De zwarte is Jos.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:36 schreef Griebus het volgende:
Wat sneu! En ook voor die ene die duidelijk zijn maatje mist... (welke op de foto?)
Gevoelsmatig zeg ik ook even wachten aan de andere kant misschien accepteert ie daarna helemaal geen andere kat meer in huis.
Sterkte!
Nee helaas niet. Er is van allerlei onderzoek gedaan, bloedonderzoek, hartfoto's, e.d. Maar een duidelijk oorzaak is er niet gevonden. Nou was er nog de mogelijkheid om dat achteraf nog te laten bepalen maar de kosten waren al opgelopen naar 580 Euro dus dat was wel weer even voldoende.quote:
Oke bedankt, ik ga in ieder geval de topics hier de komende tijd in de gaten houden of er misschien katten zijn die een nieuw huisje nodig hebben.quote:Ik zou een iets oudere kater kiezen. Die de 2 jaar voorbij is en dus niet zo gruwelijk puberaal meer is (). Dat went & mixt over het algemeen het makkelijkst
Bij ons is het altijd zo geweest dat als er eentje ging, er plek in de herberg was voor een andere poes / kat die een huis nodig had. En vreemd genoeg kwam dat meestal vrij snel op ons pad. Ik heb nooit gehoord dat katten een paar maanden nodig hebben. Mijn boeren-verstand zegt dat het wellicht zelfs handiger wennen is als er géén maanden overheen gaan. Maar goed; geen idee.
Ik heb hier alleen iets gemerkt toen mijn oude kater overleed. Maar die was dan ook de 20 voorbij en het baasje van de groep. Ik heb niet zozeer de indruk dat ze hem misten, als wel dat er even besloten moest worden wie het stokje zou overnemen. Daar zijn ze overigens nog steeds niet uit, maar ze hebben zich er vrij geruisloos bij neergelegdquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:53 schreef Thieske het volgende:
Die info dat het maanden kan duren had ik via deze site: http://dier-en-natuur.inf(...)-rouwverwerking.html
Maar ik ben inderdaad benieuwd naar de ervaringen van andere mensen of het ook echt zo is.Bedankt voor je reactie
Hier is na het overlijden van de laatste leider ook nog niet een nieuwe chef opgestaan...de drie overblijvende katers zijn alledrie watjes en de poezen doen blijkbaar niet aan leiders kiezen dus de groep is leiderloos sinds een maand of 8.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb hier alleen iets gemerkt toen mijn oude kater overleed. Maar die was dan ook de 20 voorbij en het baasje van de groep. Ik heb niet zozeer de indruk dat ze hem misten, als wel dat er even besloten moest worden wie het stokje zou overnemen. Daar zijn ze overigens nog steeds niet uit, maar ze hebben zich er vrij geruisloos bij neergelegd
Dat idee heb ik hier ook. Een kater is een sulletje, de ander veel te jong. En de poezen gaan toch hun eigen gang en trekken zich van niemand iets aan, maar staan zeker niet op om de zaakjes te regelen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:17 schreef trovey het volgende:
Hier is na het overlijden van de laatste leider ook nog niet een nieuwe chef opgestaan...de drie overblijvende katers zijn alledrie watjes en de poezen doen blijkbaar niet aan lieders kieen dus de groep is leiderloos sinds een maand of 8.
In elk geval de perfecte leeftijd en het juiste karakterquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:44 schreef indaha het volgende:
Ik weet niet of je er al aan toe bent, maar hier zoekt een kater een goed huisje![]()
Vrolijke jonge kater zoekt nieuw baasje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |