdaad niet klagen met Hoeve, Hengevelde, Beckum, Bentelo, Haaksbergen, Buurse, Oele, Rietmolen, Neede
daar komt toch zowat geen volk van buiten goor toch?quote:
Briljant iddquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:11 schreef ReMcOrE het volgende:
en dat was The Shawshank Redemption, niet voor niks de nummer 1 aller tijden
niet wijd niet wijd...quote:
wat een strijd.. je ding proppen in een opening zo klein als een mijtquote:
Zeker welquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Beter dan in de knel
voor jou dan
misschien zelfmoord-wensquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ging ik toch bijna op m'n parkiet staanHet beestje was blijkbaar over de grond aan het trippelen en zat onder m'n bureaustoel
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ging ik toch bijna op m'n parkiet staanHet beestje was blijkbaar over de grond aan het trippelen en zat onder m'n bureaustoel
zo ben ik ook al een paar keer over de pootjes van de kat gerold met mn bureaustoel. gelukkig leerde het beestje snel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En jij ook door eerst goed te kijken voordat je gaat bureaustoeldansen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:13 schreef Under_Score het volgende:
[..]
zo ben ik ook al een paar keer over de pootjes van de kat gerold met mn bureaustoel. gelukkig leerde het beestje snel.
Want het is uiteraard heel normaal dat een huisdier onder je bureaustoel gaat zitten?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En jij ook door eerst goed te kijken voordat je gaat bureaustoeldansen.
Blijkbaar wel he.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Want het is uiteraard heel normaal dat een huisdier onder je bureaustoel gaat zitten?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:51 schreef rulerofdeath het volgende:
Justin bijna doodgebeten door z'n parkiet
Ik luisterquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[X-Raydio] #124 Waar we in spanning wachten op een DJ debuut :)
ik draai
Van Halen \m/quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[X-Raydio] #124 Waar we in spanning wachten op een DJ debuut :)
ik draai
ik vind dat van wasp zo'n gaaf nummerquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Van Halen \m/![]()
En die w.a.s.p was ook
Deze is lachwekkendquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vind dat van wasp zo'n gaaf nummer
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Deze is lachwekkendStond in de keuken met draadloze headset op en liet bijna pak vifit vallen omdat ik spontaan moest lachen. Big Balls van ACDC bedoelde ik dus
Leeuuk liedjequote:
Valt inderdaad mee. Hoofdzakelijk uit Goor zelf.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:56 schreef rulerofdeath het volgende:
daar komt toch zowat geen volk van buiten goor toch?
quote:
Goor school en volksfeest? Wie wil daar nou heen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Valt inderdaad mee. Hoofdzakelijk uit Goor zelf.
[..]
[ afbeelding ]
Feest is feestquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goor school en volksfeest? Wie wil daar nou heen?
quote:
Geen idee wie dat heeft gepost maar ik mis je wel hoor.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Geen idee wie dat heeft gepost maar ik mis je wel hoor.![]()
Kom eens wat vaker hier posten ipv in dat singletopic.
Woei!quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:42 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik zal dit topic eens in de volg zetten
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:42 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik zal dit topic eens in de volg zetten
Oh god, als dat geen nostalgie isquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Sorry ACT-F. Dat was niet zo aardig.
tjah, goeie DJ hequote:Op woensdag 15 juni 2011 23:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ikke. Maar idd. En in het X-Raydio topic. (hoewel die nu wel leuk is)
San snapt hetquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nostalgie?? Amper een jaar geleden.
Oi, nieuw hier of ben ik zolang pleite geweestquote:
Daar moet je gewoon aan wennen, bak koffie en je kunt er tegenquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:27 schreef ACT-F het volgende:
Dat soort mensen kunnen beter wegblijven in de ochtend
DOOD!!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:28 schreef Mdrop het volgende:
Daar moet je gewoon aan wennen, bak koffie en je kunt er tegen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:30 schreef ACT-F het volgende:
DOOD!!!![]()
!!!!!!
Ik wist toch niet dat het zo gevoelig lag*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik heb 'm al heel lang niet meer gehoordquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nostalgie?? Amper een jaar geleden.
In de zomer valt het nog mee. In de winter als ik in het donker moet opstaan ben ik helemaal niet te genietenquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:31 schreef Mdrop het volgende:
Ik wist toch niet dat het zo gevoelig lag*.
nieuwigquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oi, nieuw hier of ben ik zolang pleite geweest?
[..]
Daar moet je gewoon aan wennen, bak koffie en je kunt er tegen!
Ohquote:
Kijk aan dat idee had ik al, welkom bij de 'club'quote:
Oke dan moeten wij elkaar gewoon ontlopenquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:33 schreef ACT-F het volgende:
In de zomer valt het nog mee. In de winter als ik in het donker moet opstaan ben ik helemaal niet te genieten
Lol, ze heeft het nog lang volgehouden moet ik zeggen!quote:
Heeft ze haar account met opzet gemold dan? Nou ja, ze is niet meerquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:34 schreef Samzz het volgende:
OhJa, dat kan. Volgens mij was er ook iets met haar account. Heb ik begrepen.
dat je er zoveel last van kunt hebvenquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In de zomer valt het nog mee. In de winter als ik in het donker moet opstaan ben ik helemaal niet te genieten
Dag in dag uit, behalve in het weekendquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:36 schreef rulerofdeath het volgende:
dat je er zoveel last van kunt hebven
Bij mij is wakker ook echt wakkerquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat je er zoveel last van kunt hebven
Nee, was iets met de wachtwoorden die veranderd waren waardoor ze er niet meer op kan. Zoiets.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heeft ze haar account met opzet gemold dan? Nou ja, ze is niet meer
Ik roep al jaren om zo'n ding aan te schaffen, maar het komt er niet van. Deze winter moer er één staan om de pijn te verzachtenquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:38 schreef Mdrop het volgende:
Wake-up Light wel eens geprobeerd?, werkt top hier!
Hielp bij mij echt geen donder.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Gewoon op marktplaats zo'n ding kopen, zijn zo veel mensen waarbij het niet werkt en het dus weer verkopen, mijne toen (incl. iPod dock) voor 40 euro op de kop getikt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:39 schreef ACT-F het volgende:
Ik roep al jaren om zo'n ding aan te schaffen, maar het komt er niet van. Deze winter moer er één staan om de pijn te verzachten
Lol hier op lichtsterkte 14 en dan die vogeltjes op bijna minimaal, wordt eigenlijk BIJNA altijd wakker van het lichtquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:40 schreef GimmeGore het volgende:
Hielp bij mij echt geen donder.
Binnen een paar weken moest dat ding op lichtsterkte 20 en het volume ook zo hard mogelijk. En dan werd ik alsnog amper wakker.
Ow en van die vogeltjes enzo werd ik al helemaal niet wakker.
Het begint bij mij toch echt met death metal wil ik er uberhaupt mijn ogen open van doen
Is dat niet weggegooid geld?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zie mn post hierboven, voor sommige mensen wel maar er staan er hier 3 in huis en het werkt top hierquote:
Ik precies hetzelfde. 's Ochtends moet ik geen secuur denkwerk doen, want ik maak aan de lopende band fouten die ik achteraf weer kan corrigeren. 20% van bevolking is avondmens, 20% ochtendmens en de overige 60% is gemiddeld. Het is heerlijk om later te beginnen om de verkeersdrukte te vermijdenquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:39 schreef GimmeGore het volgende:
ik zag daar een tijdje terug een stuk over op TV, werd er gepleit voor meer flexibiliteit in de werktijden, juist voor de echte ochtendmensen en de avondmensen.
Als ik zou kiezen zou ik ook liever om 11:00 beginnen en dan langer doorwerken
Voor 11:00 ben ik toch amper productief omdat ik nog aan het wakker worden ben, en meestal niet echt gezellig
Oh jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zie mn post hierboven, voor sommige mensen wel maar er staan er hier 3 in huis en het werkt top hier.
Ik ben beidequote:Op donderdag 16 juni 2011 09:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik precies hetzelfde. 's Ochtends moet ik geen secuur denkwerk doen, want ik maak aan de lopende band fouten die ik achteraf weer kan corrigeren. 20% van bevolking is avondmens, 20% ochtendmens en de overige 60% is gemiddeld. Het is heerlijk om later te beginnen om de verkeersdrukte te vermijden
Dat was ik ook altijd tot ik wakker werd van dat ding, heerlijkquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:44 schreef Samzz het volgende:
Oh jaIk ben nog perfect gelukkig met m'n wekker
+1.quote:
dat bij mij nog niet direct, maar ik heb maar zelden een ochtendhumeurquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:37 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Bij mij is wakker ook echt wakker![]()
Het enige wat ik mis aan niet meer bij mijn ex wonen is die husky die standaard om half 7 me wakker kwam lebberen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh jaIk ben nog perfect gelukkig met m'n wekker
Okequote:Op donderdag 16 juni 2011 09:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat was ik ook altijd tot ik wakker werd van dat ding, heerlijk.
[..]
+1.
Ik kan vroeg opstaan en functioneren, ik kan laat op de dag/avond ook goed functioneren. Ik ben eigenlijk altijd wel vrolijk. Uiteraard ook wel chagrijnige dagen, maar da's logischquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De hele dag chagrijnig of happy de peppy?
Omg, dag 1 zou ik nog kunnen handelen dag 2 was de hond de deur uit.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:48 schreef GimmeGore het volgende:
Het enige wat ik mis aan niet meer bij mijn ex wonen is die husky die standaard om half 7 me wakker kwam lebberen.
Dat beest was beter dan elke wekker omdat ze eerst al herrie maakte om de deur open te maken (ja, ze maakte zelf de deur open) daarna sprong ze in volle vaart op bed en ik lag aan de kant bij de deur. En dan kwam ze mijn gezicht aflebberen en ging ze heen en weer springen op bed zo van: Baasje! Baasje! Baasje! Baasje! Ik ben een hele energieke hond, ik wil spelen en wandelen! Baasje? Ben je nog niet wakker? Dan spring ik wel even op je! Nu wel baasje? Nee? Dan kom ik nog wel even in je gezicht likken! BAASJE! JE BENT WAKKER! JEEJ! SPELEN!
Geweldigquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:48 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Het enige wat ik mis aan niet meer bij mijn ex wonen is die husky die standaard om half 7 me wakker kwam lebberen.
Dat beest was beter dan elke wekker omdat ze eerst al herrie maakte om de deur open te maken (ja, ze maakte zelf de deur open) daarna sprong ze in volle vaart op bed en ik lag aan de kant bij de deur. En dan kwam ze mijn gezicht aflebberen en ging ze heen en weer springen op bed zo van: Baasje! Baasje! Baasje! Baasje! Ik ben een hele energieke hond, ik wil spelen en wandelen! Baasje? Ben je nog niet wakker? Dan spring ik wel even op je! Nu wel baasje? Nee? Dan kom ik nog wel even in je gezicht likken! BAASJE! JE BENT WAKKER! JEEJ! SPELEN!
En in de middag kak je in of draai je dan nog steeds op volle toeren?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:48 schreef Samzz het volgende:
Ik kan vroeg opstaan en functioneren, ik kan laat op de dag/avond ook goed functioneren. Ik ben eigenlijk altijd wel vrolijk. Uiteraard ook wel chagrijnige dagen, maar da's logisch
Ik heb meestal rond vier uur even een dipje, Dus dan ga ik even een half uurtje niksen, drankje erbij en wat te snacken en dan kan ik weer doorquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En in de middag kak je in of draai je dan nog steeds op volle toeren?
Je bent een gemiddeld persoon qua ritme. Wees blijquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:50 schreef Samzz het volgende:
Ik heb meestal rond vier uur even een dipje, Dus dan ga ik even een half uurtje niksen, drankje erbij en wat te snacken en dan kan ik weer door
Ben ik ook wel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je bent een gemiddeld persoon qua ritme. Wees blij
Wat doe je trouwens tegenwoordig, aan het werk of nog school?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:52 schreef Samzz het volgende:
Ben ik ook wel.Ik vind het wel prettig dat ik zowel 's ochtends als 's avonds gewoon kan functioneren. Houdt niet in dat ik erg van uitslapen houd
Ik loop stage op een advocatenkantoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wat doe je trouwens tegenwoordig, aan het werk of nog school?
Uitslapenquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:52 schreef Samzz het volgende:
Houdt niet in dat ik erg van uitslapen houd
quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:55 schreef Mdrop het volgende:
Ah oke nice, dacht altijd dat je iets met paarden ging doen.
Kantoor dat zich specialiseert in de hippische sectorquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ah oke nice, dacht altijd dat je iets met paarden ging doen.
U weet wel beterquote:
Kijk aan dan zat ik toch nog in de richtingquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:57 schreef Samzz het volgende:
Kantoor dat zich specialiseert in de hippische sector
Ik heb inmiddels een ander account!quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
OhJa, dat kan. Volgens mij was er ook iets met haar account. Heb ik begrepen.
Assie!quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:10 schreef BukkakeBaas het volgende:
Ik heb inmiddels een ander account!
Lol toch mooi dat je dan dezelfde UI hebt behoudenquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:10 schreef BukkakeBaas het volgende:
Toch wel jijquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:10 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Jewel, an sich. Dit was gewoon niet grappigquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oja sorry, je was niet van mijn humor. Zal het onthouden.
Ow okequote:Op donderdag 16 juni 2011 10:13 schreef Samzz het volgende:
Jewel, an sich. Dit was gewoon niet grappig
Zeg me dat je de OP hebt bekeken, anders props dat je die namen onthoud!quote:
Joh..quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:14 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Ik heb jullie zó veel gemist... niet normaal...
Ik moest in de OP nakijken wie Marion isquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow oke.
[..]
Zeg me dat je de OP hebt bekeken, anders props dat je die namen onthoud!
Ik heb wel even moeten kijken ja...quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow oke.
[..]
Zeg me dat je de OP hebt bekeken, anders props dat je die namen onthoud!
Oke, maarquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:16 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik heb wel even moeten kijken ja...
Ik eigenlijk ookquote:
Niets mis met paardenvleesquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:17 schreef Kreator het volgende:
Maar goed, de paardensport is echt smerig.
Zo is het wereldwijd zo dat topfokpaarden continue zwanger worden gemaakt om maar geld te verdienen aan het dure nageslacht. Gevolg is wel dat de fokpaarden zo vaak zwanger zijn, dat zij niet voor de kleine kunnen zorgen. Daar hebben ze dan weer goedkope merries voor, die zelf ook eerst zwanger moeten raken om zodoende melk te kunnen geven aan de toppaarden. De ongewenste veulens van die melkmerries worden vervolgens massaal geslacht en gebruikt in fricandellen of worden weggedaan als oud vuil.
Leuke business.
Groetjes,
Krea.
Gelukkig zeg je dit pas nadat ik mijn saucijzenbroodje op heb.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:17 schreef Kreator het volgende:
Maar goed, de paardensport is echt smerig.
Zo is het wereldwijd zo dat topfokpaarden continue zwanger worden gemaakt om maar geld te verdienen aan het dure nageslacht. Gevolg is wel dat de fokpaarden zo vaak zwanger zijn, dat zij niet voor de kleine kunnen zorgen. Daar hebben ze dan weer goedkope merries voor, die zelf ook eerst zwanger moeten raken om zodoende melk te kunnen geven aan de toppaarden. De ongewenste veulens van die melkmerries worden vervolgens massaal geslacht en gebruikt in fricandellen of worden weggedaan als oud vuil.
Leuke business.
Groetjes,
Krea.
Hoiquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest in de OP nakijken wie Marion is![]()
Moet je eens in Nijkerk gaan halen, heel goed vleesquote:
Nijkerk, dat is om de hoek. Ik ga er meteen heenquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:19 schreef Samzz het volgende:
Moet je eens in Nijkerk gaan halen, heel goed vlees
Ook voor de BBQ, serieus?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:19 schreef Samzz het volgende:
Moet je eens in Nijkerk gaan halen, heel goed vlees
Daar zit nog minder vlees in dan paardenvleesquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:18 schreef 100% Tukker het volgende:
Gelukkig zeg je dit pas nadat ik mijn saucijzenbroodje op heb.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nijkerk, dat is om de hoek. Ik ga er meteen heen
Ik weet niet of paardenvlees lekker is op de BBQ... Het is wel kwalitatief heel goedquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ook voor de BBQ, serieus?
[..]
Daar zit nog minder vlees in dan paardenvlees!
Oke, maar ik bedoel meer kun je dat gewoon in de vorm van saucijsjes (enz.) halen of alleen maar stukken vlees waar je zelf nog mee aan het werk moetquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:20 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet of paardenvlees lekker is op de BBQ... Het is wel kwalitatief heel goed
Ik zou voor het laatste gaan, want een saucijzenbroodje is te gekruid om de smaak goed te proeven. Paardenvlees is echt een goed stuk vleesquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:21 schreef Mdrop het volgende:
Oke, maar ik bedoel meer kun je dat gewoon in de vorm van saucijsjes (enz.) halen of alleen maar stukken vlees waar je zelf nog mee aan het werk moet?
Je kan het daar als hompen vlees kopen maar volgens mij ook al verwerkt tot biefstuk, worst e.d. Maar dat moet ik bij een vriendin van me navragen, die weet daar meer van.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:21 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, maar ik bedoel meer kun je dat gewoon in de vorm van saucijsjes (enz.) halen of alleen maar stukken vlees waar je zelf nog mee aan het werk moet?
Mijn pa vind het echt smerigquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zou voor het laatste gaan, want een saucijzenbroodje is te gekruid om de smaak goed te proeven. Paardenvlees is echt een goed stuk vlees
Oke, dan is de stap al veel kleiner om het een keer te proberenquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:24 schreef Samzz het volgende:
Je kan het daar als hompen vlees kopen maar volgens mij ook al verwerkt tot biefstuk, worst e.d. Maar dat moet ik bij een vriendin van me navragen, die weet daar meer van.
De supermarkt heeft paardenrookvlees liggen. Nog kleinere stapquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, dan is de stap al veel kleiner om het een keer te proberen.
Binnenkort eens naar kijken, laatste tijd al zovel geprobeerd dat dit ook wel moet lukken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:25 schreef Samzz het volgende:
De supermarkt heeft paardenrookvlees liggen. Nog kleinere stapWeet alleen niet of 't net zo lekker is.
Je pa is het niet gewendquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:24 schreef Samzz het volgende:
Mijn pa vind het echt smerigIk heb het nooit gehad, dus geen oordeel over.
Ik denk het. Pa is sowieso geen gevarieerde vleeseter. Lam, schaap en geit lust hij ook nietquote:
Zeker!quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Paardenvlees is echt een goed stuk vlees
Hij is echt niets gewendquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:28 schreef Samzz het volgende:
Ik denk het. Pa is sowieso geen gevarieerde vleeseter. Lam, schaap en geit lust hij ook niet
Daar gaat je geloofwaardigheidquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:29 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Zeker!
[ afbeelding ]
"Om nom nom"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |