(8)quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
JustinGoeie TT.
Feeling hot hot hot... tadaaa... feeling hot hot hot...
Ik dacht even dat het gekleurde paddo's waren.quote:
Morgé. Ik dacht al dat ik je zag. Maar ik had mijn handen vol, dus ik kon niet zwaaien. En jij deed het ook niet.quote:
Waar, wat, wanneer?quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Morgé. Ik dacht al dat ik je zag. Maar ik had mijn handen vol, dus ik kon niet zwaaien. En jij deed het ook niet..
Welke dag?quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bij de MacD. Vorige week ofzo. Jij reed er weg met je boytoy.
Oh, dat kan. Maar als ik je gezien had had ik wel even gezwaaid.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Euh. Ik dacht zaterdagavond, maar ik heb niet echt een stabiel geheugen.
geil en geen lekkere (vrijgezelle) wijve. Dat is pas erg.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:26 schreef 100% Tukker het volgende:
De reeks is wel een beetje stervende... overdag...
Since generals entered here..quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:26 schreef 100% Tukker het volgende:
geldt niet voor mij, werkt namelijk nog steeds niet op mijn pcquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Since generals entered here..
Que?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Since generals entered here..
Overdag behoor je ook anderen dingen te doen dan FOK!quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:26 schreef 100% Tukker het volgende:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:18 schreef GimmeGore het volgende:
Zit er ergens in Twente een NShispeed loket?
Dichtstbijzijnde die ik kan bedenken is in Arnhem.
In Hengelo en Enschede zitten wel NS loketten. Daar kun je ongetwijfeld met je vraag terechtquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:18 schreef GimmeGore het volgende:
Zit er ergens in Twente een NShispeed loket?
Dichtstbijzijnde die ik kan bedenken is in Arnhem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |