quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:36 schreef Kaasrol het volgende:
GODVER IK VOND NET DE OPEN NIEUW DEEL KNOP![]()
Jij bent onze kluns.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:36 schreef Kaasrol het volgende:
Je bent gewoon te vet Kaasrol, je bent toch volvette kaas?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:36 schreef Kaasrol het volgende:
Ja maar ik kom net uit de supermarkt, met een kaasschaaf kom je echt niet door dat plastic hoesje hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:36 schreef Water123 het volgende:
He maar Kaasrol, mijn laptop heeft een supersonische kaasschaaf. Pas maar op.
Ja mag niet klagenquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:33 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Hihi mooizo! mooi weer gehad enzo??
Ja wel aparte dingen meegemaakt maar die ga ik hier niet plaatsen, haha.
Dat hoor ik vakerquote:
Haha eens kijken in je fotoboek! xDquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:37 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja mag niet klagen! Altijd +25 graden en een paar regenbuitjes gehad. Aah...
.
Heb hier al foto's geplaatst van kuilgravende Duitsers en topless chicks op de bar
Wel met mijn supersonische kaasschaaf hoor..quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja maar ik kom net uit de supermarkt, met een kaasschaaf kom je echt niet door dat plastic hoesje hoor
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:39 schreef Water123 het volgende:
[..]
Wel met mijn supersonische kaasschaaf hoor..
[ afbeelding ]
Hij komt zelfs door mensenhuid heen!
Daar staan ze niet hoor, maar hierquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:39 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Haha eens kijken in je fotoboek! xD
Jezus, wat een slettebakken. Ik pas dus voor zulke vakantiesquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Daar staan ze niet hoor, maar hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:40 schreef luukieboy2 het volgende:
Morgen allemaal naar buiten na 22:00, we hebben een totale maansverduistering dan.
Mooi.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:40 schreef luukieboy2 het volgende:
Morgen allemaal naar buiten na 22:00, we hebben een totale maansverduistering dan.
Ik vind het meer een soort profilering, als de leraren nog iets zeggen over me donderdag zal het wel iets zijn van "raschaoot dit dat", maar ik vind het niet erg hoorquote:
Waar vind jij steeds die plaatjesquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:39 schreef Water123 het volgende:
[..]
Wel met mijn supersonische kaasschaaf hoor..
[ afbeelding ]
Hij komt zelfs door mensenhuid heen!
Water is jaloersquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:40 schreef Water123 het volgende:
[..]
Jezus, wat een slettebakken. Ik pas dus voor zulke vakantiesLaagopgeleide ******
Kwam ik ook achterquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Daar staan ze niet hoor, maar hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:40 schreef Water123 het volgende:
[..]
Jezus, wat een slettebakken. Ik pas dus voor zulke vakantiesLaagopgeleide ******
Gewoon op Goegelquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik vind het meer een soort profilering, als de leraren nog iets zeggen over me donderdag zal het wel iets zijn van "raschaoot dit dat", maar ik vind het niet erg hoor
[..]
Waar vind jij steeds die plaatjes
Wat is daar nou interessant aan? Er is toch niks te zien??quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:40 schreef luukieboy2 het volgende:
Dankjequote:Op woensdag 15 juni 2011 00:41 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Kwam ik ook achter. Ziet er.... interessant uit
. Maar jij hebt je dus wel vermaakt
. Goedzo!
We reden een keer door Bulgarije heen en er stonden gewoon echt (vieze lelijke bijna blote) vrouwen naast de wegquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:43 schreef DidoCarthago het volgende:
Is dat meisje op de bar Bulgaars ofzo??
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik begin jou steeds aardiger te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |