Behalve op het naaktstrand ofc.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:43 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Als je ergens loopt en je kont is te zien ben je niet goed bezig.
Naaktstrand.quote:
Die denken dat je PedoBear bent?quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:00 schreef Sealnova het volgende:
Ik trek altijd gewoon hun slipje omlaag en ram hem naar binnen als ze zoiets bij mij flikken. Wat denken die hoeren wel niet?!
mongoolquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:00 schreef Sealnova het volgende:
Ik trek altijd gewoon hun slipje omlaag en ram hem naar binnen als ze zoiets bij mij flikken. Wat denken die hoeren wel niet?!
Ja, want je kleedt je als een hoer als je je shirtje naar beneden moet trekken, idiootquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:51 schreef lalelilolu het volgende:
Ik kijk, moeten ze maar niet als een hoer kleden
Valt het vrouwen ook op als er iets bij een man te zien is? Soms voel ik me bekeken als mijn boxer per ongeluk te zien is als ik iets van de onderste plank pak.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:08 schreef be-strong het volgende:
lol, dat mannen dit eigenlijk opvalt. Maar goed dat ik altijd mn hand op mn rok doe als ik langs een vent fiets
Ja dat valt ons opquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:13 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Valt het vrouwen ook op als er iets bij een man te zien is? Soms voel ik me bekeken als mijn boxer per ongeluk te zien is als ik iets van de onderste plank pak.
Nu weet ik niet wat ik er mee moet. Of expres iets laten zien of niet.quote:
Ja wij gluren ook, maar niet zo overdrevenquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:13 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Valt het vrouwen ook op als er iets bij een man te zien is? Soms voel ik me bekeken als mijn boxer per ongeluk te zien is als ik iets van de onderste plank pak.
Of ook als ik iets van de bovenste plank moet pakken, want dan kruipt mijn shirt of dergelijke omhoog en dan zie je mijn buikspieren.![]()
Jij eerstquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:11 schreef Juminelle het volgende:
En schijnbaar zie je eruit als een perv, TS. Dus pics van jou om te beslissen of dit een terechte klacht is.
Waar kijken jullie dan precies naar? Ik weet inmiddels dat jullie mijn kont bekijken en van horen zeggen ook waarderen, maar waar kijken jullie ook nog naar?quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:18 schreef be-strong het volgende:
[..]
Ja wij gluren ook, maar niet zo overdreven
kont, buik, schoudersquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:21 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Waar kijken jullie dan precies naar? Ik weet inmiddels dat jullie mijn kont bekijken en van horen zeggen ook waarderen, maar waar kijken jullie ook nog naar?
Dank je!quote:
Wat voor soort mannen? Noem het beestje eens bij de naam!quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:12 schreef monkyyy het volgende:
Doe ik alleen als er 'bepaalde soorten' mannen langskomen.
Ik weet niet hoe andere dames erover denken, maar ik check eigenlijk hoeveel je hebt. de meeste mannenkonten zijn een beetje plat vind ik. Dus veel ass vind ik wel lekker.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:34 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Dus bij buik alleen de platheid ervan? Want je moet immers kleding voor je dulden... En schouders gewoon de breedte of komt er nog meer bij kijken?
Maar hoe beoordelen jullie een kont, dat vraag ik me wel af?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:43 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Als je ergens loopt en je kont is te zien ben je niet goed bezig.
Ook kijk ik vaak naar de voeten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:34 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Dus bij buik alleen de platheid ervan? Want je moet immers kleding voor je dulden... En schouders gewoon de breedte of komt er nog meer bij kijken?
Maar hoe beoordelen jullie een kont, dat vraag ik me wel af?
Wees maar blij, je hebt in ieder geval een hoop kopzorgen minder dan de Blackberry, Breezer, Facebook, pingende meelopende jeugd dan buiten de Biblebelt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:30 schreef captainkid het volgende:
Ik ken het fenomeen niet.
Maar ik woon dan ook in Staphorst.
Hoe zie je die het liefst?quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:39 schreef Internepper het volgende:
[..]
Ook kijk ik vaak naar de voeten.
Niet, ik knap af op voeten wat een walgelijke dingen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |